Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Fiat Panda

Lata produkcji: 1981 - teraz
Segment: Mikrovany
Model segmentu A produkowany od 1980 roku jako następca Fiata 133. Projektantem pierwszej generacji Pandy był Giorgetto Giugiaro. Samochód miał być prostym, tanim pojazdem miejskim. Stąd pudełkowate kształty, niezbyt wyszukane wykończenie oraz m.in. płaskie szyby i prostokątne reflektory. Ze względu na niesłabnącą sprzedaż, Pandę I produkowano we Włoszech do 2003 roku. W tym samym roku debiutowała druga generacja modelu. Auto powstawało w fabryce Fiata w Tychach. Od 2012 roku oferowana jest Panda III, wytwarzana we Włoszech. Panda to rynkowy sukces marki – sprzedano ją dotychczas w liczbie ponad 6,5 mln sztuk.

Komentarze redakcji

Powagosław: Fiat wyszedł z dobrego założenia: po co naprawiać coś, co nie jest zepsute. Dzięki temu Panda zapowiada się na rynkowy przebój na miarę swojej poprzedniczki. Wygląda znakomicie, trochę bardziej cukierkowo, ale wciąż znakomicie.
Luzacjusz: Zupełnie nie w moim typie, ale wiem jedno. To Panda jest prawdziwym następcą tanich (również w eksploatacji), bezpretensjonalnych i prostych maluchów. Żaden Fiat 500.

Fiat Panda III

Nuda w mieście to już przeszłość - podczas gdy kiedyś samochody klasy A miały w sobie tyle wdzięku co sprzęt AGD, teraz kuszą licznymi przetłoczeniami i finezyjnymi szczegółami. W trend ten stara się wpisać Panda, która w swoim trzecim wcieleniu z sześcianu na kołach zamieniła się w sympatycznego, krągłego “mieszczucha”. Krągłości mamy tu naprawdę dużo - z bryłą nadwozia, która wydaje się być nadmuchana, idą w parze obłe nadkola, światła, wloty powietrza czy plastikowe detale. Tych ostatnich najwięcej znajdziemy w stylizowanych na crossovery odmianach 4x4 i Trekking.

Głodnych kolejnych krągłości mały Fiat zaprasza do wnętrza. W panujący tam motyw zaokrąglonego kwadratu wpisuje się dosłownie wszystko - od kierownicy, przez zegary, obudowy przełączników i uchwyty drzwi, aż po zagłówki siedzeń. Co ważne, nietuzinkowy design nie przeszkodził projektantom w stworzeniu kokpitu czytelnego i łatwego w obsłudze, a na dodatek wykończonego dobrymi materiałami. Za “sterami” włoskiego auta siedzi się wysoko, co może i wymaga przyzwyczajenia, ale - na spółkę ze znacznym przeszkleniem karoserii - zapewnia świetną widoczność na zewnątrz. Wysokim osobom może przeszkadzać pamiętana z poprzedniego modelu szeroka konsola środkowa.

Ducha drugiej generacji najbardziej czuć jednak w przestronności wnętrza, i niestety nie jest to dobra wiadomość. Pozostawiony bez zmian rozstaw osi sprawił, że dostatek miejsca znajdziemy jedynie na przednich fotelach i pod klapą bagażnika - tylna kanapa to miejsce wyłącznie dla dzieci, co u konkurencji nie jest już takie oczywiste. Na plus Fiata Pandy III trzeba natomiast zaliczyć wysokie, szeroko otwierane drzwi, które ułatwiają wsiadanie, wygodne siedzenia, które nie męczą w trasie, oraz skuteczne wyciszenie, które pozwala odizolować się od świata zewnętrznego.

Komfortowi podróżowania, nawet na długim dystansie, sprzyja ponadto zestrojenie zawieszenia - jego miękkie nastawy doskonale sprawdzają się w starciu z nierównościami dróg, których akurat u nas nie brakuje. W tej kwestii włoski “niedźwiadek” stanowi zdecydowaną czołówkę swojego segmentu. Znacznie gorzej jest z właściwościami jezdnymi - co prawda układ kierowniczy działa precyzyjnie, ale wysoko położony środek ciężkości generuje niemałe przechyły karoserii na zakrętach, a dociążony przód wywołuje podsterowność. Mówiąc o własnościach trakcyjnych, warto wspomnieć o zdolnościach terenowych wersji z napędem 4x4 - pomimo prostej budowy okazują się zaskakująco wysokie.

