Niecodzienna moc na co dzień

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Citroen Xsara/Xsara Picasso

Popularny model należący do niższej klasy średniej (segment C) produkowany w latach 1997-2004. W ofercie Citroena zastąpił model ZX, po którym odziedziczył wiele podzespołów. Projektantem Xsary był włoski stylista Donato Coco. To on odpowiadał również za projekt Xsary Picasso, minivana zbudowanego w 2000 roku na bazie podstawowego modelu. Xsara doczekała się dwóch generacji. Druga została w 2004 roku zastąpiona przez model C4. Choć swoich następców ma też Xsara Picasso (C4 Picasso i Grand C4 Picasso), nie została jeszcze wycofana z produkcji.

Generacje Citroen Xsara

  • Wybierz generację: Citroen Xsara II (1999 - 2010)
    Citroen Xsara II
    Citroen Xsara Picasso - emblemat boczny Citroen Xsara Picasso - przód - reflektory włączone Citroen Xsara Picasso - szyba tylna Citroen Xsara Picasso - tylna kanapa Citroen Xsara Picasso - schowek przedni otwarty Citroen Xsara Picasso - kokpit

    Citroen Xsara II

    Druga generacja Xsary debiutowała w 2000 roku. Samochód niewiele zmienił się jeśli chodzi o linię nadwozia – najbardziej widoczne zmiany dotknęły jego przedniej części. Dzięki nim Xsara II tylko zyskała jeśli chodzi stylistykę (linia nadwozia nieprzypadkowa...

    więcej o Citroen Xsara II

  • Wybierz generację: Citroen Xsara I (1997 - 2000)
    Citroen Xsara I

    Citroen Xsara I

    Kariera pierwszej generacji Xsary rozpoczęła się w 1997 roku. Model wszedł na rynek jako następca wysłużonego Citroena ZX. Po swoim poprzedniku Xsara przejęła wiele podzespołów, za to pod względem stylistycznym była od niego znacznie ciekawsza i dużo...

    więcej o Citroen Xsara I

W ciągu długoletniej kariery rynkowej Citroen Xsara Picasso przyciągnął do siebie masę odbiorców. Choć do zakupu mogła ich skusić oryginalna stylizacja nadwozia, najskuteczniejszym wabikiem na klientów było wnętrze. Przestronna kabina pasażerska z pięcioma indywidualnymi, bardzo wygodnymi fotelami oraz gigantyczny bagażnik pełen funkcjonalnych patentów to elementy, których nie sposób nie docenić. Przydałyby się natomiast lepsze materiały wykończeniowe i staranniejszy montaż wnętrza.

Picasso oferowane było z sześcioma silnikami - czterema benzynowymi i dwoma wysokoprężnymi. Wśród tych pierwszych polecamy 16-zaworowe jednostki 1.6 i 1.8 - zapewniają niezłe osiągi, są trwałe i dobrze współpracują z LPG. Z kolei wśród diesli najciekawszą propozycją jest motor 2.0 HDi - może niespecjalnie dynamiczny, ale ekonomiczny, niezawodny i stosunkowo tani w obsłudze. Zawieszenie francuskiego minivana zostało przejęte z Xsary, co oznacza wysoki komfort podróżowania, ale jednocześnie duże koszty w przypadku regeneracji tylnej belki.

Na szczęście, poza wspomnianym przypadkiem, przywrócenie zawieszeniu pełnej sprawności nie kosztuje dużo - to dobra wiadomość, bo jego elementy zużywają się dość szybko. Ponadto, dochodzi do uszkodzeń 2-masowego koła pasowego w dieslach, występują problemy z pokładową elektryką, a także np. zacinają się spryskiwacze. Mocnym punktem Xsary Picasso jest sytuacja na rynku - w ofertach sprzedaży możemy przebierać, nie brakuje egzemplarzy z bogatym wyposażeniem, a na dodatek ich ceny okazują się bardzo atrakcyjne. Co ważne, szeroki wybór i niskie ceny charakteryzują też części zamienne.

Silniki Citroen Xsara

Citroen Xsara II - jaki silnik wybrać?

