Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o BMW Seria 5 E34

Lata produkcji: 1988 - 1997
Segment: Wyższa klasa średnia

Model wyższej klasy średniej (segment E), klasyfikowany w grupie premium, produkowany od 1972 roku. Jeden z najpopularniejszych samochodów w swoim segmencie, wielokrotnie nagradzany, sprzedany w liczbie prawie 8 milionów egzemplarzy. Pierwszy model BMW o takim nazewnictwie, następca tzw. „Nowej Klasy” (seria E115). Początkowo dostępny tylko w wersji sedan; od 1991 roku roku również w odmianie kombi (Touring), a w latach 2009-2017 także w wersji fastback (Gran Turismo). Od 1985 roku model dostępny również w sportowej odmianie M5. Od 2017 roku na rynku dostępna jest szósta generacja Serii 5.

Powagosław

Mówienie, że nowa „Piątka” ładniejsza od starej jest może mało oryginalne, ale limuzyna BMW po tej delikatnej kosmetyce z całą pewnością ma poważniejsze, bardziej dostojne oblicze. W sumie niczego innego się nie spodziewaliśmy.

 

~Powagosław
Luzacjusz

Dariusz Szpakowski milion razy powtarzał ci, że w piłkę grają wszyscy, a wygrywają Niemcy. Wiesz, że to nie do końca tak, ale co innego powiedzieć, gdy Niemcy znów ogrywają naszych. Tak samo jest z tym samochodem. Wydaje ci się, że są ładniejsze auta, że BMW znowu gra to samo, ale na końcu i tak przyznajesz, że Seria 5 rozjeżdża konkurencję.

~Luzacjusz

BMW Seria 5 E34 – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny BMW Seria 5 E34

Ogólna ocena
4,26
Średnia dla segmentu 4,31
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(89%) NIE(11%)
ZALETY + Układ jezdny + Wyciszenie + Całokształt
WADY - Drobne usterki - Koszty utrzymania - Karoseria

Autodiagnoza BMW Seria 5 E34

Liczba wpisów: 60
automatik-auto nie przekladana na3,4,5-bieg.
dodał: ~adrian, 6 lat temu
Od wczoraj jezdze tylko na 2i3 biegu,przy 90 km silnik dochodzi do 4000 tys.obrotow.Auto nie moze przejsc na 4i5-bieg.Prosze o wyjasnienie tego obiawu.Defekt dotyczy automatycznej skrzyni.
czujnik abs zamiennik
dodał: maliniak16, 4 lata temu
Witam, mam e39 touring, w którym po zapaleniu sie kontrolki abs wymieniłem uszkodzony czujnik abs tylny prawy na zamiennik firmy TRW. Oczywiscie po zamontowaniu nowego kontrolka zgasla. Pojawil sie nowy problem poniewaz ponizej predkosci 40km/h podczas hamowani dzwignia hamulca roboczego pulsuje tak jakby ktores kolo sie zblokowalo mimo iz kola sie obracją. W sterowniku pojawil sie blad o rozpoznawaniu dlugoterminowym, jednak podczas prob drogowych z testerem nie widac zby duzych roznic w predkosciach obrotowych na poszczegolnych kolach. czy ktos z Was spotkal sie z taka przypadloscia? czy...
brak podświetlenia deski rozdzielczej i prawych świateł pozycyjnych
dodał: kemrit, 8 lat temu
Witam. Mam taki problem z autem. od pewnego czasu nie świecą mi się zegary w aucie, cała deska rozdzielcza oraz prawe światła pozycyjne. Zarówno przednie jak i tylne. do tego jeszcze nie oświetla mi tablicy rejestracyjnej. Do tej pory nie znalazłem gdzie leży przyczyna. Rozebrałem prawie połowę kokpitu i nie znalazłem żadnej podejrzanej rzeczy. Czy spotkał się ktoś z taką usterką?? Proszę o pomoc gdzie może być zwara na przewodach. Z góry dziękuję za pomoc
skrzynia aut. wysokie obroty a nie jedzie
dodał: kamil8407, 5 lat temu
witam niedawno kupiłem bmw i co sie dzieje,jak jest zimny to jest ok ale jak sie troche rozgrzeje to naciskam gaz obroty okolo 2.5 do 3 i nie wskakuje bieg dopiero po jakies chwili.to sie dzieje tylko na pierwszych biegach.czy ktos moze pomóc?i czy moze to zalezec od gazu?
Chwilowy brak mocy
dodał: ~Michael, 6 lat temu
Bez względu na bieg,oraz zakres obrotów ale z regóły w wysokich obrotach ok 3500 nagle jakby odejmowalo połowe mocy,po lekkim odpuszczeniu gazu znika i ponownie jak energicznie dodaje pojawia sie.Silnik jest w stanie idealnym nie ma zadnych wycieków jest mocny,odczówa sie to szczególnie w momentach gdy pracuje poprawnie.Moze ktos miał podobny przypadek i wie co dzieje sie z moim silnikiem.Dzięki

