Szukaj

Opinie o instalacjach LPG Ford Focus II

Podsumowanie 78 opinii Filtruj
  • 2003
  • 2004
  • 2005
  • 2006
  • 2007
  • 2008
  • 2009
  • 2010
  • 2011
  • 2003
  • 2004
  • 2005
  • 2006
  • 2007
  • 2008
  • 2009
  • 2010
  • 2011
Średnia ocena
4,8
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
73 opinie
Powyżej 20%
5 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
64 opinie
2-3 razy rocznie
11 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
3 opinie
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
77 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
1 opinia
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
70 opinii
Dobrze
6 opinii
Przeciętnie
1 opinia
Źle
1 opinia

Oceny instalacji LPG (78)

5,0
Ford Focus II
Sedan 1.6 Duratec Ti-VCT 115KM 85kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 134 tys. km
użytkowana przez: 104 tys. km
Polecam GAZ AUTO MIX, Montaż instalacji, eksploatacja i serwis instalacji bez zarzutu.
5,0
Ford Focus II
Sedan 1.6 Duratec Ti-VCT 115KM 85kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 104 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Jestem zadowolony z instalacji założonej w Skrzyszowie, fachowa obsługa, montaż bez zarzutu. Na gazie przejechane już ponad 30tyś.
5,0
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec 100KM 74kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Instalacja BRC Sq 32. W aucie od prawie 4 lat. Przebieg 80 tys.km. Praca auta na instalacji lpg bez zarzutu. Żadnych usterek, błędów. Spalanie caly czas w normie. Regularny serwis i wymiana filtrów.
5,0
Ford Focus II
Hatchback 3d 1.6 Duratec Ti-VCT 115KM 85kW
homologacja: P.P.H "BREW-EL"
instalacja: AC STAG 2L
przebieg: 155 tys. km
użytkowana przez: 12 tys. km
Instalacja założona na 102. Polecam firmę w LESZNIE.
4,3
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec 100KM 74kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 82 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Po 50 tys. km użytkowania instalacji brak jakichkolwiek oznak nadmiernego zużycia silnika. Nie dostrzegłem też różnic w pracy silnika między jazdą na benzynie i LPG. Sama instalacja cały czas działała poprawnie, samochód nie miał problemów z zapłonem ani z przełączaniem się między LPG i benzyną. Wizyty w warsztacie wyłącznie w celu odbycia przeglądu gwarancyjnego oraz...
5,0
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec 100KM 74kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Instalka w środku to Zavoli Winner. Auto odkupione z przebiegiem autentycznym 130 tys.km. Instalacja montowana rok temu. Przebieg do dziś 30 tys.km. Wizyta w warsztacie jedynie na przegląd. Z silnikiem nic się nie dzieje, pracuje normalnie, niskie lub wysokie obroty nie mają wpływu na pracę. Instalacje działa mi w każdych warunkach. Za tą cenę to był bardzo dobry wybór.
5,0
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec Ti-VCT 115KM 85kW
homologacja: LPGTECH Sp. z o.o. (od 06.2013)
instalacja: LPGTECH 200
przebieg: 170 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Polecam ten silnik do lpg nie ma z nim żadnych problemow nie bierze oleju nie wymaga czestych napraw instalacja lpgtech była jedna z tańszych opcji a sprawuje sie znakomicie
5,0
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec Ti-VCT 115KM 85kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 1000 tys. km
użytkowana przez: 1000 tys. km
Jeżeli chodzi o auto to z forda jestem bardzo zadowolony, sylwetka auta uważam, że jest nie do przebicia, prezentuje sie pięknie. U mnie pod maską siedzi silnik 1.6 115KM ( przydałoby się więcej ale nie ma co narzekać). Auto ma zamontowaną instalację gazową BRC Sequent32, dzięki czemu jest na prawdę oszczędne. Ogólnie ford w mojej opinii jest niedoceniany.
5,0
Ford Focus II
Kombi 1.6 Duratec 100KM 74kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
W środku jest instalka Kit Alba. Przelot na niej 30 tys. km. W serwisie 2 razy na wymianie filtrów. Silnik działa bez zarzutu. Auto dobrze się zbiera, nie ma problemów z przejściem na gaz. Do tego tanie filtry. Generalnie koszty zwracają się bardzo szybko.
5,0
Ford Focus II
Focus C-Max 1.6 i 16V 103KM 76kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 211 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Założona instalacja Kit Alba dobrze współpracuje z silnikiem. Praca silnika poprawne. Nie zauważyłem żadnych zgrzytów po montażu. Przyspieszenie, moc, zmiany obrotów, wszystko odbywa się jak na benzynie.
Ford Focus II