Gorące tematy

Nasze testy

Wszystkie modele

Galerie

Fiat Doblo

Mały samochód dostawczy należący do klasy kombivanów (segment K) produkowany od 2000 roku (w Polsce dostępny od roku 2001). W ofercie Fiata zastąpił model Fiorino II. Doblo to jeden z liderów swojego segmentu, od rynkowego debiutu znalazł już ponad milion nabywców. W 2006 roku został również wyróżniony nagrodą „International Van of the Year”. Od 2015 roku oferowana jest czwarta generacja samochodu. W Korei Północnej Doblo produkowany jest przez firmę Pyonghwa Motors i sprzedawany pod nazwą Ppeokugi. W innych azjatyckich krajach (np. w Singapurze) znany jako Fiat Panorama.

Generacje Fiat Doblo

Doblo III/IV

W czasach, gdy samochody kupuje się przede wszystkim po to, by dobrze w nich wyglądać, podążać za trendami i wzbudzać zazdrość u sąsiadów, nadal jest miejsce dla tych aut, które mają po pierwsze służyć, a dopiero po drugie się podobać. I właśnie takim pojazdem jest Fiat Doblo - prostym, praktycznym i racjonalnym. Na szczęście mimo swej pragmatycznej natury włoski model nie wygląda brzydko. Wręcz przeciwnie - to jedno z najładniejszych aut w klasie.

Pozytywnych doznań dostarcza również wnętrze. Jest nie tylko ładnie wystylizowane, ale zostało też wykonane z porządnych plastików, które choć są twarde, dzięki niezłej jakości i atrakcyjnej kolorystyce nie sprawiają wrażenia tandetnych. Świetnie zaprojektowane okazuje się miejsce pracy kierowcy - jest czytelne, przejrzyste i banalnie proste w obsłudze, a na dodatek oferuje wygodną pozycję za “kółkiem” i znakomitą widoczność we wszystkich kierunkach.

Jeśli potrzebujecie samochodu, który kompaktowe rozmiary zewnętrzne łączyłby z maksymalną ilością miejsca w środku, to trafiliście w dziesiątkę. Doblo wręcz szokuje obszernością wnętrza, łącząc niezwykle przestronny przedział pasażerski z ogromnym bagażnikiem. Jest także niesamowicie wszechstronne, bo w jednej chwili może być 7-miejscowym kompanem rodziny, by w drugiej stać się pojemnym dostawczakiem. Cieszą funkcjonalne schowki rozlokowane w różnych miejscach kabiny, martwią z kolei niezbyt wygodne tylne siedzenia.

Kombivany już dawno przestały prowadzić się jak toporne woły robocze, lecz nadal zachowują się nerwowo przy jeździe bez obciążenia. Bohater naszego opisu nie ma jednak tego problemu, bo dzięki zaawansowanej konstrukcji zawieszenia sprawnie pokonuje zakręty i komfortowo resoruje nierówności niezależnie od warunków. Trzeba natomiast pamiętać, że z racji wysokiego i mało opływowego nadwozia nie przepada za szybką jazdą i mocnymi podmuchami wiatru.

Fiat Doblo to jedna z najlepszych propozycji w swojej klasie, a jej uniwersalny charakter przekłada się na szerokie grono potencjalnych odbiorców. Przeszkodą w zakupie może być użytkowy wizerunek modelu, ale na pewno nie cena - ta została bowiem rozsądnie skalkulowana, także na tle ofert bezpośredniej konkurencji. Nie każdego usatysfakcjonuje natomiast wyposażenie, ustępujące dostępnością nowoczesnych gadżetów autom typowo osobowym.

Doblo I/II

Na nadwoziu Fiata Doblo I. generacji trudno zawiesić oko - kombivany to z zasady auta o nikłej atrakcyjności wizualnej i nie inaczej jest w przypadku opisywanego modelu. Znacznie istotniejsze są w autach tej klasy możliwości przewozowe, a akurat w tej kategorii włoska propozycja ma się czym pochwalić - kufer okazuje się po prostu przeogromny. Do wykorzystania przez rodziny, samochód zachęca dużą ilością miejsca dla pasażerów (nawet siedmiu) i bogactwem schowków, zniechęca z kolei topornymi plastikami, które skutecznie informują o użytkowym charakterze konstrukcji.

