Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Honda Civic VII Sedan

Siódma generacja modelu debiutowała w 2001 roku. Stylistycznie Civic VII zmienił się nie do poznania i w niczym nie przypominał swoich poprzedników. Wyróżniał się węższą i znacznie wyższą karoserią oraz krótkim przodem auta, co znacznie odbiegało od utrwalonego wcześniej sportowego wizerunku. Swoimi kształtami Civic nawiązywał raczej do rodzinnego minivana. W 2004 roku model został poddany face-liftingowi. Jego produkcja zakończyła się w roku 2005.

Honda Civic VII Sedan 1.3 IMA 83KM - galeria redakcyjna - lewy bok
Honda Civic VII Sedan 1.3 IMA 83KM - galeria redakcyjna - widok z tyłu
Honda Civic VII Sedan 1.3 IMA 83KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Honda Civic VII Sedan 1.3 IMA 83KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Honda Civic VII Sedan 1.3 IMA 83KM - galeria redakcyjna - fotel kierowcy, widok z przodu
Honda Civic VII Sedan 1.3 IMA 83KM - galeria redakcyjna - widok ogólny wnętrza z przodu
Honda Civic VII Sedan 1.3 IMA 83KM - galeria redakcyjna - tylna kanapa

Generacje Honda Civic

Komentarze redakcji

Powagosław: Mniej prototypowy, awangardowy i rewolucyjny niż jego poprzednik, to fakt. Ale chyba nikt rozsądny nie spodziewał się kolejnej rewolucji. Jest ewolucja, której kierunek jest jak najbardziej słuszny. To wciąż piękny samochód.
Luzacjusz: Civic wciąż odróżnia się od reszty konkurencji i wygląda jak statek kosmiczny. Ale o ile poprzedni model był wehikułem z „Gwiezdnych wojen”, ten nadaje się do pierwszych odcinków „Star Treka”. Czyli krok w tył. Subtelny i ze smakiem, ale jednak w tył.

Wersje nadwozia Honda Civic VII

Silniki Honda Civic VII Sedan

Lista silników:

Publikacje o Honda Civic

Honda Civic Tourer 1,6 i-DTEC Sport - kombi po japońsku
 
Nasz test Honda Civic Tourer 1,6 i-DTEC Sport

Po wielu latach posuchy Honda postanowiła zaprezentować światu Civika Tourer i powrócić do walki o klienta w segmencie kompaktowych kombi. Dodatkowo pod maską tego auta może pracować nowy wysokoprężny silnik o bardziej "europejskiej" i bardziej ekonomicznej pojemności. Czy taki zestaw ma szanse...

Honda Civic Tourer vs. Toyota Auris Touring Sports
 
Nasz test Civic vs. Auris

Po raz pierwszy w dość krótkiej historii modelu Auris, japońscy specjaliści zdecydowali się na zaprojektowanie bardzo rodzinnej odmiany tego auta chwytliwie ochrzczonej Touring Sports. Inni specjaliści z tego samego dalekowschodniego kraju po kilkunastoletniej przerwie postanowili wskrzesić odmianę kombi...

Honda Civic Tourer - kombi dla młodych duchem
 
Nasz test Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC 142 KM Sport

Honda Civic "pożegnała się" z nadwoziem kombi gdy zaprzestano produkcji VI generacji. Japoński kompakt stał się samochodem skierowanym do młodych kierowców, którzy bardziej cenią stylistykę niż możliwości załadunku. Czy nowy Tourer ma za zadanie zmienić ten wizerunek?

Czy warto kupić: używana Honda Civic VIII (od 2006 do 2011)
 
Nasz test Honda Civic VIII (od 2006 do 2011)

Jeden z najbardziej charakterystycznych samochodów ostatniej dekady przekonuje dobrym wyposażeniem, funkcjonalnym i przestronnym wnętrzem oraz niskim poziomem awaryjności. Mankamenty? Twarde zawieszenie i wysokie ceny na rynku wtórnym. Czy warto kupić używaną Hondę Civic VIII?

Honda Civic Tourer - pakowność ponad wszystko

Wykresy rządzą. Wystarczyło, aby krzywa zainteresowania klientów samochodami typu kombi skierowała się w dół, a Honda błyskawicznie zareagowała... pozbawiając Civika jego bardziej pakownej wersji. Ten stan trwał kilka ładnych lat (ładnych, bo pięciodrzwiowa wersja Hondzie się udała), aż wreszcie stało...

