Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

BMW Seria 5/M5 E34

Produkowany w latach od 1988 do 1997.

Generacje BMW Seria 5

Komentarze redakcji

Powagosław: Z tym samochodem jest tak, że albo go kochasz, albo nienawidzisz. Za efekciarstwo, groźny wygląd, no i dlatego, że to BMW. Aha, komfort jazdy gratis.
Luzacjusz: W reklamach sieci komórkowej pojawiali się czasoumilacze i czasowstrzymywacz. Idąc tym tropem, „piątka” to wzrokoprzyciągacz. A czyje spojrzenia przyciąga, to już inna para kaloszy. Na szczęście, większość właścicieli BMW zdążyła już zamienić dresy na eleganckie garnitury.

Wersje nadwozia BMW Seria 5 E34

Silniki BMW Seria 5 E34

Lista silników:
518 i (115KM), 518 i (113KM), 520 i (150KM), 520 i (129KM), 525 i (170KM), 525 i (192KM), 530 i (188KM), 530 i V8 (218KM), 3.5 (316KM), 3.5 Alpina (360KM), 535 i (211KM), 3.8 (340KM), 540 i (286KM), 524 td (115KM), 525 td (115KM), 525 tds (143KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.

Publikacje o BMW Seria 5

BMW 535d xDrive - wilk w owczej skórze
 
Nasz test BMW 535d xDrive F10 (313 KM)

BMW 535d z napędem xDrive zaskakuje. To jeden z najlepiej prowadzących się samochodów na rynku, który dodatkowo zapewnia wysoki komfort i niskie spalanie. Czyżby wyprodukowano auto idealne? Nie do końca...

TOP 10| Kombi z lat dziewięćdziesiątych

Przyglądamy się najciekawszym samochodom kombi z lat dziewięćdziesiątych. Jedne są szybkie, inne piękne, pakowne czy niezawodne, ale każdy z nich zapisał się w historii motoryzacji, albo chociaż w pamięci kierowców.

BMW Serii 5 E60 - czasowstrzymywacz
 
Nasz test BMW Serii 5 E60 - czasowstrzymywacz

Współczesny świat jest tak wyluzowany i wszechstronny, że wspiera chyba wszystkie dziedziny, którymi człowiek może się interesować. Przez to jedni fascynują się samochodami, a inni sztuką czy informatyką i technologią. Jest jednak firma, która wpadła na pomysł, by połączyć ze sobą te dziedziny. Jakie...

TOP 10 | Pancerne samochody

W dobie ekologii, która atakuje branżę motoryzacyjną, zwiększa się stopień skomplikowana samochodów, a zarazem - awaryjność. Nic dziwnego, że wielu wraca wspomnieniami do trwałych samochodów z minionych dekad. My wybraliśmy 10 pancernych modeli, które okazały się dopracowane mechanicznie, trwałe i jedyne,...

Diesel na literę M - BMW M550d xDrive
 
Nasz test BMW M550d xDrive, 381 KM

Kupno tego samochodu w naszych realiach wydaje się wyjątkowo irracjonalne. Absolutnie nie z powodu ceny wersji podstawowej równej 375 000 złotych lub 470 000 na jakie wyceniono prezentowany egzemplarz BMW M550d xDrive

Przeczytaj pozostałe 10 artykułów o BMW Seria 5

BMW Seria 5 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców BMW Seria 5autoWcentrum - społeczność BMW Seria 5

najwyższe oktanyAuta - BMW Seria 5

BMW Seria 5 NiUnia 86,09

BMW Seria 5 535 D  M Pakiet 86,80

BMW Seria 5 e28 524d Klasyka 74,42

BMW Seria 5 e39 2,5 TDS 73,61

BMW Seria 5 M5 85,31

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - BMW Seria 5

bayliner 70,46

bushido8 41,75

MarMen1983 49,52

miniek202 49,45

dyziowaty 57,31

naitsabes 38,94

jaworznianin 87,01

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - BMW Seria 5

Spalanie
Spalanie Wczoraj wieczorem miałem okazje zrobić niedużą trasę około 120km głównie trasą S...
Zmiana reflektorów na nowe bo stare niestety juz słabo swieciły
Zmiana reflektorów na nowe bo stare niestety juz słabo swieciły oczywiście to zamienniki ale okaże się z czasem czy coś warte, roboty nie dużo b...
WSTRĘTNE PTASZYSKA - kiedy to się skończy?
WSTRĘTNE PTASZYSKA - kiedy to się skończy? Słoneczne niedzielne popołudnie, mała wycieczka plenerowa, wszystko pięknie. a...
Szybki początek i szybki koniec.
Szybki początek i szybki koniec. Tak jak w tytule, tak jak szybko kupiłem piątkę, tak szybko ją sprzedałem. W a...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