Producent pomyślał o rodzinie i do auta wsadził silniki, które produkują więcej hałasu niż adrenaliny. Pasażerowie są spokojni o swoje życie, a kierowca wie, że nie może poszaleć i nawet nie próbuje – i o to chodzi, bo to auto po prostu takie ma być. Najmniejsza jednostka benzynowa ma 1.6l i około 90 lub 110KM. W tej słabszej wersji pod obciążeniem pasażerów okazuje się przesadnie słaba, dlatego jeśli już, to lepiej szukać tej mocniejszej. Większe motory: 1.8l 116KM i 2.0l 136KM lubią wysokie obroty i są trochę dynamiczniejsze, ale szczególnie ten pierwszy jest bardzo słaby na początku obrotomierza. Do tego na stacji benzynowej rozliczą was ze stylu jazdy. Jeśli chodzi o diesle – 1.6l ma 92 lub 110KM i jeśli nie przeraża was problematyczna obsługa filtra cząstek stałych, to ta mocniejsza wersja może okazać się ciekawa. 90KM liczy też motor 2.0l, ale jego osiągi również są przeciętne – przynajmniej jest oszczędny.

Publikacje o Citroen Xsara

Citroen Xsara - niedoceniany kompakt znad Sekwany

Z pewnością jest to jedno z najbardziej udanych francuskich aut ostatniego dwudziestolecia. Przestronne, ciekawie zaprojektowane, komfortowe, a przy tym przyzwoicie wyposażone i wykonane. Także od strony technicznej niesprawiające aż nazbyt wielu problemów. A jednak Xsara, bo o niej mowa, przez wielu...

Redakcja2.0 - przeczytaj wszystkie artykuły tego autora Xsara Picasso - bestseller Citroena

Urodzony 25 października 1881 roku w Maladze, jeden z najwybitniejszych artystów XX wieku, perfekcjonista, oryginał, wszechstronnie uzdolniony mistrz. W swoich dziełach starał się odrealnić świat i nadać mu całkowicie nowy wyraz. Zakochany we Francji, w Paryżu. Oddany malarstwu. Mawiał: "Niektórzy...

Przełamując monotonię

Znany od ponad czterech lat, nadal zwraca uwagę swoim oryginalnym stylem.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Citroen Xsara

Społeczność kierowców Citroen XsaraautoWcentrum - społeczność Citroen Xsara

najwyższe oktanyAuta - Citroen Xsara

Citroen Xsara II  Kieł 77,77

Citroen Xsara 2.0i 16V SX 62,82

Citroen Xsara 87,34

Citroen Xsara 62,16

Citroen Xsara Picasso 1.6 16V 60,58

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Citroen Xsara

ni_knight 30,17

lawek 30,17

Rafal1977 91,98

DKmateo81 32,17

maja_anka 30,19

Klamor74 95,23

KAMO338 30,16

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Citroen Xsara

Xsara - Tylnia oś w powietrzu !!!
Xsara - Tylnia oś w powietrzu !!! Witam was moi drodzy. Jakiś czas temu pisałem dziennik o wymianie belki skrętnej...
Opony letnie
Opony letnie Decyzja zapadła...na felgi które otrzymałem,zostaną założone letnie oponki na kt...
Pożegnanie z autkiem
Pożegnanie z autkiem I stało się. Odjechała na lawecie nie wiadomo gdzie (tzn wiem z umowy :)) Jaki...
Zmiana wizualna -alusy ,oponki i dystanse.
Zmiana wizualna -alusy ,oponki i dystanse. Ponieważ opony miałem już dobrze z użyte postanowiłem ,że kupię nowe. Ale zanim ...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Citroen Xsara

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Citroen Xsara
 

Najpopularniejsza wersja Citroen Xsara

Citroen Xsara

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Citroen Xsara
 

Citroen Xsara najczęściej porównywane z:

 

Pewne oferty od dealerów

Seat Leon  Reference Seat Leon Reference
Rocznik: 2014. Silnik: 1.2 77KM .
Cena: 65 994 zł 55 900 zł
Zyskujesz: 10 094 zł Zobacz szczegóły »
Citroen C4 Business Citroen C4 Business
Rocznik: 2011. Przebieg: 137 878 km. Silnik: 1.6 81KM .
Cena: 34 900 zł 34 900 zł
Zyskujesz: 0 zł Zobacz szczegóły »