Spośród jednostek napędowych montowanych w Doblo zdecydowanie najlepsza jest ta oznaczona symbolem 1.9 JTD - jest dynamiczna, zużywa niewielkie ilości oleju napędowego, a przy tym okazuje się trwała. Jeszcze wytrzymalszy jest starszy diesel 1.9 bez turbodoładowania, ale to typ bardzo, bardzo powolny. Wśród "benzyniaków" uwagę warto zwrócić na 1,2-litrowy motor w wersji 16V. Zawieszenie zostało podporządkowane wytrzymałości, przez co oferuje raczej mizerny komfort jazdy.

Projektując swojego kombivana, Fiat postawił na maksymalne uproszczenie jego konstrukcji - stąd nieskomplikowane podzespoły mechaniczne, minimum elektroniki oraz skromne wyposażenie. Właśnie to - w połączeniu z całkiem solidną budową - zapewnia użytkownikom Doblo w miarę bezproblemową eksploatację. Unikać należy jedynie egzemplarzy z awaryjnymi silnikami 1.6 i 1.3 JTD oraz aut traktowanych jako nisko-budżetowe "woły robocze". Co prawda w aucie dość często psują się elementy elektryczne, klamki czy zamki, ale to drobiazgi.

Komentarze redakcji

Powagosław: Bardzo zgrabny, bardzo proporcjonalny, po prostu ładny. Trudno uwierzyć, jak bardzo zmienił się ten samochód. Doblo pokazuje, że bycie kombivanem to żadna wymówka – kombivan ten może być atrakcyjnym atutem.
Luzacjusz: Jak mawiał klasyk, doblo jest po to, by zło nim zwyciężać. Nie jest Doblo jeszcze dobrem samym w sobie, nie wiem, czy kiedykolwiek będzie (hej, to przecież dostawczak), ale są auta w tej klasie powabne niczym jesienna plucha w Łomży. W tej kategorii Doblo zwycięża.

Silniki Fiat Doblo

Fiat Doblo III - jaki silnik wybrać?

Najsłabsze motory są naprawdę ospałe. Benzynowy silnik 1.4 95KM nie jest ani elastyczny, ani zrywny. Diesla 1.3 ratuje wyższy moment obrotowy i znikome spalanie. To dobre propozycje dla wersji użytkowej, bo w niej osiągi nie są istotne. W przypadku nadwozia osobowego warto sięgnąć po mocniejsze propozycje. Diesel 1.6 105KM chętniej współpracuje z kierowcą, ale najciekawsze i tak są dwa silniki – wysokoprężny 2.0 135KM i benzynowy 1.4 T-Jet 120KM, który może być też zasilany gazem CNG. Oba są elastyczne i dość dynamiczne.

Fiat Doblo II - jaki silnik wybrać?

Popularny i dostępny w wersji towarowej oraz osobowej – i pod tym kątem warto dobrać odpowiedni silnik. Flotom spodoba się diesel 1.3D, który osiąga 75 lub 85KM. No właśnie - flotom ze względu na symboliczne zużycie paliwa, ale nie kierowcom, bo w trasie załadowane auto jest ospałe i ciężko się nim jeździ – za to w mieście czuje się jak ryba w wodzie. Doblo częściej używane w trasie zdecydowanie lepiej sprawdzi się ze znanym 1.9 JTD o mocy 105-120KM – ten ma więcej wigoru przy wyższych prędkościach. Silniki benzynowe też się znajdą, ale ze względu na to, że tego typu auta często sporo jeżdżą, to mogą okazać się nieopłacalne. Najmniejszy 1.4 77KM sprawdzi się głównie w mieście, bo do podróży między miastami lepiej nada się większy 1.6l. Jego plus jest taki, że można go dostać z instalacją na gaz ziemny CNG, a to drastycznie obniża koszty eksploatacji, ale nie cenę zakupu.

Publikacje o Fiat Doblo

Fiat Doblo Easy 1.6 MultiJet - bez udawania
 
Nasz test

Współczesne samochody powinny być prestiżowe, ekskluzywne i świetnie wykończone. Fiat Doblo niczego nie udaje. Oferuje bardzo przestronne i rozsądnie urządzone wnętrze, odpowiednie wyposażenie i efektywne silniki za uczciwe pieniądze.