BMW Seria 5

od 175 500 zł do 482 700

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (184 - 560 KM): 4.4 V8, 520i, 528i, 535i, 550i

 

Diesel (150 - 381 KM): 518d, 520d, 525d, 530d, 535d, M550d , M550d xDrive

Skrzynie biegów

manualna: , 6-biegowa

 

automatyczna: , 6-stopniowa, 7-stopniowa, 8-stopniowa
Katalog nowych aut BMW Seria 5
 

Najpopularniejsza wersja BMW Seria 5

BMW Seria 5 530d 258KM - 5 drzwiowe kombi

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
hak
alufelgi
radio / CD
komputer
elektryczne szyby
niezależne ogrzewanie
czujnik parkowania
tempomat
ksenony

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

R2 Pakiet Business - 16 482
Pakiet Heat Comfort - 4 543
Pakiet Surround View - 9 416
Pakiet Sight - 2 810
Pakiet akcesoriów do bagażnika - 1 784
Polski pakiet - 11 174
Pakiet sportowy M - 23 241
Pakiet dla palących - 141
Polski pakiet plus - 3 212
Pakiet Business - 9 320
Polski pakiet - 5 918
Pakiet serwisowy BMW Service Inclusive Plus &#8211; 5 lat / 100 000 km - 6 714
Pakiet serwisowy BMW Service Inclusive Ultimate &#8211; 5 lat / 100 000 km - 12 442
Pakiet serwisowy BMW Service Inclusive Plus &#8211; 6 lat / 150 000 km - 14 649
Pakiet serwisowy BMW Service Inclusive Ultimate &#8211; 6 lat / 150 000 km - 26 292

Cena katalogowa

273 100

Zobacz ofertę BMW Seria 5 530d 258KM - 5 drzwiowe kombi
 

BMW Seria 5 najczęściej porównywane z:

Volvo S60
1.6 D2 (115 KM)
Volvo V60
1.6 T3 (150 KM)
Skoda Superb
2.0 TDI CR DPF (140 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Nissan Navara LE LEATHER PACK Demonstracyjny Nissan Navara LE LEATHER PACK
Rocznik: 2013. Przebieg: 48 km. Silnik: 2.5 190KM, diesel.
Cena: 161 200 zł 115 900 zł
Zyskujesz: 45 300 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Infiniti FX30D S Pre Demonstracyjny Infiniti FX30D S Pre
Rocznik: 2013. Przebieg: 32 200 km. Silnik: 3.0 238KM, diesel.
Cena: 280 850 zł 219 000 zł
Zyskujesz: 61 850 zł Zobacz szczegóły »

Używane BMW 535

BMW 520
2.0 diesel 177 KM
86 000 km, 2008
82 700 PLN
BMW 530
3.0 diesel 235 KM
2010
46 000 PLN
BMW 530
3.0 diesel 218 KM
183 100 km, 2005
39 000 PLN
BMW 535
diesel 272 KM
212 km, 2005
49 900 PLN

Ocena auta BMW Seria 5/M5 E34

  • Średnia ocena
    na podstawie 511 opinii
  • 4,28
  • Średnia dla segmentu
    Wyższa klasa średnia: 4,35

Wybrane opinie

BMW Seria 5 Touring 520 i (150 KM)

Niewątpliwie jest to auto klasy wyższej średniej (segment C, czy jak to się fachowo nazywa?). Ze wszech miar dopracowane mechanicznie i dobrze wyposażone w przeróżne "patenty", których na próżno szukać w wielu współczesnych samochodach (choćby oświetlenie kabiny, otwieranie samej szyby w tylnej klapie, schowki na narzędzia, hak, podnośnik itp.), a które sprawiają, że użytkowanie jest jeszcze wygodniejsze. Zdziwi się natomiast ten, kto po takim dużym samochodzie oczekuje przepastnego bagażnika. W samochodzie wielkości Mondeo 460l to nie jest wielki wyczyn (liczone do poziomy rolety, jak sądzę). Octavia I ma 100l więcej, ale porównując np. Octavię II kombi kubatura całego bagażnika jest podobna - po prostu we współczesnych samochodach podłoga jest głębiej, na co w "Bawarze" nie pozwala napęd. Generalnie jest to samochód dla entuzjastów, którzy nad walory stricte użytkowe (np. duży bagażnik i małe spalanie) przedkładają sportowe zacięcie (zawieszenie, silnik) dające ogromną radość z jazdy.