Używane Citroën Xsara

Citroën Xsara
1.4 benzyna
175 000 km, 1999
1 850 PLN
Citroën Xsara
1.6 benzyna
220 000 km, 1999
4 200 PLN
Citroën Xsara
benzyna
0
3 500 PLN
Citroën Xsara
1.4 benzyna 75 KM
147 000 km, 1998
3 000 PLN

Ocena auta Citroen Xsara/Xsara Picasso

  • Średnia ocena
    na podstawie 1323 opinii
  • 4,05
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

Citroen Xsara Hatchback 1.4 i (75 KM)

Auto mam 4lata (od nowości). Do tej pory nie miałem żadnych poważnych usterek poza trzeszcząca półka przednia (po zakupie) teraz jest bez problemów - cicho. Chyba w 2-gim roku kontrolka AirBag cały czas świeciła. Jest to "wada fabryczna" wystarczyło rozłączyć i ponownie złączyć łączówki pod siedzeniami kierowcy i pasażera - słaby kontakt. I to wszystkie usterki. Teraz po 65tyś. wymieniłem klocki (były jeszcze do jeżdżenia). Bardzo dobre, pewne trzymanie drogi przy dużych prędkościach. Pokonywałem zakręty z prędkością 160/h nie odczuwając żadnych przechyłów. Silnik 1.4 (benz) słaby. Do wyprzedzania nim przy 100/h trzeba dobrze się przygotować. Słaba widoczność do tyłu przy parkowaniu. Zużycie paliwa: poza miastem: 6,8l w mieście 7,5l. Obecnie mam przejechane 37tyś. na gazie (założona instalacja - sekwencyjny wtrysk). Nie ma różnicy gaz czy benzyna. Szybkie przełączanie na gaz. Nie ma problemów z silnikiem, no i ta cena gazu!!! Podsumowując. Następny samochód chciałbym aby tak się spisywał...

dodał: kaka
Citroen Xsara Hatchback 1.6 i (88 KM)

Samochod oceniam pozytywnie. Najmocniejszym jego elementem byl silnik, ktory byl ekonomiczny przy tym bardzo dynamiczny. Przez dwa lat uzytkowania nie bylo z nim zadnych problemow. Wymiana paska rozrzadu byla prosta i nie droga. Na karoseri nie bylo sladow korozji, mimo ze byla w kilku miejscach delikatnie zarysowana. Zawieszenie, jest komfortowe, samochod trzyma sie drogi, niestety na polskich drogach dosyc szybko sie zuzywa. W moim aucie wymienialem kilka drazkow, lozysko na kolumnie MCPhersona, z przodu. Dosyc kosztowny jest remont tylniego zawieszenia (belka skretna) Koszt to naprawy to okolo 700PLN. Jesli tylnie zawieszenie jest zuzyte dosyc istotnie wplywa to na trzymanie sie drogi. Na nierownosciach samochod plywa. Zdarzaja sie tez drobne usterki, lamiace sie plastiki, spalone zaroweczki podswietlania itp. nie wplywajace w wiekszy sposob na jakosc uzytkowania ale denerwujace. Podsumowujac, samochod nie jest doskonaly, ale jego cena jest zachecajaca. Pomimo niedociagniec oceniam...

dodał: Marek L.
Citroen Xsara Picasso 1.8 i 16V (116 KM)

Auto bod względem awaryjności - tragedia !!! 1.awaria wycieraczki tylnej szyby - nie wraca na miejsce. 2.awaria stacyjki - padła całą klima i wentylacja podczas największych upałów (koniec maja) .W serwisie znależli w ciągu minuty (znany problem) wydusiłęm od nich że w tym roku padły im już trzy.UWAGA : stacyjka szła z Francji 3 mce ( a szło ich aż cztery ) czyli w stosunkowo nieduzym mieście (100 tys. mieszkańców) w ciągu pół roku padło aż siedem!!!! 3.spinak na przewodzie przy rozruszniku - sparciała izolacja ( w 3 letnim aucie) - efekt auto na holu 100 km od domu. 4.wyciek na uszczelniaczu przy skrzyni biegów -drobiazg ale żeby dostać się do niego tzreba od dołu pół auta rozebrać - 800 zł w serwisie. Uwaga ogólna : auto ma nieprzeciętny komfort jazdy ,ale awarie i serwis doprowadzają do rozpaczy- wyleczyli mnie na zawsze z citroena. P.s. wcześniej jeździłem scenikiem -sposób wykończenia np. wykładzin w bagazniku , sposób demontażu foteli , i inne drobiazgi o niebo lepiej niż...

