Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Fiat Panda II

Panda drugiej generacji, zwana też Pandą Nuova pojawiła się na rynku w 2003 roku i produkowano ją do 2011 roku. Początkowo model miał nazywać się Gingo (robocza nazwa Fiat 169), ale po protestach Renault (zbyt duże podobieństwo do Twingo), nazwa została zmieniona. W 2004 roku Panda II została wybrana Europejskim Samochodem Roku. Trzy razy z rzędu model triumfował w plebiscycie magazynu Auto Express (2004-2006). Auto szybko zdobyło silną pozycję na rynku (prawie 2 mln sprzedanych egzemplarzy Pandy II), również w Polsce, gdzie od początku było produkowane w tyskiej fabryce Fiata.

Fiat Panda 100 HP - silnik
Fiat Panda 100 HP - widok z przodu
Fiat Panda 100 HP - lewy bok
Fiat Panda 100 HP - prawy bok
Fiat Panda 100 HP - pełny panel przedni
Fiat Panda 100 HP - pełny panel przedni
Fiat Panda - widok ogólny wnętrza

Generacje Fiat Panda

  • Panda II   2003 - teraz
    Fiat Panda II
    • Wybierz generację

    • Panda III (2012 - teraz)
    • Panda II (2003 - teraz)
    • Panda I (1981 - 2003)

Komentarze redakcji

Powagosław: Fiat wyszedł z dobrego założenia: po co naprawiać coś, co nie jest zepsute. Dzięki temu Panda zapowiada się na rynkowy przebój na miarę swojej poprzedniczki. Wygląda znakomicie, trochę bardziej cukierkowo, ale wciąż znakomicie.
Luzacjusz: Zupełnie nie w moim typie, ale wiem jedno. To Panda jest prawdziwym następcą tanich (również w eksploatacji), bezpretensjonalnych i prostych maluchów. Żaden Fiat 500.

Wersje nadwozia Fiat Panda II

Silniki Fiat Panda II

Lista silników:
1.1 (54KM), 1.1 MPI (54KM), 1.2 MPI (69KM), 1.2 16v (60KM), 1.4 (78KM), 1.4 16V (100KM), 1.4 CNG (69KM), 1.4 CNG (70KM), 1.3 i 16V Multijet (75KM), 1.3 Multijet 16v (75KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.
Jaki silnik wybrać?

Zaletą Pandy jest to, że możecie ją mieć z napędem 4x4 lub zwykłym na przód. W praktyce na uterenowioną wersję warto się zdecydować tylko wtedy, gdy poruszacie się głównie po drogach, które mają na swoim koncie niejedną, uszkodzoną miskę olejową. Taką wersję można mieć z dwoma silnikami. Benzynowy 1.2 60KM radzi sobie w terenie, ale poza nim wcale. Nawet bryczki konne będą was wyprzedzać. Diesel 1.3l 70KM ma tą przewagę, że jest mocniejszy, a przy tym mniej paliwożerny, choć dość głośny. Zwykłe Pandy mogą mieć pod maską takie same silniki jak 4x4, ale będą zrywniejsze i oszczędniejsze. Mniej palić będą szczególnie wtedy, gdy będziecie delikatnie obchodzić się z pedałem gazu i unikać większych prędkości. Multijet będzie dobrym wyborem – jest dość drogi, ale oferuje spore możliwości. Jeśli okaże się za słaby, to zostaje jeszcze jeden rodzynek – benzynowy silnik 1.4l o mocy 100KM. 8) Fiat Linea: Najtańszą Lineę kupicie z benzynowym 1.4l o mocy 77KM. Niby nie tak źle, ale auto z tą jednostką jest leniwe, trzeba mocno wciskać pedał gazu, a one i tak nie chce jechać. W mieście oraz na trasie podczas spokojnej jazdy będzie w sam raz, ale jeśli zdecydujecie się na wyprzedzanie albo nawet wypad w góry, to mina wam zrzędnie. Trzeba się po prostu przyzwyczaić lub zdecydować na inny silnik. Wśród motorów benzynowych jest jeszcze doładowany T-Jet o pojemności 1.4l i mocy 120KM. Faktycznie jeździ świetnie, pali niewiele więcej od podstawowej jednostki, czyli średnio 7-8l/100km, ale jest drogi – trzeba na niego wyłożyć ponad 60 tys. zł. Nic tańszego się już nie znajdzie, lecz w podobnej cenie można również dostać oszczędniejszego diesla. 1.3l Multijet ma 90KM. Jest wystarczający do takiego auta, dlatego trochę szkoda, że nie ma silnika benzynowego o takiej mocy, bo byłby tańszy. Tutaj do mniej więcej 2000obr/min nic się nie dzieje, potem do pracy wchodzi turbosprężarka i auto zaczyna jechać. Jeśli to za mało – jest też diesel o pojemności 1.6l i mocy 105KM.