Na koniec pozostaje sprawdzić, ile kosztuje Fiat Panda III. Jeżeli poszukujemy możliwie najtańszego auta z 5-drzwiowym nadwoziem i nie zależy nam na bogatym wyposażeniu, to powinniśmy być zadowoleni. Jeśli jednak chcemy sprawić sobie “malucha” z dieslem pod maską i bogatym wyposażeniem, musowo powinniśmy poczekać na jakąś promocję albo… wybrać któregoś z rywali. Droga jest również odmiana 4x4, choć akurat w jej przypadku trudno mówić o porównaniach cenowych z konkurencją, bo takowej wersja ta na dobrą sprawę nie ma.

Fiat Panda II

Patrząc na karoserię Fiata Pandy II, nietrudno odnieść wrażenie, że jego styliści posługiwali się przede wszystkim ołówkiem i ekierką. Kwadratowe nadwozie nie sposób nazwać efektownym, ale z drugiej strony proste linie wolno się starzeją, co jest dużym plusem. Inna, bardzo pozytywna cecha “pudełkowatych” kształtów ujawnia się we wnętrzu.

Dzięki mało finezyjnej bryle nadwozia w środku udało się wygospodarować wystarczającą ilość przestrzeni zarówno dla czterech podróżnych, jak i na pakunki (oczywiście biorąc pod uwagę segment auta). Kolejne plusy to pokaźne drzwi boczne ułatwiające wsiadanie oraz niski próg załadunku sprzyjający wkładaniu bagaży. Nie bez znaczenia jest ponadto świetna widoczność gwarantowana przez odpowiednio duże, niemal pionowe szyby i wysoko zamontowane siedzenia.

Niestety, miejsce pracy kierowcy małego Fiata nie należy do perfekcyjnych - duża konsola środkowa ogranicza swobodę ruchów, a zegary za sprawą małych tarcz nie są zbyt czytelne. Godne wysokiej noty jest z kolei rozplanowanie elementów obsługi - korzystanie z wszelkich przełączników okazuje się bajecznie proste. Co do wykończenia, dobór materiałów oraz montaż może nie zachwycają, ale w aucie tej klasy trudno oczekiwać czegoś więcej.

Miękkie zawieszenie Pandy ma się czym pochwalić w kwestii komfortu jazdy, natomiast pod względem trzymania się drogi zasługuje na słowa krytyki. Nie najlepsze właściwości trakcyjne poszły niestety w parze z mało precyzyjnym układem kierowniczym i hamulcami o szokująco niskiej skuteczności. Kierowcy lubiący agresywne prowadzenie powinni więc zajrzeć do konkurencji. U rywali próżno za to szukać wersji z napędem 4x4, który okazuje się nadzwyczaj sprawny w lekkim terenie.

Pod względem jakości wykonania Fiat Panda II. generacji to jeden z najlepszych samochodów, jakie produkowane były w naszym kraju. To bezpośrednio wpływa na ocenę jego niezawodności - ta stoi na bardzo przyzwoitym poziomie, bo choć dochodzi do szybkiego zużycia elementów zawieszenia, wycieków oleju, pęknięć obudowy alternatora, usterek wentylatora chłodnicy czy korozji układu wydechowego, większość defektów tyczy się drobiazgów, na dodatek śmiesznie tanich w naprawach. Bardzo niskie ceny części idą w parze z rozsądną kwotą zakupu. Egzemplarzy używanych jest na rynku zatrzęsienie, ale wiele z nich ma za sobą służbę we flocie, a jeszcze więcej rozczarowuje wyposażeniem.