dodał: Swanty
BMW Seria 5 Sedan 518 i (115 KM)

Jest to wspaniała limuzyna pomimo swojego wieku 14 lat prezentuje się jeszcze bardzo dobrze(srebrny kolor). na pewno nie zostanie liderem wśród aut ekonomicznych ale nie dlatego kupiłem to auto a przede wszystkim dla pewnego rodzaju prestiżu. jedyny błąd jaki zrobiłem to to że nie szukałem auta nie uderzonego i z pewnym przebiegiem. Pewne mankamenty które mi się zebrały do zrobienia (małe ogniska rdzy i w miejscu malowania odpryski lakieru) wynikają z wcześniejszego uderzenia auta. Przebieg jaki miał jak kupowałem pewnie nie był oryginalny a przypuszczalnie teraz gdzieś jest około 300 tys i jak na taki przebieg wygląda i jeździ dobrze. Ja to auto używałem w firmie jako reprezentacyjne (sprawdziło się doskonale) jako auto rodzinne a mam troje dzieci do tej pory było wystarczające gorzej z wakacjami bo już było mało miejsca na bagaż . jeśli ktoś kupi bmw 5 zadbaną to na pewno jeszcze długo będzie miał z niej pociechę.

dodał: totu24
BMW Seria 5 Sedan 518 i (115 KM)

Jest to wspaniała limuzyna pomimo swojego wieku 14 lat prezentuje się jeszcze bardzo dobrze(srebrny kolor). na pewno nie zostanie liderem wśród aut ekonomicznych ale nie dlatego kupiłem to auto a przede wszystkim dla pewnego rodzaju prestiżu. jedyny błąd jaki zrobiłem to to że nie szukałem auta nie uderzonego i z pewnym przebiegiem. Pewne mankamenty które mi się zebrały do zrobienia (małe ogniska rdzy i w miejscu malowania odpryski lakieru) wynikają z wcześniejszego uderzenia auta. Przebieg jaki miał jak kupowałem pewnie nie był oryginalny a przypuszczalnie teraz gdzieś jest około 300 tys i jak na taki przebieg wygląda i jeździ dobrze. Ja to auto używałem w firmie jako reprezentacyjne (sprawdziło się doskonale) jako auto rodzinne a mam troje dzieci do tej pory było wystarczające gorzej z wakacjami bo już było mało miejsca na bagaż . jeśli ktoś kupi bmw 5 zadbaną to na pewno jeszcze długo będzie miał z niej pociechę.

dodał: tomek@totu24.pl
BMW Seria 5 Sedan 520 i 24V (150 KM)

Jestem bardzo zadowolony Z tego autka kupione zostalo rok temu ja nim przejezdzilem pol roku bo i tyle mam prawojazdy moge powiedziec smialo to wspaniale autko dlatego bo nazywa sie BMW i nim jest.Atak pozatym atko niedozniszczenia i mozna nim robic zeczy kturenawet nowym autom sie nie snily.A wlasciciele mercuw niech rzalujaze niemieli okazji sie przejechac BMW(oczywiscie BMW wybiraja ludzie lubiacy szybka jazde i emocje a merole sa rzcze dla ludzi lubiaca spokojna i wygodna jazde. Niestety odkad rodzice przestali łozyc na moje BMW to bajka sie skonczyla i musze je sprzedac a teraz bede sie toczyl 60KM peugeotem 206. Dramat nikogo juz niebede mugl wyprzedzac :(((( Ale jak juz bede mial kase to naewno powruce do BMW.

dodał: bryku606@wp.pl
BMW Seria 5 Sedan 520 i 24V (150 KM)