Przeczytaj pozostałe 21 artykułów o Honda Civic

Honda Civic na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Honda CivicautoWcentrum - społeczność Honda Civic

najwyższe oktanyAuta - Honda Civic

Honda Civic Ganja Edition 84,20

Honda Civic VII EP1 D14Z6 85,55

Honda Civic koHanka 76,19

Honda Civic JDM in progreSS 90,20

Honda Civic Hanka 83,01

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Honda Civic

And1WT 86,83

mikam 68,18

myszak 53,16

dynybol 68,10

buli_999 84,94

iced_devil 91,12

BENEK1270 94,93

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Honda Civic

Mobilki sprawdzam radyjko, jak mnie słychać? -- Montaż CB radia i anteny.
Mobilki sprawdzam radyjko, jak mnie słychać? -- Montaż CB radia i anteny. Stało się, zakupiłem radio CB. Mój wybór padł na radyjko Yosan pro 120. Na pocz...
Przeciekająca pokrywa zaworów.
Przeciekająca pokrywa zaworów. Mam urlop, korzystając z wolnego czasu postanowiłem zając się przeciekającą pokr...
Pod maską
Pod maską Oto honda, nie jest szybka lecz wygląda. Malowanie pokrywy to w civikach powszec...
Magiczne 200000, przewóz psa dla fundacji "Zwierzęta Niczyje"
Magiczne 200000, przewóz psa dla fundacji No i stało się, na liczniku wybiło 200 000, przewidywałem, że nastąpi to już w B...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Honda Civic

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Honda Civic
 

Najpopularniejsza wersja Honda Civic

Honda Civic

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Honda Civic
 

Honda Civic najczęściej porównywane z:

Hyundai i30
1.6 GDI (135 KM)
Ford Focus
1.6 EcoBoost (150 KM)
Toyota Corolla
1.6 Valvematic (132 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Honda Civic Sport Honda Civic Sport
Rocznik: 2009. Przebieg: 8 500 km. Silnik: 1.4 74KM .
Cena: 34 900 zł 34 900 zł
Zyskujesz: 0 zł Zobacz szczegóły »
Mitsubishi Lancer 1,6 117KM Sedan Inform Mitsubishi Lancer 1,6 117KM Sedan Inform
Rocznik: 2014. Silnik: 1.6 86KM .
Cena: 61 890 zł 54 890 zł
Zyskujesz: 7 000 zł Zobacz szczegóły »

Używane Honda Civic

Honda Civic
1.8 benzyna 140 KM
40 000 km, 2011
52 900 PLN
Honda Civic
1.6 benzyna 110 KM
178 000 km, 2004
17 000 PLN
Honda Civic
1.8 benzyna 140 KM
147 000 km, 2006
35 600 PLN
Honda Civic
1.3 benzyna 95 KM
123 000 km, 2006
26 900 PLN

Ocena auta Honda Civic VII Sedan

  • Średnia ocena
    na podstawie 143 opinii
  • 4,23
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

Honda Civic Sedan 1.4 i 16V (90 KM)

Samochód o ładnym kształcie, ale teraz to już nie nowość. Kupiłem ten samochód z myśląc iż będzie niezawodny, niestety po przejechaniu 52000tyś km, stwierdzam iż to auto bardzo usterkowe: awaryjność spowodowała utratę mojego zaufania do tej marki .Wykończenie wnętrza również pozostawia wiele do życzenia , plastiki wycierają się i zmieniają kolor , materiał pokrywający siedzenia jest beznadziejny.Odgłosy dochodzące z układu jezdnego zmieniają się w zależności od pogody.Usterki zaskakują nawet serwis, podejście serwisu jest również dla mnie niezrozumiałe. Kiedy pojechałem z 6 usterkami (uznanymi za gwarancyjne )z uszkodzonym SRSem ,,, kazali mi jechać do domu i wrócić kiedy będą mieli części. Odmówiłem i zostawiłem samochód w stacji. Jeśli takie jest podejście firmy do klijenta to nie wróżę HONDZIE sukcesu. PZDRAWIAM moj @il wlodzimierz-kowalczyk@wp.pl

dodał: wlodzimierz-kowalczyk@wp.pl
Honda Civic Sedan 1.6 i 16V (110 KM)