Dane techniczne Fiat Panda

Silniki

Moc silników 34-100 KM

Poj. silników 769-1 368 cm3

Prędkość maks. 125-185 km/h

Przyspieszenia 0-100 9,5-25,0 s

Szkic techniczny :
zobacz dane techniczne

Oceny Fiat Panda

Średnia ocena modelu

na podstawie 699 opinii

3.92

Średnia dla segmentu: Mikrovany 3.98

Zalety

+ Skrzynia biegów

+ Widoczność

+ Ergonomia

Wady

- Koszty utrzymania

- Wyciszenie

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (74%)
NIE (26%)

Wybrane oceny kierowców Fiat Panda

Fiat Panda III to fantastyczny, kochany, malutki, niezawodny i TANI W EKSPLOATACJI samochodzik. Włoszka wypiękniała po kolejnym face-liftingu, bo nie ... więcejjest to w pełni nowa konstrukcja. Ma lepiej zestrojoną skrzynię, jest cichsza, staranniej wykonana, przyjaźniejsza kierowcy, bardziej przewidywalna, oszczędniejsza, bo mniej kanciasta. Kabina jest przytulna i sympatyczna, siedzenia wygodne. ALE TO SEGMENT A, proszę nie spodziewać się cudów, mimo, że bije konkurencję w tej klasie. PRZYSPIESZENIE od 0-100km/h ZAJMUJE JEJ TAK COŚ TYLKO OKOŁO DWÓCH TYGODNI :) JAK NA TĄ CENĘ WIDAĆ SPORO PRACY NAD PROJEKTEM I SOLIDNE WYKONANIE, sorry, włoska Panda jest lepsza od naszej i warto dopłacić różnicę. Okazuje się, że nie tylko włoskie lody są dobre. Jestem zadowolony z zakupu, to dobry wybór. Wcześniej jeździłem niecały rok Pandą Classic 1,2 My Life z 2011 roku też w pełnej wersji, wszystko uległo zmianie z wyjątkiem silnika w którym nie ma co poprawiać. ukryj
dodano 19.12.2012 przez
Autko naprawdę ok. Układ elektryczny czasami wkurza jak coś się zrobi, ale można naprawić. Pandzia bardzo ładnie wygląda i nadaje się na ... więcejkażdy wypad w mieście, czy poza miasto. Jeżeli ktoś potrafi zadbać o auto, to odwdzięczy się niezawodnością. Osoby z ciężka nogą będą miały wysokie spalanie, ale to tylko ich wina, bo pandzia spala naprawdę mało :) ukryj
dodano 11.05.2010 przez
Fajny dizajn, dobre prowadzenie, przyciąga oko, ma to coś, ale jest tylko autkiem w kolorze białym do codziennej pracy w ... więcejdużym mieście. ukryj
dodano 29.06.2012 przez
tak jak powyżej szkoda że brat który miał kupić to auto został odwiedziony od tego zamiaru przez pewnego staruszka który ... więcejnie polecał marki fiat nikomu jako jedna z najgorszych - za to proponował kupno samochodu KIA. Pojechałem z bratem do salonu z zamiarem kupna - było to już wcześniej uzgodnione. Jednak po przyjeździe na miejsce po wysiądnięciu z auta i po obejrzeniu aut na placu podszedł do nas dziadek a raczej do mojej Pandy. coś sie wypytywał zgłaszał swoje uwagi na temat mojego samochodu twierdząc że jest właścicielem seicenta itd itd. rozmowa na tyle się przedłużyła że zaczął opowiadać o wszystkich modelach fiata który lepszy a który gorszy według niego wszystkie były najgorsze Panda też mu się nie podobał bo ma taki dziwny tył - powiedział "schrzaniony". Gadał jak najęty. W końcu stwierdziliśmy z bratem że pora się od niego odczepić i poszliśmy do salon do środka. I tu przełom bo bratu odbiło kompletnie. Przyjechał ze 100%-wym zamiarem kupna auta - co prawda na raty a mówi mi w środku że po tym co usłyszł od dziadka nie kupuje żadnej Pandy!!! Ponieważ byliśmy w salonie powiedziałem mu że nie ma się co sugerować jedną opinią dziadka. Jednak na nic moje rady nie dał się przekonać. A teraz minęło już parę miesiięcy - Pandy zdrożały już dwa razy i co?! Powiedział że za rok planuje zakup nowej Pandy i nie chce żadnego innego auta. Gdyby nie dziadek - prorok jak rzekł moój brat to by jeździł i cieszył się już nowiuśką Pandą a tak to dołoży 1400zł - bo tyle zdrożały i kto wie czy jeszcze nie zdrożeją. TERAZ TO ON TEGO ŻAŁUJE I TO BARDZO. ukryj
dodano 28.03.2004 przez
Zobacz oceny Fiat Panda Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa Fiat Panda

