Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Kia Rio

Model należący do segmentu B produkowany od 2000 roku. Następca Kii Avelli, uważany również za sukcesora modelu Pride. Pierwsza generacja samochodu została w 2003 roku zmodernizowana, a w 2005 roku na rynku pojawił się odmieniony stylistycznie Rio II. Został on dobrze przyjęty na rynku, czego dowodem były choćby nominacje do konkursu na Samochód Roku 2006 oraz tytuł Autobest 2006. W latach 2007 i 2008 Rio przeszedł drobne modernizacje, a od 2011 roku dostępna jest trzecia generacja auta. Na innych model znany jest również pod nazwą New Pride, Rio Cinco i Rio RX-V.

Generacje Kia Rio

Spoglądając pierwszy raz na Rio III trudno nie przetrzeć oczu ze zdumienia - podczas, gdy dwie pierwsze generacje tego "malucha" wyglądały jak najzwyklejsze "toczydełka", trzecia prezentuje się niemal jak dzieło sztuki na kołach. Dzięki zwartej sylwetce, dynamicznej linii bocznej i wyrazistym detalom (obudowy świateł, wloty powietrza) koreańskie auto jest jednym z najbardziej oryginalnych aut w swojej klasie, pozostawiając pod tym względem w tyle Volkswagena Polo czy Skodę Fabię.

Oprócz atrakcyjnego wyglądu, nadwozie miejskiej Kii cechują też spore - jak na model segmentu B - gabaryty. Te ostatnie przekładają się na spore rozmiary wewnętrzne, które z kolei owocują bardzo obszerną kabiną pasażerską i pojemnym bagażnikiem. Podróż w kabinie uprzyjemniają dodatkowo niezwykle wygodne siedzenia, zaś wykorzystanie bagażnika ułatwiają schowki i dwupoziomowa podłoga.

Po zajęciu miejsca za "kółkiem" i zapoznaniu się z otoczeniem prowadzącego szybko docenimy starania projektantów wnętrza. Deska rozdzielcza ma ciekawą fakturę, a takie elementy jak obudowy zegarów czy przełączniki klimatyzacji jeszcze dodają jej uroku. Na szczególną pochwałę zasługuje dobór materiałów wykończeniowych oraz ich montaż. Świetna okazuje się czytelność wskaźników oraz przejrzystość obsługi. Poprawić można byłoby widoczność na zewnątrz, choć to negatywnie wpłynęłoby na aparycję nadwozia.

To, jak dopracowanym samochodem jest mały "Koreańczyk" dowiadujemy się nie tylko przyglądając się jego wnętrzu, ale również wybierając się nim na jazdę testową. Udanie zestrojone zawieszenie okazuje się złotym środkiem pomiędzy komfortem a stabilnością jazdy - w obu kategoriach nie jest mistrzem klasy B, ale trzyma wysoki poziom. Ostatniego szlifu brakuje nieco układowi kierowniczemu i hamulcom, ale to naprawdę drobny mankament.

Pomimo, że konstruktorzy Rio zrobili samochód, któremu trudno cokolwiek zarzucić, marketingowcy zdecydowali się zafundować mu dość atrakcyjne ceny zakupu. Przy okazji nie zapomnieli "dorzucić" nabywcom niezłe wyposażenie standardowe oraz - tradycyjnie dla Kii - gwarancję o warunkach niespotykanych u żadnego z konkurentów.

Komentarze redakcji

Powagosław: Zwraca na siebie uwagę nie tylko wyglądem, ale i ceną. Jedno i drugie godne starannej uwagi. Poza tym, cieszmy się, że Rio idzie wbrew modzie na miejskie auta o kształtach minivanów. Duży plus.
Luzacjusz: Poprzedniemu Rio najchętniej wsadziłbym dynamit w tyłek. Na tle nudziarskiego ostatnio segmentu B, nowy Rio to niemal dynamit sam w sobie. Rio brawo!

