Gorące tematy

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Honda Civic VII Sedan

Siódma generacja modelu debiutowała w 2001 roku. Stylistycznie Civic VII zmienił się nie do poznania i w niczym nie przypominał swoich poprzedników. Wyróżniał się węższą i znacznie wyższą karoserią oraz krótkim przodem auta, co znacznie odbiegało od utrwalonego wcześniej sportowego wizerunku. Swoimi kształtami Civic nawiązywał raczej do rodzinnego minivana. W 2004 roku model został poddany face-liftingowi. Jego produkcja zakończyła się w roku 2005.

Honda Civic VII Sedan 1.3 IMA 83KM - galeria redakcyjna - lewy bok
Honda Civic VII Sedan 1.3 IMA 83KM - galeria redakcyjna - widok z tyłu
Honda Civic VII Sedan 1.3 IMA 83KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Honda Civic VII Sedan 1.3 IMA 83KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Honda Civic VII Sedan 1.3 IMA 83KM - galeria redakcyjna - fotel kierowcy, widok z przodu
Honda Civic VII Sedan 1.3 IMA 83KM - galeria redakcyjna - widok ogólny wnętrza z przodu
Honda Civic VII Sedan 1.3 IMA 83KM - galeria redakcyjna - tylna kanapa

Generacje Honda Civic

Komentarze redakcji

Powagosław: Mniej prototypowy, awangardowy i rewolucyjny niż jego poprzednik, to fakt. Ale chyba nikt rozsądny nie spodziewał się kolejnej rewolucji. Jest ewolucja, której kierunek jest jak najbardziej słuszny. To wciąż piękny samochód.
Luzacjusz: Civic wciąż odróżnia się od reszty konkurencji i wygląda jak statek kosmiczny. Ale o ile poprzedni model był wehikułem z „Gwiezdnych wojen”, ten nadaje się do pierwszych odcinków „Star Treka”. Czyli krok w tył. Subtelny i ze smakiem, ale jednak w tył.

Wersje nadwozia Honda Civic VII

Silniki Honda Civic VII Sedan

Lista silników:

Publikacje o Honda Civic

Honda Civic Tourer 1,6 i-DTEC Sport - kombi po japońsku
 
Nasz test Honda Civic Tourer 1,6 i-DTEC Sport

Po wielu latach posuchy Honda postanowiła zaprezentować światu Civika Tourer i powrócić do walki o klienta w segmencie kompaktowych kombi. Dodatkowo pod maską tego auta może pracować nowy wysokoprężny silnik o bardziej "europejskiej" i bardziej ekonomicznej pojemności. Czy taki zestaw ma szanse...

Honda Civic Tourer vs. Toyota Auris Touring Sports
 
Nasz test Civic vs. Auris

Po raz pierwszy w dość krótkiej historii modelu Auris, japońscy specjaliści zdecydowali się na zaprojektowanie bardzo rodzinnej odmiany tego auta chwytliwie ochrzczonej Touring Sports. Inni specjaliści z tego samego dalekowschodniego kraju po kilkunastoletniej przerwie postanowili wskrzesić odmianę kombi...

Honda Civic Tourer - kombi dla młodych duchem
 
Nasz test Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC 142 KM Sport

Honda Civic "pożegnała się" z nadwoziem kombi gdy zaprzestano produkcji VI generacji. Japoński kompakt stał się samochodem skierowanym do młodych kierowców, którzy bardziej cenią stylistykę niż możliwości załadunku. Czy nowy Tourer ma za zadanie zmienić ten wizerunek?

Czy warto kupić: używana Honda Civic VIII (od 2006 do 2011)
 
Nasz test Honda Civic VIII (od 2006 do 2011)

Jeden z najbardziej charakterystycznych samochodów ostatniej dekady przekonuje dobrym wyposażeniem, funkcjonalnym i przestronnym wnętrzem oraz niskim poziomem awaryjności. Mankamenty? Twarde zawieszenie i wysokie ceny na rynku wtórnym. Czy warto kupić używaną Hondę Civic VIII?

Honda Civic Tourer - pakowność ponad wszystko

Wykresy rządzą. Wystarczyło, aby krzywa zainteresowania klientów samochodami typu kombi skierowała się w dół, a Honda błyskawicznie zareagowała... pozbawiając Civika jego bardziej pakownej wersji. Ten stan trwał kilka ładnych lat (ładnych, bo pięciodrzwiowa wersja Hondzie się udała), aż wreszcie stało...