Pb
4,07 - 10,47
Na podstawie 478 raportów spalania
ON
3,70 - 6,50
Na podstawie 68 raportów spalania
LPG
5,00 - 10,50
Na podstawie 112 raportów spalania

Wybrane raporty spalania Fiat Panda

Zacznę od tego, że mój egzemplarz jest dosyć wyeksploatowany i może dlatego spalanie wychodzi mi stosunkowo wysokie porównując z innymi ... więcejużytkownikami. Ogólnie samochód całkiem fajny, ale spalanie nieporównywalne dla innych samochodów klasy A - z takim spalaniem, a nawet mniejszym da się kupić bardziej komfortowy samochód. Jeżdżę głównie po mieście, a miasto nie małe, nie duże - Kielce. Zdarzy się korek, zdarzą się światła czy droga z podwyższoną dozwoloną prędkością. Staram się jeździć oszczędnie (hamowanie silnikiem gdzie tylko mogę, nie wciskam bardzo gazu, staram się poczekać z jazdą, aż silnik zdąży się nagrzać) ale nie mogę powiedzieć, że nie jeżdżę powoli i mułowato, a z drugiej strony dynamicznie też nie. Instalację posiadam fabryczną Tartarini (nie narzekam, ale nie da się podłączyć pod jakikolwiek komputer żeby wyregulować gaz, także wszelka diagnostyka związana z instalacją jest bazowana na podstawie składu spalin i wprawy gazownika). Butla 40 litrów (czyli wchodzi i użytkowane jest jakieś 38) starcza na przejechanie około 430 km. To tyle jeżeli chodzi o miasto. Trasa, prędkości 90 - 100, jazda ekonomiczna, rozpędzanie samochodu a potem jedynie utrzymywanie prędkości, 2/3 osoby plus bagaż w takiej ilości, że czwarta osoba by nie weszła: 7,5litra, najniższe jakie odnotowałem to 7 litrów przy dwóch osobach, trasie Kielce - Kraków - Kielce i praktycznie tylko dwa plecaki bagażu. ukryj
Średnie min. spalanie to ok.4,8-4,9 l.Średnie max. osiągnąłem podczas dużych mrozów i wyszło 7,5 l.Najmniejsze jakie miałem to na trasie ... więcej2x130 km, mały ruch,mało wyprzedzania, płynna jazda do 90-100km/h i wyszło 4,56 l. Jednak normalnie przy większym ruchu, więcej wyprzedzania z przyspieszaniem do 130 km//h na tej samej trasie samochód pochłania 4,8-4,9 l.Mistrzem oszczędzania Panda nie jest i trzeba się starać, by osiągnąć w miarę rozsądne zużycie. Za wysokie są koszty przeglądów. Rozpiętośc cen za przegląd na gwarancji bez materiałów to 350-650 zł.Cena oleju selenia z kosmosu (nawet 57 zł/l). Na szczęście można znaleźć w miarę rozsądne ceny ale trzeba szukać. Po gwarancji planuję sam wymieniać olej i filtry- nie jest to skomplikowana czynność. Koszty napraw nieznane, ponieważ samochód jest nowy. Mam zaufanego mechanika, zna się na rzeczy i jest niedrogi. Naprawiał mi Seicento i koszty były niskie. Ponadto niektóre naprawy wykonywałem sam-np. tarcze i klocki hamulcowe z przodu oraz bębny i szczęki hamulcowe z tyłu.To dawało oszczędności.Myślę, ze i w tym przypadku będzie podobnie. ukryj
dodano 07.01.2014 przez