Mielismy w rodzinie takowe bmw przez ponad 2lata, i musze powiedziec ze mocno przesadzone sa opinie ze inne auta sa be a bmw jest super bezawaryjne . Mam porownanie np z japonskim wynalazkiem typu honda accord gdzie naprwde nie ma awari, a BMW co tu duzo pisac jest drogie w serwisowaniu i mam tu na mysli koszty robocizny, o ile jeszcze czesci mozna kupic tanio to z dobrym serwisem jest juz duzo gorzej.Dobrze sie prowadzi, i ma pare zalet , ale uwaga na kupno uzywanego - jesli szukasz pewniaka wez tester grubosci lakieru- w PL 85% bez zadnej przesady to sa mocno zajezdzone auta z duzymi przebiegami, jak sprzedawalem moje bmw cofnelismy licznik na 180 tys bo wszystkich przerazal duzy przebieg.

dodał:
  • Zalety
  • + układ jezdny
  • + wyciszenie
  • Wady
  • - ekonomiczność
  • - wentylacja i ogrzewanie
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie BMW Seria 5

BMW serii 5 F10 ActiveHybrid Facelifting (2014) BMW Seria 5 F11 BMW M5 2012 BMW Seria 5 E61 Touring BMW Seria 5 F11 Touring 520d 184KM - galeria redakcyjna BMW 535d - galeria redakcyjna BMW Seria 5 E60 2007 BMW serii 5 Gran Turismo BMW Seria 5 E39 Sedan - galeria społeczności BMW Seria 5 GT Hamann
Zobacz inne galerie BMW

Opinie o instalacji LPG

BMW Seria 5

  • 1.
  • 2,00 BMW Seria 5 E39 528 i (193KM) 1999r.
    dodał: johny, 03.11.2011

    nie ma się co oszukiwać. dt gas system to najgorsi niedouczeni bardaszany którym zależy jedynie na wydarciu pieniędzy od potencjalnego klienta. najgorszą rzeczą jaką mogłem zrobić swojemu autu to pozwolić zainstalować instalację właśnie tej firmy i pomimo że bardzo tego żałuję niestety już tam siedzi, mam jedynie nadzieję że nie długo. ten ich niby wszech wiedzący kierownik to się nadaje do tarcia chrzanu a nie do instalacji gazowych. nie oddawajcie im samochodu bo na pewno się nie miło rozczarujecie. osobiście bardzo chciał bym spotkać największego z największych w ciemnej ulicy tylko po to żeby nie mógł uszkodzić już więcej żadnych samochodów. a co do samej instalacji i samochodu. jazda na benzynie to czysta przyjemność natomiast na gazie to jeden wielki koszmar. instalacja sypie się ja piasek. wieczne problemy z wtryskami. padają co kilka kilometrów. dosłownie. a wtedy samochód szarpie przerywa to na wolnych obrotach to nie ma siły na wysokich. aby podłączyć się do komputera wymagany jest kod dostępu który trzeba od baranów uzyskać. po podłączeniu zawsze są inne parametry i ustawianie na nowo. ta instalacja nigdy w życiu się nie zwróci bo serwis oczywiście kosztuje i to nie mało. ja osobiście jeżdżę na benzynie cały czas ale serwisant się pyta jaki jest przebieg samochodu. zastanawiam się jakie to ma znaczenie skoro ich instalacja jest do d.... i nie da się jeździć na gazie. nie znajduję słów większej pogardy dla tej bandy tłumoków. szkoda tylko że taki ktoś jak właściciel tej zafajdolonej firmy szczyci się swoimi osiągami, rozbija drogimi samochodami typu bmw e 60 czy mercedes e klasa. jakim byłem głąbem że dałem się na takie coś namówić. gdyby istniała sprawiedliwość to podejrzewam że ta firma już dawno by płonęła na co w głębi ducha mam nadzieję. NIE INSTALUJCIE DT GAS SYSTEM a właściciel firmy to jeden wielki patafian!

  • 2.
  • 3,50 BMW Seria 5 E39 530 i 24V (231KM) 2001r.
    dodał: zdegustowany, 27.11.2013

    to już moja 4 instalacja lpg w tym warsztacie. Była toyota - SUPER, potem 3 krotnie w innych autach , w pierwszej było super a potem tylko gorzej. W ostatniej to tragedia. Założone zostały zbyt duże wtryski - po wielu bojach udało się je wymienić na odpowiednie. Na pytanie dlaczego auto szarpie po przełączeniu na LPG, usłyszałem ,"że nie umiem jeździć!!!" A potem "że jak jestem taki mądry to sobie sam ją ustaw". Owszem sam wyregulowałem i auto jeździło OK, w tym tygodniu reduktor zaczął wariować z ciśnieniem, po telefonie do warsztatu usłyszałem, że nie mam już gwarancji bo sam grzebałem w instalacji. Szkoda słów. Kto reguluje instalacje gazową na postoju bez ustawienia na nowo mapy na drodze?? Parę lat temu to był warsztat a teraz przeistoczył się w szopę. Bardzo nie polecam, zamiast się rozwijać, cofnęli się w rozwoju. SZKODA

