Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

BMW Seria 7

Lata produkcji: 1977 - teraz
Segment: Auta luksusowe
Luksusowa limuzyna klasyfikowana w topowym segmencie F, flagowy model BMW, produkowany od 1977 roku. Poprzednikiem Serii 7 był model E3. Spokrewniona technicznie z nim była zresztą pierwsza generacja „siódemki”. Samochód okazał się komercyjnym sukcesem, nie tylko w Europie, ale i w USA – wyprodukowano go w liczbie prawie 300 tys. egzemplarzy. Kolejne generacje sprzedawały się jeszcze lepiej i ugruntowały pozycję BMW w tym segmencie. Od 2008 roku na rynku dostępna jest piąta ewolucja tego modelu dostępna również w wersji przedłużonej (F02).

Komentarze redakcji

Powagosław: Wiele powiedziano i napisano o tym, jak szpetny jest ten samochód. To ten specyficzny urok większości modeli BMW. Bez uprzedzeń, „siódemka” poraża swoim rozmachem oraz pociąga swoją elegancją i sportowym charakterem. Tradycyjnie, całość jest nieco krzykliwa. Ale to działa!
Luzacjusz: Jestem przytłoczony jego wielkością, majestatem w środku i wiekuistą światłością wydobywającą się z reflektorów. Jeno nie wiem czy jestem godzien. A chciałbym. Tylko, czy w standardzie dodają chociaż do niego szofera?

Seria 7 F01

Ociężała, pretensjonalna i kontrowersyjna - taka była seria 7 E65. Opisywana generacja, oznaczona symbolem F01, to na szczęście zupełnie inna bajka. Wprawdzie samochód nadal nie powala na kolana lekkością linii, jednak prezentuje się spójnie i proporcjonalnie, a jego detalom bliżej dostojnej klasyce aniżeli wulgarnej nowoczesności. Ktoś może powiedzieć, że jak na BMW wygląda zbyt dyskretnie, ale przecież stylistyczny umiar jest w limuzynach pożądaną wartością.

Forma skromna i łagodna wita nas również po otwarciu drzwi. Oszczędność jest jednak tylko powierzchowna, bo pod względem jakości materiałów, precyzji montażu oraz obfitości wyposażenia wnętrze “siódemki” prezentuje absolutnie najwyższy poziom luksusu. Samemu kierowcy serwuje dodatkowo wygodną pozycję za kierownicą, dobrą widoczność na zewnątrz i dopracowaną do perfekcji ergonomię obsługi. O tej ostatniej rywale mogą jedynie pomarzyć.

Kabina flagowego BMW nie rozpieszcza osoby zajmującej środkowe miejsce tylnej kanapy, za to pozostałym podróżnym oferuje wręcz bajeczny komfort jazdy. Duża ilość wolnego miejsca, niesamowicie wygodne siedzenia oraz dokładne wyciszenie wnętrza czynią z dalekich podróży czystą przyjemność. Bawarskie auto nie sprzyja natomiast pakowaniu bagaży, bo choć jego kufer jest pojemny, ma bardzo nieregularne kształty i mało funkcjonalnych udogodnień.

Numerem popisowym bawarskiego sedana okazuje się zachowanie w ruchu. W odróżnieniu od konkurencji, która stara się wprawić podróżnych w rozleniwiającą atmosferę relaksu, limuzyna spod znaku szachownicy pozwala kierującemu czuć panowanie nad samochodem i czerpać radość z prowadzenia. Oczywiście trzeba pamiętać, że auto swoje waży, a zestrojenie zawieszenia jest nastawione bardziej na komfort niż ostrą jazdę.

BMW serii 7 F01 ma już na karku parę latek, dlatego nowoczesnością ustępuje wielu rywalom. Widać to po jego wyposażeniu, w którym nie znajdziemy wielu zaawansowanych układów elektronicznych. Kto jednak nie jest bardzo wybredny, będzie z gamy elementów seryjnych i opcjonalnych zadowolony. Na koniec trzeba podkreślić fakt, że choć “siódemka” kosztuje ogromne pieniądze, w porównaniu do konkurentów jest rozsądnie wycenionym modelem.

