Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Dodge Caliber Hatchback

Kompaktowy hatchback zaliczany do niższej klasy średniej (segment C), choć posiadający również cechy aut typu crossover. Jego produkcja ruszyła w 2006 roku. Caliber to następca Dodge’a Neona, a także pierwszy samochód marki oficjalnie oferowany na polskim rynku (jeden z pierwszych w Chinach i pierwszy od prawie 40 lat w Australii). Model bazuje na prototypie o tej samej nazwie zaprezentowanym w 2005 roku. Powstał na zmodyfikowanej płycie podłogowej o symbolu GS, stworzonej wspólnie z Mitsubishi. W 2009 roku Dodge zaprezentował Calibra po drobnej modernizacji.

Dodge Caliber SRT4 - widok z przodu
Dodge Caliber SRT4 - koło
Dodge Caliber SRT4 - prawe tylne nadkole
Dodge Caliber SRT4 - prawe tylne nadkole

W gamie kompaktowych hatchbacków trudno o równie muskularne auto. Caliber, pomimo przynależności do popularnego segmentu rynku, wyróżnia się w tłumie, i to bardzo wyraźnie. A wszystko za sprawą oryginalnie wystylizowanej karoserii, której masywne kształty (podkreślone wysokim prześwitem) przywołują na myśl… terenówki. W segmencie Golfa to absolutna rzadkość!

Czy atrakcyjne nadwozie poszło w parze z atrakcyjnym wnętrzem? To zależy. Kabina modelu sprzed liftingu wygląda dość tandetnie i nie zachwyca jakością wykonania, natomiast wersja po restylingu ma do zaoferowania zarówno elegancką stylizację, jak i niezłe materiały oraz spasowanie. Obsługa wszelkich elementów kokpitu nie sprawia problemów.

Do mocnych stron wnętrza zaliczymy także ilość miejsca przygotowaną dla podróżnych oraz jego funkcjonalność. Swobody ruchów zapewnionej pasażerom nie połączono niestety ze swobodą w pakowaniu bagaży – pod względem przestrzeni ładunkowej, Caliber wyraźnie odstaje od konkurencji. Nie najlepiej wygląda również sprawa widoczności – spoglądając do tyłu, kierowca musi liczyć się z dużymi zagłówkami tylnych siedzeń i niezbyt dużą szybą.

Miękkie nastawy zawieszenia sprawiają, że Dodge skutecznie niweluje wszelkie niedoskonałości nawierzchni, ale mizernie sprawuje się podczas dynamicznego pokonywania zakrętów. Nad bezpieczeństwem jazdy czuwa na szczęście system ESP, zaoferowany w wyposażeniu standardowym. Bez dopłaty otrzymamy też wysoki prześwit, gwarantujący znakomitą trakcję na drogach gorszej jakości.

Jako nowy, Dodge Caliber kosztował stosunkowo dużo, ale po wejściu na rynek wtórny jego ceny gwałtownie spadły. Dzięki temu, teraz jest jednym z najtańszych sposobów na auto kompaktowe. Niestety, wybór egzemplarzy nie jest szeroki, a wiele ma powypadkową przeszłość. Pomijając wersje z fatalnym dieslem 2.0 konstrukcji Volkswagena, auto jest naprawdę trwałe, a większość usterek dotyczy drobiazgów (np. skrzypiącego zawieszenia). Mimo amerykańskiego pochodzenia, części nie są specjalnie drogie.

Komentarze redakcji

Powagosław: Pierwszy na rynku kompaktowy „muscle car”. Dodge w bardzo interesujący sposób zabrał się za podbijanie segmentu C. Calibra można lubić lub nie, ale jedno jest pewne – nie sposób go pomylić z żadnym innym samochodem w klasie.
Luzacjusz: Że znowu nawiążę do „Pulp Fiction”: ma maszyna charakter. Patrząc na Calibra stwierdzam, że konkurencja może co najwyżej pochwalić się charakterkiem. I jeszcze jedno – reszta kompaktów wygląda przy tym wozie jak Woody Allen przy Hulku Hoganie.

Silniki Dodge Caliber Hatchback

Lista silników:
Jaki silnik wybrać?