  • 3.
  • 3,00 BMW Seria 5 E39 520 i (150KM) 1999r.
    dodał: Jacek D., 21.03.2010

    Witam,założyłem instalację gazową w Lublinie na ul.Lubartowskiej około 1.5 roku temu i od tamtej pory nie było miesiąca abym nie był tam 2-3 razy na miesiąc;na początku samochód palił mi w mieście 18-20 litrów gazu.Po regulacji doszedł do normy do 14litrów,ale zaczęły się problemy z gaśnięciem silnika na gazie,na benzynie jest ok.Psychicznie już nie mam nerwów do tych partaczy,a szczególnie do ich szefa,który jest po prostu chamem.Wszystko skończy się chyba wymontowaniem instalacji albo w sądzie.Byłem w renomowanej stacji,oczywiście tam instalacja jest droższa a na pytanie tamtego szefa gdzie była montowana instalacja odpowiedział"bez komentarza".Omijajcie szerokim łukiem DT Gas System w Lublinie bo narobicie sobie problemów i wysiądzie Wam psycha.

  • 4.
  • 3,00 BMW Seria 5 E39 520 i (150KM) 1999r.
    dodał: djjack, 21.03.2010

    Witam,nie polecam DT Gaz System z Lublina gdyż męczę się z pracownikami i instalacją już od ponad roku i nie mogą fachowo ustawić normalnej pracy silnika na gazie,na biegu jałowym samochód szarpie i gaśnie przy np.dojezdzie do skrzyżowania,zmieniane i czyszczone były szyny itp.Samochód na benzynie pracuje znakomicie;byłem u fachowców,którzy nie mają nic do zarzucenia do pracy na benzynie.Zmieniane były świece,które zmienili mi pracownicy,potem okazało się,że to nie takie.Omijajcie szerokim łukiem ten zakład bo może Wam siąść psycha,nie mam już nerwów szczególnie do ich szefa,który okazał się zwykłym chamem.

  • 5.
  • 4,50 BMW Seria 5 E34 525 i (170KM) 1991r.
    dodał: Patryk, 11.08.2011

    Kto powiedział, że ten silnik nie powinien mieć zakładanych instalacji gazowych niech głowę chowa w piasek. Miałem Ten sam samochód z silnikiem M20B20 i też był z instalacją gazową i działał bardzo dobrze. Teraz szykuje się wymiana na sekwencję V generacji na STAG 300 plus. Silnik nie słabnie nie męczy się na gazie. Jeżeli ktoś potrafi eksploatować samochód z instalacją gazową to ten samochód się do tego nadaje oczywiście jeżeli jest to normalny kierowca i nie próbuje odpalić zimnego silnika na gazie.

  • 6.
  • 2,00 BMW Seria 5 E60 525 i (218KM) 2008r.
    dodał: Jerzyk, 20.02.2014

    UWAGA NA DRUCIARZY W RADWANICACH POD WROCŁAWIEM!!!FIRMA EKO-ALMA SAMA DODAJE POZYTYWNE OPINIE PONIŻEJ!!!MONTUJĄ TAM INSTALACJE POLSKO-CZESKIEJ PRODUKCJI KTÓRA NIGDY NIE DORÓWNA ZNANYM ZAGRANICZNYM PRODUCENTOM!!!PRACOWNICY TRAFILI TAM PROSTO Z KASY W BIEDRONCE!!!TO NIE JEST OPINIA KONKURENCJI TAKIE SĄ FAKTY!!!JEŚLI SZANUJESZ SWOJE AUTO CZAS I PIENIĄDZE OMIJAJ ICH SZEROKIM ŁUKIEM, NIE DAJ ZAROBIĆ KOMUŚ KTO MONTUJĄC TANIE I WADLIWE PODZESPOŁY CHCE WYŁUDZIĆ OD CIEBIE PIENIĄDZE!!!

