Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Citroen Xsara

Lata produkcji: 1997 - 2010
Segment: Niższa klasa średnia
Popularny model należący do niższej klasy średniej (segment C) produkowany w latach 1997-2004. W ofercie Citroena zastąpił model ZX, po którym odziedziczył wiele podzespołów. Projektantem Xsary był włoski stylista Donato Coco. To on odpowiadał również za projekt Xsary Picasso, minivana zbudowanego w 2000 roku na bazie podstawowego modelu. Xsara doczekała się dwóch generacji. Druga została w 2004 roku zastąpiona przez model C4. Choć swoich następców ma też Xsara Picasso (C4 Picasso i Grand C4 Picasso), nie została jeszcze wycofana z produkcji.

Komentarze redakcji

W ciągu długoletniej kariery rynkowej Citroen Xsara Picasso przyciągnął do siebie masę odbiorców. Choć do zakupu mogła ich skusić oryginalna stylizacja nadwozia, najskuteczniejszym wabikiem na klientów było wnętrze. Przestronna kabina pasażerska z pięcioma indywidualnymi, bardzo wygodnymi fotelami oraz gigantyczny bagażnik pełen funkcjonalnych patentów to elementy, których nie sposób nie docenić. Przydałyby się natomiast lepsze materiały wykończeniowe i staranniejszy montaż wnętrza.

Picasso oferowane było z sześcioma silnikami - czterema benzynowymi i dwoma wysokoprężnymi. Wśród tych pierwszych polecamy 16-zaworowe jednostki 1.6 i 1.8 - zapewniają niezłe osiągi, są trwałe i dobrze współpracują z LPG. Z kolei wśród diesli najciekawszą propozycją jest motor 2.0 HDi - może niespecjalnie dynamiczny, ale ekonomiczny, niezawodny i stosunkowo tani w obsłudze. Zawieszenie francuskiego minivana zostało przejęte z Xsary, co oznacza wysoki komfort podróżowania, ale jednocześnie duże koszty w przypadku regeneracji tylnej belki.

Na szczęście, poza wspomnianym przypadkiem, przywrócenie zawieszeniu pełnej sprawności nie kosztuje dużo - to dobra wiadomość, bo jego elementy zużywają się dość szybko. Ponadto, dochodzi do uszkodzeń 2-masowego koła pasowego w dieslach, występują problemy z pokładową elektryką, a także np. zacinają się spryskiwacze. Mocnym punktem Xsary Picasso jest sytuacja na rynku - w ofertach sprzedaży możemy przebierać, nie brakuje egzemplarzy z bogatym wyposażeniem, a na dodatek ich ceny okazują się bardzo atrakcyjne. Co ważne, szeroki wybór i niskie ceny charakteryzują też części zamienne.

Dane techniczne Citroen Xsara

Silniki

Moc silników 68-167 KM

Poj. silników 1 360-1 998 cm3

Prędkość maks. 162-220 km/h

Przyspieszenia 0-100 8,7-18,0 s

Szkic techniczny :
zobacz dane techniczne

Oceny Citroen Xsara

Średnia ocena modelu

na podstawie 1352 opinii

4.07

Średnia dla segmentu: Niższa klasa średnia 4.06

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

+ Ergonomia

+ Układ jezdny

Wady

- Wyciszenie

- Skrzynia biegów

- Drobne usterki

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (83%)
NIE (17%)