Europejskie przeznaczenie tego wozu potwierdza fakt, iż nie ma w nim motorów, które po lekkim wciśnięciu pedału „gazu”, zużywają całą ropę naftową Półwyspu Arabskiego. Jeśli szukacie względnie spokojnego auta kompaktowego, to warto rozejrzeć się za dieslem 2.0CRDI 140KM. Taka moc w kompakcie oznacza, że osiągi powinny być dobre i takie faktycznie są, do tego cieszy nieduże zużycie paliwa. Jeśli interesuje was coś tańszego i cichszego, to zostają motory benzynowe – 1.8l 140-150KM lub 2.0l 150-156KM. Moment obrotowy nie jest już tak duży jak w dieslu, ale silniki i tak w trasie spokojnie sobie poradzą, szczególnie, gdy wejdą na wyższe obroty. Caliber może być również kompaktem niespokojnym – wystarczy wsadzić mu pod maskę benzynowe 2.4l. W najsłabszej wersji liczy 170KM, a w doładowanej prawie 300... . Jest czym przycisnąć.

Publikacje o Dodge Caliber

Czy warto kupić: używany Dodge Caliber (od 2006 do 2011)

Rozsądna cena, amerykański styl i globalna technologia. Tak w telegraficznym skrócie można podsumować następcę modelu Neon. Czy używany Dodge Caliber zasługuje na zainteresowanie?

Caliber - ambasador Dodge'a?
 
Nasz test

Cóż - rodacy, którzy nie interesują się specjalnie motoryzacją zwykle nie znają samochodów, które pochodzą z krajów odciętych od Polski czymkolwiek, czego nie można pokonać autem. Lub pieszo. Dlatego amerykańska motoryzacja to jedna wielka zagadka. Nie mówiąc o motoryzacji australijskiej - tam to już...

Dodge Caliber SRT4 - Amerykański ścigacz

Prawie 300 KM mocy i napęd na przednią oś zapowiadają duże emocje i kłopoty z trakcją. Do tego bezkonkurencyjna cena i osiągi dużo lepsze niż w katalogu.

Dodge Caliber w Polsce

Na krajowym rynku samochodowym pojawiła się nowa marka, do tej pory znana tylko z amerykańskich filmów. Chodzi o Dodge’a i model Caliber, który ma być hitem w segmencie C, czyli klasie Focusa.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Dodge Caliber

Społeczność kierowców Dodge CaliberautoWcentrum - społeczność Dodge Caliber

najwyższe oktanyAuta - Dodge Caliber

Dodge Caliber 38,76

Dodge Caliber RT - Dodzia 32,42

Dodge Caliber 64,35

Dodge Caliber Szeryf 37,99

Dodge Caliber 51,30

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Dodge Caliber

didlet 30,10

pafelek 30,12

Farkas 30,16

lorka 30,00

kicia_nh 71,67

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Dodge Caliber

Dodge Caliber zagazowany
Dodge Caliber zagazowany Oddałem Calibra do warsztatu w celu montażu instalacji LPG. Polecono mi zakład w...
Rejestracja samochodu
Rejestracja samochodu Przyszedł czas na zakup samochodu. Nie mam ulubionej marki czy modelu więc mi by...
po kilkuset kilometrach
po kilkuset kilometrach Pierwsze tankowanie - lekki szok - 12l / 100km... spodziewałem się sporego spala...
cudo
cudo Ostatnio troszkę pobawiłem się autem i nie zawiodłem się. Ten samochód jest wspa...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Dodge Caliber

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Dodge Caliber
 

Najpopularniejsza wersja Dodge Caliber

Dodge Caliber

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Dodge Caliber
 

Dodge Caliber najczęściej porównywane z:

 

Pewne oferty od dealerów

Infiniti FX S Pre Infiniti FX S Pre
Rocznik: 2013. Przebieg: 32 200 km. Silnik: 3.0 176KM .
Cena: 280 850 zł 219 000 zł
Zyskujesz: 61 850 zł Zobacz szczegóły »
Nissan Pathfinder 2,5D SE Nissan Pathfinder 2,5D SE
Rocznik: 2013. Silnik: 2.5 140KM .
Cena: 191 300 zł 134 900 zł
Zyskujesz: 56 400 zł Zobacz szczegóły »