Wszystkie opinie o instalacjach LPG BMW Seria 5

BMW Seria 5

356 komentarzy

278 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Werner~Werner

Witam,

posiadam już niemal klasyka - E34 525i (M50TUB25, czyli z Vanosem)z 1994r. w sedanie i maualnej skrzyni biegów od 3 lat, ma na budziku obecnie ok. 265000 km, praca silnika, skrzyni biegów oraz sprzęgła może stanowić wzór dla innych pojazdów, jestem w sumie 3. właścicielem (było 2 Niemców i salon BMW), który doinwestował wózek niemal do perfekcji, silnik pracuje lepiej niż nowy (posiada obencnie 210 zamiast fabrycznych 192 KM i podejrzewam, że po wymianie przepływomierza na nowy może i nawet więcej niż 210 KM)wkręca się błyskawicznie do 7000 obr/min i to bez jakiegoś chipa! Co ważne spalanie na trasie przy dość ciężkiej nodze książkowe - 9 L Pb/100 km. Na autostradzie to małe M Power, do 220 km/h idzie jak burza i ma przy tym jeszcze spore rezerwy mocy, nieważne czy to prosta droga czy pod górę, ten silnik w zupełności wystarczy do żwawej jazdy, rwie do przodu bez zastanawiania i jest przy tym niezawodny i oszczędny. Ostatnio wymieniłem w nim przepływomierz, świece, filtry i sondę lamda. Także jeśli macie niedoinwestowane "trupy", które spalają wam 13L Pb/100 km/h przy normalnej jeźdze, to serdecznie wam współczuję. Mój tyle spala jak cisnę go 220 km/h na autostradzie.

~kamil~kamil

co to za kity moja 530i e 61 2009r automat przy spokojnej jezdzie pali ok 13l na miescie trasa ok 11l a jak ktos chce tanio jezdzic niech kupi cienkiego w gazie i jezdzi droga z gorki bo taka bmka nikt nie jedzie 90 czy 110 bo to z i nie rzuca

~TomeczekLBN~TomeczekLBN

Do ~znawca tematu: znawca tematu w jakim temacie jestes taki obeznany bo chyba nie na samochodach.po pierwsze to jestes dla mnie leserem. bo jak to sam piszesz tu masz 2,5 kilometra tu masz 2,5 tu 1,5 kilometra. a ty kupiles bmw serii 5 z silnikiem 3.0 po co skoro wystarczyło zainwestowac w jakies nike i smigac z buta nie jest to dystans zebys musial jezdzic samochodem. jeszcze w automacie? no ale rozumiem ze zmienianie biegów w 50 tys miescinie w ktorej wrzucilbys manualem 1,2 i 3 i dojechalbys na luzie ten nie samowity dystans 2.5 km po drugie jakim cudem porównujesz silnik kolegi 2.0 do swojego 3.0? i taka informacja spalanie na komputerze jest jednostkowe i tak srednio mozna porownywac spalanie na kompie do rzeczywostosci komputer Ci wylicza ile Ci spala przy obecnej jezdzie może ogarnales ze gdy nastepuje zmiana biegu i predkosci obrotowej komputer sie resetuje i teraz zaczyna obliczac na ten moment. i ostatnia sprawa Prosze cie nie placz juz ze nie udalo Ci sie zejsc ponizej 8 bo nie wiem czy znasz taki temat ze to jest ciezki samochod z silnikiem 3.0 a nie jakas dziadkowa laguna 1.9 tdi

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów BMW

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
13 291
Przejechany dystans
18 752 122 km
Zatankowanego paliwa
458 738 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
2 601
Wydanych pieniędzy
1 093 004 zł
Średnie wydatki na auto
1 338 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
3 719
Wydanych pieniędzy
1 570 651 zł
Średnie wydatki na auto
1 922 zł
Zobacz dzienniki kosztów BMW (817)

Testy zderzeniowe BMW Seria 5

Najnowsze testy zderzeniowe BMW Seria 5 przeprowadzone przez Euro NCAP.