Seria 7 E65

Zmiany linii stylistycznych nie zawsze wychodzą producentom aut na zdrowie, a bohater naszego opisu jest tego doskonałym dowodem - w odróżnieniu od klasycznie zaprojektowanych poprzedników, "siódemka" E65 okazuje się kontrowersyjna i koszmarnie ociężała. Zupełnie inaczej jest z kokpitem, który dostojny wygląd łączy z czytelnymi wskaźnikami, ultra-luksusowymi materiałami oraz precyzyjnym montażem. Jego obsługa, a konkretnie nieudanego systemu iDrive, wymaga niestety przyzwyczajenia. Plus za przestronną kabinę pasażerską i pakowny bagażnik.

Spośród szerokiej gamy silnikowej flagowego BMW największym zainteresowaniem cieszy się wersja 730d napędzana 3-litrowym dieslem. To jednostka jak najbardziej godna polecenia, bo jest wystarczająco żwawa, oszczędna i trwała. Większe "ropniaki" sprawiają niestety problemy, dlatego oczekując dobrych osiągów, lepiej zdecydować się na "benzyniaka" - najlepiej tego 4,4-litrowego, który wręcz katapultuje auto, a spala niewiele więcej niż mniejsze motory. Tradycyjnie dla limuzyn rodem z Bawarii, sztywne zawieszenie, precyzyjny układ kierowniczy i napęd na tył zachęcają do sportowej jazdy.

Lista typowych problemów zgłaszanych przez użytkowników BMW serii 7 E65 nie jest długa, ale musimy liczyć się z tym, że większość napraw poważnie nadszarpnie nasz budżet. Tyczy się to m.in. licznych elementów układu jezdnego, będącego piętą achillesową opisywanego modelu. Poza zawieszeniem, kłopoty może zafundować nam osprzęt 8-cylindrowych silników wysokoprężnych oraz elektryka (zwłaszcza we wczesnych rocznikach). Podczas poszukiwań "siódemki" lepiej uzbroić się w cierpliwość i znaleźć naprawdę zadbany egzemplarz, bo ten "zajechany" lub powypadkowy będzie najprawdopodobniej jeżdżącą skarbonką.

Dane techniczne BMW Seria 7

Silniki

Moc silników 143-544 KM

Poj. silników 2 494-5 972 cm3

Prędkość maks. 185-2500 km/h

Przyspieszenia 0-100 4,6-12,2 s

Szkic techniczny :
zobacz dane techniczne

Oceny BMW Seria 7

Średnia ocena modelu

na podstawie 394 opinii

4.41

Średnia dla segmentu: Auta luksusowe 4.36

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

+ Silnik

+ Wyciszenie

Wady

- Widoczność

- Drobne usterki

- Koszty utrzymania

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (92%)
NIE (8%)

