Szukaj

Informacje o BMW Seria 7

Lata produkcji: 1977 – teraz
Segment: Auta luksusowe
Luksusowa limuzyna klasyfikowana w topowym segmencie F, flagowy model BMW, produkowany od 1977 roku. Poprzednikiem Serii 7 był model E3. Spokrewniona technicznie z nim była zresztą pierwsza generacja „siódemki”. Samochód okazał się komercyjnym sukcesem, nie tylko w Europie, ale i w USA – wyprodukowano go w liczbie prawie 300 tys. egzemplarzy. Kolejne ugruntowały pozycję BMW w tym segmencie. Seria 7 jest dla niemieckiej marki modelem, który jako pierwszy prezentuje jej nowe rozwiązania techniczne – później są one wykorzystywane w mniejszych autach BMW. Od 2015 roku oferowana jest szósta generacja modelu, nazwana G11 oraz G12 (wersja przedłużona).
Powagosław
Jak to „wygląda jak poprzednia generacja”? G11 jest smuklejszy, zgrabniejszy i bardziej elegancki. Dużo dynamiki dały mu nieco bardziej kanciaste kształty. Jako limuzyna – wzorzec. ~Powagosław
Luzacjusz
Wiedzieliście, że ten samochód może w środku pachnieć tak, jak zażyczy sobie jego właściciel? To ja poproszę, żeby u mnie w domu pachniało jak w BMW. A co ja sądzę o Serii 7? Cóż, żeby wygrać z Mercedesem widocznie trzeba się do niego upodobnić. ~Luzacjusz

BMW Seria 7 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Nowy BMW Seria 7

Cena od: 420 200 PLN

Oceny BMW Seria 7

Liczba ocen: 434
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(92%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Karoseria + Silnik

Wady

- Poważne usterki - Drobne usterki - Koszty utrzymania

Wybrane oceny

3,8
~Adam
Sedan 750i 407KM 299kW
BMW Seria 7 F01
auto dla cierpliwych i spokjnych ludzi. Psuje się często, niewarte swojej ceny, choć naprawdę ładne i wygodne oraz zwracające nie raz uwagę młodych ludzi. przy przebiegu 200 tys. km sypie się wszystko po kolei. Miałem wiele aut w swoim życiu lecz to bije wszelkie rekordy awaryjności.To tragedia i porażka. Jak można wyprodukować taką ładną i wygodną limuzynę , a jednocześnie awaryjną jak polonez CARO. Jeżdżę napradę spokojnie i to już druga moja siódemka f 01, bo myślałem że pierwsza to był jakiś cholerny pech - niestety obie to samo. Ale jeśli ktoś lubi jeździć z usterkami to czemu nie życzę powodzenia.
5,0
~Marko
Sedan 740 i B40/2 286KM 210kW
BMW Seria 7 E38
Bmw e38, 4.4 286(300) ps,220 tyś km- Witam wszystkich obecnych posiadaczy e38 oraz potencjalnych kupujących. Myslisz,zastanawiasz się warto kupować czy nie? drogie części, awarie? Zależy jak kto dba, mój egzemplarz wydawał się idealny a w ciągu 2 lat zainwestowałem w niego około 5 tysięcy zł. Auto nie miało poważnych awarii w sensie stop na środku drogi. Jeśli coś go bolało to powoli dawał o tym znać. Układ kierowniczy= reklama radość z jazdy w połączeniu z automatyczną skrzynią ZF oraz silnikiem 4.4 oznacza ,że kiedy chcemy mamy pod maską potwora którego wypuszczamy na wolność lub spokojnie sobie siedzi pod maską i wtedy mamy 2 oblicze auta czyli spokojną limuzynę. O wszystkie nawet drobne wymiany,naprawy trzeba dbać na czas a wtedy auto się odwdzięcza. Jest ich coraz mniej na drogach i jeśli zostaną tylko te w zadbanym stanie to e38= klasyk. Polecam auto, egzemplarz w średnim stanie będzie jezdzil i można go sobie powoli doinwestowywać.
4,8
~Wojtek
Sedan L 750i 450KM 331kW
BMW Seria 7 G11
BMW 750 Li Xdrive to pojazd prawie doskonały. Silnik V8 jest jak szwajcarski zegarek. Pracuje cicho, a w porówmaniu z perfekcyjną skrzynią biegów to już majstersztyk. Tutaj Mercedes S500 4 Matic model z 2015 roku poprostu wypada dość blado. Uklad kierowniczy i zawieszenie pracują bardzo komfortowo. Wybralem ten model ponieważ wreście BMW. zdecydiwało się na pneumatyczne regulowane zawieszenie dzięki, któremu samochód plynie po drodze, ale nie jest pontonem jak S klasa. Wnetrze bardzo przestronne i miejsca dużo. Minimalnie gorzej się wsiada w porownaniu do S klasy W222. Kest bardziej sportowo luksusowy. Bardzo mocno rozbudowane media pracują perfekcyjnie, orzewanie i klima są wydajne i ciche, a fotele (w wersji komfort) bardzo dobre i regulowane w wielu pozycjach. Widoczność przy manewrowaniu bardzo dobra, ale dużo pomaga kamera sorround, ktora kontroluje otoczenie wokół pojazdu-warto mieć. Naglośnienie Harman-Kardon bardzo dobre i wystarczające. Lampy przednie są bardzo wydajne. Testowalem laserowe droższe i ledowe tańsze - nie ma co przeplacać roznica jest praktycznie niezauważalna. Spalanie to wielkie zaskoczenie. Mimo dużej mocy 450KM silnik przy normalnej jezdzie po miescie spala ok 13l/100km, Niedowierzałem gdy spojrzalem pierwszy raz na spalanie jadąc autostradą na odcinku drogi 290km i poruszając sie z prędkością 140 do 180km/h średnie spalanie (z przerwą na kawę) nie NIE PRZEKROCZYŁO 9,2litra/100km Po przejechaniu . Po 4 tankowaniach i przejechaniu ponad 3 tyś km w cyklu mieszanym samochod spala ok 11.6l/100km. Przed zakupem testowałem też BMW 740D i BMW 750D i z calą pewnością stwierdzam, że silnik 4.4 V8 benzynowy jest lepszy. 50D był narywisty, agresywny na każdym biegu co przeszkadzalo mi w komfirtowej jeździe. Jesli benzyna to 4.4 jeśli diesel to 40D. Generalnie. Jeśli jesteś na kupnie takiego pojazdu to uważam, że naprawdę warto się zastanowić nad tym modelem.Porownując do S klasy niczego mu nie brakuje a w wielu rozwiązaniach BMW kladzie na łopatki S-kę. Napewno w kulturze jazdy.