dodał: załamany
Citroen Xsara Picasso 1.8 i 16V (116 KM)

Posiadam Xarę Picasso 1,8 Gaz LPG 2000 rok. Jestem od nowości jej I właścicielem więc przez siedem lat jej użytkowania mogę coś o niej więcej powiedzieć. Sylwetka bardzo ładna. Jedyną wadą jest to że ma sładą blachę - jak to w Citroenach bywa. Miałem małą stłuczkę z Astrą (na parkingu). Pewna Kobieta parkowała i żle określiła odległość więc dosłownie dotnękła mojego zderzka. Wynik stłuczki: na astrze mała rysa na zderzaku a na Xsarze... szkoda gadać - przestawiony cały pas, wgniecony zderzak i porysowany, przestawiona maska, zbite halogeny... normalnie szok. Tak sobie myślę jak ona by wyglądała po poważnej kolozji. Chyba nie byłoby co zbierać. Blacharze mówią na nie ,,pastikowe samochodziki". Jak gdzie się już raz walnie - to już po aucie. Karoseria w niektórych miejscach jest nie spawana ale klejona. No i chyba największą wadą tego auta jest jeszcze to, że szybko tracją na wartości. Jeśli chodzi o spalanie l/km to wersje z silnikami 1,8 palą 8l/100 km paliwa i 10l/100km gazu. Moja średnia...

dodał: kostekvw@gmail.com ; Marek Gniezno
Citroen Xsara Kombi 1.4 i (75 KM)

Nie polecam.... Samochód, który był serwisowany u autoryzowanego dealera ciagle się sypał. Pomijam sprawy eksploatacyjne typu klocki, tarcze, paski itp. Niestety jest to bryczka do Kościółka i nie nadaje się na długie przebiegi. Po 140.000 zacząłem wrzucać do niego kasę szufelką. Całe zawieszenie, łżyska, poduchy w tylnym zawieszeniu, pompa wodna, no naprawde kicha. Na koniec parę słów o serwisie, który doprowadzil do awarii silnika: nic nie robia poza wymiana oleju i filtrów a za każda naprawe kroja jak za zboże. W tej chwili mam warsztat, który kiedyś miał autoryzację Citroena. Robia to samo na tym samym sprzęcia za 40 % kasy. Po naprawie silnika udzielili mi 2 letniej!!!!!! gwarancji lub 100.000 km. Serwis w u Drwenikowskiegow Sczecinie jest do ..py. I nie polecam bo psuja samochody. Poza tym na byle jaki przegląd trzeba czekac miesiąc a obsługa zarówno techniczna jak i posprzedażna pozostawia wiele do życzenia. Nie bedę więcej bo szkoda słów. Wystrzegajcie się Xary bo to drewniany samochód....

dodał: tuszynskim@gryfskand.pl
  • Zalety
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • + ergonomia
  • Wady
  • - skrzynia biegów
  • - wyciszenie
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Citroen Xsara

Citroen Xsara Picasso Citroen Xsara II Hatchback - galeria społeczności Citroen Xsara II Hatchback Citroen Xsara II Kombi
Zobacz inne galerie Citroen

Opinie o instalacji LPG

Citroen Xsara

  • 1.
  • 2,00 Citroen Xsara II 2.0 i 16V (137KM) 2006r.
    dodał: Bartone, 03.07.2013

    UWAZAJCIE NA ,, ALBA-GAZ" NA EWANGELICKIEJ W LUBLINIE !!!! Zero profesjonalizmu,banda nieuków i partaczy. Xsara picasso z silnikiem 2.0 140 KM pali 22 litry gazu , a ,,specjaliści z tej firmy" twierdzą ze jest ok ,, i tak ma byc" Chamstwo i łaska , że wogole sie u nich gaz zalozylo.Ludzie zachowuja sie jak bydlo ,prostackie odzywki typu ,, a gowno mnie to ochodzi" ,, nie interesuje mnie to " zenada i nie POLECAM !!! Instalowali mi KINGa samochod rozregulowany, nie potrafia go wyregulować, instalacja ma 2 m-ce i juz mi nie przelancza na gaz. Caly czas pokazuje ze nie ma gazu jak w zbiorniku 1 min wczesniej wlane bylo 30 litrow. JEZELI NIE ODDAZA MI ZA INSTALACJE 2,600 SPRAWA SKONCZY SIE W SADZIE !!!!! LUDZIE NIE PCHAJCIE SIE TAM DO NICH BO BEDZIECE ZALOWAC!!!... JA NIESTETY POPELNILEM TEN BLAD.... ZA KTORY TERAZ PLACE.... zostalem bez samochodu i gazu....