Wybrane oceny kierowców BMW Seria 7

Jestem tu chyba jedynym niewyimaginowanym posiadaczem BMW 7, więc chciałbym przedstawić swoją opinię na temat tego auta, co może pomoże ... więcejkomuś przy podejmowaniu decyzji zakupowych. Ja ich wcześniej szukałem, ale ciężko o prawdziwą pomoc w tej kwestii. Jest to moje czwarte z rzędu auto marki BMW i muszę przyznać, że dla osoby przyzwyczajonej do beemek, jest po prostu w sam raz. Wszystko jest tam gdzie chyba w każdej innej beemce, więc obsługa wszystkich urządzeń jest bezproblemowa Prowadzenie określiłbym celniej jako płynięcie z możliwością dostosowania odczuć w zależności od potrzeb (zmienna twardość amortyzatorów). Do gabarytów trzeba się przyzwyczaić, fajnych gadżetem jest skrętna tylna oś, naprawdę czuć jej działanie przy manewrowaniu. Kolejna przydatna funkcja to zmienna liczba obrotów kierownicy. Na ciasnym parkingu wystarczy jeden solidny ruch "z lewa do prawa" i koła skręcają się od jednego do drugiego skrajnego położenia. Przy tej dł bardzo przydatne. Tak samo Webasto, które wydawało mi się bajerem, a jest super praktyczne; włącza się w zimie samo podczas pracy silnika i błyskawicznie dogrzewa silnik po uruchomieniu. Wewnątrz lista bajerów jest długa jak papier toaletowy. Z ciekawszych polecam tempomat z radarem - na trasie włączam, zdejmuje buty i relaksuje się pływającą jazdą, a auto samo dostosowuje dystans do samochodu przede mną. Kolejna, czytanie znaków drogowych - bardzo przydatne gdy zobaczy się smerfy w rowie... wtedy rzut oka na zegary i przynajmniej wiadomo jakie jest ograniczenie i ile trzeba zwolnić. ukryj
dodano 30.12.2013 przez
Mialem do wyboru 4 auta. Testowalem kazde przez weekend. Stosunek ceny do jakosci moim zdaniem najlepiej wypada w BMW. Jezdzilem ... więcejMercedesem nie moge powiedziec ze byl zly, te auta sa mocno zblizone, ale po roku czasu majac do wyboru kupil bym znowu BMW. Bardzo wygodne, szybkie, ekonomiczne i nie przyspozylo zadnych problemow. Hamulce rewelacja. ukryj
dodano 08.12.2005 przez
Po prostu idzie sie zakochać :D Jeśli decydujesz sie na zakup tego auta nie wydawaj na niego ostatniej złotówki. Odpowiednio dbany ... więceji serwisowany zapewni Ci prawdziwą radość z użytkowania i jazdy. Gwarantuje że jeśli kupicie ten samochód nie spojrzycie na żaden inny :-) Naprawde super autko, pomimo tylu lat wygląda wciąż atrakcyjnie. Czasem nie do pomyślenia że już w `95 roku były w autach takie rozwiązania jak elektrycznie domykany kufer, podgrzewana tylnia kanapa czy fotele "łamane" na wszystkie strony. Jeśli kiedyś zdecyduje sie na kupno, będzie to nowsza siódemka e 65 :-) ukryj
dodano 11.03.2009 przez
Samochód to BMW 740d z napędem na 4 koła xDrive, rocznik 2012. Ogólnie rzecz biorąc, jest to znakomity kawał auta ... więcej- urodziwy, z klasą, wygodny, a przy tym bardzo dynamiczny. Pełen udogodnień, wyposażony w bardzo wygodne fotele, pierwszorzędny system audio, jedne z najlepszych na rynki rozwiązań technicznych. Komentarze dotyczących poszczególnych aspektów umieszczam poniżej. ukryj
dodano 26.08.2012 przez
Zobacz oceny BMW Seria 7 Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa BMW Seria 7

Pb
7,87 - 19,37
Na podstawie 313 raportów spalania
ON
7,43 - 17,23
Na podstawie 99 raportów spalania
LPG
10,60 - 19,57
Na podstawie 151 raportów spalania