Publikacje o Fiat Panda

TOP 10 | Najtańsze samochody dostępne na polskim rynku

Po przeglądzie najdroższych samochodów, kierujemy się w na drugi biegun rynku i wyszukujemy najtańsze samochody dostępne w polskich salonach.

Czy podstawowa wersja ma sens: segment A

Kiedy zapada decyzja o zakupie nowego samochodu, rozpoczyna się wertowanie prospektów i cenników. Tylko niektórzy dysponują nieograniczonym budżetem. Większość zastanawia się, czy za rozsądne pieniądze może otrzymać nieźle wyposażone auto.

Fiaty z fabrycznym "gazem", czyli Pandy LPG i CNG
 
Nasz test Fiaty Panda Natural Power i EasyPower

Wysokie ceny paliw drenują kieszenie nie tylko Polaków. Odczuwają je także mieszkańcy innych krajów Europy. Niechlubne rekordy padają m.in. we Włoszech, gdzie litr 98-oktanowej benzyny kosztuje prawie dwa euro!

4x4 i Trekking, czyli Pandy na każdą drogę
 
Nasz test Fiat Panda 4x4

Fiat Panda jest nie tylko świetnym samochodem do miasta. Od 1983 roku Włosi produkują wersję z napędem na cztery koła, która świetnie sprawdza się na ośnieżonych drogach i na lekkich bezdrożach. Lada moment do salonów trafi nowy Fiat Panda 4x4. Będzie towarzyszyła mu wersja Trekking - z napędem na przód,...

Fiat wzywa posiłki - nowa Panda 4x4 debiutuje w Paryżu

Słysząc słowo Fiat wyobrażamy sobie zwykle małe, miejskie auto w rozsądnej cenie. Szukając dużego auta nie przeglądamy więc katalogów tej marki. I co z tego? - powiecie... Aby dobrze prosperować, wystarczy opanować jeden segment! To prawda, lecz problem w tym, że coraz więcej osób wymienia miejskie auta...

Przeczytaj pozostałe 7 artykułów o Fiat Panda

Fiat Panda na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Fiat PandaautoWcentrum - społeczność Fiat Panda

najwyższe oktanyAuta - Fiat Panda

Fiat Panda Biały MIŚ 54,88

Fiat Panda Little Blue Streak 69,51

Fiat Panda Pandzina 74,14

Fiat Panda 64,34

Fiat Panda 1.2 46,62

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Fiat Panda

AnetaKP 86,10

henrykgach 31,08

lewandos 54,42

dawid1989 60,96

kyra20 30,13

pejot7 30,19

Gabeuszek 30,15

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Fiat Panda

Konieczne inwestycje
Konieczne inwestycje Blisko 3 miesiące użytkowania Pandy i przyszła pora na poczynienie zaplanowanych...
Zakup Pandy
Zakup Pandy Po dwóch tygodniach poszukiwania używanej Pandy skończyło się na zakupie nowej P...
Mały wielki samochód - Panda. Po miesiącu razem.
Mały wielki samochód - Panda. Po miesiącu razem. Witam. Skodę udało mi się sprzedać w przeciągu tygodnia co uważam za sukces. ...
Montaż radia
Montaż radia Na szczęście udało się kupić Pande z instalacją pod radio - niestety ta opcja ko...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Fiat Panda

od 31 990 zł do 68 900

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (65 - 90 KM): 0.9 8v TwinAir Turbo, 0.9 8v TwinAir Turbo Start&Stop, 0.9 CNG, 0.9 TWINAIR, 1.2, 1.2 8v