Wybrane oceny kierowców Citroen Xsara

Im dalej w las tym wiecej drzew. Wiadomo , każde auto sie zużywa. Dopiero po większych przebiegach można ocenić jakość ... więceji trwałość wykonania. Plusy : auto pomimo lakierowania nie ma śladów rdzy, spotykam ludzi którzy mają na tym silniku 500 000 km ! Silnik nie bierze oleju . Brak dwumasu na sprzęgle. Niskie zużycie paliwa . Zawieszenie trwałe, choć potrafi zaskoczyć.Minusy: Najmniej przewidywalne - trwałość sprzęgła i jego podzespołów, kosztowne lub pracochłonne usterki elektryczne, czasem opadają ręce. ukryj
dodano 30.06.2011 przez
Szukałem auta z dużym bagażnikiem myśląc głownie o żonie, która musi jeździć często z dzieckiem i całym bałaganem, który zabiera ... więcejprzy okazji (wózek, torby, zabawki), żeby nie musiała bawić się ze składaniem wózka. Na oku miałem najróżniejsze samochody, ale - odrzucając oczywiście wszelkie podejrzane - były albo drogie przez ich przereklamowanie (Passat, Octavia), awaryjne (Laguna II, Mondeo, 307), gołe (wszelkie japończyki i Zafira, która w podobnej cenie oferowała najczęściej manualną klimę i radio na kasety). Scenic miał za mały bagażnik. Wybierając Xsarę mam duży bagażnik (choć w sumie lepiej gdyby te 550 litrów było w prostopadłościanem niższym, ale za to dłuższym, bo po wstawieniu wózka resztę trzeba układać na w stosie), ODŁĄCZALNĄ PODUSZKĘ powietrza pasażera (super do jazdy z małym dzieckiem, mało samochodów w tym przedziale to ma - Stilo, 307), nie trzeba się wysilać, żeby znaleźć egzemplarz z klimatronikiem, wygodny i super pomyślany. Nie wiem czemu tylko francuskie samochody są naprawdę rodzinne i mają takie rozwiazania. ukryj
dodano 07.12.2009 przez
Gdy poprzednie auto dokonywalo zywota, dlugo z zona rozgladalismy sie za nowym autem. Poprzednik spod znaku opla przyspozyl nam wielu ... więcejnieprzewidzianych wydatkow i dodatkowo wnetrze stalo sie ciut przymale jak dla rodziny 2+2 + pies. dodatkowo 12 letna astra nie miala klimy co bylo wielkim jej mankamentem - coprawda wszyscy mowili ciesz sie ze nie masz klimy - bo tam jest duzo do psucia. Poszukiwania byly naprawde dlugie zmudne i w pewnym momencie okazaly sie bezcelowe - gmeranie w sprwadzonych autach i nieustanne doszukiwanie sie przekreconego licznika czy ukrytej naprawy powypadkowej, po obejrzeniu kolejnych 5 wrakow, zmusilo nas do skierowania sie w strone salonow sprzedazy nowych samochodow. byly jazdy probne i wielkie rozmowy o cenie, ktore w skrocie ujme tak: vw z touranem - fajne auto ale cena z kosmosu i dodatkowo stres ze znajdzie sie jakis bambaryla i zechce pozyczyc se samochod i nawet go nie odda. toyota corolla verso - fajnie gwarancja, fajnie jakosc - tylko cena nas zawrocila na ziemie. pozostaly francuzy - tutaj wielka obawa i wywiad wsrod znajomych. Scenic mimo wiekszego wnetrza odpadl w przedbiegach po opinii dwoch kolegow zony, ze strasznie duzo czasu spedzaja w serwisie. Pozostala xsara picasso, nie bylo wtedy na rynku jeszcze c4 picasso a szkoda bo pewnie w dniu dzisiejszym padlby wybor na nia. Picasiak uzekl przede wszystkim wnetrzem olbrzymim. Corka mowil ze jej sie ten okraglutki najbardziej podoba. zonie tez przypadl do gustu. Wlasciwie wieciej ona teraz nim jezdzi - ja jestem skazany na sluzbowa skode octavie - ech. na wyjazdy urlopowe i tak zabieramy boxa na dach, bo musimy miec troche miejsca dla zwierzatka, ktore zawsze z nami wyjezdza. Obaw bylo naprawde wiele. francuska jakosc, zawrotne ceny czesci. A po pieciu latach wyszlo tak. sposrod calej czworki jaka bralismy pod uwage to auto bylo najtansze. wyposazenie na podobnym poziomie a nawet lepszym, klimatronik i wszystko elektryczne. Jak do tej pory oprocz materialow eksploatacyjnych nic nas nie zatrzymalo w drodze. Po gwarancji zrezygnowalismy z uslug aso i koszty przegladow wraz z materialami zamykaja sie w 350 zlotych czyli polowa ceny tego co zyczylo sobie aso. Mam nadzieje ze auto dalej bedzie nam dobrze sluzylo i z cala odpowiedzialnoscia polecam ten pojazd, kazdemu kto potrzebuje duzego auta, ktore bez problemu bedzie jezdzilo ukryj
dodano 15.07.2010 przez
Auto przeciętne, niepozorne, nudne które, gubi się w tłumnie. Stylistyka auta ledwie poprawna tak jak i wnętrza które, niby ... więcejjest ok ale nie czuje się tam jakoś super. Tu się kończą narzekania , ponieważ pojazd jest dość komfortowy, posiada dobre blachy, ekonomiczny silnik i bogate wyposażenie. Zakup tego auta był dość trudny dla mnie gdyż nie miałem wcześniej auta francuskiego ale tym razem zaryzykowałem i rozum wygrał walkę z sercem. Chciałem coś niemieckiego i z lpg a kupiłem francuza z silnikiem diesla :) Oglądane auta były tragiczne a przy moich skromnych możliwościach finansowych chciałem kupić auto do którego nie będę musiał wkładać sporo pieniędzy na samym starcie usuwając awarie silnika lub defekty nadwozia. Citroen był zadbany i dlatego się zdecydowałem na zakup i nie kierowałem się jego urodą choć po dodaniu alufelg na pewno wyglądał by o wiele lepiej. Citroena posiadam od kilku miesięcy i w ocenie starałem się zawrzeć moje pierwsze spostrzeżenia wiec zapraszam do odsłony zainteresowanych szczegółami. ukryj
dodano 17.10.2013 przez
Zobacz oceny Citroen Xsara Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa Citroen Xsara