Raporty spalania BMW Seria 7

Liczba raportów: 625
Średnie spalanie dla BMW Seria 7
9,3 – 21,1
l/100 km
7,5 – 11,6
l/100 km
11,8 – 23,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,0
Sedan 730 d 193KM 142kW
BMW Seria 7 E38
Wraz z wiekiem może zacząć wymagać napraw, lecz wiąże się to głównie z brakiem odpowiedniego dbania o samochód. Przy ponad 100 tyś km, zrobionych tym samochodem, naprawy wymagały wtryski, i skrzynia biegów( która została zajechana, poprzez wlanie niewłaściwego oleju przez mechanika, przygoda za ładnych parę tyś zł) Koszty nie są tanie, lecz komfort, bezpieczeństwo, jakość i przyjemność z jazdy, jaką oferuje ta limuzyna dla kierowcy, jest warta każdej złotówki. Przy odpowiednim użytkowaniu, wsiadamy, ustawiamy tempomat i robimy 1000 km z uśmiechem na ustach. Jazda " w koło komina " ok 8,5 l , na trasie 6,8-8 l przy prędkościach 100-160 km/h . Miasto 11,5l
14,7
Sedan 740 i B40/2 286KM 210kW
BMW Seria 7 E38
Takie spalanie jak w przypadku aut z silnikami ok. 3 litry. Obecnie 100 km przejeżdżam za 30 zł a uśmiech z twarzy nie znika. Komfort, przyspieszenie, dostojność a przede wszystkim wzrok ludzi. Tym samochodem chce się jeździć. Eksploatacja auta (przy dbaniu o niego) to koszty średniej wielkości. Nie pożerają pensji średniej krajowej (a nawet niższej). Jeżdżę tym egzemplarzem 6 rok i cały czas ją uwielbiam. Nie gazujcie tego silnika w pierwszym lepszym warsztacie bo będą problemy. Fora są pełne informacji o dobrych warsztatach. Pozdrawiam i życzę banana na twarzy.
16,1
Sedan 735 i 272KM 200kW
BMW Seria 7 E65
Wokół tego samochodu krąży mnóstwo opinii, według których duża pojemność = duże spalanie. Najczęściej pochodzą one jednak od osób, które albo co najwyżej stały koło tego samochodu na parkingu albo swoją wiedzę opierają na innych V8. Z instalacją gazową PRINS auto spaliło przy prędkościach rzędu 110-120km/h na trasie (w cztery osoby, bez szaleństw z wyprzedzaniem) 11,4 litra gazu. W mieście przy normalnej jeździe notowałem spalanie rzędu 15-16 litrów (zawsze). Natomiast kiedy faktycznie wykorzystamy potencjał tego silnika, spalanie wędruje powyżej 20 litrów. Najwyższy wynik jaki udało mi się uzyskać to nieco powyżej 22 litrów. LPG. Pod względem spalania wobec pojemności silnika bardzo miło mnie zaskoczył, tym bardziej że po sprzedaży E65 przesiadłem się na E46 cabrio z silnikiem 2.5 - spalanie przy identycznych warunkach prawie identyczne (różnice rzędu 0,5 litra gazu). Zatem jest to spalanie do przyjęcia, biorąc pod uwagę fakt że auto waży dwie tony i przemieszcza się już fabrycznie na szerokich oponach.