 

Diesel (75 - 80 KM): 1.3 MULTIJET, 1.3 MultiJet II 16v, 1.3 MultiJet II 16v Start&Stop DPF

Skrzynie biegów

manualna: 5-biegowa, 6-biegowa

 

Katalog nowych aut Fiat Panda
 

Najpopularniejsza wersja Fiat Panda

Fiat Panda 1.2 8v 69KM - 5 drzwiowy hatchback

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
klimatyzacja

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

Pakiet TECHNO - 2 000
Pakiet STYL - 2 000
pakiet KOMFORT - 300
Pakiet SOUND - 2 500
Pakiet KLIMA RADIO - 3 000

Cena katalogowa

35 000

Zobacz ofertę Fiat Panda 1.2 8v 69KM - 5 drzwiowy hatchback
 

Fiat Panda najczęściej porównywane z:

Skoda Roomster
1.2 TDI CR DPF (75 KM)
Kia Venga
1.6 DOHC CVVT (125 KM)
Nissan Note
1.5 dCi (90 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Infiniti FX S Pre Infiniti FX S Pre
Rocznik: 2013. Przebieg: 32 200 km. Silnik: 3.0 176KM .
Cena: 280 850 zł 219 000 zł
Zyskujesz: 61 850 zł Zobacz szczegóły »
Nissan Pathfinder 2,5D SE Nissan Pathfinder 2,5D SE
Rocznik: 2013. Silnik: 2.5 140KM .
Cena: 191 300 zł 134 900 zł
Zyskujesz: 56 400 zł Zobacz szczegóły »

Używane Fiat Panda

Fiat Panda
1.2 benzyna 70 KM
73 808 km, 2010
19 900 PLN
Fiat Panda
1.2 benzyna 69 KM
73 808 km, 2010
19 900 PLN
Fiat Panda
1.1 benzyna 54 KM
83 216 km, 2009
12 999 PLN
Fiat Panda
1.1 benzyna 54 KM
86 700 km, 2004
9 900 PLN

Ocena auta Fiat Panda II

  • Średnia ocena
    na podstawie 619 opinii
  • 3,93
  • Średnia dla segmentu
    : 0,00

Wybrane opinie

Fiat Panda Hatchback 5d 1.1 MPI (54 KM)

tak jak powyżej szkoda że brat który miał kupić to auto został odwiedziony od tego zamiaru przez pewnego staruszka który nie polecał marki fiat nikomu jako jedna z najgorszych - za to proponował kupno samochodu KIA. Pojechałem z bratem do salonu z zamiarem kupna - było to już wcześniej uzgodnione. Jednak po przyjeździe na miejsce po wysiądnięciu z auta i po obejrzeniu aut na placu podszedł do nas dziadek a raczej do mojej Pandy. coś sie wypytywał zgłaszał swoje uwagi na temat mojego samochodu twierdząc że jest właścicielem seicenta itd itd. rozmowa na tyle się przedłużyła że zaczął opowiadać o wszystkich modelach fiata który lepszy a który gorszy według niego wszystkie były najgorsze Panda też mu się nie podobał bo ma taki dziwny tył - powiedział "schrzaniony". Gadał jak najęty. W końcu stwierdziliśmy z bratem że pora się od niego odczepić i poszliśmy do salon do środka. I tu przełom bo bratu odbiło kompletnie. Przyjechał ze 100%-wym zamiarem kupna auta - co prawda na raty a mówi mi w środku...

dodał: ZADOWOLONY Z ŻYCIA CZŁOWIEK
Fiat Panda Hatchback 5d 1.1 MPI (54 KM)