TOP 10| Samochody z odliczeniem VAT-u

Od 2014 roku powróciła ulga w postaci pełnego odliczenia podatku VAT od samochodów osobowych z homologacją ciężarową. Dla przedsiębiorców to idealna okazja na zakup samochodu nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych taniej.

Przegląd rynku nowych samochodów: samochody z LPG za co najmniej 50 tys. zł

Kontynuujemy temat instalacji gazowych w nowych samochodach. Tym razem na tapetę bierzemy auta w podstawowej wersji droższe niż 50 tys. zł. Czy oferta tego typu pojazdów jest duża?

Fiat Doblo Cargo - Praktyczność utytułowana
 
Nasz test

Na rynku jest już obecnie druga generacja tego samochodu, która niedawno uzyskała tytuł International Van of the Year. Grono jurorów, dziennikarzy motoryzacyjnych z 24 krajów Europy chwaliło zwłaszcza różnorodność wariantów płyty podłogowej i nadwozia.

Redakcja2.0 - przeczytaj wszystkie artykuły tego autora International Van of the Year dla nowego Fiata Doblo Cargo

Nowy Fiat Doblò Cargo zdobył tytuł Międzynarodowego Samochodu Dostawczego roku 2011, otrzymując 128 na 168 możliwych do zdobycia punktów. Tak wysoką ocenę przyznało międzynarodowe jury złożone z 24 dziennikarzy, specjalizujących się w branży samochodów dostawczych. To prestiżowe wyróżnienie...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Fiat Doblo

Fiat Doblo na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Fiat DobloautoWcentrum - społeczność Fiat Doblo

najwyższe oktanyAuta - Fiat Doblo

Fiat Doblo Dobluś 29,57

Fiat Doblo diabel 64,34

Fiat Doblo Ivet 36,45

Fiat Doblo 65,24

Fiat Doblo piździkółko 58,32

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Fiat Doblo

venom 86,94

Futulapka 30,03

GaPowy 31,72

tomo_oo 30,03

vip84 30,05

niki129 97,05

autre2003 68,52

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Fiat Doblo

Zakup Ivet
Zakup Ivet Po wielu perypetiach w Krakowskich komisach, w nasz krąg zainteresowań wpadł rud...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Fiat Doblo

od 52 100 zł do 83 875

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (95 - 120 KM): 1.4 16V, 1.4 16v, 1.4 T-Jet 16V, 1.4 T-jet 16v

 

Diesel (90 - 135 KM): 1.3 Multijet II 16v, 1.6 MultiJet 16V, 1.6 Multijet 16v, 2.0 MultiJet 16V, 2.0 Multijet 16v

Skrzynie biegów

manualna: 5-biegowa, 6-biegowa

 

Katalog nowych aut Fiat Doblo
 

Najpopularniejsza wersja Fiat Doblo

Fiat Doblo 1.6 Multijet 16v 105KM - 5 drzwiowy minivan

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
alufelgi
radio / CD
ESP
elektryczne szyby
wspomaganie kierownicy
klimatyzacja
czujnik parkowania
centralny zamek

Dostępne kolory

Cena katalogowa

65 100

Zobacz ofertę Fiat Doblo 1.6 Multijet 16v 105KM - 5 drzwiowy minivan
 

Fiat Doblo najczęściej porównywane z:

Volkswagen Caravelle
2.0 BiTDI (180 KM)
Volkswagen Caravelle
2.0 TDI (140 KM)
Mercedes Vito
122 CDI (224 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Fiat Doblo NOWY DOBLO CARGO MAXI SX 1.6 MJ 16v 105K Fiat Doblo NOWY DOBLO CARGO MAXI SX 1.6 MJ 16v 105K
Rocznik: 2015. Silnik: 1.6 77KM .
Cena: 66 290 zł
Zyskujesz: 22 097 zł Zobacz szczegóły »
Fiat Doblo 1.6 MultiJet Fiat Doblo 1.6 MultiJet
Rocznik: 2012. Przebieg: 135 379 km. Silnik: 1.6 77KM .
Cena: 37 300 zł