Wybrane raporty spalania BMW Seria 7

Co do utrzymania auta, to tak jak pisałem wcześniej. Części nie są tanie (nawet jakieś zamienniki, których nie polecam kupować). ... więcejOpłaty roczne przy wszystkich możliwych zniżkach są akceptowane i wynoszą około 650 zł, jednak dla świeżych i młodych kierowców mogą to być ogromne kwoty. Osobiście sam jestem jednym z nich, bez żadnych zniżek, a nawet mam zwyżki :( i autko jest tylko i wyłącznie na mnie. Nie było opłacalne w moim wypadku wziąć ubezpieczenia na któregoś z rodziców (brak prawa jazdy albo ciągłości w ubezpieczeniu pojazdów) czy z rodziny (z rodziną dobrze to na zdjęciach). Dlatego kwota ta jest dla mnie nawet po rozłożeniu na 2 raty nawet 4 krotnie wyższa niż poprzedniego właściciela. Jednak i tak jest to najtańsza opcja na rynku. Wiadomo, że to auto na dłuższe trasy, a patrolowanie miasta nie jest zbyt ekonomiczne. Miłym zaskoczeniem jest spalanie powyżej prędkości 140 na zagranicznych autostradach. Jednak momentalne popisówki czy brawurowa jazda po mieście i rosnąca wskazówka spalania mogą przyprawić o zawrót głowy. Osobiście dłuższe trasy (powyżej 50 km) zdarzają mi się kilka razy w miesiącu i wtedy nie narzekam na spalanie. Na krótszych odcinkach jazdy na LPG też nie mam wielu zastrzeżeń, najgorsze są okresy zimowe i męczenie auta na niskich biegach, co zwiększa spalanie benzyny czy gazu. Moim zdaniem, takim autem robiąc w cyklu mieszanym 1km za 1 zł to nie jest źle, jednak rzeczywiste spalanie przy odpowiedniej jeździe nie odbiega od normy. Nawet nie jest wcale gorsze od wyników silnika 1.6 (ja na gazie, a kolega na benzynie -robimy za tą samą kwotę, taką samą odległość.) ukryj
dodano 01.02.2014 przez
Jeżdzę tym autkiem juz 2 lata w tym czasie przetestowałem je dokumentnie. Spalanie minimalne 6,1 litra ON/100km udało mi się ... więcejosiągnąc jadąc na trasie 200 km jak emeryt 85km/h ;) nie było łatwo. Natomiast przy normalnej jeżdzie do 140 km/h spalanie w trasie wynosi 7,4 lON/100km, przy jeździe szybkiej 200 km/h na obwodnicach na odcinu 200 km spala 10,3 l ON/100km. Jazdaw mieście 300 tys. ludności 10 km w jedną stronę do pracy wychodzi 10,8 przy dynamicznym przemieszczaniu się połączonym miejscami w staniu w korkach, natomiast zimą wzrasta do 13 lON/100km. Nie ma cudów, moc musi się z czegoś brać natomiast konfort jest poprostu magiczny, dobrze wytłumione auto nie słychać pracy silnika przy spokojnej jeżdzie poprostu płynie nie jedzie. Po przejechaniu 500 km nie chce się z niego wysiadać, nic nie boli, nie odczuwa się zmęczenia takiego jak jazda innym autem nowszym niższej klasy. Przez okres 2 lat użytkowania nic mi się nie zepsuło ,poza przepaloną żarówką ksenonową i planową wymianą oleju w silniku i skrzyni automatycznej nie wygenerowało żadnych kosztów. Dodatkowym plusem jest fakt - iż nikt nie próbuje nawet startować do miejskich wyścigów z tym autem, na klapie tylnej brak emblematów a dwie rury wydechowe robią odpowiedniewrażenie. Wyprzedzanie pojazdów na trasie to poprostu bajka, zapomina sie o nich bardzo szybko bez zastanowienia ;) Polecam to auto bo naprawdę warto przeżyć to na własnej skórze. ukryj
dodano 28.11.2012 przez
Auto ogólnie super, bardzo udane, bardzo napakowane, prowadzi się niesamowicie, tylko czasem topornie się parkuje i muszę sobie odpuszczać jakiegoś ... więcejmiejsca i krążyć po parkingu w poszukiwaniu innego...czasami zajmuję nawet dwa, bo nie pozwolę, by jakiś frajerzyna zaparkował na styk swojego gulfa w tedeiku i porysował mi drzwi po chamsku.Co do spalania(bo to najważniejsze) w mieście przy dynamicznej jeździe najmniej uzyskałem 13,5l, w mieście z kawałkiem trasy przy wolnej przepisowej jeździe 8,9-9,5l, natomiast "na maxa" tj. but w podłodze, esp wyłączone, driftowanie (w sumie i tak nieźle że tego topornego kolosa z 275 na tył potrafię tak rozbujać) to tak 22-26l. Ogólnie opłacalniej wychodzi dynamiczniej sie rozpędzać i oszczędzać pedał gazu niż się wlec, zawsze jestem pierwszy spod świateł, chyba, że znajdzie się jakiś kozak, ale wtedy musi mieć buta w podłodze. :) Co do paliwa to tankuję tylko na Orlenie i nigdy się nie zawiodłem, ale ostatnio zatankowałem na Shellu (bo jechałem na rezerwie,i w sumie tanio było bo 4,90 za litr) i zbytnio różnicy nie czułem, ale pozostanę wierny Orlenowi. Auto samo w sobie bardzo fajne, wzbudza respekt na drodze, niektórzy myślą, że jadę rządówką i chcąc zmienić pas ruchu to niektórzy po hamulcach dają, jakbym na sygnałach jechał :D 7 + zabójczy wzrok to idealne połączenie. Polecam auto każdemu ukryj
dodano 09.11.2014 przez
Czytam te komentarze u śmiać mi się chce. Co tak na prawdę da wam wypisywanie takich bredni. Samochód waży z ... więcejludźmi i paliwem 2 tony więc automat 4.0 V8 musi swoje spalić. Samochód jest wielki a jednak dzięki silnikowi tej mocy nie czuć masy. Blok silnika nagrzewa się bardzo szybko więc instalacja lpg włącza się po chwili. Miasto Łódź 18litrwó normalnie,20-22 dynamicznie a przy deptaniu spokojnie można dobić do 25 za to trasa do 140 km 12 litrów spokojnie. E38 najlepiej odwdzięcza się na trasie. Wyprzedzanie to żaden problem. Zawsze jest moc pod nogą. Cisza i wygoda w środku. Kupujemy to auto dla komfortu, bezpieczeństwa, bajerów w środku i przyjemności z jazdy więc po co potem wciskać ludziom że spalił 13 litrów. Czy to jakiś kompleks posiadaczy samochodów z dużym silnikiem ?? Czy wstydzicie się powiedzieć ile tak na prawdę spala wasz samochód?? Przecież Opel astra 1,7 diesel w tych samych warunkach spali 8 litrów w mieście i 5 w trasie więc po przeliczeniu na LPG mamy ten sam wynik w złotówkach praktycznie a jeśli chodzi o właściwości auta to jak porównywać kajak z luksusowym jachtem. Dlatego uważam że jest to ekonomiczne auto jak na to co oferuje kierowcy. 18 letnie auto, które nadal przykuwa uwagę i ma sobie to "coś" można powiedzieć majestat i daje wielką przyjemność z prowadzenia. Zachęcam do kupna. ukryj
dodano 07.04.2012 przez
Witam! Auto posiadałem 8 miesięcy i niestety porwałem się z motyką...... Raz, że spalanie jest naprawdę wysokie. 7-kę kupiłem zadbaną zapłaciłem ... więcejo wiele więcej niż wynosiła cena rynkowa, a mimo to koszta eksploatacyjne mnie zabijały. Koło dwu masowe + sprzęgło wyniosło mnie w granicach 5 tys. zł amortyzatory i zawieszenie również kosmos. Auto o pojemności 4,4 kupiłem właśnie czytając komentarze tych matołów co pisali, że to auto pali 10-13 w trasie a w mieście maks do 20, bzdura! Auto miałem na cacy a w małym mieście nie udało mi się nigdy zejść poniżej 19! W trasie na tempomacie bez wyprzedzania 14,2 Dwa, że nikt nie kupuje tego auta żeby jeździć w mieście 50km/h Mi przy dynamicznej jeździe palił o okolicach 25 litrów w mieście w trasie około 16-17. Auto bardzo bezpieczne, u mnie mało mechaników którzy chcieli się podjąć jakiejkolwiek naprawy. Gdy sprzedawałem auto to też pisałem, że auto pali 12-16 w mieście, przyjechał kumaty kupiec chciał abym auto miał zatankowane do pełna i tak pojeździłem z nim około 90km i do tankowałem 20 litrów paliwa, wyszedłem na głupka on się śmiał, bo wiedział jak te auta faktycznie palą, auto kupił bo było zadbane, lecz trzeba naprawde duzych nakladów finansowych aby je utrzymać w odpowiednim stanie. Pozdrawiam ukryj
dodano 23.07.2011 przez
Zobacz raporty spalania BMW Seria 7 Dodaj raport spalania

