Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

BMW Seria 3/M3 E90-91-92-93 Touring E91 320d

Piąta generacja modelu (oznaczony symbolem E90; symbole od E91 do E93 odnoszą się do różnych wersji nadwozia) produkowana w latach 2005-2011. To największy samochód w rodzinie „trójki”. Stylistycznie stanowi rozwinięcie myśli projektowej zastosowanej u jego poprzednika, choć jest od niego nieco bardziej dynamiczny i agresywny. W 2006 roku E90 został wybrany Światowym Samochodem Roku. Był również najlepszym sportowym sedanem w kanadyjskiej edycji konkursu na Samochód Roku. W latach 2009 i 2011 model został poddany drobnym modernizacjom stylistycznym.

BMW Seria 3 E91 - silnik
BMW Seria 3 E91 - lewy bok
BMW Seria 3 E91 - widok z przodu
BMW Seria 3 E91 - widok z tyłu
BMW Seria 3 E91 - tylna kanapa złożona, widok z bagażnika
BMW Seria 3 E91 - tylna kanapa złożona, widok z bagażnika
BMW Seria 3 E91 - sterowanie w drzwiach

Generacje BMW Seria 3

Komentarze redakcji

Powagosław: Najładniejsza „Trójka” od czasów protoplastów serii, modeli E30 i E21. I dowód na to, że czasem wystarczy tak niewiele, by stało się tak wiele. Wszak niektórzy powiedzą, że F30 to tylko facelifting swojego poprzednika.
Luzacjusz: „Udało się” – rzekł człowiek do maszyny, którą stworzył. Maszyna pokiwałaby głową, gdyby ją miała. Za odpowiedź wystarczyło potakiwanie tłumu, który niczym echo, powtórzył: „Udało się”. „W końcu” – dodał ktoś, kto sądził, że to, co dobre w Serii 3 to już było.

Wersje nadwozia BMW Seria 3 E90-91-92-93

Silniki BMW Seria 3 E90-91-92-93 Touring E91

Lista silników:
Jaki silnik wybrać?

BMW Serii 3 – dynamiczna limuzyna. Tak postrzega ją większość osób, dlatego jeśli brać, to co najmniej benzynowe 2.0l o mocy 143KM i oznaczeniu 318i. Moc wydaje się niska w stosunku do pojemności, zupełnie tak, jakby inżynier, który projektował ten silnik myślał o swoim obiedzie zamiast o szałowych rozwiązaniach konstrukcyjnych. Jednak wystarczy przejechać kilkaset metrów, by zrozumieć, że ten motor jest dziwny - wydaje się znacznie mocniejszy niż jest w rzeczywistości, a jeśli to mało - można go też dostać w wersji 170-konnej. Dla poszukiwaczy mocniejszych doznań są rzędowe, 6-cylindrowe silniki o pojemności 3l. Najsłabszy ma 218KM, a najmocniejszy, bagatela 306 – są jednymi z najlepszych konstrukcji na rynku. Diesle też są niczego sobie. Już 2.0l o mocy 143KM pozwala cieszyć się z walorów jezdnych auta, ale jeśli posiadacie trochę więcej banknotów pochowanych w kieszeniach, to lepiej rozejrzeć się za motorami podchodzącymi pod 200KM. W ofercie znajdą się dwa takie – 2.0l 177KM i 3.0l 197KM. Są bardzo dynamiczne i posłuszne, a przy tym niedrogie w eksploatacji. Ten większy można dostać nawet z 286KM. Trzeba trochę na niego wyłożyć, ale kto powiedział, że emocje są tanie?

motointegrator.autocentrum.pl

Publikacje o BMW Seria 3

Czy warto kupić: używane BMW serii 3 E46 (od 1998 do 2007)

Nowe "trójki" pozostają w zasięgu dobrze sytuowanych. Ceny kilkuletnich egzemplarzy są znacznie mniej wyśrubowane. "Okazji" należy jednak unikać - najtańsze samochody mają ogromne przebiegi bądź wypadkową historię. Czy warto kupić używane BMW serii 3 E46?

