Wszystkie modele

Akcje serwisowe

Opony
Części i akcesoria

Galerie

BMW Seria 7

Luksusowa limuzyna klasyfikowana w topowym segmencie F, flagowy model BMW, produkowany od 1977 roku. Poprzednikiem Serii 7 był model E3. Spokrewniona technicznie z nim była zresztą pierwsza generacja „siódemki”. Samochód okazał się komercyjnym sukcesem, nie tylko w Europie, ale i w USA – wyprodukowano go w liczbie prawie 300 tys. egzemplarzy. Kolejne generacje sprzedawały się jeszcze lepiej i ugruntowały pozycję BMW w tym segmencie. Od 2008 roku na rynku dostępna jest piąta ewolucja tego modelu dostępna również w wersji przedłużonej (F02).

Generacje BMW Seria 7

Seria 7 F1

Kiedy w biurach projektowych BMW szefował Chris Bangle, z zakładów produkcyjnych bawarskiej marki zaczęły wyjeżdżać bardzo kontrowersyjne pojazdy, zupełnie niepodobne do klasycznych modeli firmy sprzed lat. Chyba najbardziej dyskusyjnym z tych pojazdów była seria 7 E65 - luksusowa i ozdobiona elementami typowymi dla BMW, ale koszmarnie ociężała i opatrzona w skutecznie "udziwnione" detale. Kolejna, opisywana generacja - oznaczona symbolem F01 - przejęła po poprzedniku masywność, ale zyskała więcej stylistycznej dynamiki, a jednocześnie i elegancji. Efekt prac projektantów nie powala na kolana lekkością, jednak i tak robi niesamowite wrażenie na ulicy.

Kokpit "siódemki" wprawia kierowcę w znakomite samopoczucie. Przed prowadzącym rozpościera się gustownie wystylizowany panel przedni, w którym najważniejszą część stanowią prosto zaprojektowane, ale super-czytelne zegary. Wokół siebie kierowca dostrzeże materiały o jakości nieosiągalnej dla niejednego rywala BMW. Wszystko jest oczywiście kapitalnie zmontowane, a wszelkie klawisze i przełączniki są umiejscowione zgodnie z zasadami ergonomii (ze względu na multum funkcji, obsługa kokpitu wymaga jednak przyzwyczajenia). Kolejne zalety to doskonała pozycja za kierownicą, ogromna ilość przestrzeni oraz fotel, na którym będzie nam wygodnie nawet po najdłuższej trasie.

Miejscu pracy kierowcy naprawdę trudno cokolwiek zarzucić, ale jak sprawa wygląda z pozostałymi miejscami siedzącymi? Osoba zasiadająca u boku prowadzącego również nie powinna na cokolwiek narzekać. Nieco gorzej jest, gdy przyjrzymy się drugiemu rzędowi siedzeń - wygoda kanapy jest poza wszelką dyskusją, jednak przestrzeni jest tam mniej niż sugerują to wymiary zewnętrzne. Nie oznacza to jednak, że miejsca jest mało - jedynie rosłym pasażerom może brakować paru centymetrów na nogi czy głowę. Oczekując naprawdę królewskich warunków podróżowania z tyłu powinno się zainwestować w wersję z przedłużonym rozstawem osi.

Biało-niebieska szachownica widoczna na masce zobowiązuje - nawet swoją flagową limuzynę BMW musiało skonstruować tak, aby jej prowadzenie sprawiało dużo radości. Czy się udało? Generalnie tak - dzięki precyzyjnie działającemu układowi kierowniczemu prowadzący czuje kontakt z samochodem i wie, co dzieje się z przednimi kołami. Pokaźna masa własna robi jednak swoje, więc szybkie pokonywanie ostrych łuków generuje niemałe przechyły karoserii. Nad wszystkim czuwa oczywiście szereg elektronicznych urządzeń, które zapewniają bezpieczną jazdę. Pozostaje jeszcze kwestia komfortu - jak na limuzynę przystało, jest on bardzo wysoki, choć niektórzy rywale oferują więcej.