samochód PANDA MY LIFE rocznik 2011 posiada silnik 1.2 69KM ECO oraz przebieg 2300 KM instalacja gazowa sekwencyjna firmy ... więcejTartarini montowana w ASO technika oszczędnej jazdy , delikatne przyśpieszanie - przełączenie na trzeci bieg przy prędkości 30 km, czwarty przy prędkości 50 km, piąty 60-70 km Przy oszczędnej jeździe w mieście ( Warszawa) - w warunkach przeciętnych oraz małych " korków" zaobserwowane spalanie najczęściej w okolicach 7,9 l gazu ( pomiar przy przejechaniu 150 km od ostatniego tankowania) Maksymalne dotychczas osiągnięte spalanie w mieście to 9 l ( przy podanym przebiegu 2300 km taki poziom zużycia zaobserwowałem jeden raz - pozostałe w granicach 7,9-8,1 litra) Przy mieszanej jeździe z przewagą jazdy poza miastem to 6,8 litra gazu. Minimalne spalanie na długiej trasie ( pomiar po przejechaniu 330 km od ostatniego tankowania) przy czterech osobach podróżujących to 5,8 litra gazu - wynik osiągnięty przy prędkości w przedziale 70-90 km (najczęściej bliżej 90 km) . Maksymalne spalanie na trasie ( przebieg 110 km ) to 6.5 l gazu. ukryj
dodano 20.08.2011 przez
6.5l/100km to moj absolutny max, przejezdzajac w korkach w Warszawie 450km w zimie. W lato 5.8l/100km w jezdzie korkowej. Srednio ... więcejna 30 litrach przejezdzam 480 - 550km (miasto). W trasie najmniej zszedlem do 4.2l/100km. Przeglady sa srednio tanie w Fiacie, jak na ta klase. Klocki 220PLN, filtr paliwa oryginal w Fiacie tez cos kolo tego. Ja identyczny zalatwilem sobie za 40PLN. Auto serwisowane w ASO do 45tys km - srednia cena za przeglad to cos kolo 700PLN-800PLN - to duzo w/g mnie jak na taki maly samochod. Obecnie serwisuje u znajomego, ale dobry fachura. 61tys km na liczniku i awarii zadnej. Pekl co prawda amortyzator, ale to byl wynik dziury w drodze, natomiast 0 wymiany innych elementow zawieszenia. Jedyne co to po 4 latach wydech zaczyna korodowac i szykuje sie do wymiany, ale to tez koszt pojedynczych setek zlotych. W okolicach 70tys km do wymiany juz tarcze hamulcowe przod (auto wlasciwie 95% przejezdzilo po miescie). Sprzeglo spalilo sie po 41500km, ale ponoc pierwsze wersje 1.3JTD tak mialy, bo szwankowalo to sprzeglo juz od 10000km ukryj
dodano 05.05.2009 przez
Spalanie akceptowalne, choc rozsadniejszym wyborem niz 1.1 wydaje sie motor 1.2 (spalanie niemalze identyczne, a ma lepsza dynamike). W sezonie ... więcejzimowym do powyzszych srednich nalezy dodac 0,5 - 1.0 litr paliwa. Samochod bardzo odczuwa obciazenie, w trasie "na pusto" mozna zejsc do okolo 5 litrow (z malym haczykiem), lecz przy pelnym zaladunku w trasie przy hiperoszczednej jezdzie (70-90km/h) srednia wyniesie 7,5l/100km. Plus to bardzo tanie czesci zamienne oraz ich prosta i szybka wymiana. Na minut stosunkowo duza awaryjnosc (drobne usterki) oraz sporadycznie wiekszych: przy 100tys km uszczelka pod glowica, przepustnica do czyszczenia po 90tys km, automat rozrusznika przy 90 tys km, czujnik polozenia walu, przy 50tys km, amortyzatory przednie 60tys km. Rekompensuje to dobra jakosc wykonania wnetrza (brak trzaskow skrzypien plastikow) jak na segment A z owczesnych lat produkcji. Przy wyzszych predkosc bardzo doskwiera szum z zewnatrz, auto idealne do eksploatacji miejskiej lub pod miejskiej. ukryj
dodano 22.07.2015 przez
Zobacz raporty spalania Fiat Panda Dodaj raport spalania