Przeczytaj pozostałe 21 artykułów o Honda Civic

Honda Civic na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Honda CivicautoWcentrum - społeczność Honda Civic

najwyższe oktanyAuta - Honda Civic

Honda Civic Si 2.0 i-VTEC 77,97

Honda Civic Czerwona strzała 80,54

Honda Civic VII EP1 D14Z6 85,63

Honda Civic Type-R 2.4L 89,91

Honda Civic 78,00

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Honda Civic

And1WT 84,38

latanek 61,78

MALY91 52,96

York22 69,63

BENEK1270 89,38

kamilen 89,33

konradnetpl 88,44

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Honda Civic

Wizyta u mechaniora
Wizyta u mechaniora Wystraszyłem sie deczko, ponieważ stuki i trzaski przy skręcaniu i na dołkach by...
Czeka mnie wymiana aku - proszę o opinie
Czeka mnie wymiana aku - proszę o opinie Witam Jako, że w tym roku czekają mnie 2 wyjazdy z rodziną zagranicę, a nie c...
Sprzedałem Hanię :-/
Sprzedałem Hanię :-/ 10 stycznia sprzedałem Hondę. Służyła mi 3 lata, dając wiele radości z jazdy i ...
projektanci powinni popełnic harakiri, czyli podsumowanie po 125 tyś
projektanci powinni popełnic harakiri, czyli podsumowanie po 125 tyś 125 tyś pękło miało być po 100, ale cierpię na chorobę zwaną chronicznym brakiem...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Honda Civic

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Honda Civic
 

Najpopularniejsza wersja Honda Civic

Honda Civic

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Honda Civic
 

Honda Civic najczęściej porównywane z:

Dacia Logan
1.2 16V (75 KM)
Seat Toledo
1.6 TDI CR (105 KM)
Skoda Octavia
1.2 TSI (86 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Opel Astra N-Joy Opel Astra N-Joy
Rocznik: 2013. Przebieg: 28 440 km. Silnik: 1.6 85KM .
Cena: 43 900 zł
Seat Leon  Reference Seat Leon Reference
Rocznik: 2014. Silnik: 1.2 77KM .
Cena: 59 994 zł
Zyskujesz: 6 000 zł Zobacz szczegóły »

Używane Honda Civic

Honda Civic
1.8 benzyna 140 KM
40 000 km, 2011
52 900 PLN
Honda Civic
1.6 benzyna 110 KM
178 000 km, 2004
17 000 PLN
Honda Civic
1.8 benzyna 140 KM
147 000 km, 2006
35 600 PLN
Honda Civic
1.3 benzyna 95 KM
123 000 km, 2006
26 900 PLN

Ocena auta Honda Civic VII Sedan

  • Średnia ocena
    na podstawie 143 opinii
  • 4,23
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

Honda Civic Sedan 1.4 i 16V (90 KM)

Samochód o ładnym kształcie, ale teraz to już nie nowość. Kupiłem ten samochód z myśląc iż będzie niezawodny, niestety po przejechaniu 52000tyś km, stwierdzam iż to auto bardzo usterkowe: awaryjność spowodowała utratę mojego zaufania do tej marki .Wykończenie wnętrza również pozostawia wiele do życzenia , plastiki wycierają się i zmieniają kolor , materiał pokrywający siedzenia jest beznadziejny.Odgłosy dochodzące z układu jezdnego zmieniają się w zależności od pogody.Usterki zaskakują nawet serwis, podejście serwisu jest również dla mnie niezrozumiałe. Kiedy pojechałem z 6 usterkami (uznanymi za gwarancyjne )z uszkodzonym SRSem ,,, kazali mi jechać do domu i wrócić kiedy będą mieli części. Odmówiłem i zostawiłem samochód w stacji. Jeśli takie jest podejście firmy do klijenta to nie wróżę HONDZIE sukcesu. PZDRAWIAM moj @il wlodzimierz-kowalczyk@wp.pl

dodał: wlodzimierz-kowalczyk@wp.pl
Honda Civic Sedan 1.6 i 16V (110 KM)

wybralem sedan 4 D jako mniej szpetny niz 5D, poprzednio jezdzilem civic 1,4 90KM rocznik 2000 i gdyby do tego poprzednika wsadzic ten silnik 1,6 110KM vtec nie myslalbym o zmianie przez dluuugi czas.Obecne auto jest calkiem niezle, poza tragicznym wrecz zawieszeniem, auto buja sie , kiwa , wrecz faluje na drodze, przechyla sie znacznie przy kazdej nierownosci, za mocne wspomaganie poteguje to.Jest to nie krok, a cala mila do tylu,jesli chodzi o pewnosc prowadzenia i bezpieczenstwo.Powiem krotko, gdybym mial kupowac dzis auto ponownie, na pewno by to nie byla honda civic sedan 4 D.To byla juz moja kolejna honda civic, ale ta to ogromne zaskoczenie i rozczarowanie zawieszeniem.Postawiono na komfort ale zapomniano o minimum bezpieczenstwa.

