Nie trać czasu na szukanie częœci! Motodoradca zrobi to za Ciebie.

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Ford Galaxy

Siedmioosobowy van (segment K) produkowany od 1995 roku. Największy z rodzinnych modeli Forda. Pierwsza generacja samochodu powstała we współpracy z koncernem Volkswagen. Jej efektem był nie tylko Galaxy, ale i bliźniacze modele: VW Sharan oraz Seat Alhambra. Galaxy II wciąż powstawał na płycie podłogowej Volkswagena, ale stylistycznie wyraźniej różnił się od Sharana i Alhambry. Trzecia, najnowsza generacja modelu obecna na rynku od 2006 roku jest już w stu procentach dziełem Forda. Z racji swoich rozmiarów, auto tylko częściowo zaprojektowano w ramach stylu „Kinetic Design”.

Generacje Ford Galaxy

Galaxy III

Dla designerów vany to auta niełatwe do wystylizowania. Ogromne rozmiary i duże powierzchnie przeszklone sprawiają, że większość aut tej klasy prezentuje się po prostu ociężale. W przypadku Forda Galaxy, stylistom udało się jednak połączyć niebagatelną wielkość z atrakcyjnym wyglądem, któremu nie brak ani elegancji, ani dynamiki. Lifting z 2010 roku – bardzo dyskretny.

To, że Galaxy prezentuje się z zewnątrz dynamicznie, nie oznacza wcale, że ustępuje innym vanom przestronnością wnętrza. Niezależnie czy usiądziemy w pierwszym, czy też drugim rzędzie siedzeń, miejsca nam nie zabraknie. Co więcej, istnieje możliwość rozłożenia trzeciego rzędu siedzeń (dla dzieci lub dorosłych na krótkie trasy), a przy jeździe w piątkę mamy do dyspozycji ogromną przestrzeń bagażową. Podkreślić należy ponadto wysoką ładowność auta.

Jak na samochód rodzinny przystało, fordowski van oferuje też dużą ilość schowków. Te umieszczone w tunelu pod dachem lubią się niestety czasem samoistnie otworzyć, co nie oznacza jednak, że jakość wykonania wnętrza stoi na niskim poziomie. Wręcz przeciwnie – wszelkie elementy zmontowano starannie, wysoka jakość charakteryzuje też materiały wykończeniowe. Obsługa przełączników pokładowych nie sprawia większych problemów, a czytelność zegarów jest bardzo dobra.

Ford znany jest z produkcji aut o znakomitych własnościach jezdnych, nie powinien dziwić więc fakt, że Galaxy prowadzi się doskonale. Na tor oczywiście się nie nadaje, ale wśród innych vanów prezentuje się jak istny król zakrętów. Zasługa w tym zarówno zawieszenia, jak i układu kierowniczego. Nie bez znaczenia są też skuteczne hamulce. I jakby tego było mało, bardzo dobre jest również resorowanie nierówności.

„Galaktyczny” van Forda nie należy z pewnością do tanich pojazdów, ale w segmencie pełnowymiarowych aut rodzinnych wysoka cena jest normą. Dużym plusem jest wysoki standard wyposażenia – bez dopłaty otrzymujemy m.in. komplet poduszek powietrznych dla wszystkich trzech rzędów siedzeń, dwustrefową automatyczną „klimę”, elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne oraz wspomaganie hamowania awaryjnego.

Galaxy I

Po "gwiezdnym" vanie Forda od razu widać, do czego został stworzony. Nadwozie o kubaturze zaokrąglonej szafy nie jest szczególnie urodziwe, ale swoje zalety skrywa "pod skórą". W środku wygospodarowano miejsce dla 7 podróżnych, fundując każdemu indywidualny, obszerny fotel. Siedzenia ostatnich rzędów można swobodnie składać i wyjmować, uzyskując w ten sposób niebotyczną przestrzeń ładunkową. Minusy? W egzemplarzach przedliftingowych wnętrze jest nieciekawe wizualnie, zostało wykonane z nie najlepszych materiałów i kiepsko znosi próbę czasu (połamane plastiki to standard).