Wyposażenie seryjne BMW serii 7 wprawia potencjalnego nabywcę w dobry nastrój, zupełnie odwrotnie działa jednak na niego cena. No, chyba, że pieniądze nie grają dla niego większej roli, wtedy i horrendalne kwoty zakupu można zaakceptować. Ale bogaty i wymagający klient natknie się na inną przeszkodę - braki w wyposażeniu opcjonalnym. W tej klasie niemożność zamówienia (nawet za dopłatą) np. bocznych airbagów dla pasażerów tylnych siedzeń to poważne niedociągnięcie.

Seria 7 E65

Zmiany linii stylistycznych nie zawsze wychodzą producentom aut na zdrowie, a bohater naszego opisu jest tego doskonałym dowodem - w odróżnieniu od klasycznie zaprojektowanych poprzedników, "siódemka" E65 okazuje się kontrowersyjna i koszmarnie ociężała. Zupełnie inaczej jest z kokpitem, który dostojny wygląd łączy z czytelnymi wskaźnikami, ultra-luksusowymi materiałami oraz precyzyjnym montażem. Jego obsługa, a konkretnie nieudanego systemu iDrive, wymaga niestety przyzwyczajenia. Plus za przestronną kabinę pasażerską i pakowny bagażnik.

Spośród szerokiej gamy silnikowej flagowego BMW największym zainteresowaniem cieszy się wersja 730d napędzana 3-litrowym dieslem. To jednostka jak najbardziej godna polecenia, bo jest wystarczająco żwawa, oszczędna i trwała. Większe "ropniaki" sprawiają niestety problemy, dlatego oczekując dobrych osiągów, lepiej zdecydować się na "benzyniaka" - najlepiej tego 4,4-litrowego, który wręcz katapultuje auto, a spala niewiele więcej niż mniejsze motory. Tradycyjnie dla limuzyn rodem z Bawarii, sztywne zawieszenie, precyzyjny układ kierowniczy i napęd na tył zachęcają do sportowej jazdy.

Lista typowych problemów zgłaszanych przez użytkowników BMW serii 7 E65 nie jest długa, ale musimy liczyć się z tym, że większość napraw poważnie nadszarpnie nasz budżet. Tyczy się to m.in. licznych elementów układu jezdnego, będącego piętą achillesową opisywanego modelu. Poza zawieszeniem, kłopoty może zafundować nam osprzęt 8-cylindrowych silników wysokoprężnych oraz elektryka (zwłaszcza we wczesnych rocznikach). Podczas poszukiwań "siódemki" lepiej uzbroić się w cierpliwość i znaleźć naprawdę zadbany egzemplarz, bo ten "zajechany" lub powypadkowy będzie najprawdopodobniej jeżdżącą skarbonką.

Komentarze redakcji

Powagosław: Wiele powiedziano i napisano o tym, jak szpetny jest ten samochód. To ten specyficzny urok większości modeli BMW. Bez uprzedzeń, „siódemka” poraża swoim rozmachem oraz pociąga swoją elegancją i sportowym charakterem. Tradycyjnie, całość jest nieco krzykliwa. Ale to działa!
Luzacjusz: Jestem przytłoczony jego wielkością, majestatem w środku i wiekuistą światłością wydobywającą się z reflektorów. Jeno nie wiem czy jestem godzien. A chciałbym. Tylko, czy w standardzie dodają chociaż do niego szofera?

Silniki BMW Seria 7

BMW Seria 7 F01 - jaki silnik wybrać?