Publikacje o BMW Seria 7

Przeczytaj pozostałe 10 publikacje o BMW Seria 7

Newsy o BMW Seria 7

Przeczytaj pozostałe 22 newsy o BMW Seria 7

Generacje BMW Seria 7

Nowe BMW Seria 7

nowe BMW Seria 7
BMW Seria 7
ceny od 398 500 zł do 532 600

BMW Seria 7 G11 Sedan 740i 326KM od 2015

w pakiecie Podstawowy

w cenie katalogowej brutto

426 200 zł

Wyposażenie standardowe
System domykania klapy bagażnika
Układ dynamicznej kontroli stabilności (DSC) z trybem kontroli trakcji (DTC)
System Active Protection
Zobacz szczegóły tej oferty Obejrzyj pozostałe 7 oferty BMW Seria 7

Dealerzy BMW

SMORAWIŃSKI

SMORAWIŃSKI I SPÓŁKA BMW Poznań

wielkopolskie, Poznań, Obornicka 235

Więcej

BOŃKOWSCY

BMW Bońkowscy

zachodniopomorskie, Szczecin, Ustowo 55

Więcej

AUTO FUS

AUTO FUS BMW Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Ostrobramska 73

Więcej

BAWARIA MOTORS

BAWARIA MOTORS BMW Katowice

śląskie, Katowice, Kościuszki 253

Więcej

BAWARIA MOTORS

BAWARIA MOTORS BMW Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Czerniakowska 47

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Jesteś dealerem aut? Sprawdź

Dziennik kosztów BMW Seria 7

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

547

Przejechany dystans

53 055 zł

Zatankowanego paliwa

16 871 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

78

Wydanych pieniędzy

42 417 zł

Średnie wydatki na auto

1 010 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

133

Wydanych pieniędzy

79 240 zł

Średnie wydatki na auto

1 887 zł

ZOBACZ 42 dzienniki kosztów BMW Seria 7 Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty BMW Seria 7