Ford Galaxy I dzieli większość podzespołów z Volkswagenem Sharanem i Seatem Alhambrą, ale ma odmienną gamę silnikową. Tylko w nim znajdziemy bowiem fordowskie "benzyniaki" 2.0 i 2.3. Niestety, to niezbyt udane konstrukcje - dużo "palą", a przy tym nie nadają się do zasilania LPG, są problematyczne, a przy tym dość kosztowne w serwisie. Znacznie lepiej skusić się więc na volkswagenowskiego diesla 1.9 TDI - dopracowanego i szalenie popularnego. Mając na uwadze gabaryty i masę auta, właściwości jezdne trzeba uznać za naprawdę dobre.

Stukające rozrządy i falujące obroty to chleb powszedni właścicieli odmian 2.0 i 2.3, ale niestety lista typowych usterek Galaxy na tym się nie kończy. Podobnie jak w Sharanie i Alhambrze, przednie zawieszenie nie wytrzymuje eksploatacji na polskich drogach, a elektryka miewa swoje "humory". Pomijając obsługę silników benzynowych (także jednostki VR6 Volkswagena), koszty serwisowania vana spod znaku błękitnego owalu są bardzo niskie. Dodatkowo, Ford kosztuje mniej niż "bliźniaki" spod skrzydeł VW Group.

Komentarze redakcji

Powagosław: Patrząc dziś na ten samochód wprost trudno uwierzyć, że jeszcze parę lat temu był on obiektem drwin razem ze swoimi równie mało urodziwymi bliźniakami z Seata i VW. Nowy Galaxy wygląda zaskakująco świetnie. I nie ma już brzydkiego rodzeństwa.
Luzacjusz: Nowy Galaxy jest za ładny. Nikt tego nie doceni, bo ludzie kupując to auto, sprawdzają tylko, czy w środku zmieści się cała rodzinka razem z teściową i psem, czy każdy ma swój uchwyt na napój z Maca i czy jest wystarczająco dużo schowków, w których można upchnąć milion bezużytecznych śmieci. Wygląd? Jaki wygląd?

Silniki Ford Galaxy

Ford Galaxy III - jaki silnik wybrać?

Praktycznie wszystkie silniki w tym modelu mogą zagwarantować dość przyzwoite osiągi. Tylko najsłabszy diesel odbiega od reszty rodzinki – ma 1.8l i 100KM. W tak dużym wozie to przesada. W mieście sobie poradzi, ale kto będzie po nim jeździł miniaturą autobusu? Do rodzinnego charakteru Galaxy najbardziej pasują jednostki co najmniej 140-konne i właśnie za takimi najlepiej się rozglądnąć. Wśród diesli najlepszy jest ten o pojemności 2.0l, z którymś z dwóch wariantów mocy: 130KM spodoba się niewymagającym, a 140KM – większości. 2.2TDCi o mocy 175KM przypadnie z kolei do gustu wszystkim. Silniki benzynowe nie będą opłacalne przy większych przebiegach, dlatego warto wziąć to pod uwagę. Mają 2.0l i 2.3l oraz 145-161KM. Osiągi – na poziomie aut kompaktowych. Spalanie – trochę większe.

Publikacje o Ford Galaxy

Ford Galaxy - nie każdy bus jest brzydki
 
Nasz test Ford Galaxy – nie każdy bus jest brzydki

Rodzice gromadki dzieci wchodzą do sklepu i wybierają asortyment. Najważniejsze, żeby wózek był praktyczny, fotelik do auta bezpieczny, a zabawki nie utknęły w gardle podczas szaleństw. Ale czemu te wszystkie rzeczy, prócz tego, że będą świetnie spełniały swoje funkcje, nie mogą być po prostu wyszukane...

Ford Galaxy - Wesoły autobus
 
Nasz test

Ford wymyślił sobie wprowadzenie na rynek dwóch wersji dużego vana - sportowej i transportowej. Obie mają podobną długość i szerokość, ale różne wysokości i kształty nadwozia. Różne są także poziomy pakowności (choć oba auta mogą zabrać do 7 pasażerów) i zachowanie się na drodze. Pierwsza z nich to S-MAX,...