BMW 335d xDrive - utalentowana limuzyna
 
Nasz test BMW 335d xDrive

Szybka, oszczędna, pewna w prowadzeniu i dobrze wyposażona... "Trójka" z najmocniejszym turbodieslem ma mnóstwo zalet. Wysoka cena potrafi jednak ostudzić zapał nawet najbardziej zagorzałych fanów bawarskich limuzyn. Nie każdy będzie również w stanie zaakceptować przeciętne wyciszenie jednostki...

BMW serii 3 Gran Turismo - "Wielka Turystyka" w nowym wydaniu?
 
Nasz test BMW serii 3 Gran Turismo 320d

Nie wiem jak to działa u Was, ale jeśli pomyślę o samochodzie typu Gran Turismo mam przed oczami te wszystkie wspaniałe projekty włoskich i angielskich stylistów. Widzę Maserati, Ferrari, Astona Martina... Można by wymieniać długo, jednak wszystkie myśli będą krążyć wokół niskich, szerokich, długich...

BMW 320d Ci - ocalony
 
Nasz test BMW 320d Ci - ocalony

Marka BMW kojarzy się z dość specyficzną grupą kierowców, a w swoim czasie zaczęła być utożsamiana z jeszcze specyficzniejszymi samochodami - narysowanymi przez Chris'a Bangle'a. BMW Serii 3 jest jednak trochę wyrwane z kontekstu. I to pod wieloma względami.

Nowy Ford Focus kombi vs używane BMW serii 3 Touring

Używane auto z wyższej półki czy mniej wyszukany, ale fabrycznie nowy kompakt? Wybór nie jest prosty. Dość powiedzieć, że za identyczne pieniądze można mieć ulubieńca flot - Forda Focusa kombi, albo używane BMW serii 3 Touring z lat 2005-2009. Rozmiary karoserii oraz pojemności bagażników obu aut różnią...

Przeczytaj pozostałe 12 artykułów o BMW Seria 3

BMW Seria 3 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców BMW Seria 3autoWcentrum - społeczność BMW Seria 3

najwyższe oktanyAuta - BMW Seria 3

BMW Seria 3 BECIA 81,41

BMW Seria 3 E36 318i  81,77

BMW Seria 3 biała Dama 81,03

BMW Seria 3 E30 320iA 84,20

BMW Seria 3 16 i    NIUNIA 88,77

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - BMW Seria 3

arek85 73,21

stuki2 91,06

bandit_bb 88,62

bugipitbull 66,38

atb_lubuskie 96,35

karol8892 98,82

blademccoy 91,84

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - BMW Seria 3

Spóźniony prezent dla BOMBLA
Spóźniony prezent dla BOMBLA Witajcie! Święta już dawno minęły, a ja nie sprawiłem BOMBLOWI żadnego prez...
Prezent podchoinkowy :)
Prezent podchoinkowy :) Sępiłem, sępiłem i wysępiłem pod choinkę prezent dla mnie i dla Bumbusia. Traf...
Kierownica na swoim miejscu
Kierownica na swoim miejscu Witajcie! Z lekkim opóźnieniem nowa kierownica trafiła na swoje miejsce. ;) Jak...
Siłownia dla śpiocha
Siłownia dla śpiocha Auto trafił do trenera ... Nie byłbym sobą gdybym nie doprowadził auta do stan...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

BMW Seria 3

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut BMW Seria 3
 

Najpopularniejsza wersja BMW Seria 3

BMW Seria 3

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę BMW Seria 3
 

BMW Seria 3 najczęściej porównywane z:

Opel Insignia
2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC (195 KM)
Opel Insignia
1.6 Turbo ECOTEC (170 KM)
Hyundai i40
1.7 CRDi (115 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i40 COMFORT Demonstracyjny Hyundai i40 COMFORT
Rocznik: 2013. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 1.7 136KM, diesel.
Cena: 106 100 zł 87 900 zł
Zyskujesz: 18 200 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Hyundai i40 Comfort Plus Demonstracyjny Hyundai i40 Comfort Plus
Rocznik: 2014. Przebieg: 10 km. Silnik: 2.0 177KM, benzynowy.
Cena: 102 700 zł 86 900 zł
Zyskujesz: 15 800 zł Zobacz szczegóły »

Używane BMW 320

BMW 318
1.9 benzyna
211 100 km, 1999
13 800 PLN
BMW 320
2.0 benzyna 110 KM
153 831 km, 2000
16 900 PLN
BMW 316
2.0 diesel
46 900 km, 2012
24 500 PLN
BMW 320
2.0 diesel 163 KM
175 000 km, 2010
62 900 PLN