Pb
5,00 - 12,67
Na podstawie 528 raportów spalania
ON
4,20 - 12,77
Na podstawie 445 raportów spalania
LPG
6,33 - 12,73
Na podstawie 90 raportów spalania

Wybrane raporty spalania Citroen Xsara

Nie wiem skąd lludzie biorą spalanie typu 4,5l w tym aucie-chyba chwilowe spalanie w komputerze auta, takie ze zgóry z ... więcejwiatrem... Przecież auto jest duże i niestety swoje pali. Średnie spalanie na dowóz dzieci do szkoły (11+11km powrót) to 7,8l/100km niestety i w cyklu miejskim również tyle spali. Na trasie Lublin-Warszawa spalanie 5,5-6l/100km. Gdy ciągnąłem przyczepkę z kosiarką to tak w sumie jakieś 500kg to spalanie nawet 9-10l/100km. Mam lekką nogę i staram się jeździć oszczędnie ale nie da się tym autem. Na trasę auto polecam aczkolwiek 90KM to trochę mało aby zwinnie wyprzedzać- raczej spokojna jazda. Środek wygodny i przestronny, dużo miejsca dla wszystkich pasażerów, bagażnik dość duży( mieści się wózek dla niepełnosprawnego dziecka). Powodem dla którego go kupiliśmy była głównie równa podłoga która jest wygodna dla niepełnosprawnego dziecka które mamy-po prostu jest dziecku wygodnie wsiadać i wysiadać. Teraz minusy, skręca się nim jak autobusem- aby zawrócić na parkingu czy wjechać w jakiś wąski wjazd to czasami na 2-3 razy- ma po prostu mały promień skrętu i jest długi. NIestety tylna belka to pięta Achillesa tego samochodu - niestety regeneracja nie jest tania. Klima automatyczna to fajna rzecz jednak ciągnie również paliwko- ale przy +35^C to się nie patrzy na koszty. Wymieniyłem w nim sprzęgło koszt ok. 500zł + robocizna, chłodnicę ok. 150zł(używka), sprężynę przód i łączniki stabilizatora oraz klocki hamulcowe. Ogólnie części dość drogie w porównaniu do VW. Fajne bajerki z komputera, spalanie/ ile do przejechania na paliwie w zbiornika, inne..., ale znowu paskudna elektronika szwankuje i niestety byle pierdoła i auto stoi czy komputer wyrzuca błędy na wyświetlaczu. Niestety przez jakiś czas auto mi gasło bez przyczyny i po odpaleniu znowu jechało i niestety układ Common Rally jest bardzo drogi w naprawie. Z góry polecam porządny zakład a nie mechanika zza płotu- tak od razu poradzę tym co im auto padnie aby nie szukali blisko pseudo mechanika tylko od razu jechali do autoryzowanego warsztatu . Ja próbowałem naprawić auto takiego niby mechanika i kosztowało mnie to ok. 1000zł więcej gdyż koleś wymienił mi kilka części zajebiście drogich a a uto dalej nie jeźdźiło jak trzeba i jeszcze chcieli wyciągać po kolei pompę , wtryskiwacze i inne części i zawozić do sprawdzenia- ale podziękowałem im. Zaprowadziłem auto do serwisu BOSCH DIESEL CENTRUM w Wierzchowiskach i dopiero tam mi naprawili. Dość drogo ale auto naprawionea przecież każdy inny mechanik sprawdzał by wszystko u nich. Płukanie układu paliwa i zbiornika, sprawdzenie i ustawienie wtryskiwaczy ,demontaż naprawa i ustawienie pompy, filtry, wymiana pompy paliwa w zbiorniku, to wszystko kosztowało mnie 1700zł. Bardzo drogo ale gdybym pojechał bym do nich od razu zaoszczędził by, ok. 1000zł co wydałem na innych pseudo mechaników. Mam Prośbę do mechaników aby mmieli sumienie, jeżeli widzicie że nie dacie rady czegoś zrobić to nie naciągajcie ludzi na koszty tylko od razu wyśłijcie klientów do warsztatu gdzie im to naprawią , normalne że nie zawsze macie potrzebny sprzęt do sprawdzenia popy czy ciśnienia w układzie paliwa. ukryj