  • 2.
  • 3,25 Citroen Xsara I 1.8 i 16V (110KM) 1998r.
    dodał: xsara vts, 14.12.2009

    TRAGEDIA nie wiem czy jest to wina instalacji czy montera EKO-GAZ w Żywcu.Od samego początku problemy i to TYLKO na gazie.Auto gaśnie po wciśnięciu sprzęgła,falują obroty,szarpie.Pomimo wielu regulacji i wymiany wtrysków bez zmian.Monter najpierw szukał przyczyny w termostacie potem silniczku krokowym na mojej technice jazdy skończywszy,aż po wygaśnięciu gwarancji wyparł się wszystkiego.Po komentarzach widzę,że najczęściej problemy dotyczą silników 1.8 16v.

  • 3.
  • 5,00 Citroen Xsara I 1.8 i (90KM) 1999r.
    dodał: mazury kali, 26.11.2010

    Bardzo fajnie mi się nią jeździ chociaż żona narzeka ,miałem Audi 2.5 tdi 2001,peugeot 406,mam lagunę 2005. Części nie są drogie,jest b.miękie i wygodniejsze od golfa.pali ok 9 gazu,denerwuje mnie jakość plastików. Poza tym polecam a zwłaszcza tym co potrafią sami wymienić klocki i rozrząd....Stag bardzo fajna instalacja zmieniłem na lepsze wtryski.

  • 4.
  • 4,50 Citroen Xsara II 1.6 i 16V (109KM) 2001r.
    dodał: Andrzej R., 02.12.2011

    Od października 2002 roku, tj. od czasu zamontowania instalacji BRC nie miałem żadnych kłopotów z silnikiem, zmieniam świece co ok. 15-20 tyś. km, wymieniam filtry gazu i od czasu do czasu jakieś zużywające się elementy tej instalacji.Koszty jej założenia zwróciły mi się już po 11 m-cach, gdy jeździłem po ok.25 tyś. km rocznie.

  • 5.
  • 4,00 Citroen Xsara II 1.8 i 16V (116KM) 2001r.
    dodał: mgr, 14.11.2008

    Wszystko ok poza jazda z klimatyzacja, buja obroty na jalowym, a przy hamowaniu gasnie. Serwis z Torunia bodajze "Totu" - przed instalacja az mnie d... bolala od wchodzenia, po jak to w polsce ... nie polecam warsztatu. Instalacja bezawaryjna juz 2gi rok

  • 6.
  • 5,00 Citroen Xsara II 2.0 i 16V (137KM) 2004r.
    dodał: FAN, 05.03.2014

    SPRAWNIE I ESTETYCZNIE FACHOWA REGULACJA Z PRZEJAŻDŻKĄ PANOWIE WIEDZĄ CO ROBIĄ MAJĄ BARDZO DOBRĄ OPINIĘ NA CAŁY ŚLĄSK W FAN KLUBACH WIELU MARK POWIEDZIELI ŻE MONTUJĄ TYLKO STAGA I PODOBNO SĄ PARTNERSKIM WARSZTATEM POLECAM

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Citroen Xsara

Citroen Xsara

316 komentarzy

246 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~przemek~przemek

witam,mampicasso z 2001 r zastanawia mnie ten uchwyt po prawej stronie w bagażniku,tzn do czego on jest?

~Basia~Basia

Mam citroen xsara picasoo 2001r 1.6 czy wie ktoś ilo zaworowy jest silnik ?