Używane Dodge Caliber

Dodge Caliber
1.8 benzyna 150 KM
52 900 km, 2007
28 400 PLN
Dodge Caliber
2.4 benzyna 295 KM
187 000 km, 2008
45 000 PLN
Dodge Caliber
2.0 diesel 140 KM
119 000 km, 2008
12 500 PLN
Dodge Caliber
2.0 benzyna 156 KM
71 000 km, 2011
44 900 PLN

Ocena auta Dodge Caliber Hatchback

  • Średnia ocena
    na podstawie 98 opinii
  • 4,02
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

Dodge Caliber Hatchback 1.8 i 16V (140 KM)

Bardzo wygodne auto. Z charakterem. Ludzie ciągle się oglądają i dopytują co to za cudo. Wygląda rzeczywiscie wspaniale. Jeździ się dobrze (dla statecznych osób, bo odejścia to ono nie ma - pomimo 150 KM). Raczej na dłuższe trasy, choć ma trochę mały bagażnik. Kompas w wyposażeniu standardowym to taki amerykański smaczek.

dodał: Jacek
Dodge Caliber Hatchback 1.8 i 16V (140 KM)

Bardzo udane auto nie wiem dlaczego porownywane jest do golfa czy focusa (te są krótsze i mniejsze) po prostu trzeba nauczyć się nim jeździć a jak ktoś narzeka to sprzedać i kupic jakis samochód ludowy;)

dodał: Wojtek
Dodge Caliber Hatchback 1.8 i 16V (140 KM)

auto mi sie podoba ma swoj charakter , jest inne niz reszta w tym segmecie , chociaz wnetrze jest amerykansko "plastikowe" to nie przeszkadza

dodał: DRACO
Dodge Caliber Hatchback 1.8 i 16V (140 KM)

Auto na pewno ciekawe ksztaltem, w srodku tez interesujaco z poprawka na pochodzenie auta, w koncu to amerykaniec! Sporo plastiku ale raczej dobrej jakosci.

dodał: Slawek
Dodge Caliber Hatchback 1.8 i 16V (140 KM)

Jest to mój wymarzony samochód, więc oczywiście totalny pozytyw. Nie ma człowieka, który by się za nim nie odwrócił.

dodał: teachair@gmail.com
  • Zalety
  • + jakość/cena
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • Wady
  • - widoczność
  • - wyciszenie
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Opinie o instalacji LPG

Dodge Caliber

  • 1.
  • 5,00 Dodge Caliber 2.4 i Turbo (280KM) 2007r.
    dodał: duży, 28.03.2011

    Piękny samochód ale zdecydowanie pięknie też potrafi spalić ogromne ilości paliwa, zdecydowałem się na montaż gazu ze względu na skaczące ceny paliwa i nie żałuje swojej decyzji. Auto na LPG sprawuje się znakomicie, mimo tego że silnik posiada turbosprężarkę, gaz nie wpłynął negatywnie na jej działanie. Caliber nadal potrafi dosłownie wcisnąć swoim pasażerów w fotel z wielką klasą oraz wygodą! Instalacja BRC sprawuje się wyśmienicie, jak na razie bez żadnych problemów, tylko tankować i jeździć. Montowałem w Energy Gaz Polska. Pozdrawiam

  • 2.
  • 5,00 Dodge Caliber 2.4 i Turbo (280KM) 2008r.
    dodał: Krzysiek, 28.10.2010

    długo szukałem warsztatu który ma skaner diagnostyczny do Dodge. Wszyscy uważali, że mają komputer a jak chciałem naprawić ABS albo AIR BAG to wszyscy rozkładali ręce. W Irene wykonali test okazało się, że czujnik jest uszkodzony był na miejscu :)

  • 3.
  • 4,50 Dodge Caliber 2.0 VVT (156KM) 2009r.
    dodał: drink_rock, 29.08.2011

    Witam montowałem instalacje do Caliberka u chłopaków z Rawy Maz.Wszystko chodzi cudnie.Samochód jeździ perfekcyjnie dodatkowo dają tam 3 letnia gwarancje na instalke.Polecam AutoGaz Rawa.