Używane Fiat Doblo

Fiat Doblo
1.3 diesel 75 KM
184 000 km, 2006
15 600 PLN
Fiat Doblo
1.3 diesel 75 KM
119 000 km, 2008
16 900 PLN
Fiat Doblo
1.3 benzyna
173 000 km, 2003
8 900 PLN
Fiat Doblo
1.6 benzyna 103 KM
170 000 km, 2003
12 900 PLN

Ocena auta Fiat Doblo

  • Średnia ocena
    na podstawie 268 opinii
  • 3,96
  • Średnia dla segmentu
    Dostawcze: 3,82

Wybrane opinie

Fiat Doblo Minivan 1.9 JTD (101 KM)

jako 2 miesięczne auto to porażka może potem będzie lepiej kontrolka otwartych drzwi zapala się przy przyspieszaniu Serwis w Lubinie nie radzi sobie pewnie wLegnicy też nie dadźą rady Cieknący układ chłodniczy - mogłem zniszczyć silnik - auta kupionego z salonu w Lubinie. Panowie twierdzą że sprawdzili i grało. Potem musiałem oddać outo na dwa dni ale o zastępczym już nikt nie chciał rożmawiać /serwis Fiata w Lubinie i Legnicy/ Stuki w silniku przy odpalaniu jak jest zimny, potem mu to przechodzi. Pojawiły się po serwisowaniu w Legnicy /wymiana pompy/ może ktoś czegoś nie dokręcił ale panowie nie wiedzą kto nie dokręcił i co nie dokręcił ????? Gratualcje dla Fiata - szkolcie swoją załogę

dodał: TOMEK
Fiat Doblo Minivan 1.9 D (63 KM)

Poczatkowo chcialem kupic Forda Transit Connect, ale 10.000€ to za duzo, wiec troche z obawa zdecydowalem sie na fiata i jak na razie nie zaluje. Jak na fiata to dobrze, nastepny bedzie T5(wieksza ladownosc), male usterki moga denerwowac. Alternator? nie maja tam jakiegos kontrolera? Natezenie swiatla mijania zalezy od obrotow silnika, najlepiej to widac jak sie stoi na czerwonym, to jasniej to ciemniej. Komputer pokazuje spalanie w granicy 15-16L, w rzeczywistosci jest troche ponad 7L :) Za te pieniadze to ogolnie dobrze. W fordzie Escort nie wymienialem niczego (oprocz filtrow i oleju) wiec moze jestem zbyt krytyczny.

dodał: pelkin@o2.pl
Fiat Doblo Minivan 1.2 (65 KM)

Autko świetnie zaprojektowane, ergonomiczne, w miarę przyzwoite plastiki, świetne nawiewy. Dużo miejsca. Lepiej jeździ, niż wydawało by się po pierwszym kontakcie z nim. Im dłużej go mam, tym bardziej go lubię. A nie byłem do końca przekonany przy zakupie. Miał być topornym dostawczakiem a okazuje się być wygodnym autem rodzinnym. Może tylko siedzenia troszkę za twarde (w porównaniu z Picasso czy Mazdą). Przypominają mi czasy Poloneza, ale są jednak bardzo wygodne. Bardziej, niż wydają się na pierwszy rzut oka. Kilka minusów jest, ale biorąc pod uwagę cenę i przeznaczenie, to da się wybaczyć.

dodał: whojda@wp.pl
Fiat Doblo Minivan 1.3 D (75 KM)

To wersja osobowa, furgon znacznie mniej zachwyca - można sobie pełny VAT podarować - Warto! (Jak chcesz trochę tym pojeździć) ; Dopłać za: regulowany fotel, lakierowane zderzaki i grill, auto wtedy nie przypomina tepsowskiego furgona, jest wtedy po prostu ładne :) , pełną elektrykę, ANI SIĘ WAŻ ZA FABRYCZNE RADIO (1000) I PAPIEROWE GŁOŚNIKI ZA PIĘĆSET ZETA -> koszmar, grają gorzej od Roadstarów za 5zł !!! Za podobną kasę możesz mieć sprzęt audio i GPS znacznie lepszej jakości. Jak Cię stać - weź klimę.

dodał: BrunoTrawa - www.szkolka-ochmanow.pl
Fiat Doblo Minivan 1.3 D (75 KM)