Liczba wpisów: 5
komentarzy(6)
komentarzy(5)
komentarzy(3)
komentarzy(1)
Zobacz inne typowe słabe punkty BMW Seria 7 dodaj typowy słaby punkt

Autodiagnoza BMW Seria 7

Liczba wpisów: 12
Zobacz inne wpisy autodiagnozy BMW Seria 7 Dodaj wpis do autodiagnozy

Opinie o instalacjach LPG w BMW Seria 7

Liczba wpisów: 22
Jestem tutaj calkowicie przypadkowo i widząc te pozytywne opinie dla p. Cebuli nie mogłem się powstrzymać od komentarza.Około 6 lat ... więcejtemu zabudowałem u niego instalację i nigdy więcej już tam nie pojadę. Przed montażem auto eksploatowałem przez rok i nie miałem żadnych problemów. Od zabudowy instalacji już tak różowo nie było. Auto zaczęło wyświetlać same błędy od strony pracy silnika,silnik nie pracował płynnie, auto gasło na skrzyżowaniach. Kilkakrotne wizyty nic nie dawały. Wiecznie coś poprawiali, ale skutecznej naprawy do końca nie było. Po roku auto zamieniłem na inne z silnikiem diesla i mam święty spokój. Pierwszy i ostatni raz zamontowałem instalację do swojego samochodu, a już na pewno nie w Eco-Car u Cebuli ukryj
dodano 27.04.2014 przez
Właściciel zaproponował mi instalacje za kwote 3800zł..Załozyłem post na forum lpg z zapytaniem o jakosc klamotów prponowanych przez pana własciciela ... więceji 112 osób zjechało pana za to co chciał mi zamontować(wszystko co najtańsze) Panie Heniu ja chciałem spalac Gaz a nie zawory!!!Valteka wtryski to sobie pan zakładaj.Mało tego pokusiłem sie o popatrzenie do aut co im tam montowano gaz...Zgroza!!! Wtryski leża w kazdym aucie kolektor wiercony bez demontazu weżyki do wtrysków jak popadnie reduktor a gdzie najwygodniej i to nic ze weże po 1 metr(spadek temperatury)A wszysto zamontowane na plastikowe opaski Sterownik zawór dobrze ze jeszcze nie reduktor..NIEPOLECAM A NAWET ODRADZAM!!! ukryj
dodano 02.09.2010 przez
Trochę się bałem gazować auto przy takim przebiegu(ponad 220 tys km.), ale nie żałuję. Instalacja została dobrze dobrana i spasowana, ... więcejdzięki czemu osiągi nie różnią się praktycznie od tych z jazdy na benzynie. Wizyty w serwisie raz do roku, na kontrolę filtrów i wtrysków. Jak na razie bez niespodzianek, wszystko działa poprawnie. ukryj
dodano 21.06.2015 przez
Zamienił stryjek siekierkę na...skarbonkę,która przynosi oszczędności.Zdemontowałem instalację zwykłą na wtrysk sekwencyjny.Przyznam się,że podchodziłem do tego z dystansem.Teraz wiem,że Pan Piotr ... więcejwiedział co mówi i robi.Wielki Szacunek dla takich jak ON!!! ukryj
dodano 09.09.2011 przez
Instalacja świetna,Proponowano mi wiele wynalazków do tego auta jakieś składane instalacje, jednak zdecydowałem się na LandiRenzo nie żałuje !!! wszystko ... więcejzgrane jak najlepiej ,spalanie gazu nie przeraża 2 litry większe od spalania benzyny,same plusy !!! ukryj
dodano 30.10.2014 przez
Jestem bardzo zadowolona z przebiegu całej operacji, Panowie bardzo mili i kompetentni, kawa, herbata, bardzo przyjemna atmosfera, można poczekać na ... więcejmiejscu. Polecam wszystkim Kobietom i nie tylko Ewa ukryj
dodano 07.01.2011 przez
Wszystkie opinie o instalacjach LPG BMW Seria 7

Skarbnica wiedzy o BMW Seria 7

Ciekawostki
dodano 03.08.2011 przez
Samochód pod względem stylu i techniki kontynuował linię modeli E65. Projektantem nadwozia jest Karim Antoine Habib. Technicznie wprowadzono w nim kilka zmian, mających na celu…
Zobacz więcej Podziel się wiedzą