  • 4.
  • 5,00 Dodge Caliber 1.8 VVT 16V (150KM) 2009r.
    dodał: Farkas, 14.09.2014

    Jak się wdepnie gaz, przy wyprzedzaniu, to potrafi łyknąć jak smok, ale poza tym OK

  • 5.
  • 5,00 Dodge Caliber 1.8 VVT 16V (150KM) 2009r.
    dodał: Ss, 16.10.2011

    Działa bardzo dobrze :)POLECAM

  • 6.
  • 5,00 Dodge Caliber 2.0 VVT (156KM) 2010r.
    dodał: dodge, 12.12.2011
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Dodge Caliber

Dodge Caliber

9 komentarzy

8 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~metys~metys

Diesel porażka. Pali jak smok!!!!

~simplusik~simplusik

Do ~lgawra: Witaj u mojego jest to samo wiatraki wariują ale wszystko sprawdzone termostat itp podobno mimo to ze auto było kupione w polskim salonie trafiają się sztuki np do ciepłego kraju i one tak sobie chodzą same

~lgawra~lgawra

ukłsd chlodzenia w dodge kaliber diesel pracuje nie stabilnie temperatura wzrsta z nie wiadomych przyczyn przy jezdie z predkoscia 140 km/h objawy dodatkowe w czasie postoju wentylatory pracuja inpulsywnie,nie wsposob ciagły

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Dodge

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
498
Przejechany dystans
112 623 km
Zatankowanego paliwa
14 617 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
62
Wydanych pieniędzy
37 946 zł
Średnie wydatki na auto
1 355 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
202
Wydanych pieniędzy
44 051 zł
Średnie wydatki na auto
1 573 zł
Zobacz dzienniki kosztów Dodge (28)

Testy zderzeniowe Dodge Caliber

Najnowsze testy zderzeniowe Dodge Caliber przeprowadzone przez Euro NCAP.

Dodge Caliber

Dodge Caliber
2007

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Dodge

Zużycie paliwa Dodge Caliber Hatchback

Na podstawie 104 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: mdzikowski@comp, dodano: 01.08.2009 10:13

Nieoczekiwanie auto nie pali więcej od meganki i to mnie zaskoczyło. Przeglądy trzeba niestety robić co 12000 (wymóg gwarancyjny) - standard teraz to już nawet 30000

pełny raport Dodge Hatchback 1.8 i 16V

autor: V8, dodano: 20.04.2013 08:28

Pali mało ,pamiętajmy ze to automat ,benzyna i oplyw powietrza jak w komodzie.

pełny raport Dodge Hatchback 2.0 i 16V

autor: andrzej, dodano: 13.06.2010 14:07

jest ok, u mnie na trasie bierze o wiele wiecej niz na miescie i malych trasach, ale to kwestia jazdy, a jak sie chce byc szybko na miejscu to troche dostaje.