Więc tak : 1) Widoczność na boki - do niczego ktoś przy wzroście 180 jak ja i majacy odsuniete siedzenie na maxa patrzac w prawo i w lewo widzi gigantyczny slupek 2) po 15000 jakie zrobilem niektore części zazynaja trzeszczeć 3) widocznośc do tyłu przez zagłówki tylne koszmarna - kto nie umie cofać na lusterka zginie 4) Dziwne dzwięki silnika po uruchomieniu rano - jakby to był diesel 5) Wyjątkowo wysoka prędkość maxymalna - na niemieckiej autostradzie 175 km/h - mam świadka 6) Małę zuzycie paliwa na trasie przy rozsadnej jezdzie do 120 km/h - pozniej wiry w baku 7) Na mieście zaskakująco wysokie zużycie paliwa - ok 8 do 9 litórw w zimie 8) Denerwujące wręcz głupie sterowanie swiatłami - ustawienie postojowych wymagha przyzwyczajenia 9) Centralny zamek ubogi - tylko 4 drzwi Ale ogólnie sprawuje sie dobrze - zwinny mały i sprawdza się w mieście

dodał: Tygrysek - mrk79@wp.pl
Fiat Panda Hatchback 5d 1.1 MPI (54 KM)

wygodle siedlisko z przodu; silnik 1.1 nie jest za mocny powiedzmy wystarczający, ale wprowadzenie silnika 1.3 JTD 70 KM; to już będze wypas- tak mi się wydaje;na trójce jazda tak do 70 km/h; czwórka 90 km/h, piątka tylko do uczymania prędkości (słaba), większa górka i czwórka koniecznie bo traci prędkość! ale ogólnie dojazd do pracy, parkowanie, dla mnie 4,3. minus: 1) Słaba 5-ka zdecydowanie 2)słabe wyposażenie przy za kupie nowego (producent nie dba o bezpieczeństwo klijenta, dostępne w opcji a powinno być w standarcie plus: 1)wygodny tj. wygodne siedlisko, widoczność, wszystko w zasięgi ręki (obsługa samochodu w czasie jazdy), wersja 1.2 bogatsza w drobiazgi tj. regulacje fotel, kierownica, szyby el, itd-nie warto 2) zbiera się nie nieżle, w miarę ekonomiczny spokojna jazda 5,7l na 100; trochę szaleństwa 6,1- zobaczymy latem!

dodał: dawidpils@op.pl
Fiat Panda Hatchback 5d 1.2 MPI (69 KM)

No cóż, jeździłem SC i było ok, póżniej Panda 1,1. Teraz 1,2 jest znakomicie. Ładne auto, dobrze wykonane, świetnie się jeździ. Oczywiście ten przebieg jest zbyt mały żeby coś więcej powiedzieć ale Panda 1,1 miała 10 tyś i zero problemów więc myślę że tu też będzie wszystko ok. Jeśli ktoś chce mieć małe auto i wygodne oraz oszczędne to polecam. Lepiej kupić Pandę z dobrym wyposażeniem i niską ceną niż gołą Agilę, Ignis - brzydkie!!!! Polo, Yaris - drogie!!!! i do tego to wszystko to golasy. Marka Fiat to naprawdę dobre auta tylko panuje taki stereotyp że to badziewie tak samo jak ten że niemieckie auta i japońskie są niezniszczalne. TO WSZYSTKO BZDURY a co dziwne , ten stereotyp jest tylko w Polsce. Polska to faktycznie ciemnogród

dodał: Piotr S
Fiat Panda Hatchback 5d 1.2 MPI (69 KM)