Silniki Kia Rio

Kia Rio III - jaki silnik wybrać?

To budżetowe auto, najmniej trzeba zapłacić za motor benzynowy pod maską. Do wyboru są dwa - oba pracują cicho. Jednak 1.2 85KM cierpi podczas wyprzedzania, można go polecić niewymagającym kierowcom. W razie czego jest jeszcze 1.4l 109KM. Jeśli będzie się go trzymało na wysokich obrotach, za którymi przepada, to pokaże, co potrafi. Podstawowy diesel jest strasznie ospały, dlatego jeśli motor wysokoprężny, to 1.4 90KM.

Kia Rio II - jaki silnik wybrać?

W tym modelu jest kilka silników do wyboru. Nie są ani nadzwyczaj dynamiczne, ani irytująco powolne – ot takie jednostki dla zwykłych ludzi. Oszczędni zainteresują się pewnie niedużym dieslem 1.5 CRDi o mocy 110KM. Spala trochę więcej niż podaje producent, ale i tak nie jest źle. Do tego pracuje dość cicho i ma fajny gadżet – zmienną geometrię łopatek w sprężarce. Fakt, przy większych przebiegach mogą okazać się problematyczne, zresztą jak każda turbosprężarka, ale za to poprawnie działające minimalizują efekt turbodziury na początku obrotomierza. Jeśli chodzi o jednostki benzynowe – jedna jest mocniejsza, a druga słabsza. 1.4l ma niecałe 100KM i zdecydowanie lepiej czuje się na wysokich obrotach, a wtedy pracuje trochę za głośno. 1.6l liczy z kolei 112KM, jest bardziej paliwożerna i naprawdę całkiem żwawo reaguje na pedał „gazu”. Na trasę w sam raz.

Publikacje o Kia Rio

Wersja bazowa. Czy jej zakup ma sens?

Klamka zapadła. Kupujesz nowy samochód. Zdecydowałeś się na segment B - auto wystarczająco przestronne, a jednocześnie na tyle małe, by manewrowanie nim nie nastręczało trudności. Silnik podstawowy. Nawet po ostatnich obniżkach ceny paliw do niskich nie należą, a konie pod maską trzeba przecież wykarmić.

Skazana na trzecią ligę - Kia Rio (2005-2011)

Układ sił w segmencie B nie zmienia się od lat. Zastanawiając się nad zakupem "malucha", większość bierze pod uwagę Fabię, Fiestę, Punto, Polo i Yarisa. Następne w kolejności są często 207, C3, Colt, Micra i Swift. Warto pamiętać, że na tym wybór się nie kończy...

Rio - nowy gracz Kia w segmencie B
 
Nasz test

Czwarta generacja Kia Rio - modelu, który do tej pory w Polsce nie cieszył się zbytnim zainteresowaniem - miała światową premierę podczas Salonu Samochodowego w Genewie w marcu tego roku. Samochód ten dostępny będzie w Polsce od września - my już jesteśmy po pierwszych jazdach testowych.

Kia Rio - Czwarte pokolenie

Wkrótce na naszym rynku ma się pojawić kolejna generacja Kia Rio. Całkowicie nowy samochód jest większy, lepiej wyposażony i ładniejszy od poprzednika. Będzie oferowany w trzech wersjach nadwozia - jako trzy- i pięciodrzwiowy hatchback oraz rodzinny sedan.

Duży, chociaż mały

Czterodrzwiowe Rio należy do najlepiej wyglądających małych sedanów. Czy jednak oferuje wystarczającą ilość miejsca w środku? Przecież w porównaniu z poprzednią generacją stało się nieco mniejsze.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Kia Rio