dodał: dadarek@wp.pl
Honda Civic Sedan 1.4 i 16V (90 KM)

Bardzo jestem rozczarowany. To mój drugi Civic (poprzedni to była VI generacja w wersji 5d), i na 100% ostatni wyprodukowany w UK. Tak wielu przykrych niespodzianek nie sprawiła mi jeszcze żadna rzecz, którą zakupiłem - mnóstwo stuków, pisków, skrzypienia, rozregulowana skrzynia biegów, nieprecyzyjny układ kierowniczy... strach się bać. auto zachowuje się jak po MEGA-dzwonie, a jest wzięte prosto od dilera z salonu... Serdecznie odradzam zakup - albo przynajmniej zalecam BARDZO UWAŻNE PRZESTUDIOWANIE EGZEMPLARZA, KTÓRY DEALER POLECA. Warto przejechać się autem kilkadziesiąt km przed podjęciem decyzji.

dodał: cardriver@gazeta.pl
Honda Civic Sedan 1.4 i 16V (90 KM)

kupiłem ją 4 miesiące temu jako auto dwuletnie. Zastanawiałem sie nad kupnem nowego (ale to przedraża cenę) lub sprowadzenie z zachodu (tylko nie masz żadnej gwarancji co to za pojazd). Posiada jeszcze gwarancję do 30.10.2005. roku. Przegląd w serwisie nie wskazał zadnych usterek. Samochodem jezdzę zarówno ja jak i żona i oboje jesteśmy bardzo zadowoleni z dokonanego wyboru jak i samej jazdy tym samochodem. Oprócz etgo jeździmy samochodami firmowymi: Renault kango i Peugeot 206 ale nawet szkoda czasu by te auta porównać z civikiem. Za duzo im brakuje. Polecam wszystkim japońskie autka

dodał: Szymon
Honda Civic Sedan 1.6 i 16V (110 KM)

Hondę civic nazywa się "ulubienicą pań" i jest w tym dużo prawdy. Jest to bardzo wdzięczny samochód do jazdy po mieście. Dynamiczny kiedy trzeba, niezawodny i cichy. Parę razy zupełnie nieświadomie zostawiłam na światłach cwaniaczków w leciwych audicach i golfach, którzy z głośnym loskotem wyprzedzali mnie po kilkuset metrach, kiedy przestałam przyspieszać. Porównując moją hondę do mondeo, którym jężdzę również od czasu do czasu, muszę przyznać, że nie czuję się w niej tak bezpiecznie i nie prowadzi się tak pewnie jak ford, ale na pewno jest od niego poręczniejsza.

dodał: Edyta
  • Zalety
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • + silnik
  • Wady
  • - wyciszenie
  • - układ jezdny
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Honda Civic

Honda Civic 2009 Honda Civic Si Concept Honda Civic IX Tourer 1.6 i-DTEC 120KM - galeria redakcyjna Honda Civic IX Tourer - galeria redakcyjna Honda Civic IX Honda Civic 2012 Honda Civic V Coupe - galeria społeczności Honda Civic 2012 - wersja amerykańska Honda Civic IV Honda Civic Tourer Concept (2013)
Zobacz inne galerie Honda

Opinie o instalacji LPG

Honda Civic

  • 1.
  • 5,00 Honda Civic VI 1.6 (126KM) 1997r.
    dodał: honda civic, 26.11.2013