WYGLAD AUTKA JEST NAPRAWDE FAJNY MI OSOBISCIE SIE BARDZO PODOBA. MAM W SUMIE WERSJE PRAWIE GOLASA + ALARM I CENTRALNY. ZA TE PIENIAZKI NIE MA CO WYMAGAC JA ZAPLACILEM 44 000 ZA FIACIKA A ZA PODOBNA WERSJE VW CADDY CHCIELI PONAD 10 000 WIECEJ. NIBY DLACZEGO? ZA TEN ZNACZEK CHYBA? NA CODZIEN SMIGAM JESZCZE AUDI A6 KOMBI 2.5 TDI TEZ SIE DOBRZE JEZDZI ALE JAK DO FIRMY FIACIK NADAJE SIE ZNAKOMICIE WOZE W NIM LEKI I MIEJSCA NA PACE JEST BARDZO DUZO W POROWNANIU Z INNYMI FURGONAMI.

dodał: KAMIL
  • Zalety
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • + widoczność
  • Wady
  • - wyciszenie
  • - wentylacja i ogrzewanie
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Fiat Doblo

Fiat Doblo Cargo Fiat Doblo 2010 Fiat Doblo III Van Facelifting (2015) Ram ProMaster City (2015) Fiat Doblo Fiat Doblo III Cargo Facelifting (2015) Fiat Doblo i Doblo Cargo Maxi - galeria redakcyjna Fiat Doblo IV Van 1.6 MultiJet 16V 105KM - galeria redakcyjna
Zobacz inne galerie Fiat

Opinie o instalacji LPG

Fiat Doblo

  • 1.
  • 4,50 Fiat Doblo III 1.4 16v (95KM) 2011r.
    dodał: Niemocny, 25.04.2011

    Witam wszystkich uzytkownikow fiata doblo cargo z silnikiem diesel i benzyna, stoje przed wazna decyzja wlasciwego wybou, mam zamiar kupic ponownie doblo CARGO MAXI i zastanawiam sie nad dieslem 1.3 90KM, oraz nad benz 1,4 95KM + zalozenie sekwencyjnej inst. gazu. Poniewaz zalezy mi na nizszych kosztach eksploatacji wiec tu stawiam na gaz, obawiam sie jednak czy ta jednostka benz z gazem nie bedzie za slaba do stale zaladowanego auta okolo 500kg ladunku, obawiam sie tez wszelkich regulacji i dostrojen tej instalacji przez okres uzotkowania samochodu, okolo 4 lat. Prosze o porade. Z gory dziekuje

  • 2.
  • 4,50 Fiat Doblo I 1.2 (65KM) 2001r.
    dodał: piotrek, 23.07.2010

    Instalacja chodzi od samego początku bardzo dobrze. Miałem z początku obawy, bo silnik przy przebiegu 130 tys. km spalał już 0,4l oleju/1000km i nie miał wzorowej kompresji. Jak narazie niemam z instacją jakichkolwiek problemów. Różnica w osiągach na benzynie i na gazie jest niezauważalna. Spalanie średnie miasto-trasa wynosi 9,5l/100km LPG. Średnio w trasie 8,5l LPG. Minimalne spalanie gazu w trasie jakie udało mi się uzyskać to 7,5 l przy spokojnej i równej jeździe z prędkością 90km/h.

  • 3.
  • 5,00 Fiat Doblo III 1.4 16v (95KM) 2010r.
    dodał: doblo, 22.07.2010

    Długo czekałem na samochód , a teraz tylko jadę i tankuję gaz.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Fiat Doblo

Fiat Doblo

63 komentarze

51 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~ogi111@wp.pl~ogi111@wp.pl

Posiadam fiata doblo rocznik 2005. Silniczek 1,3 multijet spalanie miasto 4,5l, trasa do 4l, mieszaniec 4,4l wedle wskazań komputera co sprawdza się również na stacji przy tankowaniu i ilości km przejechanych na baku. Przebieg obecnie zrobiłem już 768tyś km nic się z autem nie dzieje. Kupiłem go od pierwszego właściela jak miał 250tyś jeździ praktycznie bez przerwy oczywiście wszelkie prace przeglądowe oddaje fachowcom w serwisie fiata. Polecam te samochody to cudeńka. Przy 270tyś km powiedziano mi że słychać łańcuch rozrządu ... winą był olej wtedy wymieniałem co 20tyś ale teraz zmieniam co 15 czasem prędzej i jest wspaniale. Prędkości to demonem to auto nie jest ale za wygodę i bezpieczeństwo w podróży warto odpuścić te szybkości. Podróżna prędkość to 100 / 110 wtedy auto odpoczywa. Ja mam jeszcze sprzęgło normalne docisk słoneczko i wymieniam co 200tyś bo wtedy czuć jak auto śpiewa w podróży. A jeszcze jedno turbina była robiona w salonie fiata właśnie kiedy go kupiłem przy 250tyś od tamtej pory kiedy jeżdżę ja nic się nie dzieje ma moc i nie kopci.