Kia Rio na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Kia RioautoWcentrum - społeczność Kia Rio

najwyższe oktanyAuta - Kia Rio

Kia Rio 62,60

Kia Rio Blekitka 42,06

Kia Rio Niunia 67,32

Kia Rio 40,22

Kia Rio White 63,92

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Kia Rio

szibi86 30,13

snikers1983 37,47

marcin8626 30,07

Kozak_Barabasz 30,04

maslosky 46,43

autre2003 94,56

FranzKeller 30,08

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Kia Rio

Dwa lata z Rio cz2. (nadwozie/wnętrze,silnik)
Dwa lata z Rio cz2. (nadwozie/wnętrze,silnik) Pierwsza sprawa to zakwalifikowanie auta, która pomoże w dalszej ocenie. Dla mni...
Dedykowany układ wydechowy do Rio - dla poszukujących.
Dedykowany układ wydechowy do Rio - dla poszukujących. W ramach poszukiwań mocy w Rio, znalazłem firmę która robi dedykowany układ wyde...
jestem tu nowy dumny wlasciciel rio
jestem tu nowy dumny wlasciciel rio Witam od miesiaca jestem szczesliwym posiadaczem tego cudenka pierwszy nowy samo...
Komfort i zachowanie auta
Komfort i zachowanie auta Spalanie z początkowych 10-11 litrów spadło do 6,6 na 100 km. W międzyczasie zdą...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Kia Rio

od 40 990 zł do 59 490

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (85 - 109 KM): 1.2 DOHC CVVT, 1.4 DOHC CVVT

 

Diesel (75 - 90 KM): 1.1 WGT, 1.4 WGT

Skrzynie biegów

manualna: 5-biegowa, 6-biegowa

 

automatyczna: 4-stopniowa
Katalog nowych aut Kia Rio
 

Najpopularniejsza wersja Kia Rio

Kia Rio 1.4 DOHC CVVT 109KM - 4 drzwiowy sedan

Najważniejsze wyposażenie

elektryczne szyby
wspomaganie kierownicy

Dostępne kolory

Cena katalogowa

45 490

Zobacz ofertę Kia Rio 1.4 DOHC CVVT 109KM - 4 drzwiowy sedan
 

Kia Rio najczęściej porównywane z:

Volvo V40
1.6 D2 (115 KM)
Peugeot 308
1.2 PureTech (110 KM)
Hyundai i30
1.4 CRDi (90 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny SEAT Leon FR ST Demonstracyjny SEAT Leon FR ST
Rocznik: 2013. Przebieg: 2 651 km. Silnik: 1.4 140KM, benzynowy.
Cena: 86 603 zł 73 600 zł
Zyskujesz: 13 003 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS "BRAZIL"
Rocznik: 2014. Przebieg: 1 000 km. Silnik: 0.1 100KM, benzynowy.
Cena: 63 800 zł 53 900 zł
Zyskujesz: 9 900 zł Zobacz szczegóły »

Używane Kia Rio

Kia Rio
1.3 benzyna 85 KM
2013
42 990 PLN
Kia Rio
benzyna
0
7 000 PLN
Kia Rio
1.5 diesel 90 KM
6 100 km, 2012
35 500 PLN
Kia Rio
1.3 benzyna 75 KM
158 000 km, 2001
3 200 PLN

Ocena auta Kia Rio

  • Średnia ocena
    na podstawie 358 opinii
  • 4,10
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

Kia Rio Kombi 1.3 i (82 KM)

w zeszłym roku w wakacje rzejechaliśmy samochodem całą południową część Polski i byliśmy bardzo zadowoleni z samochodu, był niezawodny. Nadal jesteśmy bardzo zadowoleni również z niezawodności w okresie zimowym.Żałujemy jedynie że nie posiada klimatyzacji.Świetna przyczepność do podłoża i bardzo dobre możliwości manewrowe na parkingu.Przed nim mieliśmy KIA PRIDE( identyczny do naszej poprzedniej MAZDY 121), który również nas nie zawiódł i dlatego postanowiliśmy pozostać w tej atrakcyjnej marce. Nie jest samochodem rajdowym , ale nie ma problemów z wyprzedzaniem TIRÓW na trasie. W tym roku wybieramy sie tym samochodem do Włoch, bo ufamy KIA RIO.