    Zdecydowanie POLECAM choć sam nie byłem zwolennikiem gazu w samochodach!! Kupiłem Honde z instalacją w sumie przez przypadek, nie był to warunek konieczny zakupu - a nawet traktowałem taka instalacje w samochodzie sceptycznie. Jednak rozglądając się za wymarzonym samochodem którym to miała być TYLKO i WYŁĄCZNIE Honda Civic szóstej generacji jako trzydrzwiowy hatchback z klimatyzacją - samochody bez nie były brane pod uwagę. Przeglądając w internecie mnóstwo ogłoszeń, a na żywo w jeden tylko dzień pokonując setki kilometrów oglądając 10 egzemplarzy! Oczywiście uprzednio odpowiednio przygotowałem się do zakupu poprzez obszerną lekturę oraz miernik grubości lakieru. Zmęczony długim poszukiwaniem i często nieadekwatnym stanem pojazdu niż w ogłoszeniu, zdecydowałem się na zakup ostatniego w tym dniu oglądanego civica. Trafiłem na ogłoszenie dotyczące mojej już hondy przez przypadek, samochód był o ok. 20% droższy w stosunku do podobnych egzemplarzy, jego cena wykraczała nieco poza kwotę jaką postanowiłem przeznaczyć na zakup samochodu. Oczywiście jako rozsądny kupujący posiadałem "zapas" finansowy przeznaczony na doinwestowanie samochodu po zakupie, musiałem troszeczkę go uszczuplić. Czego nie żałuje... Jadąc pesymistycznie nastawionym w umówione miejsce na oględziny samochodu gdyż posiadał gaz okazało się że trafiłem w dziesiątkę! Civic okazał się być ładnym, zadbanym, w niemalże idaelnym stanie technicznym samochodem z udokumentowanym zadowalającym mnie przebiegiem. Instalację gazową miał założoną w Radwanicach we Wrocławiu w Eko Almie i potraktowałemją jako gratis do stanu technicznego pojazdu który wart był wyższej ceny. Autem zrobiłem ponad 5 tyś kilometrów (poprzedni właściciel ponad 50 000 km na gazie!) i gaz w tym samochodzie nie sprawił mi najmniejszego problemu po prostu jak by go nie było! Różnice czuć tylko w portfelu POWAŻNIE!! oraz na stacji gdy za każdym razem można powiedzieć " Do pełna proszę" a potem uświadomić sobie że gaz to super sprawa widząc na paragonie kwotę za pełne tankowanie gazu, która wystarczyłaby na ok 12L benzyny. Spalanie mojej Hondy to ok 10L LPG w zakorkowanym mieście na klimatyzacji. A na trasie to nawet nie liczę bo pokonanie 100km wychodzi chyba taniej niż PKSem ;) REASUMUJĄC POPRAWNIE ZAMONTOWANA ORAZ REGULARNIE SERWISOWANA (wymiana fliterków oraz korekcja mapki wtrysku po KAŻDEJ wymianie filtra powietrza) INSTALACJA ODWDZIĘCZY SIĘ SPORĄ OSZCZEDNOŚCIĄ ORAZ BEZAWARYJNOŚCIĄ!!!