Galaktyczny VAN
 
Nasz test

Odkąd światło dzienne ujrzał pierwszy samochód sklasyfikowany do nowopowstałej grupy SUV-ów, segment rodzinnych VAN-ów zaczął powoli schodzić na drugi plan. Tendencja ta utrzymuje się do dnia dzisiejszego, gdzie SUV`y różnych marek święcą triumfy na motoryzacyjnych salonach, a popularne niegdyś VAN`y...

Odmłodzony Ford Galaxy

Do połowy lat dziewięćdziesiątych wszyscy Ci, którzy potrzebowali dużego europejskiego vana dla swojej rodziny nie mieli wyboru - sięgali po Renault Espace - pioniera jeśli chodzi o MPV na Starym Kontynencie.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Ford Galaxy

Ford Galaxy na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Ford GalaxyautoWcentrum - społeczność Ford Galaxy

najwyższe oktanyAuta - Ford Galaxy

Ford Galaxy 46,91

Ford Galaxy edition 62,78

Ford Galaxy 2.8 V6 204KM 35,01

Ford Galaxy 31,54

Ford Galaxy 40,41

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Ford Galaxy

gepcio 30,62

sanczo828 30,10

ryszard84 30,11

cliniq 30,01

rybolek 30,43

lukaszw3 47,63

zegas 43,45

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Ford Galaxy

Czas NAJWYŻSZY na wymianę rozrządu
Czas NAJWYŻSZY na wymianę rozrządu Jestem zadowolony z Forda poza jednym wyjątkiem. Rano po zimnej nocy ma ciężko z...
Stare - nowe felgi
Stare - nowe felgi Do Rzegotka stopniowo zakładałam stare alusy, na których przyjechał do Polski. J...
Zawór EGR wymiana przy okazji czyszczenie łopatek turbiny .
Zawór EGR wymiana przy okazji czyszczenie łopatek turbiny . Jakiś czas temu zająłem się zaworem EGR w moim Galaxiku był strasznie zawalony o...
Rozrusznik - wskrzeszenie.
Rozrusznik - wskrzeszenie. Nieco cicho ostatnio, ale matury wcześniej, a teraz gonitwa za uczelnią - nie by...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Ford Galaxy

od 89 900 zł do 135 600

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (145 - 203 KM): 1.6 EcoBoost, 2.0 Duratec, 2.0 EcoBoost

 

Diesel (115 - 200 KM): 1.6 Duratorq TDCi DPF, 2.0 Duratorq TDCi, 2.0 Duratorq TDCi DPF, 2.2 TDCi DPF

Skrzynie biegów

manualna: 5-biegowa, 6-biegowa

 

automatyczna: 6-stopniowa
Katalog nowych aut Ford Galaxy
 

Najpopularniejsza wersja Ford Galaxy

Ford Galaxy 2.0 Duratec 145KM - 5 drzwiowy minivan

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
alufelgi
radio / CD
komputer
ESP
elektryczne szyby
wspomaganie kierownicy
klimatyzacja
czujnik parkowania
podgrzewane fotele
tempomat
ksenony
centralny zamek

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

Gold X - 1 400
Pakiet X PLUS 3 - 7 250
Pakiet X PLUS 2 - 11 500
Pakiet TREND BUSINESS - 5 000
Pakiet ACTIVE PLUS - 3 200
Pakiet ACTIVE - 2 900
Pakiet SIEDZENIA - 2 500
Pakiet SPACE 1 - 1 750

Cena katalogowa

89 900

Zobacz ofertę Ford Galaxy 2.0 Duratec 145KM - 5 drzwiowy minivan
 

Ford Galaxy najczęściej porównywane z:

Volkswagen Sharan
2.0 TDI-CR BMT (140 KM)
Ford Tourneo Connect
1.6 Ecoboost (150 KM)
Mercedes Klasa V
250 BlueTEC (190 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Nissan X-Trail SE I-WAY Demonstracyjny Nissan X-Trail SE I-WAY
Rocznik: 2014. Przebieg: 2 824 km. Silnik: 2.0 150KM, diesel.
Cena: 146 800 zł 106 900 zł
Zyskujesz: 39 900 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Suzuki SX4 1,6 4x4 Premium Demonstracyjny Suzuki SX4 1,6 4x4 Premium
Rocznik: 2014. Przebieg: 50 km. Silnik: 1.6 120KM, benzynowy.
Cena: 71 890 zł 61 890 zł
Zyskujesz: 10 000 zł Zobacz szczegóły »

Używane Ford Galaxy

Ford Galaxy
2.2 diesel 175 KM
167 000 km, 2008
43 800 PLN
Ford Galaxy
2.0 diesel 103 KM
155 613 km, 2009
53 000 PLN
Ford Galaxy
2.2 diesel 175 KM
131 000 km, 2009
46 900 PLN
Ford Galaxy
2.8 benzyna 150 KM
151 800 km, 2004
22 900 PLN

Ocena auta Ford Galaxy

  • Średnia ocena
    na podstawie 305 opinii
  • 4,17
  • Średnia dla segmentu
    Vany: 4,14

Wybrane opinie

Ford Galaxy Van 2.8 V6 (204 KM)

Ford Galaxy V6 Ghia,2.8 L Silnik, i 209 PS,po Tuningu okolo 261 PS 225/18/45 Alu, naprawde super auto pod kazdym wzgledem,podana predkosc przez producenta 217KM/h musze przyznac ze osiaga wieksza szybkosc jechalem juz 238 KM/h i to bez wielkiego problemu,predkosc 200 osiaga bardzo szybko niewiem w jakim czasie ale w porownaniu z innymi Vanami to niemaja zadnych szans na autostradzie ,spalani paliwa okolo 14L super Plus przy predkosciach okolo 170Km/h awiec niezla,w miescie okolo 10,5L, przy normalnej jezdzie tzn,okolo 120KM/h ponizej 10 litrow. Za te wszystkie osiagi tego Galaxy przyznaje Ford Werke w Köln 5 Gwiazdek *****. Polecam kupno tego Vana.

dodał: CougarV6@t-online.de
Ford Galaxy Van 1.9 TDI (130 KM)

Od samego zakupu mialem problemy: najpierw oszukano mnie w FORDZIE W JANOWIE LUBELSKIM ZE DOPOSAZENIE TREND X = GHIA X, PO CZYM STWIERDZONO ZE PRZECIEZ POWINNIENNEM WIEDZIEC CO KUPUJE W PRZECIAGU 7 MIESIECY BYLEM 8 RAZY W SERWISIE, DOSLOWNIE PO 500KM PO PIERWSZYM PRZEGLADZIE TYLNE LOZYSKA "WYLY" I MUSIALEM PRZYJECHAC DO SERWISU NOVA W LUBLINIE 3 RAZY ABY W KONCU "FACHOWCY USLYSZELI" ZE FAKTYCZNIE SA DO WYMIANY KIEPSKIEJ JAKOSCI PERSONEL I GDYBY NIE TO, TO WSZYSTKO TO SAMOCHOD BYLBY CALKIEM NIEZLY

dodał: Grzegorz Latos z Kraśnika
Ford Galaxy Van 2.0 i (115 KM)

Naprawde dobry samochod bezpieczny bardzo dobrze wyposazony posiada celujaca ergonomie i widocznosc dosc ekonomiczny duzym plusem tego auta jest bogate wyposazenie ; ABS , TCS , ESP, ASR , El. szyby przod/tyl , klima , komputer , 4 poduszki pow. , wsp. kier , kierownica reg. w 2 plaszczyznach to jest fajne , el. szyberdach skora na kier. i galce od biegow, halogeny , c. zamek z pilotem, tempomat z czujnikiem parkowania i swiatlami ksenonowymi to juz w opcji ale za nie wielkie pieniadze.