wybralem sedan 4 D jako mniej szpetny niz 5D, poprzednio jezdzilem civic 1,4 90KM rocznik 2000 i gdyby do tego poprzednika wsadzic ten silnik 1,6 110KM vtec nie myslalbym o zmianie przez dluuugi czas.Obecne auto jest calkiem niezle, poza tragicznym wrecz zawieszeniem, auto buja sie , kiwa , wrecz faluje na drodze, przechyla sie znacznie przy kazdej nierownosci, za mocne wspomaganie poteguje to.Jest to nie krok, a cala mila do tylu,jesli chodzi o pewnosc prowadzenia i bezpieczenstwo.Powiem krotko, gdybym mial kupowac dzis auto ponownie, na pewno by to nie byla honda civic sedan 4 D.To byla juz moja kolejna honda civic, ale ta to ogromne zaskoczenie i rozczarowanie zawieszeniem.Postawiono na komfort ale zapomniano o minimum bezpieczenstwa.

dodał: dadarek@wp.pl
Honda Civic Sedan 1.4 i 16V (90 KM)

Bardzo jestem rozczarowany. To mój drugi Civic (poprzedni to była VI generacja w wersji 5d), i na 100% ostatni wyprodukowany w UK. Tak wielu przykrych niespodzianek nie sprawiła mi jeszcze żadna rzecz, którą zakupiłem - mnóstwo stuków, pisków, skrzypienia, rozregulowana skrzynia biegów, nieprecyzyjny układ kierowniczy... strach się bać. auto zachowuje się jak po MEGA-dzwonie, a jest wzięte prosto od dilera z salonu... Serdecznie odradzam zakup - albo przynajmniej zalecam BARDZO UWAŻNE PRZESTUDIOWANIE EGZEMPLARZA, KTÓRY DEALER POLECA. Warto przejechać się autem kilkadziesiąt km przed podjęciem decyzji.

dodał: cardriver@gazeta.pl
Honda Civic Sedan 1.4 i 16V (90 KM)

kupiłem ją 4 miesiące temu jako auto dwuletnie. Zastanawiałem sie nad kupnem nowego (ale to przedraża cenę) lub sprowadzenie z zachodu (tylko nie masz żadnej gwarancji co to za pojazd). Posiada jeszcze gwarancję do 30.10.2005. roku. Przegląd w serwisie nie wskazał zadnych usterek. Samochodem jezdzę zarówno ja jak i żona i oboje jesteśmy bardzo zadowoleni z dokonanego wyboru jak i samej jazdy tym samochodem. Oprócz etgo jeździmy samochodami firmowymi: Renault kango i Peugeot 206 ale nawet szkoda czasu by te auta porównać z civikiem. Za duzo im brakuje. Polecam wszystkim japońskie autka

dodał: Szymon
Honda Civic Sedan 1.6 i 16V (110 KM)

Hondę civic nazywa się "ulubienicą pań" i jest w tym dużo prawdy. Jest to bardzo wdzięczny samochód do jazdy po mieście. Dynamiczny kiedy trzeba, niezawodny i cichy. Parę razy zupełnie nieświadomie zostawiłam na światłach cwaniaczków w leciwych audicach i golfach, którzy z głośnym loskotem wyprzedzali mnie po kilkuset metrach, kiedy przestałam przyspieszać. Porównując moją hondę do mondeo, którym jężdzę również od czasu do czasu, muszę przyznać, że nie czuję się w niej tak bezpiecznie i nie prowadzi się tak pewnie jak ford, ale na pewno jest od niego poręczniejsza.

dodał: Edyta
  • Zalety
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • + silnik
  • Wady
  • - wyciszenie
  • - układ jezdny
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Honda Civic

Honda Civic V Honda Civic Type S 2009 Honda Civic 2009 Honda Civic IX Hatchback 5d Sport (2015) Honda Civic IX Hatchback 2014 Honda Civic 4d - galeria redakcyjna Honda Civic IX Tourer Facelifting (2015) Honda Civic IX Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 142KM - galeria redakcyjna Honda Civic Si Concept Honda Civic VIII Sedan
Zobacz inne galerie Honda

Opinie o instalacji LPG

Honda Civic

  • 1.
  • 5,00 Honda Civic VI 1.6 (126KM) 1997r.
    dodał: honda civic, 26.11.2013