  • 2.
  • 4,50 Honda Civic VI 1.4 16V (90KM) 1997r.
    dodał: D14A4, 03.06.2011

    Zdecydowanie POLECAM choć sam nie byłem zwolennikiem gazu w samochodach!! Kupiłem Honde z instalacją w sumie przez przypadek, nie był to warunek konieczny zakupu - a nawet traktowałem taka instalacje w samochodzie sceptycznie. Jednak rozglądając się za wymarzonym samochodem którym to miała być TYLKO i WYŁĄCZNIE Honda Civic szóstej generacji jako trzydrzwiowy hatchback z klimatyzacja - samochody bez nie były brane pod uwagę. Przeglądając w internecie mnóstwo ogłoszeń, a na żywo w jeden tylko dzień pokonując setki kilometrów ogladając 10 egzemplarzy! Oczywiście uprzednio odpowiednio przygotowałem się do zakupu poprzez obszerna lekturę oraz miernik grubości lakieru. Zmęczony długim poszukiwaniem i często nieadekwatnym stanem pojazdu niż w ogłoszeniu, zdecydowałem się na zakup ostatniego w tym dniu oglądanego civica. Trafiłem na ogłoszenie dotyczące mojej już hondy przez przypadek, samochód był o ok. 20% droższy w stosunku do podobnych egzemplarzy, jego cena wykraczała nieco poza kwotę jaką postanowiłem przeznaczyć na zakup samochodu. Oczywiście jako rozsądny kupujący posiadałem "zapas" finansowy przeznaczony na doinwestowanie samochodu po zakupie, musiałem troszeczkę go uszczuplić. Czego nie żałuje... Jadąc pesymistycznie nastawionym w umówione miejsce na oględziny samochodu gdyż posiadał gaz okazało się że trafiłem w dziesiątkę! Civic okazał się być ładnym, zadbanym, w niemalże idaelnym stanie technicznym samochodem z udokumentowanym zadowalającym mnie przebiegiem. Instalację gazową potraktowałem jako gratis do stanu technicznego pojazdu który wart był wyższej ceny. Civiciem zrobiłem ponad 5 tyś kilometrów (poprzedni właściciel ponad 50 000 km na gazie!) i gaz w tym samochodzie nie sprawił mi najmniejszego problemu po prostu jak by go nie było! Różnice czuć tylko w portfelu POWAŻNIE!! oraz na stacji gdy za każdym razem można powiedzieć " Do pełna proszę" a potem uświadomić sobie że gaz to super sprawa widząc na paragonie kwotę za pełne tankowanie gazu, która wystarczyłaby na ok 12L benzyny. Spalanie mojej Hondy to ok 10L LPG w zakorkowanym mieście na klimatyzacji. A na trasie to nawet nie liczę bo pokonanie 100km wychodzi chyba taniej niż PKSem ;) REASUMUJĄC POPRAWNIE ZAMONTOWANA ORAZ REGULARNIE SERWISOWANA (wymiana fliterków oraz korekcja mapki wtrysku po KAŻDEJ wymianie filtra powietrza) INSTALACJA ODWDZIĘCZY SIĘ SPORĄ OSZCZEDNOŚCIĄ ORAZ BEZAWARYJNOŚCIĄ!!!

  • 3.
  • 3,00 Honda Civic VI 1.4 16V (75KM) 1997r.
    dodał: Fasol, 19.06.2011

    Ogólnie nie polecam tej sekwencyjnej instalacji, być może spowodowane jest to tym że, instalacja nie została do końca poprawnie zainstalowana. Mianowicie od samego początku były problemy z ustawieniem instalacji. Po dobrym rozgrzaniu silnik niby pracował normalnie ale w momencie np. wciśnięcia pedału gazu samochód ledwo co przyspieszał (co mogło być bardzo niebezpieczne) zwłaszcza przy ruszaniu. Po oględzinach wymieniono listwę wtryskową gazu i się to poprawiło. Ale nie wszystko. Po wymianie ogólnie da się jeździć, ale kiedy dosłownie kilka minut mu się poprzeciąga na biegach lub chciało by się jechać dłuży okres dynamicznie i prędkościami powyżej 120 to dzieje się to samo, dopiero po wyłączeniu i włączeniu silnika wszystko wraca do normy. Teraz mam z nią kolejny problem, mianowicie po tym jak czujnik otrzyma że jest odpowiednia temperatura czynnika chłodzącego i ma się przełączyć na gaz to kontrolka pokazuje powrót do zasilania gazem (efekt taki jakby butla była pusta, mimo że jest pełna) i tak trzeba przycisk cisnąc przez 5 min aż do momentu gdy załapie. Od instalatorów mojego gazu po podłączeniu przez nich pod komputer dowiedziałem się tylko że, on nie wie co jest powodem i tak czasem może się dziać. Tylko że teraz dzieje się tak za każdym odpaleniem silnika po minimum 8 godzinach postoju.

  • 4.
  • 5,00 Honda Civic VIII 1.8 i 16V (140KM) 2011r.
    dodał: artur, 07.02.2013

    Honda na gazie super,ale nie o tym chcę pisać.Posiadam także inny samochód ,montowałem w innej firmie,ale przy okazji montażu instalacji do hondy poprosiłem panów o przegląd tego drugiego.Dotychczas jazda tego drugiego(specjalnie nie podaję marki) była tragiczna,po przeglądzie w firmie na Bytkowskiej nie poznaję samochodu.Jeździ super,nawet lepiej niż na benzynie,nie szarpie,nie piszczy,nie gaśnie,jazda jest bajką ,po podłączeniu do komputera okazało się,że tam gdzie montowałem wcale nie ustawili mi programu,po prostu zamontowali i wypuścili na drogę,męczyłem się półtora roku,ale na szczęście już po kłopocie.