Publikacje o Fiat Panda

Przeczytaj pozostałe 37 publikacje o Fiat Panda

Newsy o Fiat Panda

Przeczytaj pozostałe 43 newsy o Fiat Panda

Generacje Fiat Panda

2012 - teraz
2003 - teraz
1981 - 2003

Nowe Fiat Panda

nowe Fiat Panda
Fiat Panda
ceny od 31 990 zł do 70 200

Fiat Panda III 4x4 1.3 MultiJet II 16v Start&Stop DPF 75KM od 2012

w pakiecie 4x4

w cenie katalogowej brutto

61 200 zł

Wyposażenie standardowe
ABS + EBD
ESP + ASR/MSR + HBA + Hill Holder
Gaśnica
Wyposażenie opcjonalne
Pakiet Techno (2 000 zł)
Pakiet Zimowy (1 000 zł)
Pakiety dealerskie
Pakiet Techno (2 000 zł)
Pakiet Zimowy (1 000 zł)
Zobacz szczegóły tej oferty Obejrzyj pozostałe 14 oferty Fiat Panda

Dealerzy Fiat

PARTNER J.Pączyński, W.Puczka S.J.

Fiat Partner Bytom

śląskie, Bytom, Strzelców Bytomskich 40B

Więcej

AUTO SERVIS

AUTO SERVIS MICHAŁ BOROŃ Fiat Nowy Targ

małopolskie, Nowy Targ, Krakowska 3

Więcej

GANINEX GAZDA GROUP

GANINEX GAZDA GROUP Fiat Pszczyna

śląskie, Pszczyna, Bielska 31C

Więcej

INTERAUTO

INTER AUTO Fiat Kraków

małopolskie, Kraków, Jasnogórska 60A

Więcej

MOTO SOWA

MOTO SOWA Wojciech Sowa

małopolskie, Nowy Sącz, Wielopole 140

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Jesteś dealerem aut? Sprawdź

Dziennik kosztów Fiat Panda

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

6 040

Przejechany dystans

624 365 zł

Zatankowanego paliwa

145 558 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

422

Wydanych pieniędzy

119 756 zł

Średnie wydatki na auto

735 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

1 319

Wydanych pieniędzy

333 101 zł

Średnie wydatki na auto

2 044 zł

ZOBACZ 163 dzienniki kosztów Fiat Panda Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty Fiat Panda

Liczba wpisów: 16
komentarzy(24)
komentarzy(13)
komentarzy(16)
komentarzy(2)
komentarzy(1)
komentarzy(1)
Zobacz inne typowe słabe punkty Fiat Panda dodaj typowy słaby punkt