    Zdecydowanie POLECAM choć sam nie byłem zwolennikiem gazu w samochodach!! Kupiłem Honde z instalacją w sumie przez przypadek, nie był to warunek konieczny zakupu - a nawet traktowałem taka instalacje w samochodzie sceptycznie. Jednak rozglądając się za wymarzonym samochodem którym to miała być TYLKO i WYŁĄCZNIE Honda Civic szóstej generacji jako trzydrzwiowy hatchback z klimatyzacją - samochody bez nie były brane pod uwagę. Przeglądając w internecie mnóstwo ogłoszeń, a na żywo w jeden tylko dzień pokonując setki kilometrów oglądając 10 egzemplarzy! Oczywiście uprzednio odpowiednio przygotowałem się do zakupu poprzez obszerną lekturę oraz miernik grubości lakieru. Zmęczony długim poszukiwaniem i często nieadekwatnym stanem pojazdu niż w ogłoszeniu, zdecydowałem się na zakup ostatniego w tym dniu oglądanego civica. Trafiłem na ogłoszenie dotyczące mojej już hondy przez przypadek, samochód był o ok. 20% droższy w stosunku do podobnych egzemplarzy, jego cena wykraczała nieco poza kwotę jaką postanowiłem przeznaczyć na zakup samochodu. Oczywiście jako rozsądny kupujący posiadałem "zapas" finansowy przeznaczony na doinwestowanie samochodu po zakupie, musiałem troszeczkę go uszczuplić. Czego nie żałuje... Jadąc pesymistycznie nastawionym w umówione miejsce na oględziny samochodu gdyż posiadał gaz okazało się że trafiłem w dziesiątkę! Civic okazał się być ładnym, zadbanym, w niemalże idaelnym stanie technicznym samochodem z udokumentowanym zadowalającym mnie przebiegiem. Instalację gazową miał założoną w Radwanicach we Wrocławiu w Eko Almie i potraktowałemją jako gratis do stanu technicznego pojazdu który wart był wyższej ceny. Autem zrobiłem ponad 5 tyś kilometrów (poprzedni właściciel ponad 50 000 km na gazie!) i gaz w tym samochodzie nie sprawił mi najmniejszego problemu po prostu jak by go nie było! Różnice czuć tylko w portfelu POWAŻNIE!! oraz na stacji gdy za każdym razem można powiedzieć " Do pełna proszę" a potem uświadomić sobie że gaz to super sprawa widząc na paragonie kwotę za pełne tankowanie gazu, która wystarczyłaby na ok 12L benzyny. Spalanie mojej Hondy to ok 10L LPG w zakorkowanym mieście na klimatyzacji. A na trasie to nawet nie liczę bo pokonanie 100km wychodzi chyba taniej niż PKSem ;) REASUMUJĄC POPRAWNIE ZAMONTOWANA ORAZ REGULARNIE SERWISOWANA (wymiana fliterków oraz korekcja mapki wtrysku po KAŻDEJ wymianie filtra powietrza) INSTALACJA ODWDZIĘCZY SIĘ SPORĄ OSZCZEDNOŚCIĄ ORAZ BEZAWARYJNOŚCIĄ!!!