  • 5.
  • 5,00 Honda Civic VI 1.4 16V (90KM) 1998r.
    dodał: darek I, 17.06.2010

    Bezproblemowe działanie instalacji i z tym zwiazane prawidłowe działanie silnika. Żadnych gaśnieć na LPG i benzynie. W warunkach zimowych zaraz po przełaczeniu się na gaz silnik utrzymuje dłużej (niż na benzynie) wysokie obroty(?. Konieczny warunek sprawdzone miejsca zakupu gazu, gdy nie znamy takich miejsc(np. jesteśmy w trasie) zalecam STATOIL drogo i mało energetyczny gaz, ale jest najczystszy. Po Orlenowskim gazie filtry były czarne jak smoła, chociaż najwięcje kilometrów można było przejechać. Polecam tę instalacje do bezproblemowej eksploatcji.

  • 6.
  • 5,00 Honda Civic VIII 1.8 i 16V (140KM) 2006r.
    dodał: bandus, 04.07.2012

    Witajcie. w 2008 roku po namowie przyjaciela zdecydowalem sie na brc 24. w moim 1.8 nie odczulem spadku mocy ani zadnego dyskomfortu z powodu gazu. nie zmienil sie rownierz dzwiek pieknego v-teka :D koszty paliwa zmniejszyly sie o polowe bo mimo ze pali o ok 1 litra wiecej gazu to gaz jest tanszy. Gaz zakladalem w 2008 w EGP. firma bardzo dobra wa przedewszystkim szybka fachowa obslugaa. po 7 godz mialem auto do odbioru. Podaje tel gdyby ktos chcial sie zdeecydowac :504 20 01 01 zaklad znajduje sie w Warszawie na pradze południe.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Honda Civic

Honda Civic

2 645 komentarzy

690 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

surfensurfen

Mam pytanie - do czego służą dwie plastikowe osłonki (błotniki?) pod zderzakiem w wersji IX, poza zawadzaniem o byle krawężnik? Pytam bo właśnie jedną zgubiłem i nie wiem czy jest to potrzebne Czy te elementy są dostępne do kupienia poza ASO? pod jaką nazwą tego szukać?

~lqlimaxl~lqlimaxl

Witam, mam pytanie czy honda civic VII z rocznika 2001 posiada lampke w bagażniku, ponieważ mój model nie ma, albo została zdemontowana.

~michal~michal

witam wszystkie części do honda civic VI 95-99r tel 695902906

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Honda

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
30 655
Przejechany dystans
806 330 537 km
Zatankowanego paliwa
868 433 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 301
Wydanych pieniędzy
1 151 959 zł
Średnie wydatki na auto
1 041 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
7 130
Wydanych pieniędzy
2 255 780 zł
Średnie wydatki na auto
2 038 zł
Zobacz dzienniki kosztów Honda (1 107)

Testy zderzeniowe Honda Civic

Najnowsze testy zderzeniowe Honda Civic przeprowadzone przez Euro NCAP.

Honda Civic 1.8 'Comfort', LHD
2012

Honda Civic
Honda Civic, RHD
2009

Honda Civic
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Honda

Zużycie paliwa Honda Civic VII Sedan

Na podstawie 94 raportów spalania

Pb
LPG
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: samniewiemkto, dodano: 29.01.2013 12:23

Tutaj jest tak jak pisze na autocentrum. Miasto warunki: Bez konieczności nagrzewania(Lato) - poniżej 8 litrów (około 7-7,5 z włączonym radiem). Przy ostrym ruszaniu ciągłej zmianie biegów grubo powyżej 3000 rpm, ledwo przekracza 8 litrów. Ważne żeby nie włączać VTEC'a. Więc czasem więcej gazu nie zaszkodzi. Zima: 8,3-8,5. Trasa. Edit. Była trasa Rybnik - Katowice - wynik 4,8L, przy prędkościach 70-80. Tylko gratulować Hondzie ekonomicznych silników. Jedynie autostrada 5 bieg do dechy ponad 10l/100 wypił. Napraw nie przewiduję - przegląd standard. Wyniki: 7,0 - najmniej miasto, 8,3 najwięcej miasto, 6,2 - cykl mieszany,, z przewagą miasta. Trasa - 4,8. Raz w mieście spalił ponad 9 litrów,ale wtedy tankowałem na Lotosie i jakiegoś żuru do baku wlałem. Ostatnie tankowanie: 75% miasto (ecodriving), 25% trasa 70 km/h 5 bieg. Aktualizacja: Wynik 6,25 litra. Jak diesel. gdybym jeździł cały czas w trasie z pewnością zrobiła by ponad 800 km na 40 litrach. W mieście da się zejść w granice 7,2L/100 km, jednak trzeba unikać bardzo krótkich tras typu 1-3 km. Zimą na V-Power w największe mrozy(2012 rok, w lutym dochodziło do -25 stopni - równo 8L. Jako maksymalne spalanie podaję średnie spalanie w mieście z całego roku.