dodał: neipori@poczta.fm
Kia Rio Kombi 1.3 i (82 KM)

Rio II to naprawdę rozsądne i idealne wyjście dla ludzi, którzy chcą mieć niezawodny i tani samochód z 3 letnią gwarancją. Warto podkreślić, że jest bezkonkurencyjne jeśli chodzi o wielkość, przestrzeń w środku, komfort jazdy oraz wygląd - uważam, że to jedno z najprzyjemniejszych aut tego segmentu cenowego jeśli chodzi o bryłę i dostępne kolory metaliczne. Jeśli ktoś ma jakiekolwiek dodatkowe pytania - proszę pisać na mój adres e-mail hw1975@wp.pl W przeciwieństwie - jak mniemam, do innych ludzi, którzy wypowiadają się tu o Rio - ja jestem posiadaczem tego samochodu i mogę powiedzieć prawdziwe wrażenia z eksploatacji tego auta.

dodał: Hubert / hw1975@wp.pl
Kia Rio Kombi 1.5 i 16V (108 KM)

Na obecna chwilę mogę polecić. Szybki (wersja 1500), ładny, zwrotny samochód z duzym i łatwym do załadowania bagażnikiem. Zero kombinacji jak coś włączyć, wyłączyć i gdzie co jest. Żona bierze klucze i jedzie - zero kłopotów i święty spokój. 3 lata gwarancji dają jako taki spokój. Niestety Kia Polska nie uznaje posiadania jakichkolwiek magazynów. Wszystkie części które mi wymieniali jechały z Niemiec. Ceny części wysokie, opłaty w serwisie też(na ale z tego żyją). Osobiście mam prównanie z Lanosem, Nubirą, Xsarą, Magan, Peugotem 307 i wolę RIO (1500).

dodał: jacekkatarzyna@op.pl
Kia Rio Kombi 1.3 i (82 KM)

Wszystko zalezy od dealera, akurat mi sie trafil niezbyt, nie nabili mi klimy, mam niby darmowo na wiosne, ale zawsze niesmak, nawet nic nie powiedzieli ze zmieniany kompresor, dowiedzialem sie przypadkiem, najpierw zaczal szwankowac prawy kierunkowskaz, nie chcial sie wlaczyc, tzn. caly czas wyskakiwal, jakos sie naprawil, chociaz dobrze nie trzyma i przy skrecie trzeba uwazac, a teraz w sobote stanal centralny zamek, ale to nie wina KIA, bo centralny wraz z alarmem wstawial dealer.

dodał: Georg
Kia Rio Kombi 1.5 i 16V (98 KM)

może ktoś napisze czy jest jakiś sposób na zapalającą się co jakiś czas kontrolkę "cheek", oraz przypadki , że w czasie jazdy nagle spadają obroty i w momencie wciskania gazu silnik dusi się . Ja w tym momencie gaszę na 2-3 minuty silnik i po powtórnym uruchomieniu jest dobrze . Proszę o przypadki podobnych objawów u użytkowników Kia Rio, i sposób na usunięcie tej usterki.Z podziękowaniem za informację.Może jakis mądry mechanik z serwisu Kia wyrazi swoja opinię.

dodał: marko
  • Zalety
  • + jakość/cena
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • Wady
  • - wyciszenie
  • - ekonomiczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Kia Rio

Kia Rio 2010 Hatchback Kia Rio hatchback 2012 Kia Rio 2001 Kia Rio sedan 2012 Kia Rio III Hatchback 5d - galeria redakcyjna Kia Rio III 3d Kia Rio II Sedan - galeria społeczności Kia Rio III Hatchback 5d - galeria społeczności Kia Rio II Sedan 1.4 i 16V 97KM - galeria redakcyjna Kia Rio 1.4 - galeria redakcyjna
Zobacz inne galerie Kia