  • 2.
  • 4,50 Honda Civic VI 1.4 16V (90KM) 1997r.
    dodał: D14A4, 03.06.2011

    Zdecydowanie POLECAM choć sam nie byłem zwolennikiem gazu w samochodach!! Kupiłem Honde z instalacją w sumie przez przypadek, nie był to warunek konieczny zakupu - a nawet traktowałem taka instalacje w samochodzie sceptycznie. Jednak rozglądając się za wymarzonym samochodem którym to miała być TYLKO i WYŁĄCZNIE Honda Civic szóstej generacji jako trzydrzwiowy hatchback z klimatyzacja - samochody bez nie były brane pod uwagę. Przeglądając w internecie mnóstwo ogłoszeń, a na żywo w jeden tylko dzień pokonując setki kilometrów ogladając 10 egzemplarzy! Oczywiście uprzednio odpowiednio przygotowałem się do zakupu poprzez obszerna lekturę oraz miernik grubości lakieru. Zmęczony długim poszukiwaniem i często nieadekwatnym stanem pojazdu niż w ogłoszeniu, zdecydowałem się na zakup ostatniego w tym dniu oglądanego civica. Trafiłem na ogłoszenie dotyczące mojej już hondy przez przypadek, samochód był o ok. 20% droższy w stosunku do podobnych egzemplarzy, jego cena wykraczała nieco poza kwotę jaką postanowiłem przeznaczyć na zakup samochodu. Oczywiście jako rozsądny kupujący posiadałem "zapas" finansowy przeznaczony na doinwestowanie samochodu po zakupie, musiałem troszeczkę go uszczuplić. Czego nie żałuje... Jadąc pesymistycznie nastawionym w umówione miejsce na oględziny samochodu gdyż posiadał gaz okazało się że trafiłem w dziesiątkę! Civic okazał się być ładnym, zadbanym, w niemalże idaelnym stanie technicznym samochodem z udokumentowanym zadowalającym mnie przebiegiem. Instalację gazową potraktowałem jako gratis do stanu technicznego pojazdu który wart był wyższej ceny. Civiciem zrobiłem ponad 5 tyś kilometrów (poprzedni właściciel ponad 50 000 km na gazie!) i gaz w tym samochodzie nie sprawił mi najmniejszego problemu po prostu jak by go nie było! Różnice czuć tylko w portfelu POWAŻNIE!! oraz na stacji gdy za każdym razem można powiedzieć " Do pełna proszę" a potem uświadomić sobie że gaz to super sprawa widząc na paragonie kwotę za pełne tankowanie gazu, która wystarczyłaby na ok 12L benzyny. Spalanie mojej Hondy to ok 10L LPG w zakorkowanym mieście na klimatyzacji. A na trasie to nawet nie liczę bo pokonanie 100km wychodzi chyba taniej niż PKSem ;) REASUMUJĄC POPRAWNIE ZAMONTOWANA ORAZ REGULARNIE SERWISOWANA (wymiana fliterków oraz korekcja mapki wtrysku po KAŻDEJ wymianie filtra powietrza) INSTALACJA ODWDZIĘCZY SIĘ SPORĄ OSZCZEDNOŚCIĄ ORAZ BEZAWARYJNOŚCIĄ!!!

  • 3.
  • 3,00 Honda Civic VI 1.4 16V (75KM) 1997r.
    dodał: Fasol, 19.06.2011

    Ogólnie nie polecam tej sekwencyjnej instalacji, być może spowodowane jest to tym że, instalacja nie została do końca poprawnie zainstalowana. Mianowicie od samego początku były problemy z ustawieniem instalacji. Po dobrym rozgrzaniu silnik niby pracował normalnie ale w momencie np. wciśnięcia pedału gazu samochód ledwo co przyspieszał (co mogło być bardzo niebezpieczne) zwłaszcza przy ruszaniu. Po oględzinach wymieniono listwę wtryskową gazu i się to poprawiło. Ale nie wszystko. Po wymianie ogólnie da się jeździć, ale kiedy dosłownie kilka minut mu się poprzeciąga na biegach lub chciało by się jechać dłuży okres dynamicznie i prędkościami powyżej 120 to dzieje się to samo, dopiero po wyłączeniu i włączeniu silnika wszystko wraca do normy. Teraz mam z nią kolejny problem, mianowicie po tym jak czujnik otrzyma że jest odpowiednia temperatura czynnika chłodzącego i ma się przełączyć na gaz to kontrolka pokazuje powrót do zasilania gazem (efekt taki jakby butla była pusta, mimo że jest pełna) i tak trzeba przycisk cisnąc przez 5 min aż do momentu gdy załapie. Od instalatorów mojego gazu po podłączeniu przez nich pod komputer dowiedziałem się tylko że, on nie wie co jest powodem i tak czasem może się dziać. Tylko że teraz dzieje się tak za każdym odpaleniem silnika po minimum 8 godzinach postoju.

  • 4.
  • 5,00 Honda Civic VIII 1.8 i 16V (140KM) 2011r.
    dodał: artur, 07.02.2013

    Honda na gazie super,ale nie o tym chcę pisać.Posiadam także inny samochód ,montowałem w innej firmie,ale przy okazji montażu instalacji do hondy poprosiłem panów o przegląd tego drugiego.Dotychczas jazda tego drugiego(specjalnie nie podaję marki) była tragiczna,po przeglądzie w firmie na Bytkowskiej nie poznaję samochodu.Jeździ super,nawet lepiej niż na benzynie,nie szarpie,nie piszczy,nie gaśnie,jazda jest bajką ,po podłączeniu do komputera okazało się,że tam gdzie montowałem wcale nie ustawili mi programu,po prostu zamontowali i wypuścili na drogę,męczyłem się półtora roku,ale na szczęście już po kłopocie.