Usterki BMW Seria 7

Liczba wpisów: 20
Bardzo trudny rozruch na zimnym
  • BMW Seria 7 E38 740 i B40/1 286KM 210kW 1994-1995
  • silnik
Po dłuższym postoju nie chce się uruchomić ,rozrusznik kręci ale nie uruchamia się pompa i prawdopodobnie nie ma iskry na świecach ale odkryłem ,że należy włączyć zapłon (poz 2) na ok. 10min , po tym czasie bez problemu odpala . Nawet jak po tych 10 minutach przekręcę kluczyk na poz 1 i z powrotem na poz. 2 to też odpali. Jak odpali wszystko pracuje prawidłowo a komputer pokazuje "CHECK KONTROL OK" Jeżeli chodzi o świecące kontrolki to w tej chwili świeci się cały czas AIRBAG i żółty trójkąt z wykrzyknikiem. Nadmieniam ,że podmieniałem czujnik położenia wału korb. czujnik wałka rozrządu i czujnik temperatury silnika ten współpracujący z komputerem i nic to nie pomogło. Czekam na podpowiedzi fachowe, może ktoś spotkał się z takim problemem Wszystko to dotyczy BMW E38 M62 4,4L 1998r (przed liftem.) Zimny - brak rozruchu
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Stabilizator, amortyzatory, elektronika.
  • BMW Seria 7 F01 Sedan 730d 245KM 180kW 2008-2012
  • zawieszenie
Występowanie usterki:
Od 200 km w zawieszeniu słyszalne są stuki - przyczyna? Wadliwy stabilizator przedni we wszystkich samochodach wychodzących z fabryki - wymieniane oczywiście po odczekaniu w kolejce. Od 3 000 km - piszczenie zawieszenia - samochód ma 9000 km, a serwis nie wie co jest przyczyną. Od przebiegu 0 km - nie działa elektronika pamięci foteli i kierownicy we współpracy z pilotami - rzecz od 2 miesięcy nienaprawialna. Klapa bagażnika - niby ma się sama otwierać, a tego nie czyni - nikt nie wie dlaczego tak się dzieje.
2 komentarze
Pływające auto.
  • BMW Seria 7 E32 735 i 211KM 155kW 1986-1992
  • układ kierowniczy
Auto choć dość ciężkie pływa po drodze przy najmniejszym podmuchu wiatru, przy większych prędkościach trzeba się nieźle napocić by auto utrzymać na swoim pasie, a o koleinach nie wspomnę. Byłem z nim na diagnostyce i polecono mi wymianę tulei na przednich wahaczach, ustawiono geometrie itd. Oczywiście nic to nie dało, a przy tym skroili mnie na kasę dość mocno. Kierownice trzymając sztywno czuć jak auto samo robi niewielkie \"skoki w bok\". (mam przeczucie że może to być kolumna kierownicza) Pomoże mi ktoś???
Problem rozwiązany
6 komentarzy

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 30
2,0
Sedan 745 i 333KM 245kW
BMW Seria 7 E65
instalacja: PRINS VSI
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Jestem tutaj calkowicie przypadkowo i widząc te pozytywne opinie dla p. Cebuli nie mogłem się powstrzymać od komentarza.Około 6 lat temu zabudowałem u niego instalację i nigdy więcej już tam nie pojadę. Przed montażem auto eksploatowałem przez rok i nie miałem żadnych problemów. Od zabudowy instalacji już tak różowo nie było. Auto zaczęło wyświetlać same błędy od strony...
2,5
Sedan 735 i 235KM 173kW
BMW Seria 7 E38
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
Właściciel zaproponował mi instalacje za kwote 3800zł..Załozyłem post na forum lpg z zapytaniem o jakosc klamotów prponowanych przez pana własciciela i 112 osób zjechało pana za to co chciał mi zamontować(wszystko co najtańsze) Panie Heniu ja chciałem spalac Gaz a nie zawory!!!Valteka wtryski to sobie pan zakładaj.Mało tego pokusiłem sie o popatrzenie do aut co im tam...
5,0
Sedan 745 i 333KM 245kW
BMW Seria 7 E65
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG Centrum Zenit PRO
przebieg: 232 tys. km
użytkowana przez: 12 tys. km
Po zakupie auta zdecydowałem się na montaż, czego nie żałuję. Póki co przejechałem 12 000 km, ale z jazdy jestem bardzo zadowolony. Absolutnie nie odczuwam spadku mocy, auto kręci aż miło. Jest tak, jak chciałem. Pewnie dlatego, że instalacja zenit pro jest klasą premium, a warsztat montujący również zna się na rzeczy. Warsztat jest warsztatem samego producenta. Psich...
BMW Seria 7