Kawał żelaza, który trzeba czymś napędzić. Póki co gama silników nie poraża ilością, ale możliwościami jak najbardziej tak. Diesel ma 3l pojemności i 245KM. Może i przydałby się jeszcze jakiś większy, ale ten żwawo radzi sobie z autem, sporo powyżej 100km/h nadal bezproblemowo walczy z oporami powietrza, a przy tym jest przyjazny dla portfela – zamknięcie się w nieco ponad 10l/100km nie powinno być trudne. Około 7 sekund do 100km/h może jednak niektórych znudzić, a wtedy warto sięgnąć po motory benzynowe. Możecie przebierać wśród dwóch silników – jednego mocnego, a drugiego mocniejszego. Mniejszy ma tylko 3.0l pojemności i aż 326KM oraz 450Nm – to jak w dieslu! Jeśli to mało – cały moment obrotowy jest dostępny już od 1500obr/min. Większy motor ma 4.4l, 407KM i 600Nm – w połączeniu z tylnym napędem przyczynia się do przyspieszenia remontu naszych dróg.

motointegrator.autocentrum.pl

Publikacje o BMW Seria 7

BMW 740d xDrive - biznes w każdą pogodę
 
Nasz test BMW 740d xDrive, 313 KM

Klasyka wymaga ofiar - z takiego założenia musieli wychodzić Bawarczycy, kiedy przez 32 lata swoim najbardziej zamożnym klientom oferowali BMW serii 7 wyłącznie z tylnym napędem. Napęd x szalał w najlepsze od połowy lat 80-tych w (z czasem) niemal całej gamie modelowej BMW, a flagowy sedan wciąż był...

Samochody, które zmieniły historię: BMW serii 7 (E32)

Równomierne i intensywne oświetlenie drogi, znaczna żywotność żarówek oraz niskie zużycie prądu to główne zalety oświetlenia ksenonowego. Przed laty był to ekskluzywny dodatek, który zadebiutował w BMW serii 7.

Przegląd rynku hybryd i samochodów elektrycznych

Ekologia już dawno wkroczyła do motoryzacji, ale to co się dzieje w ostatnich latach jest wprost nie do pomyślenia. Gdy piętnaście lat temu zadebiutowała Toyota Prius, chyba nikt nie spodziewał się, że stanie się obiektem pożądania i wyznacznikiem dobrego smaku. Dziś, Priusa ma niemal każda gwiazda w...

Moje osiemnaste urodziny - BMW Seria 7
 
Nasz test

Cześć! Mam na imię Nadia i od 7 lat mieszkam z rodzicami w Polsce. Już za kilka miesięcy mam osiemnaste urodziny. Chciałabym Wam opowiedzieć o prezencie od mojego ukochanego Tatusia.

Redakcja2.0 - przeczytaj wszystkie artykuły tego autora BMW 7 e38 - luksus, do którego trzeba dojrzeć

Ponoć rzeczy idealne żyją tylko w naszych głowach. Coś musi w tym być, bo doprawdy trudno wskazać choćby jedną rzecz, która byłaby zbliżona do ideału. Zresztą, ważniejszym pytaniem jest raczej to jakie jest nasze wyobrażenie ideału. Bo natura człowieka, niestety, ma to do siebie, że nawet w rzeczach...

Przeczytaj pozostałe artykuły o BMW Seria 7

BMW Seria 7 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców BMW Seria 7autoWcentrum - społeczność BMW Seria 7

najwyższe oktanyAuta - BMW Seria 7

BMW Seria 7 740iA V8 64,65

BMW Seria 7 728i Long 79,34

BMW Seria 7 NiuNia 83,37

BMW Seria 7  Pijawka :) 82,74

BMW Seria 7 beta 76,43

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - BMW Seria 7

vader1983 30,12

dawidkar 30,10

daniel89_Lb 30,11

grzechu4don 71,23

mareke30 30,05

dejv44 30,09

mannz 72,22

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - BMW Seria 7

Spalanie
Spalanie Spalanie 22/ 100l. GAZU / AUTOMAT CHODZI W TRYBIE AWARYJNYM !! Za 40zł przejadę ...
Warsztat zamiast naprawić rozbił mi auto
Warsztat zamiast naprawić rozbił mi auto Witam. Po długiej i mozolnej przegranej walce z ogrzewaniem w mojej BMW 7er zde...
Nie udany wyjazd do pracy ehh
Nie udany wyjazd do pracy ehh Więc miałem problem z akumulatorem w BMW to go wyjąłem żeby naładować i klapę ba...
Szajba odbiła też mojej furze na buraki.
Szajba odbiła też mojej furze na buraki. Tym razem szajba była w robocie w mojej furze na buraki. Jechałem sobie przez m...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