Spalanie dość przeciętne - nie za dużo, ale też bez żadnej rewelacji. Przeciętnie w jeździe mieszanej ok. 5.3l/100km (zimą przy ... więcej-20st do 6.3l/100km). Latem na długiej trasie bez klimatyzacji przy prędkościach 70-90km/h spalił ok. 4.2l/100km. Powyżej 100km/h spalanie zaczyna rosnąć - na autostradzie przy prędkości 120-140km/h jest ok. 6.3l/100km. Nie nadaje się do dynamicznej jazdy - jest zbyt ociężały i spala przy tym chyba jak Audi V8 ok. 9l/100km. Powyżej 130km/h w środku zaczyna się robić głośno. Po 10tys.km od nowości nie ma żadnych problemów ekspoloatacyjnych - wizualnie to bardzo przyjemny i bardzo przestronny samochód, po prostu przyzwoity samochód rodzinny. Tylko silnik trochę zbyt głośny i zbyt słaby. Można odczuć, że to starsza konstrukacja. Poprzednio jeździłem Fordem Focus Kombi 1.6 TDCI 106KM z 2008 (wersja II po liftingu). Ford miał o wiele lepsze zawieszenie - nie bujał się na nierównościach, był pewniejszy w prowadzeniu, zwłaszcza w zakrętach - Citroen się dość mocno przechyla. Ford miał mocniejszy, bardziej dynamiczny silnik, inne przełożenia skrzyni: przy większych prędkościach silnik miał niższe obroty i był o wiele cichszy. Spalanie Forda latem na autostradach przy prędkościach 130-140km/h przy pełnym obciążeniu i klimatyzacji wyniosło 5.3l/100km - ok. litr ON mniej niż Citroen w analogicznych warunkach. Przy bardzo spokojnej jeździe mieszanej nie ma różnicy w spalaniu - oba auta w granicach 4.9-5.3l/100km - tylko silnik Forda zachęcał do bardziej dynamicznej jazdy. Minusy Forda to wyższa cena oraz strasznie nieprzyjemne plastikowe wnętrze - wnętrze Citroena sprawia zdecydowanie lepsze wrażenie wizualne. ukryj
dodano 09.07.2011 przez
Bardzo dobre auto rodzinne. Xsara Picasso jest oszczędna, gdy wybieramy się w dłuższe trasy poza miasto. W samym mieście spalanie ... więcejrośnie w zastraszającym tempie. Gdy pedał gazu traktuję ostrożnie i nie cisnę za bardzo sandała, to tragedii nie ma. Przy włączonej klimie po mieście mi spali max 11.5 l. Na trasie rewelacja, spalanie wynosi koło 6-7 l. Na bieżąco robię wszytkie przeglądy i wymiany płynów, filtrów, itd. Silnik potrafi się odwdzięczyć dobrą pracą i ekonomią. Auto posiada wiele schowków, niektóre odkryłem po roku użytkowania. Citroena przetestowały dzieciaki, i wytrzymał :) Także polecam wszystkim rodzicom. Nie jest to samochód do jazdy sportowej, na skrzyżowaniu zbiera się tak sobie, ale ponad 1,5 tony robi swoje. Ceny części w miarę tanie jeżeli się dobrze poszuka. Najbardziej wrażliwe punkty tego samochodu to mechanizm podnoszenia szyby (wymieniałem 2 razy), licznik prędkości (łatwo go uszkodzić przy naprawie sprzęgła), silniczek od tylenj wycieraczki i klakson. Uważajcie jakie lejecie paliwo, bo ten silnik jest bardzo wrażliwy na jakość żółtej. Przy kiepskiej benzynie będzie się dusił na drugim i trzecim biegu. Ja czasem leję dodatki, które mają przeczyścić układ paliwowy, polecam. Może ktoś będzie się zastanawiał czy lać Pb95 czy Pb98. Ja kiedyś zalałem Pb98 i silnik stracił moc, spalił więcej paliwa. Najlepsze paliwko to Pb95 i się tego trzymam. ukryj