pełny raport Dodge Hatchback 2.0 CRD
Dodaj typowy słaby punkt

Prośby o diagnozę

Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Dodge Caliber Hatchback

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Dodge Caliber Hatchback

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi S1 2.0 TFSI 231KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi A7 4.0 TFSI 560KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi R8 5.2 FSI 525KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi A5 4.2 FSI 450KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi Q3 2.5 TFSI 310KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 4 428i 245KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria i8 Elektryczny R3 / 1499 362KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria i8 Elektryczny R3 / 1499 362KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Cruze 1.8 16V DOHC 141KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Cruze 1.8 16V DOHC 141KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Trax 1.4 140KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Citroen DS5 1.6 THP 200KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Fiat 500L 1.6 MultiJet II 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Infiniti Q50 2.2d 170KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Jeep Compass 2.0 156KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Kia Optima 1.7 VGT CRDi 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Land Rover Range Rover Evoque 2.0 Si4 240KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Lexus CT 200h 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda CX-5 2.2 SKYACTIV-D 175KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes Viano 2.2 CDI 165KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes GLA 200 CDI 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Opel Cascada 1.6 SIDI Turbo ECOTEC 170KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Opel Mokka 1.4 Turbo ECOTEC 140KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Opel Insignia 2.0 CDTI Ecotec 163KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Opel Adam 1.4 100KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot 5008 2.0 HDi 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot 508 2.0 HDi FAP 163KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot RCZ 1.6 THP 270KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot 107 1.0 VTI 68KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot RCZ 1.6L THP 16v 200KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Porsche Panamera 3.0 420KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Porsche Macan 3.6 V6 400KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Rolls-Royce Wraith 6.6 632KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Yeti 1.6 TDI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Roomster 1.2 TSI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Citigo 1.0 75KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Subaru BRZ 2.0 DAVCS 200KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Suzuki Splash 1.2 94KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen CC 3.6 V6 300KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volvo V60 2.4 D5 215KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi TT 8J 2.5 TFSI 340KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Captiva II 2.2D 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Captiva II 2.2D 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Citroen C4 II 1.6 e-HDi 114KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Hyundai i30 II 1.6 GDI 135KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Land Rover Range Rover Sport II 3.0 SDV6 292KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 3 II 2.3 260KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes Klasa V II 250 BlueTEC 190KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mitsubishi Pajero Sport II 2.5 DI-D 178KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Nissan Qashqai II 1.6 dCi 130KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Opel Meriva II 1.6 CDTI Ecotec 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot 308 II 1.6 THP 155KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Alhambra II 2.0 TDI CR 177KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Superb II 2.0 TDI CR DPF 170KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Fabia II 1.2 TSI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Fabia II 1.2 TSI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Rapid 2 1.6 TDI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Toyota Auris II 1.8 HSD 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Toyota Auris II D-4D 125 124KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi A3 8V 2.0 TFSI 300KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi A3 8V 1.4 TFSI CoD 140KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW X5 F15 M50d 381KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 6 F12-F13 650i 450KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Citroen C5 III 2.0 HDi FAP 163KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Citroen C5 III 2.2 HDi 204KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Kia Sportage III 2.0 CRDi 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Lexus IS III 300h 223KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 6 III 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 3 III 2.0 SKYACTIV-G 120KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 6 III 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mitsubishi Outlander III 2.2 DOHC DI-D 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mitsubishi Outlander III 2.0 DOHC MIVEC 121KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Porsche Cayenne III 4.2 V8 382KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Renault Megane III Energy TCe 130KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Renault Megane III 2.0 T Renault Sport 220KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 1.8 TSI 180KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 1.8 TSI 180KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 1.8 TSI 180KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 1.4 TSI 140KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 1.6 TDI CR 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Octavia III 2.0 TDI CR DPF 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Octavia III 1.8 TSI 180KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Toyota Avensis III 2.0 Valvematic 152KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volvo V70 III 2.0 D4 DRIVE-E 181KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi A6 C7 4.0 TFSI 560KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Honda CR-V IV 1.6 i-DTEC 120KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Jeep Grand Cherokee IV 6.4 V8 468KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Lancia Y IV 1.2 8v 69KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes Klasa E W212 350 Blue TEC 252KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes Klasa E W212 350 BlueTEC 252KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes Klasa C W205 220 BlueTEC 170KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Renault Clio IV TCe EDC 120KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Renault Clio IV Turbo RS 200KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Toyota Prius IV 1.8 HSD 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 7 F01 740d 313KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Ford Ranger T6 3.2 Duratorq TDCI 200KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Ibiza V 1.4 BT 180KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Ibiza V 1.2 TSI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Suzuki Swift V 1.2 VVT 94KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 5 F10-F11 535d 313KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 3 F30-F31-F34 3.0 M3 431KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes Klasa S W222 350 Blue TEC 258KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen Golf VII 2.0 TDI-CR BlueMotion Technology 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen Golf VII 2.0 TDI-CR BlueMotion Technology 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen Golf VII 2.0 TSI 300KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen Golf VII 2.0 TDI-CR DPF 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen Golf VII 2.0 TDI BlueMotion Technology 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen Golf VII 2.0 TSI 230KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Honda Civic IX 1.8 i-VTEC 142KM
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Dodge Caliber, oglądali także