BMW Seria 7

od 351 000 zł do 691 400

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (320 - 544 KM): 740Li, 740i, 750Li, 750i, 760Li, 760i

 

Diesel (258 - 381 KM): 730Ld, 730d, 740d, 750Ld, 750d

Skrzynie biegów

automatyczna: 6-stopniowa, 8-stopniowa

 

Katalog nowych aut BMW Seria 7
 

Najpopularniejsza wersja BMW Seria 7

BMW Seria 7 760i 544KM - 4 drzwiowy sedan

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
alufelgi
radio / CD
komputer
ESP
niezależne ogrzewanie
szyberdach
tempomat

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

Pakiet serwisowy BMW Service Inclusive Plus &#8211; 6 lat / 150 000 km - 19 766
Pakiet serwisowy BMW Service Inclusive Ultimate &#8211; 5 lat / 100 000 km - 16 399
Pakiet serwisowy BMW Service Inclusive Plus &#8211; 5 lat / 100 000 km - 8 404
Pakiet sportowy M - 13 616
Pakiet dla palących - 141
Pakiet serwisowy BMW Service Inclusive Ultimate &#8211; 6 lat / 150 000 km - 34 837

Cena katalogowa

652 500

Zobacz ofertę BMW Seria 7 760i 544KM - 4 drzwiowy sedan
 

BMW Seria 7 najczęściej porównywane z:

Mercedes Klasa S
350 Blue TEC (258 KM)
Mercedes CLA
200 (156 KM)
Jaguar XJ
3.0L V6D 600 (275 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i40 COMFORT Demonstracyjny Hyundai i40 COMFORT
Rocznik: 2013. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 1.7 136KM, diesel.
Cena: 106 100 zł 87 900 zł
Zyskujesz: 18 200 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny SEAT Leon STYLE Demonstracyjny SEAT Leon STYLE
Rocznik: 2013. Przebieg: 5 000 km. Silnik: 1.2 105KM, benzynowy.
Cena: 84 185 zł 73 900 zł
Zyskujesz: 10 285 zł Zobacz szczegóły »

Używane BMW 730

BMW 750
4.4 benzyna 407 KM
140 350 km, 2009
179 000 PLN
BMW 728
2.8 benzyna 192 KM
233 000 km, 1998
8 950 PLN
BMW 750
4.4 benzyna 408 KM
29 000 km, 2009
160 000 PLN
BMW 730
3.0 diesel 170 KM
138 000 km, 2008
99 000 PLN

Ocena auta BMW Seria 7

  • Średnia ocena
    na podstawie 383 opinii
  • 4,46
  • Średnia dla segmentu
    Auta luksusowe: 4,41

Wybrane opinie

BMW Seria 7 Sedan 730 i V8 (218 KM)

Uważam ze jest to świetny samochód. Oszczędny nie jest ale nie został do tego stworzony. Silnik 218 KM daje dużo frajdy z jazdy, zwłaszcza że jest bardzo dobrze wyciszony. Wyposażenie które jest w nim przewyższa niektóre nowe wózki. Samochód ten nwygląda klasycznie, jak prawdziwa limuzyna. Wewnątrz samochodu jest dużo miejsca zarówno dla kierowcy jak i pasażerów. Zawieszenie wręcz rewelacyjne, ale tylko jak założy się gazowe amory Sachs. Wtedy to dopiero jest luksus. Bardzo duża przestrzeń bagażowa, doskonałe wykończenie, spasowanie elementów. To jest poprostu BMW. Uważam ze jest godny polecenia osobie która lubi dużo jeździć ale przede wszystkim poza miasto bo w mieście przy codziennej jeździe może zrójnować finansowo. Ale jak ktoś ma pieniądze niech sobie kupi siódemkę. Gorąco polecam. Szczęśliwy właściciel

dodał: Grzechu grzegorzcybulski@op.pl
BMW Seria 7 Sedan 750 i V12 (300 KM)