dodano 03.08.2012 przez
Witam! Cytrynke z gazem mam od sierpnia 2012r. Intslacja na podzespołach tomasseto, stag itp. nie żadne BRC. Ogólnie z gazem jeszcze ... więcejnie miałem problemu wymieniłem tylko filtry gazu po zakupie (bardzo tanie). Po zakupie auto paliło 10,5 l/100km nawet przy oszczędnej jeździe, co mnie przeraziło, po kilku zbiornikach kupiłem kabel USB do sterownika STAG (koszt 100zł), zresetowałem parametry, ustawiłem nową mape, zmiejszyłem cisnienie gazu (bo troche smierdziało gazem) i jak ręką odjął teraz samochód pali przy normalnej jeździe (90-100km/h) 8,2 l/100km i pomimo mniejszej dawki gazu o wiele lepiej się zbiera, wczesniej przy wcisnieniu gazu do oporu miałem odczucie jakby się troche zadławił i dopiero poszedł. Przy oszczędnej jezdzie (70-78 km/h) 7 l/100km. Maksymalne spalanie to wspomniane 10,5, wiekszego nie odnotowałem, ale to przez zle ustawioną intslację (mimo że ustawiał ją gazownik). Spalanie podane nie z licznika tylko z kalkulatora (zbiornik do zera, tankowanie do pełna, reset licznika...) a już troche tych zbiorników przejechałem. Dodam tylko że robie głownie trasy po 35km (do pracy co dziennie), 60% trasa 40% miasto. W ramach podsumowania dodam że z ilości spalania gazu jestem bardzo zadowolony :) Własnie tyle oczekiwalem po zakupie samochodu z gazem. ukryj
dodano 02.05.2013 przez
ten jest dobry gaz po 4 zl za litr placil !!!!!!!!!Romuald z Mysłowic. 2012-09-18 5,5/6,5/5,0 Witam Serdecznie (niedowiarków) oraz L P Gowców , ... więcejteż miałem Forda Mondeo 1,8 Pb+LPG i palił od 12 do 15 litrów na 100 co daje około65zł + Pb 10litrów na każde 55l itrów gazu. Jak by nie patrzył to 100 km. kosztowało mnie co najmniwj 75 zł. A TERAZ 2,0 HDI trochę mniejszy i lżejszy ale za to OSZCZĘDNY , bo 100 km. kosztuje mnie 32 zł. Trafiłem Xsare 2003r. 5 dzwi z przebiegiem 180750 km. ani grama oleju od wymiany do wymiany , poza drobnymi naprawami eksploatacyjnymi , które się zużywają po naszuch drogach dosłownie nic kompletnie NIC tylko leję paliwo i jeżdżę ostatnio do Karwi obok Jastrzębiej Góry nad możem oraz zwiedzanie Latarni Morskich ponad 1750 km. na 85 litrach , można powiedzieć nie do wiary a jednak aż sam nie wieżyłem , a w dodatku tanie autka i z wysokim rocznikiem i nawet dobrze wyposarzone w poduch pod względem bespieczeństwa, tylko servisu Citroen nie polecam bo bardzo drogo. POLECAM CITROENA POD KAŻDYM WZGLĘDEM a ZWŁASZCZA PICASSO !!!!! raport spalania Citroen Xsara Hatchback, 2.0 HDi 90 KM manualna, 2003 r. Czytaj więcej na: http://www.autocentrum.pl/spalanie/citroen/xsara/ii/hatchback/#ixzz2EPGtckCR ukryj
dodano 07.12.2012 przez
Zobacz raporty spalania Citroen Xsara Dodaj raport spalania