Ocena auta BMW Seria 3/M3 E90-91-92-93 Touring E91 320d

  • Średnia ocena
    na podstawie 3 opinii
  • 4,62
  • Średnia dla segmentu
    Klasa średnia: 4,21
  • Zalety
  • + układ jezdny
  • + wyciszenie
  • Wady
  • - przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • - jakość/cena
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie BMW Seria 3

BMW Seria 3 E90 Sedan 318i - galeria redakcyjna BMW Seria 3 E92 Coupe BMW Seria 3 E46 Kombi BMW Seria 3 E46 Cabrio - galeria społeczności BMW M3 DTM Champion Edition BMW Seria 3 Coupe 2010 BMW Seria 3 (F30) 335d xDrive 313KM - galeria redakcyjna BMW 320d Gran Turismo (2014) BMW M3 E46 Coupe BMW 330i - galeria redakcyjna
Zobacz inne galerie BMW

Opinie o instalacji LPG

BMW Seria 3

  • 1.
  • 3,00 BMW Seria 3 E46 316 i (105KM) 2001r.
    dodał: holender, 12.02.2010

    Właściciel zakładu założył mi nowy reduktor do sekwencji. Po tym zabiegu z nieznanych mi przyczyn auto gasło za każdym razem gdy wrzucałem na luz, dławiło się falowały obroty. Przykładowa rozmowa z dnia dzisiejszego: Ja (właściciel auta):"...problemy zaczęły się odkąd założył mi Pan ten nowy reduktor..." wolański (właściciel mon gazu):"...a gdyby po zmianie reduktora złapałby pan gumę to też byłaby moja wina...: Trudno uwierzyć ale to autentyczne słowa tego pseudofachowca. Poza tym, po dwuch tygodniach po założeniu reduktora musiałem zapłacić 80 zł za korektę ustawień na komputerze, bo inaczej nie chciał mnie wypuść z warsztatu. Na pytanie czy jak jutro wciąż będą problemy to jak przyjadę też będą płacił powiedział że jak najbardziej bo..."regulacje nie są objęte gwarancję reduktora..." Omijać szerokim łukiem... znajomy ostrzegał mnie przed panem mon gaz ale nie miałem wyjścia bo tylko on w okolicy miał interfejs i soft do mojej instalacji...

  • 2.
  • 4,00 BMW Seria 3 E36 325 i (192KM) 1994r.
    dodał: krzys, 28.01.2010

    Witam okolo 1,5 roku temu zalorzylem lpg do mojego samochodu o dosc duzej mocy (192km) mialem watpliwosci co do lpg ale poczytalem troche na internecie o instalacjach gazowych zakladach ktore zakladaja.Pan Wardak mjal bardzo dobre opinie na roznych stronach internetowych jak i na Forum BMW.Z tego co wiem to auto zwane BMW nie nalezy do najprostrzych wzgledem instalacji gazowej.Mialem duze obawy ale musialem sie zdecydowc na zalorzenie lpg gdyz robie bardzo duzo km dziennie.Po zalorzeniu lpg u Pana Wardaka jestem bardzo zadowolonym klijetem pod kazdym wzgledem nadal serwisuje i bede serwisowal auto u Pana Wardaka atmosfera na warsztacie jak widzialem jest jak w zadko ktorym,chlopaki maja poczucie humoru i solidnie wykonoja swoja prace.co do spalania BMW 2.5L i 192km spala do 17gazu w lato 15 w warszawie,spadek mocy sprawdzony na hmowni to zaledwie 2kmn jestem pod wrazeniem.Serdecznie polecam Pana Sławomira Wardaka.