BMW 750 to nie jest normalny samochód - nie można go kupić pod wpływem reklamy w telewizji czy popularności wśród kolegów. Ten samochód trzreba kochać i on wtedy z całą pewnością się odwdzięczy. Jeżeli jednak nie mażyłeś o nim przynajmniej rok nie śpiąc po nocach lub masz już inny do "normalnej" jazdy to lepiej jeszcze się zastanów zanim się zdecydujesz na zakup a już z całą pewnością zrób to, jeżeli dzielisz budżet domowy z żoną (bo może kazać Ci wybierać:)). Może trochę przesadzam ale ten samochód nie może być zwykłym, rozsądnym wyborem - to wyzwanie i przyjaźń ale bardzo trudna i nie mówię już tylko o tym ile on pali. To blisko 2 tony przpięknej i drapieżnej damy, która skradnie Ci serce kiedy będąc w niej, będziesz jednocześnie gnał 250 km./h.

dodał: Michał G. z Krakowa
BMW Seria 7 Sedan 735 i (211 KM)

Auto niesamowite, fenomenalne, mozna sie w nim zakochac - nie planuje zamieniac go na zadne inne bo nie widze w innych autach niczego wiecej, czego bym potrzebowal. W skrocie: komfortowe, szybkie, bezpieczne, wygodne, nie jest ekonomiczne ale tez nie jest bardzo drogie w utrzymaniu. Mimo, ze 3 razy mnie zawiodla i tak ja kocham i wszystko szybko wybaczam, w koncu to auto ma 18 lat :) To nie jest tanie auto i nigdy nie bedzie - stosunkowo niska cena nie oznacza, ze to auto na kazda kieszen, niestety trzeba sie z tym liczyc i miec zawsze awaryjne 5 tys i nie zalowac na naprawe, o wszystko dbac i naprawiac na biezaco - inaczej bedzie to tylko stary trup, ktory teoretycznie jest limyzyna z wyzszej polki.

dodał: Bmw735i
BMW Seria 7 Sedan 735 i (211 KM)

Jezeli nie lubisz nowych aut, lubisz stare, duze i bezpieczne krazowniki to jest auto dla Ciebie. Komfort i caloksztalt nieporownywalny do zadnego innego auta w tej cenie, jednak liczyc sie trzeba z tym ze to auto kosztuje - raz na kilka miesiecy moze sie przytrafic przygoda ktora bedzie kosztowala ok 2 tys zl. Auto ktore slynie z tego ze nigdy nie zawiedzie - awarie sa zawsze takie ze mozna jeszcze dojechac do warsztatu, jednak jezli ktos preferuje jezdzenie az do czasu "jak cos odpdnie calkiem" to odradzam - czekajac miesiac i zbierajac pieniazki na naprawe uszkodzona czesc mozne doprowadzic do duzo wiekszych kosztow napraw - przy tym aucie trzeba dlubac na bierzaco.

dodał: rafal
BMW Seria 7 Sedan 750 i V12 (300 KM)

Auto naprawdę super komfortowe i pod każdym względem naj. Ale trzeba liczyć się z kosztami z wielkim zużyciem paliwa zwłaszcza w mieście ( ma inne do jazdy po mieście), liczyć się trzeba z podwójnymi wydatkami w czasie przeglądów 12 świec, dwa filtry powietrz itp. Często tez wymienia się tarcze i klocki ( duża masa samochodu i moc). Jednak jak ktoś chce super komfortową, szybką,bezpieczna limuzynę to polecam!! Nie polecam ludziom co mają 12tys. i więcej nic na utrzymanie. Nie sztuka kupić te auto sztuka jest je utrzymać :)

dodał: niki
  • Zalety
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • + silnik
  • Wady
  • - ekonomiczność
  • - widoczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie BMW Seria 7