~mmm~mmm

padła mi skrzynia Fiat Doblo 1,2
jaka inna pasuje ...

~Arek~Arek

Do ~marcin:
Witam. Ja robiłem w Pabianicach woj Łódzkie adres http://www.chiptuning.com.pl/kontakt.html jestem bardzo zadowolony.Goraco polecam

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Fiat

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
60 259
Przejechany dystans
30 821 093 km
Zatankowanego paliwa
1 649 758 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
8 506
Wydanych pieniędzy
2 311 402 zł
Średnie wydatki na auto
1 029 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
12 210
Wydanych pieniędzy
2 717 664 zł
Średnie wydatki na auto
1 210 zł
Zobacz dzienniki kosztów Fiat (2 246)

Testy zderzeniowe Fiat Doblo

Najnowsze testy zderzeniowe Fiat Doblo przeprowadzone przez Euro NCAP.

Fiat Doblo 1.9 JTD Panorama

Fiat Doblo
2004

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Fiat

Zużycie paliwa Fiat Doblo

Na podstawie 263 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Piotr Skolud, dodano: 22.03.2013 23:56

jest to wersja z podwyższonym dachem, co przy prędkości ok. 90 km/h pewno daje na trasie ok. 1 litra więcej niż w wersji standardowej. W mieście spala średnio 9,5l latem i blisko 10,0 l latem. Ogólny przebieg samochodu wynosi ponad 15 k, z czego 80% to miasto (dowóz osoby niepełnosprawnej)

pełny raport Fiat Van 1.4 16v

autor: chipo, dodano: 22.06.2008 06:14

To są pierwsze wyniki dla fiacika, funkiel nówki jechanej z 0 km ;) na przestrzeni 500km. Przy jeżdzie autostradowej średnio 125 - 135 km / h autko rzadko schodzi poniżej 12l, przy włącząnej klimatyzacji. komfort jazdy przyzwoity pomimo dość kanciastej budowy auta. Przy jeździe miejskiej podbne wyniki jak na autostradzie. O minimalnym spalaniu trudno coś konkretnego powiedzieć gdyż nie da się nim jechać poniżej 100 :) Zaskoczeniem dla mnie są bardzo "krótkie" biegi I - III i silnik ten wręcz zachęca do spokojnej jazdy na IV i V biegu, na tych biegach jest bardzo elastyczny. W górkach, niestety tylko IV daje radę uciągnąć autko. Optymalna prędkość dla ekonomicznej jazdy to 80 - 90 km /h...

pełny raport Fiat Minivan 1.4

autor: tomo1985@o2.pl, dodano: 06.02.2010 21:55

silnik bez turbiny charakteryzuje sie duza elastycznoscia, stosunkowo niskim spalaniem, niezawodnoscia dzieki prostej konstrukcji, ale jak to juz w zyciu bywa cos za cos - nie da sie rady miejskiemu autobusowi spod swiatel, a wyprzedzac mozna tylko rowerzystow i czasem co wolniejsze traktowy i kosiarki:]

pełny raport Fiat Minivan 1.9 D

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Fiat Doblo

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Fiat Doblo

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny Fiat Doblo

Spora popularność samochodów w typie Citroena Berlingo, Renault Kangoo czy Peugeot Partner skłoniła Fiata do wypuszczenia na rynek samochodu użytkowego w podobnym typie. Tak powstał model Doblo, który łączy w sobie samochód osobowy z małym "dostawczakiem". Dostępne są modele osobowe pod nazwa...

Zobacz dane techniczne Fiat Doblo
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Fiat Doblo, oglądali także