Publikacje o Citroen Xsara

Generacje Citroen Xsara

Dealerzy Citroen

AUTO AG

CITROEN BCM Citroen Olsztyn

warmińsko-mazurskie, Olsztyn, Jagiellończyka 38

Więcej

CAR-DROOM

CAR-DROOM Citroen Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Wysockiego 67

Więcej

CITROEN POLSKA SP Z O.O. FIRMOWY SALON I SERWIS

CITROEN POLSKA SP. Z O.O. FIRMOWY SALON I SERWIS Citroen Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Al.. Krakowska 206

Więcej

CITROEN POLSKA SP Z O.O. FIRMOWY SALON I SERWIS

CITROEN POLSKA SP. Z O.O. FIRMOWY SALON I SERWIS Citroen Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Puławska 338

Więcej

MW WANICKI

MW WANICKI Citroen Kraków

małopolskie, Kraków, Mogliska 120

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Jesteś dealerem aut? Sprawdź

Dziennik kosztów Citroen Xsara

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

5 172

Przejechany dystans

664 546 zł

Zatankowanego paliwa

158 817 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

927

Wydanych pieniędzy

335 006 zł

Średnie wydatki na auto

1 463 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

989

Wydanych pieniędzy

274 359 zł

Średnie wydatki na auto

1 198 zł

ZOBACZ 229 dzienników kosztów Citroen Xsara Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty Citroen Xsara

Liczba wpisów: 18
komentarzy(3)
komentarzy(3)
komentarzy(9)
komentarzy(3)
komentarzy(1)
komentarzy(0)
Zobacz inne typowe słabe punkty Citroen Xsara dodaj typowy słaby punkt