pełny raport Honda Fastback 1.5i

autor: Pit, dodano: 16.08.2010 12:56

Kolega przesadził trochę. Hybrydą na pewno trzeba nauczyć się jezdzić. Przy przełączeniu na S - czyli sport może i tak jest ale przy normalnej jezdzie na pewno NIE !. Trasa sam i lato ok 130km/h okolo 6l , trasa 70-90km ok. 3,8-4,5 po 100km/h dochodzi do 5l miasto spokojnie bez gwaltownych wyskoków z swiatel ale tak jak wszyscy jezdza okolo 5,5 - 6l - bardzo pomaga tu silnik elektryczny i funkcja stop-go (to w niej lubie najbardziej podjezdzasz bez szelestnie i stoisz nie zauwazony do czas az się załączy wentylator i ktos się zorinetuje i wtedy zdziwienie he he he ). Po za tym cicho, spokojnie i komfortowo. Nauczyc sie jezdzic hybryda to znaczy skrzynia CVT pozwala na redukcje przelozen tak aby utrzymywac obroty najnizej jak mozna w miescie kolo 60 km/h na okolo 1200 a na trasie do 120 km/h -1800-2200 i wtedy jest jak dizel.(rozpedziles samochod sciagnij na chwilkę noge z gazu obroty spadaja tak nisko jak moga przy danej predkosci a potem trzymaj predkosc uzyskaną i tak przy 120 mozesz miec 1800 i 5,5 l/km). Nie zapominajmy ze to prawdziwy Japonczyk prezycja zaczyna sie od jakosci materialow tapicerki konczy na mechanice i to nie zart. 2007 54 tyś km 1,3l bez ustrek. POLECAM

pełny raport Honda Sedan 1.3 Hybrid MX

autor: gzesiolek, dodano: 07.07.2008 14:43

No autko przetestowane pod tym względem statystycznie jak się tylko da... Najpierw moj ojciec przez lat 7, teraz ja juz 5rok... Mieszkam w Krakowie i to muszę poruszać się codziennie północ-południe z krańca do krańca (zainteresowani wiedzą czym to grozi), wiec ostatnimi czasy spalanie wyraznie wzroslo i nie wiem czy to wina tylko remontow i coraz wiekszych korkow, czy juz zuzycia staruszki... Ostatnio w jezdzie wylacznie miejskiej przejezdzam +/- 470km na 40l benzyny... czyli jak łatwo policzyć spalanie ok.8,5l/100km... w zimie potrafi dojść do 9l, ale do 10l nigdy nie dobiło... a nie mam superlekkiej stopy i jak mam możliwość ruszyć szybko to tak ruszam więc silnik zdrowo pracuje zwykle w zakresie 3000-4000rpm, a czasem nawet sięga 6000rpm... W trasie powyżej 100km zwykle utrzymuje 3000obrotow i 100-120km/h, tylko w razie potrzeby (czyt. podczas wyprzedzania) wyciskam ze staruszki jakiekolwiek przyśpieszenie (czyt. 4000-6000obrotow). No i w czasie takiej jazdy spalanie 6-6,5l/100km... narzekać nie mogę... Co do eksploatacji to kosztuje niestety coraz więcej, po 250000 przebiegu nie dziwota, ale jedno mogę potwierdzić - zużywać się zużywa, ale nie psuje się ot tak... żadnej nawet drobnej awarii silnika przez 12lat... co Honda to Honda... A koszty eksploatacji i drobnych napraw (czyt, żarówki, filtry, oleje, wycieraczki, płyn w chłodnicy, do tego ostatnio wahacze i amortyzatory(po raz pierwszy od nowosci!) to przez te moje 5lat to 1,5tys zl rocznie przy serwisie w ASO... drogo? drogo! ale za to staruszka mi sluzy bezawaryjnie i patrzac na jej wartosc rynkowa, sprzedawac sie jej nie oplaci (ok. 8tys zl)

pełny raport Honda Hatchback 1.4 i S

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Honda Civic VII Sedan

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Honda Civic VII Sedan

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Honda Civic VII Sedan
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Honda Civic, oglądali także