  • 5.
  • 5,00 Honda Civic VI 1.4 16V (90KM) 1998r.
    dodał: darek I, 17.06.2010

    Bezproblemowe działanie instalacji i z tym zwiazane prawidłowe działanie silnika. Żadnych gaśnieć na LPG i benzynie. W warunkach zimowych zaraz po przełaczeniu się na gaz silnik utrzymuje dłużej (niż na benzynie) wysokie obroty(?. Konieczny warunek sprawdzone miejsca zakupu gazu, gdy nie znamy takich miejsc(np. jesteśmy w trasie) zalecam STATOIL drogo i mało energetyczny gaz, ale jest najczystszy. Po Orlenowskim gazie filtry były czarne jak smoła, chociaż najwięcje kilometrów można było przejechać. Polecam tę instalacje do bezproblemowej eksploatcji.

  • 6.
  • 5,00 Honda Civic VIII 1.8 i 16V (140KM) 2006r.
    dodał: bandus, 04.07.2012

    Witajcie. w 2008 roku po namowie przyjaciela zdecydowalem sie na brc 24. w moim 1.8 nie odczulem spadku mocy ani zadnego dyskomfortu z powodu gazu. nie zmienil sie rownierz dzwiek pieknego v-teka :D koszty paliwa zmniejszyly sie o polowe bo mimo ze pali o ok 1 litra wiecej gazu to gaz jest tanszy. Gaz zakladalem w 2008 w EGP. firma bardzo dobra wa przedewszystkim szybka fachowa obslugaa. po 7 godz mialem auto do odbioru. Podaje tel gdyby ktos chcial sie zdeecydowac :504 20 01 01 zaklad znajduje sie w Warszawie na pradze południe.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Honda Civic

Honda Civic

2 645 komentarzy

690 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

surfensurfen

Mam pytanie - do czego służą dwie plastikowe osłonki (błotniki?) pod zderzakiem w wersji IX, poza zawadzaniem o byle krawężnik? Pytam bo właśnie jedną zgubiłem i nie wiem czy jest to potrzebne Czy te elementy są dostępne do kupienia poza ASO? pod jaką nazwą tego szukać?

~lqlimaxl~lqlimaxl

Witam, mam pytanie czy honda civic VII z rocznika 2001 posiada lampke w bagażniku, ponieważ mój model nie ma, albo została zdemontowana.

~michal~michal

witam wszystkie części do honda civic VI 95-99r tel 695902906

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Honda

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
29 308
Przejechany dystans
805 597 685 km
Zatankowanego paliwa
841 673 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 165
Wydanych pieniędzy
1 101 437 zł
Średnie wydatki na auto
1 038 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
6 753
Wydanych pieniędzy
2 090 501 zł
Średnie wydatki na auto
1 970 zł
Zobacz dzienniki kosztów Honda (1 061)

Testy zderzeniowe Honda Civic

Najnowsze testy zderzeniowe Honda Civic przeprowadzone przez Euro NCAP.

Honda Civic 1.8 'Comfort', LHD
2012

Honda Civic
Honda Civic, RHD
2009

Honda Civic
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Honda

Zużycie paliwa Honda Civic VII Sedan

Na podstawie 94 raportów spalania

Pb
LPG
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: given44, dodano: 16.08.2010 23:39