dodał: Roman
Ford Galaxy Van 2.0 i (115 KM)

Fajny samochodzik dla calej rodziny z dobrymi osiagami mimo porego wieku nigdzie nie wystepuja rdzawienia ani razu jeszcze nie zmianialem tlumika bardzo dobra ergonomia i widocznosc bogate wyposazenie ABS ,Klima , el. szyby przod , el. lusterka , komputer , roleta , relingi , halogeny , c zamek z pilotem , obracane fotele , i wiele wiecej bajerow wplywajacych na bezpieczenstwo i komfort podruzujacych

dodał: Edek
Ford Galaxy Van 1.9 TDI (90 KM)

samochód dobry warty kupna jeżeli ktoś potrzebuje samochodu przestronnego i wielofunkcyjnego ;najlepiej kupić diesla,gdyż mój pierwszy galax była to 2,0 benzyna 115 koni i to była katastrofa ,palił jak smok ok 12 w mieście poniżej 10 na trasie słabszy i wolniejszy od diesla 90 konnego,jeżeli benzyne to tylko do zagazowania i najlepiej silnik 2,3 lu 2,8 bo te 2,0 to pomyłka

dodał: hejjacek
  • Zalety
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • + widoczność
  • Wady
  • - wentylacja i ogrzewanie
  • - wyciszenie
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Ford Galaxy

Ford Galaxy Ford Galaxy II Van - galeria społeczności Ford Galaxy 2010 Ford Galaxy 2006
Zobacz inne galerie Ford

Opinie o instalacji LPG

Ford Galaxy

  • 1.
  • 4,25 Ford Galaxy I 2.3 16V (145KM) 1999r.
    dodał: lysy, 18.03.2011

    ZAKLAD ZAMEL W BIALEJ PODLASKIEJ TO KOŁCHOZ NIE Z TEJ ZIEMI. ZAPROWADZILEM DO NICH AUTO BO GAZ PRZELACZAL NA BENZYNE KIEDY SOBIE CHCIAL. AUTO POTRZYMALI PARE GODZIN, SKASOWALI 200ZL,A AUTO DALEJ SOBIE PRZELACZA, ZERO POPRAWY. A I JESZCZE WYJMUJAC PAROWNIK PLYN Z CHLODNICY WYPUSCILI I NIC NIE POWIEDZIELI, W DOMU DOLALEM 2L I W ZBIORNICZKU POKAZALO MINIMUM. NIE POLECAM PARTACZY, OMIJAC Z DALEKA.

  • 2.
  • 4,25 Ford Galaxy I 2.3 16V (145KM) 1998r.
    dodał: mole100, 15.07.2011

    Instalacja prosta bez fajerwerków - ale dokładna regulacja (najlepiej samodzielna) i co jakiś czas regeneracja głównych podzespołów i jest ok. Bardzo dobra pomoc ze strony serwisu producenta (cały czas pod telefonem w godzinach pracy i rzeczowa pomoc)

  • 3.
  • 5,00 Ford Galaxy I 2.3 16V (145KM) 1999r.
    dodał: wojtuś, 19.03.2011

    na benzynie czy gazie nie czuję różnicy trzeba dbać o częstszą wymianę świec czasami kabli i cewek i chodzi jak zegarek.

  • 4.
  • 3,75 Ford Galaxy II 2.0 i (116KM) 2002r.
    dodał: ferdek, 23.04.2012

    nie miła obsługa,uważanie klienta za idiotę! który się na niczym nie zna!! nie dokładny montaż!!!

  • 5.
  • 4,50 Ford Galaxy I 2.0 i (115KM) 1999r.
    dodał: andrzej280474, 10.02.2010

    od początku primo, żadnych problemów.