Ogolnie to jest przyjemne autko, przerazila mnie tylko ta powazna usterka :( czyzby jednak Fiat nie pozbyl sie zlej opinii ?? hmmm, mam nadzieje, ze jednak "feller in alle taile" bedzie przeznaczony dla innych, starszych modeli fiata, a odczepi sie od tej Pandy :) Poza tym, przyjemnie sie jezdzi, dobrze parkuje, ogolnie auto sprawia mile wrazenie. Dwie rzeczy bym poprawil. mianowicie wlew plynu do spryskiwaczy, bo bez lejka ani rusz, i druga sprawa to korek wlewu paliwa, zmienilbym sytem zamkniecia, zeby nie trzeba bylo uzywac kluczyka do zakrecania, bo jest to uciazliwe, szczegolnie jak sie komus spieszy

dodał: mkguide@op.pl
  • Zalety
  • + skrzynia biegów
  • + ergonomia
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Fiat Panda

Fiat Panda 750 - galeria redakcyjna Fiat Panda II Van Fiat Panda II Fiat Panda III 4x4 Fiat Panda III Trekking Fiat Panda 4x4 Fiat Panda Cross Fiat Panda 1.1 Active Plus - galeria redakcyjna Fiat Panda 100 HP - galeria redakcyjna Fiat Panda III Van
Zobacz inne galerie Fiat

Opinie o instalacji LPG

Fiat Panda

  • 1.
  • 3,50 Fiat Panda II 1.2 MPI (69KM) 2011r.
    dodał: HDK s.c. (www.hdksc.pl), 27.05.2012

    Instalację gazu w Auto Mix w Skrzyszowie wykonałem 1 września 2011 roku. Pracuję jako przedstawiciel i miesięcznie jeżdżę od 3 o 5 tysięcy km. Za instalację zapłaciłem niecałe 3 tysiące złotych. Po założeniu okazało się, że Panda gaśnie przy wysprzęglaniu oraz niskich obrotach. Usterkę zgłosiłem do Automixu gdzie szef osobiście zajął się przypadkiem Pandy. Zmieniono wtryskiwacze na szybsze ale przez kolejne 2 tysiące kilometrów sytuacja z gaśnięciem powtarzała się (Panda gasła 4-6 razy dziennie). Następnie wprowadzono pracę na benzynie do 1000 obrotów aby wyeliminować gaśnięcie silnika na niskich obrotach. Panda jest z silnikiem spełniającym normy emisji spalin Euro 5 i na biegu jałowym obroty spadają do 650 przez co mniej sprawny gaz nie potrafi poradzić sobie z pracą silnika - tak tłumaczył to Krystian Klapuch. Okazało się, że problem dotyczy nie tylko tej Pandy ale także wszystkich z Euro 5. Po kilku tygodniach oczekiwania szef poprosił abym przyjechał bo znalazł sposób na problem z niskimi obrotami. Przyjechałem do warsztatu 8 maja i po zamontowaniu nowych (japońskich) wtryskiwaczy wszystko wróciło do normy. Od tej pory zrobiłem Pandą 2000 km i nie zgasł ani razu. Po początkowych złych opiniach ma temat pracy Automixu i traktowaniu sprawy jako błahostki moja ostateczna opinia jest pozytywna. Dobra rada dla wszystkich - jeśli macie problem i chcecie go rozwiązać to trzeba być upierdliwym.

  • 2.
  • 3,00 Fiat Panda II 1.1 MPI (54KM) 2004r.
    dodał: piotr, 23.10.2013

    Witam wszyskich zainteresowanych tm warsztatem moja opinnia jest negatywna z powodu że właściciel to zwykły gbur i jak tylko usłyszał o reklamacji to oczywiście nie miał nawet 1 minuty żeby rozwiązać problem który umię się pojawił . Lecz gdy pojawiłem się za pierwszym razem do ustawienia instalacji lpg to zmiłą chęcią wzioł 50zł i nawet nie dał paragonu.