  • 3.
  • 4,75 BMW Seria 3 E36 316 i (102KM) 1995r.
    dodał: marcinus, 29.08.2011

    Witam, włożyłem do swojej BMW 316i, 95r, 1,6L, LPG ze (system sekwencyjny STAG-4, listwa wtryskowa VALTEK, reduktor ALASKA, zbiornik BORMECH). Mam go od 5 miesięcy i muszę powiedzieć że nie jestem zawiedziony z tej instalacji. silnik pracuje bardzo dobrze i na równych obrotach tak jak na benzynie. Prawdę mówiąc nawet bym nie wiedział że przełącza się na gaz gdyby nie to że słychać przełączenie w butli. czy jest jakiś spadek w mocy? Nie jestem w stanie tego powiedzieć bo go nie odczówam, może dla tego że mam na instalacji założone magnetyzery. Jedyną różnice do opisania to jest cena przy tankowaniu he;) Tygodniowo przejeżdżam ok 500km a na instalacji ok 11000km. Ogólnie jestem zadowolony z instalacji, oby tak dalej. Montowana byla w Działdowie w "AUTO DAREK" UL. A Asnyka 2. Pozdro i nie słuchajcie przesadzonych legend o gazie, to nie jedyne moje auto w gazie!

  • 4.
  • 3,00 BMW Seria 3 E46 316 i (105KM) 2001r.
    dodał: Mariusz, 12.02.2010

    Zdecydowanie odradzam. Facet zmieniał mi reduktor. Po zmianie samochodem nie dało się jeździć ponieważ gasł za każdym razem kiedy wrzuciłem na luz, do tego szarpanie, dławienie się, pływające obroty. Właściciel nie potrafi przyjąć ani odpowiedzialności ani konsekwencji swojej pracy. Przykładowa rozmowa: Właściciel auta: po zmianie reduktora zaczeły sie duże problemy z tym że auto gaśnie itp.. Odpowiedz pana Wolańskiego: "a gdyby po zmianie reduktora złapałby Pan gumę to też byłaby moja wina??" Za regulacje po 2 tygodniach po zmianie reduktora wziął 80 zł, bo inaczej nie chciał mnie wypuścić z garażu. Na moje pytanie czy jak jutro też będzie złe jeździł to za kolejna regulację muszę płacić? Napisał że jak najbardziej bo gwarancja reduktora nie obejmuje regulacji.. Ludzie omijać dużym łukiem.. jeśli chce ktoś znać szczegóły chętnie odpowiem: holender2@o2.pl

  • 5.
  • 5,00 BMW Seria 3 E46 316 i (105KM) 2001r.
    dodał: Wolański, 20.04.2010

    Chciałbym się odnieść do opiń pana Mariusza. Instalacja w jego samochodzie jest z 2001r. i nie przypominam sobie aby była servisowana co świadczy iż jest bardzo dobrej jakości (wtryskiwacze nadal nie były wymieniane). Klient zażyczył sobie wymianie reduktora ponieważ jego próby były bez owoce, i iak mi powiedział od dłuższego czasu jeździ na benzynie bo na gazie samochód wogóle nie pracuje. Reduktor z mapsensorem w środku nie produkowany . Po zamontowaniu reduktora klient odebrał samochód nie chcąc skorzystać z przeglądu instalacji. Po dwóch tygodniach samochodem przyjechała inna osoba z pretensją iż instalacja źle pracuje. Sprawdziłem ciśnienie na reduktorze było bez zmian należało wykonać regulacje instalacji za którą klient nie chciał zapłacić i w rezultacie nie zapłacił. Dodatkowe informacje Mongaz@poczta.onet.pl.

  • 6.
  • 2,00 BMW Seria 3 E46 325 i (192KM) 2004r.
    dodał: SeboX, 02.10.2010

    Nie polecam Martin Gaz! Trzeci raz zmieniaja mi listwe. Gosciu jest zarozumialy i chyba najmadrzejszy na swiecie. Nagadal bzdur na konkurencje, a tak naprawde to sam jest oszustem i nie ma pojecia o montazu lpg. Dostaje z hurtowni gotowy kartonik i ma klapki na oczach! Dobrze ze zony auto oddalem w dobre rece i zalozylem STAGA 300 +. Jesli ktos ma pojecie o montazu, to nie sciemnia i nie pisze bajeczek, malo tego ma inwencje tworcza i dopiera komponenty odpowiednio do kazdego samochodu i silnika, bo jak wiadomo nie ma jednej, uniwersalnej instalacji. Dlatego tez radze sie zastanowic przed montazem i nie sluchac plotek i dobrych rad znajomych. Pozdrawiam

Wszystkie opinie o instalacjach LPG BMW Seria 3

BMW Seria 3

592 komentarze

437 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~mlodypitbull~mlodypitbull