Opinie o instalacjach LPG w Fiat Panda

Liczba wpisów: 17
Instalację gazu w Auto Mix w Skrzyszowie wykonałem 1 września 2011 roku. Pracuję jako przedstawiciel i miesięcznie jeżdżę od 3 ... więcejo 5 tysięcy km. Za instalację zapłaciłem niecałe 3 tysiące złotych. Po założeniu okazało się, że Panda gaśnie przy wysprzęglaniu oraz niskich obrotach. Usterkę zgłosiłem do Automixu gdzie szef osobiście zajął się przypadkiem Pandy. Zmieniono wtryskiwacze na szybsze ale przez kolejne 2 tysiące kilometrów sytuacja z gaśnięciem powtarzała się (Panda gasła 4-6 razy dziennie). Następnie wprowadzono pracę na benzynie do 1000 obrotów aby wyeliminować gaśnięcie silnika na niskich obrotach. Panda jest z silnikiem spełniającym normy emisji spalin Euro 5 i na biegu jałowym obroty spadają do 650 przez co mniej sprawny gaz nie potrafi poradzić sobie z pracą silnika - tak tłumaczył to Krystian Klapuch. Okazało się, że problem dotyczy nie tylko tej Pandy ale także wszystkich z Euro 5. Po kilku tygodniach oczekiwania szef poprosił abym przyjechał bo znalazł sposób na problem z niskimi obrotami. Przyjechałem do warsztatu 8 maja i po zamontowaniu nowych (japońskich) wtryskiwaczy wszystko wróciło do normy. Od tej pory zrobiłem Pandą 2000 km i nie zgasł ani razu. Po początkowych złych opiniach ma temat pracy Automixu i traktowaniu sprawy jako błahostki moja ostateczna opinia jest pozytywna. Dobra rada dla wszystkich - jeśli macie problem i chcecie go rozwiązać to trzeba być upierdliwym. ukryj
dodano 27.05.2012 przez
Witam wszyskich zainteresowanych tm warsztatem moja opinnia jest negatywna z powodu że właściciel to zwykły gbur i jak tylko usłyszał ... więcejo reklamacji to oczywiście nie miał nawet 1 minuty żeby rozwiązać problem który umię się pojawił . Lecz gdy pojawiłem się za pierwszym razem do ustawienia instalacji lpg to zmiłą chęcią wzioł 50zł i nawet nie dał paragonu. ukryj
dodano 23.10.2013 przez
Zalozylem gaz pol roku temu i jestem niezadowolony silnik pracuje nierowno zmuszony bylem w serwisie wymienic wtryski na szybsze po ... więcejwielu bataliach z obsluga ktora ciagle twierdzila ze jest wina auta, auto chwilowo dziala poprawnie lecz czekam tylko do nastepnych problemow. cenowo polecam jakosciowo odradzam. serdecznie pozdrawiam kierowcow ukryj
dodano 27.08.2013 przez
Moja Panda na gazie jeździ tak samo jak na benzynie , nie zauważam różnicy oprócz ceny paliwa na stacji tankowania.Profesjonalne ... więcejpodejście do zagadnienia , właściciel ,inżynier z ogromną wiedzą techniczną ,wytłumaczył wszystkie zawiłości instalacji gazowej w moim samochodzie. Gorąco polecam ten warsztat. ukryj
dodano 10.12.2011 przez
Z tą instalacją w pandzie jest wszystko w jak najlepszym porządku. Nie szarpie, nie prycha, generalnie nawet nie czuć różnicy, ... więcejna jakim paliwie jedziemy :) ale dużo zależy od zakładu i gazownika, który montuje instalację w aucie, bo samo BRC SC 24 nie gwarantuje bezproblemowej jazdy. Generalnie POLECAM ukryj
dodano 10.10.2011 przez
Instalacja e-g@z na listwie wtryskowej Matrix. Chodzi bez zarzutu - po 30tys tylko wymiana filtrów. Dynamika auta porównywalna do benzyny. ... więcejBez żadnych problemów jak dotychczas. Jedyny mankamnet to szybciej zużywający się wydech (końcowy wytrzymuje około 2 lat na gazie). ukryj
dodano 08.10.2009 przez
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Fiat Panda

Skarbnica wiedzy o Fiat Panda

Ciekawostki
dodano 12.10.2012 przez
Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie nad Menem Michael Schumacher złożył swój autograf na prezentowanym tam Fiacie Panda. Warto wspomnieć, że samochód ten był wyprodukowany w…
dodano 09.10.2012 przez
Fiata Panda w wersji 4x4 używa między innymi armia włoska. Także armia Stanów Zjednoczonych rozważała zakup tym samochodów dla swoich potrzeb. Pandy z napędem 4x4…
dodano 08.10.2012 przez
W 2010 roku niemiecki ADAC przeprowadził test 241 rożnych samochodów. Każde z aut zostało zatankowane za kwotę 30 euro i ADAC sprawdził, który z pojazdów…
dodano 23.01.2012 przez
5 września 2007 wyprodukowano milionową Pandę. Była to Panda 4x4 Climbing z benzynowym silnikiem 1.2. 21 lipca 2009 roku fabryka w Tychach wyprodukowała 1,5 milionowy…
dodano 16.12.2011 przez
Po raz pierwszy w 40-letniej historii konkursu tytuł zdobył wóz produkowany wyłącznie w Polsce.
Zobacz więcej Podziel się wiedzą