~arecki~arecki

Witam posiadam citroen xsara 2001r 1.6 16v kombi Czy wie ktoś jaki gwint jest stosowany przy uchu do holowania

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Citroen

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
18 946
Przejechany dystans
12 623 115 km
Zatankowanego paliwa
682 599 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 124
Wydanych pieniędzy
1 188 382 zł
Średnie wydatki na auto
1 423 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
4 560
Wydanych pieniędzy
1 425 864 zł
Średnie wydatki na auto
1 708 zł
Zobacz dzienniki kosztów Citroen (835)

Zużycie paliwa Citroen Xsara/Xsara Picasso

Na podstawie 1035 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Romuald z Mysło, dodano: 18.09.2012 19:59

Witam Serdecznie (niedowiarków) oraz L P Gowców , też miałem Forda Mondeo 1,8 Pb+LPG i palił od 12 do 15 litrów na 100 co daje około65zł + Pb 10litrów na każde 55l itrów gazu. Jak by nie patrzył to 100 km. kosztowało mnie co najmniwj 75 zł. A TERAZ 2,0 HDI trochę mniejszy i lżejszy ale za to OSZCZĘDNY , bo 100 km. kosztuje mnie 32 zł. Trafiłem Xsare 2003r. 5 dzwi z przebiegiem 180750 km. ani grama oleju od wymiany do wymiany , poza drobnymi naprawami eksploatacyjnymi , które się zużywają po naszuch drogach dosłownie nic kompletnie NIC tylko leję paliwo i jeżdżę ostatnio do Karwi obok Jastrzębiej Góry nad możem oraz zwiedzanie Latarni Morskich ponad 1750 km. na 85 litrach , można powiedzieć nie do wiary a jednak aż sam nie wieżyłem , a w dodatku tanie autka i z wysokim rocznikiem i nawet dobrze wyposarzone w poduch pod względem bespieczeństwa, tylko servisu Citroen nie polecam bo bardzo drogo. POLECAM CITROENA POD KAŻDYM WZGLĘDEM a ZWŁASZCZA PICASSO !!!!!

pełny raport Citroen Hatchback 2.0 HDi

autor: damian_n, dodano: 02.05.2013 13:56

Witam! Cytrynke z gazem mam od sierpnia 2012r. Intslacja na podzespołach tomasseto, stag itp. nie żadne BRC. Ogólnie z gazem jeszcze nie miałem problemu wymieniłem tylko filtry gazu po zakupie (bardzo tanie). Po zakupie auto paliło 10,5 l/100km nawet przy oszczędnej jeździe, co mnie przeraziło, po kilku zbiornikach kupiłem kabel USB do sterownika STAG (koszt 100zł), zresetowałem parametry, ustawiłem nową mape, zmiejszyłem cisnienie gazu (bo troche smierdziało gazem) i jak ręką odjął teraz samochód pali przy normalnej jeździe (90-100km/h) 8,2 l/100km i pomimo mniejszej dawki gazu o wiele lepiej się zbiera, wczesniej przy wcisnieniu gazu do oporu miałem odczucie jakby się troche zadławił i dopiero poszedł. Przy oszczędnej jezdzie (70-78 km/h) 7 l/100km. Maksymalne spalanie to wspomniane 10,5, wiekszego nie odnotowałem, ale to przez zle ustawioną intslację (mimo że ustawiał ją gazownik). Spalanie podane nie z licznika tylko z kalkulatora (zbiornik do zera, tankowanie do pełna, reset licznika...) a już troche tych zbiorników przejechałem. Dodam tylko że robie głownie trasy po 35km (do pracy co dziennie), 60% trasa 40% miasto. W ramach podsumowania dodam że z ilości spalania gazu jestem bardzo zadowolony :) Własnie tyle oczekiwalem po zakupie samochodu z gazem.

pełny raport Citroen Picasso 1.8 i 16V

autor: Aldek1958, dodano: 23.04.2012 10:16

Mam dopiero pół roku autko i spala mi niesamowicie dużo ,większość jazda miejska bardzo krótkie odcinki do 10 km., może to z uwagi na moją ciężką nogę , a Cytrynka ma kopa i często wyprzedzam maruderów . Paliła nawet w te mrozy -31*C od pierwszego razu i to mnie zaskoczyło Pozytywnie. Przejechałem tym autkiem dopiero 7ooo km. a na liczniku ma dopiero 182ooo km. Zawieszenie odzywa się nie miło na naszych drogach wewnętrznych , dziura na dziurze 1 ominiesz a w 2 wpadniesz.

pełny raport Citroen Hatchback 2.0 HDi

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Citroen Xsara/Xsara Picasso

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Citroen Xsara/Xsara Picasso

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Citroen Xsara
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Citroen Xsara, oglądali także