BMW serii 7 F01 Facelifting BMW Seria 7 L  F02 BMW serii 7 ActiveHybrid Facelifting BMW Seria 7 E38 Sedan - galeria społeczności BMW Seria 7 Steinway and Sons BMW Seria 7 ActiveHybrid BMW Seria 7 E68 BMW Seria 7 BMW Seria 7 E65 2005 BMW Alpina B7
Zobacz inne galerie BMW

Opinie o instalacji LPG

BMW Seria 7

  • 1.
  • 2,50 BMW Seria 7 E38 735 i (235KM) 1997r.
    dodał: bbbbbbbb, 02.09.2010

    Właściciel zaproponował mi instalacje za kwote 3800zł..Załozyłem post na forum lpg z zapytaniem o jakosc klamotów prponowanych przez pana własciciela i 112 osób zjechało pana za to co chciał mi zamontować(wszystko co najtańsze) Panie Heniu ja chciałem spalac Gaz a nie zawory!!!Valteka wtryski to sobie pan zakładaj.Mało tego pokusiłem sie o popatrzenie do aut co im tam montowano gaz...Zgroza!!! Wtryski leża w kazdym aucie kolektor wiercony bez demontazu weżyki do wtrysków jak popadnie reduktor a gdzie najwygodniej i to nic ze weże po 1 metr(spadek temperatury)A wszysto zamontowane na plastikowe opaski Sterownik zawór dobrze ze jeszcze nie reduktor..NIEPOLECAM A NAWET ODRADZAM!!!

  • 2.
  • 4,50 BMW Seria 7 E38 735 i (235KM) 1998r.
    dodał: ManiakBMW, 09.09.2011

    Zamienił stryjek siekierkę na...skarbonkę,która przynosi oszczędności.Zdemontowałem instalację zwykłą na wtrysk sekwencyjny.Przyznam się,że podchodziłem do tego z dystansem.Teraz wiem,że Pan Piotr wiedział co mówi i robi.Wielki Szacunek dla takich jak ON!!!

  • 3.
  • 5,00 BMW Seria 7 E38 730 i (218KM) 1998r.
    dodał: Pani Ewa, 07.01.2011

    Jestem bardzo zadowolona z przebiegu całej operacji, Panowie bardzo mili i kompetentni, kawa, herbata, bardzo przyjemna atmosfera, można poczekać na miejscu. Polecam wszystkim Kobietom i nie tylko Ewa

  • 4.
  • 5,00 BMW Seria 7 E65 745 i (333KM) 2004r.
    dodał: redabel, 19.02.2012

    profesjonalny montaż ,instalacje VSI-PRINS polecam jest to instalacja dla ludzi którzy robią na prawde bardzo dalekie przebiegi bez potrzeby czestego serwisu.

  • 5.
  • 5,00 BMW Seria 7 E65 745 i (333KM) 2002r.
    dodał: chorobliwy, 19.03.2011

    warsztat MCC GAS z ul. Szpacza 2 polecony przez autoryzowany serwis BMW. Profesjonalny montaż, bezproblemowe działanie.Polecam ta firmę

  • 6.
  • 2,00 BMW Seria 7 E32 730 i (188KM) 1994r.
    dodał: piotr chudziak, 31.08.2010

    w tej firmie sa robione same fuszerki zamias czeci nowyc sa niekture urzywane

Wszystkie opinie o instalacjach LPG BMW Seria 7

BMW Seria 7

163 komentarze

136 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~zaskron~zaskron

Do ~RASTA: wkońcu , dobrze napisane

~zaskron~zaskron

Do ~Marek: hej wedkażu nie stać ćie czy masz szmelcwagena w tdi

~zaskron~zaskron

Do ~Daniel:witam właśnie dzięki takim kordełkom teraz możesz znaleść igłe e32 bracie . dodam ,że naprawde wole jezdzić na benzynie dwa razy mniej niż na gazie dwa razy wiecej , po prostu te auto inaczej sie nagrzewa ,inaczej pachnie ,chodzi, oddycha , a jeżeli cie nie stać to nadgodziny albo do pracy w sobote . sprawa najważniejsza śiódemka bardzo niszczy sie w mieśćie te okręty mają płynąć na autostradzie a V8 potrzebuje czasu sie nagrzać . jezeli dojeżdzasz w zimie 5 kilometrów na gazie do pracy . braćie awaria pewna