Ostatnio zanotowane spalanie w dłuższej trasie.. sierpień, 2010 r. 1. Rumia - Soltau [Niemcy] (791 km, trzy, 10 minutowe przerwy na dotlenienie) Bak zalany do pełna, weszło 43,57 litra eurosuper 95 z orlenu, koszt 199.99 zł 2 osoby w aucie i załadowany bagażnik i tylne siedzenia, na 781 kilometrze pierwszy raz zapaliła się rezerwa czyli wyszło ok 5,6 litra/100 km. Generalnie fajny wynik biorąc pod uwagę wiek auta i jego przebieg z tym, że prędkość, rzadko przekraczała 100 km/h. Miało być ekonomicznie więc coś za coś. 2. Soltau - Rumia (trochę inna trasa, wyszło jakieś 800 km) Pierwsze tankowanie za 40 euro. wacha po 1.44 E /litr. Weszło 27,77 litra. 2 litry odliczam od tego bo wcześniej dłuższą "chwilę" było jechane na rezerwie. [w tamtą stronę od zapalenia na 781 km jeżdzone do 816 km, liczę mniej więcej 2 litry]. Tym razem lampka zapalona zaraz przed granica z Polską, na 471 kilometrze..Kolejne tankowanie, również na orlenie za 80 zł. Benzin po 4.75 i weszło 16,84 litra. Ostatnia rezerwa zapalona na 777 kilometrze i co daje nam kolejne 306 km trasy... wynik na tym odcinku to równo 5,5 litra.. dojechane do domu na rezerwie:p Trochę mniej obładowany samochód i spalanie spadło o całe 0,1 litra ;p Jestem zadowolony z takiego wyniku.. Jechałem tylko ja (bez zmian kierowcy) z nastawieniem na jak najmniejsze spalanie.. Podsumowując, założenie zostało osiągnięte kosztem wydłużenia się podróży i bycia zamulatorem na autobanie.. :p Pozdrawiam! Ps. koszt: tam - 200 zł powrót - 244 zł

pełny raport Honda Hatchback 1.4 i S

autor: dj-napster, dodano: 06.04.2010 02:53

Ja mam EG4 z dołożonym pełnym wtryskiem od D15B7 (silnik i moc takie same jak w Coupe). Czyli mam praktycznie D15B7 (ale nie ma opcji wyboru opcji tego silnika w nadwoziu Hatchback więc podaje raport w silnikach 1.5 90km). Przy jeździe mieszanej trochę trasa, trochę małe miasteczko i wioski gdzie są ograniczenia do 50km/h spala około 7 litrów i nie przekracza tej wartości. Jeżdżę do 3 tyś obr./min. gdy chcę zachować ekonomię. Auto naprawdę daje przyjemność i komfort z jazdy biorąc pod uwagę że to tylko 1.5 i ma prawie 20 lat (moja jest z początku produkcji czyli 1991r.). Mam założony stożek K&N i kolektor 4-2-1 od silnika D16Z6 dzięki czemu Hania lepiej się zbiera z niskich obrotów. Przejechałem około 1000 km i poziom oleju wydaje się być nie zmieniony (nie zauważam znacznej różnicy), czasami kręciłem prawie do końca ale rzadko. Części trochę droższe niż do innych aut ale nieznacznie i na dłużej wystarczają. łatwa dostępność części. Do wad oczywiście korozja tylnich błotników (u mnie jedynie malutkie ogniska), bagażnik mały ale ja większego nie wymagam. Do zalet oczywiście spojrzenia innych ludzi że jedzie coś małego czerwonego i nietypowego;], piękny wygląd jak na ten rok, niezawodność silnika, ekonomia jak na tak stare auto, pozytywne wrażenia z pojemności 1.5, możliwość rozwoju silnika do VTEC.

pełny raport Honda Hatchback 1.5 i 16V

autor: romekje@o2.pl, dodano: 03.11.2010 11:13

Staram się jeździć oszczędnie jednak do pracy mam jedynie 4.5-5 km i autko przez ten czas nawet nie zdąży się porządnie rozgrzać więc spalanie, zwłaszcza teraz gdy jest zimniej podskakuje mniej więcej do granicy 8 l/100. Co się tyczy dłuższych tras można spokojnie zejść poniżej 6 litrów (ważne jest jakie mamy oponki, ciśnienie, jak przyspieszamy, hamujemy i przy ilu obrotach zmieniamy biegi- czyli cały eco-driving) Na trasie staram się przyśpieszać w miarę dynamicznie (połowa gazu) do okolic 70 km/h przy czym biegi zmieniam nie później niż przy 3 tysiącach. przy 80 przyśpieszam już bardzo powoli i jadę sobie na piątym biegu - przy prędkości stałej koło 110km/h spalanie powinno wynieść około 5.3L przy takich samych warunkach ale prędkości 80 km/h można by osiągnąć koło 5l/100 km. niestety nigdy nie trafiłem na tak idealne warunki aby się o tym przekonać - no i czasem temperament daje o sobie znać :) - ale tak to już jest z tym autkiem, uśmiech i radość przy mocniejszym przyciśnięciu jest bezcenna.

pełny raport Honda Hatchback 1.4 i S

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Honda Civic VII Sedan

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Honda Civic VII Sedan

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Honda Civic VII Sedan
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Honda Civic, oglądali także