  • 6.
  • 5,00 Ford Galaxy I 2.0 i (115KM) 1996r.
    dodał: wit73, 15.07.2013

    tanio ,solidnie.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Ford Galaxy

Ford Galaxy

132 komentarze

105 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Bartek 1991~Bartek 1991

witajcie mam forda galxy 1.9 tdi 110km mam wielki problem z elektryką po odpaleniu zaświeca mi sie kątrolka od swiec zarowych i w tym momęcie zaczynaja się problemy z obrotami przy obrotach 2tys. 3tys. zaczyna szarpac i przerywac pomorze ktos

~mokry214~mokry214

Do ~POMOCY: turbina

~tedo~tedo

galaxy 2,8V6 od nowego. Po pół roku założyłem gaz sek... kupiony w salonie w 1999r przejechał do września 2013r 870tys , wymieniłem 2 razy ślizg łańcucha i łańcuch oraz 2 razy uszczelka mi poszła, bo ebonit na rozdzielaczu wygnił. Tylnie hamulce robione ze 4 razyCo do napraw to jedynie po 550tys naprawa głowicy (gniazda, zawory itp)
Sprzedałem na alledrogo za 2700zł do niedalekiej miejscowości. Olej żarł juz garściami (5-6l na 10tys )ale kupiec sam se grzebał, powymieniał conieco io jeździ.

Najbardziej mnie wkurzała padająca non stop elektryka szyb, przełamujące się kable w drzwiach, dwustrefowa klima gdzie rurka zgniła od drugiej strefy i po 10 latach naprawa kosztowała więcej niż cena za jaką sprzedałem auto.
Skrzynię wymieniałem po 4 latach (padające biegi) po remoncie skrzyni nie zaobserwowałem problemów.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Ford

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
59 954
Przejechany dystans
39 239 773 km
Zatankowanego paliwa
2 046 249 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
8 476
Wydanych pieniędzy
3 224 842 zł
Średnie wydatki na auto
1 387 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
13 790
Wydanych pieniędzy
4 223 960 zł
Średnie wydatki na auto
1 817 zł
Zobacz dzienniki kosztów Ford (2 325)

Testy zderzeniowe Ford Galaxy

Najnowsze testy zderzeniowe Ford Galaxy przeprowadzone przez Euro NCAP.

Ford Galaxy

Ford Galaxy
2006

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Ford

Zużycie paliwa Ford Galaxy

Na podstawie 362 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: MisiekK, dodano: 16.02.2005 00:14

paliwa żre trochę (na LPG SGI da sie wytrzymać - 14L). Części drogie jak ktos kupuje w Fordzie (jak wszystkie modele). Kupowane w sklepach czesto oryginalne nie droższe niż Escort czy Megane (klocki 98zł przód, tarcza 200zł wentylowana, amortyzator orygin

pełny raport Ford Van 2.8 i V6

autor: birimbao, dodano: 29.09.2014 08:51

Rekord na trasie 90-140km/h w 3 osoby bez bagażu + klima na max: 5,3L/100km. Na co dzień w mieście (praca-dom) 7km, więc zimny silnik ~7-7,5L/100km i więcej nie wypije... Co ważne. Galaktyka, zwiedziła już 500.000 km... bez żadnych większych napraw. Rozrząd, płyny, klocki, amory, czasem gumę złapie... Koszty napraw śmieszne, więc jak coś trzeba wymienić, to wymieniam, choć części kupuję z dolnej półki, to nie narzekam. To jedna z 2 galaxy w rodzinie... W porównaniu Galaxy I i II, I wypada znacznie lepiej. Spalanie niższe i awaryjność mniejsza, koszty napraw o dziwo niższe a mechanik ten sam...

pełny raport Ford Van 1.9 TDI

autor: KN, dodano: 13.03.2013 09:49

Krótko mam to auto jednak to co zanotowałem wydaje się być adekwatne do rzeczywistego spalania. Auto na Automacie PowerShift 163KM. Zapewne będzie troszkę więcej zużycia przy maksymalnym zapakowaniu auta. Auto nie składnia do dynamicznej jazdy choć gdyby nie jego wysokość można by stwierdzić że prowadzi się jak zwykła osobówka. Polecam!

pełny raport Ford Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF
Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Ford Galaxy

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Ford Galaxy

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Ford Galaxy
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Ford Galaxy, oglądali także