Denerwuja mnie kolesie, ktorzy chwala sie, ze ich stac na bmw i na paliwo. Wow! Ale niektorym to sie powodzi!
Z tego co wiem to lpg jest jedna z dostepnych metod zasilania samochodu. Mozna sie na to zdecydowac lub nie. Kazdy ma wolny wybor. Moze jeszcze pokazywac palcami tych co jezdza dieselami. Na pewno mniej placa za paliwo, wiec trzeba ich wysmiac. No bo po co kupuja bmw, skoro ich nie stac na paliwo i dlatego wybieraja silnik diesela.
Wlasciciele ferrari powiedza, ze skoro kogos nie stac na ferrari, to to wogole nie powinnien kupowac innego samochodu, bo tylko ferrari to prawdziwe auto.
Poprostu ludzie sa zazdrosni ze spotykajac na stacji paliw obok siebie identyczna fure, z tym samym silnikiem, ten co ma lpg placi mniej. I taka jest prawda.
Sam smigam Porsche 911 i wcale nie uwazam, ze gaz jest dla biedakow. Jak widze na stacji paliw audi 1.9 tdi, to zazdroszcze jego wlascicielowi, ze placi tak malo. A on mi pewnie zazdrosci Porszaka. Ja mam frajde z jazdy, a on oszczednosci przy kazdym tankowaniu. Cos za cos.

~BMW~BMW

Jak przeczytałem 2 opinie na temat BMW E46 318 TI, to normalnie włosy dęba stają. Czyżby właściciel nie był w stanie np. sprawdzić w dowodzie rejestracyjnym, że to silnik 2,0 a nie 1,8? Nie wie co kupił?
Nierówna praca silnika, noszenie auta na boki i ciężka zmiana biegów? Ludzie jak kupujecie "trupa", to nie ma się co dziwić, że jest jak jest. Auto z salonu gość kupił i nawet poj. silnika nie zna? Co to ma być? Prowokacja jakaś?

~yacho~yacho

Mili użytkownicy, wszystko co piszecie jest prawdą. Ale wszystko zależy od użytkownika. Moje E46 328 w mieście na krótkich dystansach wciąga ok 13 litrów, czasem nieco ponad 11 litrów, oczywiście przy normalnej, przepisowej jeździe z udziałem skrzyżowań i innych utrudnień. Jazda mieszana 40% trasa i 60% miasto spalanie klaruje się na poziomie 9,5 litra. Oczywiście w trasie normalna jazda 120 - 170 km/h. W tym czasie średnie wychodzi między 7 - 9 litrów. Najważniejsze to, aby utrzymać stabilną prędkość, np.: przy 130 km/h regularnie spala między 7,5 - 8,5 litra. Najlepszym jest fakt, że na tych polskich drogach średnia prędkość wychodzi 80-100 km/h i wówczas moja "czarnulka" odwdzięcza się apetytem na poziomie 6-6,5 litra, co sprawdziłem sposobem "pod korek" przy tym samym dystrybutorze. Także każdy z Was może mieć rację, a ja mam swoją, pozdrawiam.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów BMW

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
12 017
Przejechany dystans
8 015 858 km
Zatankowanego paliwa
409 011 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
2 404
Wydanych pieniędzy
940 051 zł
Średnie wydatki na auto
1 243 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
3 311
Wydanych pieniędzy
1 108 879 zł
Średnie wydatki na auto
1 467 zł
Zobacz dzienniki kosztów BMW (756)

Testy zderzeniowe BMW Seria 3

Najnowsze testy zderzeniowe BMW Seria 3 przeprowadzone przez Euro NCAP.

BMW 320d, LHD
2012

BMW Seria 3
BMW 3-Series

BMW Seria 3
2005

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe BMW

Zużycie paliwa BMW Seria 3/M3 E90-91-92-93 Touring E91 320d

Na podstawie 3 raportów spalania

ON
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: FFRREEDD, dodano: 31.03.2010 17:27