  • 3.
  • 2,75 Fiat Panda II 1.1 MPI (54KM) 2004r.
    dodał: Irek, 27.08.2013

    Zalozylem gaz pol roku temu i jestem niezadowolony silnik pracuje nierowno zmuszony bylem w serwisie wymienic wtryski na szybsze po wielu bataliach z obsluga ktora ciagle twierdzila ze jest wina auta, auto chwilowo dziala poprawnie lecz czekam tylko do nastepnych problemow. cenowo polecam jakosciowo odradzam. serdecznie pozdrawiam kierowcow

  • 4.
  • 5,00 Fiat Panda I 1.1 Selecta CL (50KM) 2001r.
    dodał: Kasia, 10.12.2011

    Moja Panda na gazie jeździ tak samo jak na benzynie , nie zauważam różnicy oprócz ceny paliwa na stacji tankowania.Profesjonalne podejście do zagadnienia , właściciel ,inżynier z ogromną wiedzą techniczną ,wytłumaczył wszystkie zawiłości instalacji gazowej w moim samochodzie. Gorąco polecam ten warsztat.

  • 5.
  • 5,00 Fiat Panda II 1.1 MPI (54KM) 2006r.
    dodał: janek, 10.10.2011

    Z tą instalacją w pandzie jest wszystko w jak najlepszym porządku. Nie szarpie, nie prycha, generalnie nawet nie czuć różnicy, na jakim paliwie jedziemy :) ale dużo zależy od zakładu i gazownika, który montuje instalację w aucie, bo samo BRC SC 24 nie gwarantuje bezproblemowej jazdy. Generalnie POLECAM

  • 6.
  • 5,00 Fiat Panda II 1.1 MPI (54KM) 2003r.
    dodał: bestia, 08.10.2009

    Instalacja e-g@z na listwie wtryskowej Matrix. Chodzi bez zarzutu - po 30tys tylko wymiana filtrów. Dynamika auta porównywalna do benzyny. Bez żadnych problemów jak dotychczas. Jedyny mankamnet to szybciej zużywający się wydech (końcowy wytrzymuje około 2 lat na gazie).

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Fiat Panda

Fiat Panda

80 komentarzy

64 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~piwo~piwo

Panowie chcę kupić nową pande z silnikiem 1,2 69 km.
Czy to dobry pomysł?

~marek~marek

pomijając już to ze w międzyczasie padł czujnik polozenia walu korbowego i samochod slabo odpalal zresztą jak od nowości ale o tym nie pisałem bo myslalem ze ten typ tak ma teraz pali jak marzenie oleju nie bierze nic bo jest porządnie podklejona miska olejowa i wymieniona na nowa bo oryginalna skrzywili w ASO Fiata i wymieniony oring pomiędzy skrzynia biegów a silnikiem bo głąby z ASO Fiata go żle założyli a do podklejenia miski władowali chyba z kilogram silikonu ale nie wysokotemperaturowego tylko jakiegoś marketowego badziewia które nie dość ze za dużo to niedokładnie posmarowali teraz samochód jeżdzi jak marzenie nie chla oleju mało pali odpala od razu nic nie warczy NIGDY WIECEJ ASO FIATA I ZADNYCH GWARANCJI TO ŚCIEMA teraz to jest prawdziwy samochód az trudno uwierzyć ze nie bierze oleju skoro tak zle go uzytkuje według opinii niektórych przedmówców i pali tak mało benzyny ze nie oplaci się go przerabiac na gaz Pozdrawiam wszystkich użytkowników Pand

~marek~marek

Szanowny Panie Krakusie czy ja oceniam Pana jako kierowce? A tak w ogole co to za porównanie Pandy Diesla z 2006 roku do benzynowego z 2010 ?Inna sprawa to ASO fiata beznadziejne pojechałem do innego warsztatu ustawili zawieszenie hamulce tak ze teraz to inny samochod i chce sie nim jezdzic nic sie nie grzeje nie piszczy pali o wiele mniej benzyny doslownie myslalem ze go podmienili na inny ma przyspieszenie jak nigdy dotad a ja tak go przeklinalem zostalo tylko wyjasnic spalanie oleju i podklejenie miski olejowej bo ASO fiata ja zruszylo i jest wyciek a mialem juz go dac na zlom a tu niespodzianka nigdy wiecej gwarancji i serwisow fiata a wystarczylo tak niewiele zostawic samochod na osiem godzin w normalnym warsztacie i zaplacic bo na gwarancji robia na odpieprz a Pan jesli jest takim idealnym kierowca to gratuluje umiejetnosci niepsucia sie samochodów ktore sa i tak nie do zajeżdzenia moge sie zalozyc ze moj samochod zarznalby Pan po kilku tysiacach bo watpie ze ktos sprawdza tak czesto olej najlepiej to sie wymadrzac nie majac zielonego pojecia Pozdrawiam najlepszego kierowce Pandy