Autorentgen BMW Seria 5 E34

Liczba wpisów: 37

Obrywające się klapy w kolektorze ssącym w 530d

dodał: Tabur, 6 lat temu
Witam.Wlasnie mnie to spotkalo,podczas spokojnej jazdy uslyszalem dziwny stukot silnka,po przewiezienu na warsztat,po kilku pröbach odpalenia,byl metaliczny stukot,niestety przy kolejnej pröbie przestal palic 6 cylinder,po sciägnieciu glowicy okazala sie katastrofa,dwa tloki zostaly naruszone oraz glowica,zerwala sie klapka z kolektora ssäcego.W BMW powiedziano mi ze o takich problemach malo co slyszä, zaznacze od razu BMW Niemcy.A z tego co sie dowiedzialem od naszych rodaköw to problem jet juz powszechnie dawno znany.Polska görä

Przyciski climatronica.

dodał: ~michał, 8 lat temu
potwierdzam taką usterkę. Powodem są słabo wykonane wzmocnienia w plastiku klawisza, które powinny zabezpieczać włożone w środek kolorowe trójkątne plastiki podświetlenia. Daje się to skleić... ale to niedoróbka

Wewnętrzne plastikowe klamki.

dodał: ~Chudy, 7 lat temu
pękające wewnętrzne klamki są wykonane z plastiku według mnie powinny być wykonane z twartrzego materiału

Problem z rozruchem na rozgrzanym silniku.

dodał: Michał Anioł, 8 lat temu
Jeżeli spotkacie się z podobnym problemem sugeruje sprawdzić czujnik położenia wałka rozrządu. Na oryginalnym sofcie BMW błąd ten widoczny jest jako dysfunkcja tego elementu. W salonie BMW część tą można kupić za ok 340-400 zl. Wymiana zajmuje kilka minut, a potrzebne są do niej jedynie 2 bity (imbus i gwiazdka).

Maglownica.

dodał: ~spłukany, 8 lat temu
Swoją maglownicę w E39, która zaczynała stukać rozebrałem sam, koszt części ok. 350 pln. Dokręcanie tzw. śuby regulacyjnej jest poważnym błędem gdyż powoduje to przyśpieszenie procesu zużycia przekładni. Czekam na dorobienie tulej prowadzących (duża precyzja 0.01mm). Nie wolno stosować do naprawy zwykłych zimeringów wytrzymują one ok 0.5-1.0 bar stosowane w przekładni antywyciskowe do 60 bar dotyczy to sekcji uszczelniającej tłoka. Jak skończę naprawę opiszę efekty.

Dane techniczne BMW Seria 5 E34

Moc silników 113–360 KM
Pojemność silników 1,8–4,0 l
Prędkość maksymalna 188–290 km/h
Przyspieszenie 0-100 5,6–13,9 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut BMW Seria 5 E34
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 2202
Koszt ogólny 9,25 PLN
LPG22.02 PLN
ON24.6 PLN
PB56.51 PLN
Wydatki serwisowe 5,38 PLN Pozostałe wydatki 4,66 PLN

Publikacje o BMW Seria 5

Newsy o BMW Seria 5

BMW Seria 5 E34