Zasadniczo spali tyle ile chcesz...(niewyobrażam sobie spalania niższego niż 9,5 litra-chyba że go ktoś ciągnie na holu na biegu jałowym...)))to tak ,jest możliwe.Trzeba pamiętać że jest to 2,5 litrowy silnik,konstrukcyjne arcydzieło lat 80,90,więc solidne,niezawodne jest,brak jakichkolwiek kompromisów.Niestety e30-ka to ostatnia trójka budowana przez samotnych inżynierów,czystych pasjonatów,którzy nie czuli oddechu księgowych na karku.Pozostałe to już inna liga...( Jestenią 2009 roku stałem się szczęśliwym posiadaczem bardzo ładnanego,zadbanego egzemplarza za 7tys.Na chwile obecną w moją Bestyjke wsadziłęm już równoawrtość samochodu,żaden dziwny tunning,swape ani inne cudo poprostu na tzw"oryginał".Wymieniłem wszystko to co było potrzeba albo co będzie do wymiany w czasie następnych 2,3 lat.Czekam na złote blachy . Oczywiście za 15tysi znalazł bym ładną e36 ale to już by nie było to samo.Właściciele "czystych",oryginalnych e30 wiedzą o co mi chodzi...)))

pełny raport BMW Touring 325 i

autor: Mareczek_E36, dodano: 15.02.2011 18:04

Witam czytających. Mówiąc ogólnie samochód z lat 90, którego sylwetka się nie postarzała, do dziś się podoba i zwraca na siebie uwagę, w środku nieco plastikowo (ale w końcu to nie 5tka klasy średniej wyższej czy 7mka klasy luksusowej) ale środek również ponadczasowy jak na pojazd z tamtych lat, sportowe zacięcie zegarów z czerwonym podświetleniem, w połączeniu z wygodnymi fotelami, dobrym wyciszeniem oraz dość bogatym wysposażeniem jakim nie wiele pojazdów mogło pochwalić się w tamtych latach. Silnik M43 (czyli 103km) charakteryzuje się wysoką niezawodnością i trwałością (Dla przykładu mam znajomego który jeździł, silnik padł dopiero przy 918tys!) oraz niskim spalaniem (zimą maluch potrafił więcej spalić, i w mieście i w trasie szczególnie przy wyższych prędkościach) Jednak aby samochód służył nam długo i bezawaryjnie, należy dokonywać wszelkich napraw na czas, używać markowych części a gwarantuję że się nie zawiedziecie. Podobnie jak przedmówca nie proponuję instalacji LPG. Ogólnie samochód dobry dla osób młodych, zaczynających przygodę z motoryzacją, jak i dla doświadczonego kierowcy, z dwójką dzieci lubiącego wyrózniać się na drodze, ceniącego bezpieczeństwo i komfort. Polecam! BMW robi na prawdę świetne samochody :)

pełny raport BMW Sedan 316 i

autor: nocomment@tlen., dodano: 07.09.2009 02:01

Auto ogólnie super, spalanie w trasie przy naprawdę oszczędnej jeździe i niezbyt częstym wyprzedzaniu wyniosło mi 5 l/100km na odcinku około 1000km po polskich drogach krajowych bez autostrad. Na odcinku 300 km w tym 100km autostradą przy prędkościach 160-190 km/h około 7 l/100km. W mieście to już inna bajka, przy normalnej jeździe, bez szaleństw w korkach (Gdańsk) około 8-8,5 l/100km, przy ostrej jeździe może nawet dojść do 14 l/100km, takie miałem na początku kiedy to strasznie się czieszyłem z mojego BMW tym bardziej że przesiadłem się z Corsy D 1,2 Eco Diesel :):) Jeśli chodzi o części to wiadomo stać Cię na BMW to na części też, dla przykładu przednie amory Bilstein-a to wydatek około 700 zł więc nie mało. + taki że sporo części używanych i zamienników dostepnych w największym sklepie internetowym w Polsce - all... po atrakcyjnych cenach. Autoryzowane serwisy odpadają bo pracują tam raczej paprochy, warto znaleźść sobie jakiegos dobrego mechanika, najlepiej poleconego przez kogoś lub wyszukanego na jakimś forum o BMW a tych jest sporo. Reasumując fajne wrażenia z jazdy, auto wygodne godne polecenia, choć 330D to będzie mój następny silnik.

pełny raport BMW Touring 320 d
Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o BMW Seria 3/M3 E90-91-92-93 Touring E91 320d

Podziel się wiedzą

Dane techniczne BMW Seria 3/M3 E90-91-92-93 Touring E91 320d

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne BMW Seria 3 E90-91-92-93 Touring E91 320d 150KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali BMW Seria 3, oglądali także