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Fiat

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
54 799
Przejechany dystans
28 208 140 km
Zatankowanego paliwa
1 486 424 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
7 841
Wydanych pieniędzy
2 114 554 zł
Średnie wydatki na auto
1 007 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
10 917
Wydanych pieniędzy
2 492 353 zł
Średnie wydatki na auto
1 187 zł
Zobacz dzienniki kosztów Fiat (2 099)

Testy zderzeniowe Fiat Panda

Najnowsze testy zderzeniowe Fiat Panda przeprowadzone przez Euro NCAP.

Fiat Panda 1.2 'EASY', LHD
2011

Fiat Panda
Fiat Panda

Fiat Panda
2004

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Fiat

Zużycie paliwa Fiat Panda II

Na podstawie 592 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Stary Szofer, dodano: 11.08.2009 22:12

Całkiem przyzwoite spalanie, samochód z automatyczną skrzynią biegów i wychodzi lepiej niż nie jeden manual. Komputer zaniża o około 300ml ale dawniej komputerów nie było i człowiek sam potrafił obliczyć. Małe, zwinne i w miare oszczędne autko. Aha, samochód ma zaledwie 6500 przebiegu czyli jest dopiero dotarty. Jazda spokojna do 80/90 km/h bo po co więcej przecież to nie rajd. Co do skrzyni to jest bardzo wygodna. Można jeździć zmieniając samemu przełożenia a także zdać się na wole elektroniki.

pełny raport Fiat Hatchback 5d 1.2 MPI

autor: Grzesiek, dodano: 18.01.2011 23:29

Bardzo fajne autko, dwa lata i nigdy nic się nie stało. Po przejechaniu 2000 silnik jakby się rozkręcił i naprawdę pomiata. Jestem mile zaskoczony, wcześniej jeździłem sienką 1.6 103 km. Wolę Pandę, choć Sienka też jest bardzo wdzięczna i nie ustępuje obecnym konstrukcjom. Zaznaczam, ze autko jeździ tylko na krótkich trasach, czasem 20km, okazjonalnie 100. Nie wiem ile pali w trasie. W zimie tylko na trasach 3 km wychodzi 7.5 litra. Da się wytrzymać.

pełny raport Fiat Hatchback 5d 1.1 MPI

autor: Bilbo, dodano: 07.02.2008 23:09

przebieg: 7000 km jazda do pracy 8 km x 2 (zima) czyli temp: -1 : +3 st. C. czyli zamim się rozgrzeje ... ;) to trochę spali. Wyniki z komputera pokładowego to: 6,8 l./100 km. (do pracy) próbowałem bardzo oszczędnie to i tak wychodziło 6,7 l. w mieście. przy cięższej nodze niewiele więcej ;) wg obliczeń na zbiorniku 7,5 l/100 km czyli komputer zaniża. Raz trochę oszukałem: zimno (-3) wskazania komputera włączyłem po 1,5 km gdy się trochę rozgrzał i wyszło 5,5 l. w mieście przy wolnej jeździe bez korków poniżej 2000 obr./min.

pełny raport Fiat Hatchback 5d 1.2 MPI

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Fiat Panda II

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Fiat Panda II

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny Fiat Panda II

Samochód miejski Fiata jest chwalony za niezawodność, nieskomplikowaną Budowę, średni komfort prowadzenia. Samochód po prostu funkcjonalny, a zarazem mały co powoduje że stał się autem dosyć popularnym w naszych zatłoczonych miastach. Ciekawie rozwiązano drążek zmiany biegów, wyglądem przypomina...

Zobacz dane techniczne Fiat Panda II
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Fiat Panda, oglądali także