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów BMW

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
11 969
Przejechany dystans
7 773 551 km
Zatankowanego paliwa
407 666 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
2 388
Wydanych pieniędzy
935 785 zł
Średnie wydatki na auto
1 244 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
3 306
Wydanych pieniędzy
1 107 967 zł
Średnie wydatki na auto
1 473 zł
Zobacz dzienniki kosztów BMW (752)

Zużycie paliwa BMW Seria 7

Na podstawie 520 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: paw84k, dodano: 11.09.2010 14:25

Jak na tę pojemność i masę auta lepiej niż dobrze, Nie lubie za często szaleć autem, poza tym uważam że limuzyna nie do tego służy. Auto po zagazowaniu sprawuje się bardzo dobrze. Na sekwencji pali litr więcej niż benzyny, na trasie z kielc do wrocławia w 5 osób + pełen bagażnik bagaży auto spaliło 9,5 l gazu. Generalnie Pozwalam się mu samemu rozpędzić, i w takim stylu jazdy 20% miasto 80% poza auto spala 11,5 litra gazu. Przeglądów i wymian dokonuje na bieżąco sam, dodam że w przeciągu dwóch lat jak użytkuję auto nie miałem żadnej awarii, auto kupiłem ze szwajcarii, nigdy nie było używany podnośnik jak również koło zapasowe. Kupiłem je mające 180000 tyś przebiegu teraz ma 203tys i już zmieniałem olej silnikowy oraz wszystkie filtry Olej 10w40 2x(4+0,6l) czyli 9,2l a wchodzi 7l, filtr pow i oleju w sumie koszt wymiany samemu to 200zł. Dodam że zawieszenie nie jest drogie w eksploatacji jeśli mamy dobre zamienniki.

pełny raport BMW Sedan 735 i

autor: Pablos, dodano: 07.08.2010 13:32

Niech sie nieoszukują ci ktorzy mówia,że ich siedem spali po dużym mieście 17,czy 18 litrow jest to nierealne,750 ma 12 cylindrow kazdy generuje ok 26 km na cylinder to niejest duzo jak na mase i gabaryty tego auta jesli te auto palilo by 18 czy mniej w mieście to 323 compact mósial by palic osiem a pali 12,13 a jest to połowa auta jak i silnika.Siedem jest genialne i obojetnie ile spali tak będziemy nim jeżdzic.Pozdrawiam wszystkich posiadaczy tych krążownikow.

pełny raport BMW Sedan 750 i

autor: Orido, dodano: 28.09.2008 01:04

Pali tyle ile mu się wleje :). Ogólnie z auta jestem zadowolony. Nie jest to moje pierwsze BMW. Spalanie w mieście w korkach w granicach 25 litrów Lpg uważam za w miarę rozsądny wynik. Przy szaleńczej jeździe w mieście potrafi spalić i 33 do 35 litrów. W trasie w granicach 18 do 22 litrów max. Kupując to auto wiedziałem na co sie porywam. Luksus 9i komfort wart swej ceny i w tym przypadku nie ma co dyskutować na temat kosztów paliwa. pozdrawiam szczęśliwych posiadaczy i fanów BMW!

pełny raport BMW Sedan 740 i

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o BMW Seria 7

Podziel się wiedzą

Dane techniczne BMW Seria 7

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne BMW Seria 7
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 7 F01 740d 313KM
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali BMW Seria 7, oglądali także