BMW 530d, LHD
2010

BMW Seria 5
BMW 5-Series

BMW Seria 5
2004

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe BMW

Zużycie paliwa BMW Seria 5/M5 E34

Na podstawie 579 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: mmm, dodano: 27.04.2010 00:19

Na trasie spalanie w miare ok. da sie spokojnie zejsc do 8.5 do 130km/h w miescie nieporozumienie wersja ze steptronic-iem spokojnie 14-15l.silnik ok. ale do serii 3. do piatki stanowczo za maly. 2.8 najlepsze rozwiazanie pali tyle samo. W srodku dosc ciasno jak na gabaryty. Samochod malo awaryjny przy biezacych naprawach prawie wogole, jedznz mankament to zawieszenie przednie, tylko oryginalne czesci wytrzymuja dluzsze przebiegi. Przednie fotele z zakrotkim siedziskiem, problemu nie ma w tapicerce z m-pakietu z regulowanzm podudziem. generalnie samochod ok. tylko z innym silnikiem 2.8 lub 3.0 najrozsadniejsze rozwiazanie ,pala porownzwalnie tylko mocy nie brakuje. Dla oszczednych nie proponuje gazu bo nie bedzie calkiem juz czym jechac. Najrozsadniejsze rozwiazanie 2.8 z gazem koszt instalacji taki sam

pełny raport BMW Sedan 520 i

autor: daro, dodano: 13.01.2013 00:41

Witam zainteresowanych wiedzą o tym modelu. Autko posiadałem 4 lata, przy przebiegu 38 tys założyłem LPG- pełną sekwencję firmy BRC. Przejechałem łacznie 132 tyś km. To było moje pierwsze BMW i porównując do obecnego samochodu Passat CC stwierdzam że ma znaczną przewagę jeżeli chodzi o parametry jezdne, powłokę lakierniczą, BMW przy spokojnej jeździe spalało mi 9,4l gazu,a normalnie jeżdząc do prędkości 120km w trybie mieszanym 50/50 paliło 11l do tego należy dodac ok 0.8l benzyny na kazde 100 km w okresie zimowym ,oraz 0.5l w okresie letnim na przejscie z benzyny na gaz. W tym okresie użytkowania wymieniłem jeden wahacz (500zł)oraz jedno łożysko (500zł)stukało przy skręcie oraz 4 żarówki stop. Wymiana oleju wg wskazań komputera co 25 tyś km, po 15 tyś trzeba było uzupełnic 1 litr oleju- pełnego syntetyku. Silnik- na początku byłem rozczarowany -ale to przemyślana konstrukcja, do 3500 obrotów silnik bardzo ospały ale w zamian jest bardzo ekonomiczny, gdy przekraczamy 3500 obrotów przyspiesza bardzo przyzwoicie do 235 km w zamian za większe zuzycie,powyżej 3500 obrotów ciągnie równo do zamknięcia obrotomierza, a przyspieszając dynamicznie i zmieniając bieg przy górnych jego obrotach wyższy bieg jest min przy 3500 obrotów co oznacza płynne i dobre przyspieszanie na każdym kolejnym biegu,zawieszenie to idealne połączenie komfortu i pewności prowadzenia.Jakośc materiałów wzorowa. Jedna wada to siedzenia- nie są zbyt wygodne jak na auto tej klasy, w zamian mamy piękny odgłos 6 cylindrowego silnika. Ogólnie to auto godne polecenia. Pozdrawiam

pełny raport BMW Sedan 520 i

autor: Santiago, dodano: 15.07.2010 18:48

Auto pali dużo, jednak przy umiejętnej jeździe stosując zasady eco drivingu wyniki spalania mogą być zadowalające. Auto najlepiej sprawuje się na trasie, jeździe bezszelestnie, wręcz płynie. Natomiast do miasta raczej się nie nadaje ze względu na gabaryty, są problemy z miejscem parkingowym. Jestem pozytywnie zaskoczony kulturą pracy silnika, pracuje bardzo cicho jakby to w ogóle nie był diesel. Auto jest w miarę dynamiczne, w sprincie od 0 do 100km/h był lepszy od BMW 7 e32 3L, a w konfrontacji z 3 e46 2L w dieslu szedł łeb w łeb. Ogólnie komputerem pokładowym nie można się sugerować, ponieważ zdecydowanie zaniża faktyczne wartości spalania. Na pełnym baku robię około 750 km 60%trasa, 40% miasto. W mieście spala średnio 11L, a na trasie potrafi zejść do 8L.

pełny raport BMW Touring 525 tds

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o BMW Seria 5/M5 E34

Podziel się wiedzą

Dane techniczne BMW Seria 5/M5 E34

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne BMW Seria 5 E34
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali BMW Seria 5, oglądali także