Opinie o instalacjach LPG w Citroen Xsara

Liczba wpisów: 21
UWAZAJCIE NA ,, ALBA-GAZ" NA EWANGELICKIEJ W LUBLINIE !!!! Zero profesjonalizmu,banda nieuków i partaczy. Xsara picasso z silnikiem 2.0 140 ... więcejKM pali 22 litry gazu , a ,,specjaliści z tej firmy" twierdzą ze jest ok ,, i tak ma byc" Chamstwo i łaska , że wogole sie u nich gaz zalozylo.Ludzie zachowuja sie jak bydlo ,prostackie odzywki typu ,, a gowno mnie to ochodzi" ,, nie interesuje mnie to " zenada i nie POLECAM !!! Instalowali mi KINGa samochod rozregulowany, nie potrafia go wyregulować, instalacja ma 2 m-ce i juz mi nie przelancza na gaz. Caly czas pokazuje ze nie ma gazu jak w zbiorniku 1 min wczesniej wlane bylo 30 litrow. JEZELI NIE ODDAZA MI ZA INSTALACJE 2,600 SPRAWA SKONCZY SIE W SADZIE !!!!! LUDZIE NIE PCHAJCIE SIE TAM DO NICH BO BEDZIECE ZALOWAC!!!... JA NIESTETY POPELNILEM TEN BLAD.... ZA KTORY TERAZ PLACE.... zostalem bez samochodu i gazu.... ukryj
dodano 03.07.2013 przez
TRAGEDIA nie wiem czy jest to wina instalacji czy montera EKO-GAZ w Żywcu.Od samego początku problemy i to TYLKO na ... więcejgazie.Auto gaśnie po wciśnięciu sprzęgła,falują obroty,szarpie.Pomimo wielu regulacji i wymiany wtrysków bez zmian.Monter najpierw szukał przyczyny w termostacie potem silniczku krokowym na mojej technice jazdy skończywszy,aż po wygaśnięciu gwarancji wyparł się wszystkiego.Po komentarzach widzę,że najczęściej problemy dotyczą silników 1.8 16v. ukryj
dodano 14.12.2009 przez
Bardzo fajnie mi się nią jeździ chociaż żona narzeka ,miałem Audi 2.5 tdi 2001,peugeot 406,mam lagunę 2005. Części nie są ... więcejdrogie,jest b.miękie i wygodniejsze od golfa.pali ok 9 gazu,denerwuje mnie jakość plastików. Poza tym polecam a zwłaszcza tym co potrafią sami wymienić klocki i rozrząd....Stag bardzo fajna instalacja zmieniłem na lepsze wtryski. ukryj
dodano 26.11.2010 przez
Od października 2002 roku, tj. od czasu zamontowania instalacji BRC nie miałem żadnych kłopotów z silnikiem, zmieniam świece co ok. ... więcej15-20 tyś. km, wymieniam filtry gazu i od czasu do czasu jakieś zużywające się elementy tej instalacji.Koszty jej założenia zwróciły mi się już po 11 m-cach, gdy jeździłem po ok.25 tyś. km rocznie. ukryj
dodano 02.12.2011 przez
Wszystko ok poza jazda z klimatyzacja, buja obroty na jalowym, a przy hamowaniu gasnie. Serwis z Torunia bodajze "Totu" - ... więcejprzed instalacja az mnie d... bolala od wchodzenia, po jak to w polsce ... nie polecam warsztatu. Instalacja bezawaryjna juz 2gi rok ukryj
dodano 14.11.2008 przez
SPRAWNIE I ESTETYCZNIE FACHOWA REGULACJA Z PRZEJAŻDŻKĄ PANOWIE WIEDZĄ CO ROBIĄ MAJĄ BARDZO DOBRĄ OPINIĘ NA CAŁY ŚLĄSK W FAN ... więcejKLUBACH WIELU MARK POWIEDZIELI ŻE MONTUJĄ TYLKO STAGA I PODOBNO SĄ PARTNERSKIM WARSZTATEM POLECAM ukryj
dodano 05.03.2014 przez
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Citroen Xsara

Skarbnica wiedzy o Citroen Xsara

Ciekawostki
dodano 22.01.2014 przez
Od kiedy kupiłem moją 3 -letnią maszynę dziwiłem się co tak stuka jadąc po dziurach w tych przednich drzwiach. Już zacząłem rozbierać tapicerkę, tu nic…
dodano 04.08.2011 przez
Jeden z najbardziej utytułowanych samochodów rajdowych świata. Sébastien Loeb Xsarą WRC w latach 2004, 2005, 2006 zdobył tytuł Mistrza Świata. Natomiast zespół Citroën Total World…
dodano 28.07.2011 przez
Zdarzyło mi się tankując "od zlej strony" tak zaklinować pistolet, tak że porysował on lakier przy wlewie. Myślałem ze jest to przypadek - ale już…
Sposoby wykonania czynności
dodano 28.07.2011 przez
Jako prekursor w tym nowym dziale chciałbym podzielić się pewną informacją na temat typowego mankamentu (przynajmniej tak jest w XSARACH ) citroenów . Od kiedy…
Zobacz więcej Podziel się wiedzą