Opinie o instalacji LPG

Kia Rio

  • 1.
  • 5,00 Kia Rio II 1.4 i 16V (97KM) 2007r.
    dodał: vjegna, 28.03.2009

    Mój średn roczny przebieg to około 17000 km. Zalety: cicha praca silnika, większa elastycznośc silnika. Można jeżdzić na 5 biegu z prędkością obrotową silnika 1500 obr/min. Nie stwierdzam spadku mocy silnika, nie ma róznicy w prędkości maksymalnej czy w przyspieszeniu samochodu. W temperaturach ujemnych czas przełaczenia z benzyny na gaz przy rozruchu zimnego silnika po 1,5 do 2 km jazdy, latem do 1 km. Komfort ekonomiczny - w jeżdzie w mieście na baku 32 litrowym osiągam dystans 340 km co przy cenie gazyu 1,65 daje koszt przejazdu 100 km tylko w cenie 15,53 zł. Z eksploatacji samochodu po 30000 km stwierdzam oszczędność z racji jeżdzenia na LPG rzędu 35 procent, licząc koszty spalanej benzyny przy rozruchu silnika i koszty przeglądów.

  • 2.
  • 2,00 Kia Rio II 1.6 i 16V (112KM) 2006r.
    dodał: peijh, 20.06.2010

    Montowałem instalację w firmie Auto-gleńsk w Pszczynie. Z instalacji korzystam od trzech lat. Jest to bardzo rzadki silnik więc prawdopodobnie stąd problemy z ustawieniem map. Co nie usprawiedliwia serwisu, który skasował ponad 3 tyś.zł. Najgorsze jest to, że praca instalacji gazowej zaburza parametry pracy silnika na benzynie. I tu pojawia się problem z punktem odniesienia do wzorcowych ustawień instalacji-błędne koło się zamyka. Po przejechaniu ponad 2 tyś. km na benzynie komputer wraca do prawidłowych ustawień i samochód odzykuje wigor. Nie trwa to jednak długo-przełączenie na gaz psuje wszystko. Ehhh Z daleka od gazu

  • 3.
  • 5,00 Kia Rio II 1.6 i 16V (112KM) 2007r.
    dodał: spider, 16.02.2011

    Wszystko zależy od gazownika;) jeżeli chodzi o RIO to trzeba naprawdę ogarniać temat i oddać auto do specjalisty żeby później nie mieć problemów. Osobiście wybrałem instalacje BRC i jestem zadowolony! Silnik na gazie pracuje lepiej niż na benzynie, co jest dla mnie największym zaskoczeniem. Nie zauważyłem czegoś takiego jak utrata mocy, przełączenie na gaz następuje momentalnie. Koszty poruszania się spadły do minimum. Za około 20zł można spokojnie przejechać 100km. Sama instalacja w aucie jest praktycznie nie widoczna gdyż wszystko zostało sprytnie ukryte:> Całość została zamontowana w EGP w Warszawie. Polecam

  • 4.
  • 5,00 Kia Rio II 1.4 i 16V (97KM) 2006r.
    dodał: Tomaxas, 21.01.2014

    Instalacja założona w 2009 roku w 3 roku eksploatacji. Żadnych różnic między Pb a Lpg nawet wrażenie lepszej pracy na LPG. Do tej pory bez usterek przy przejechaniu 70 tyś km. Stag4 zbiornik teroidalny we wnęce koła zapasowego 42 litry , wtryskiwacze MagicJet. Montaż konfiguracja i serwis w warsztacie w Sosnowcu .

  • 5.
  • 4,50 Kia Rio II 1.6 i 16V (112KM) 2006r.
    dodał: wasiu, 09.09.2014

    Kijanka pięknie przyjęła gaz, dalej jest tak samo żwawa jak wcześniej. Zrobiłem już jakieś 12 tys. km z instalacją, bezawaryjnie, przeglądy na bieżąco robione, na gazie nie świruje. Tylko lać i jeździć. Zakład też polecam bo nie spaprali roboty.

  • 6.
  • 4,50 Kia Rio II 1.4 i 16V (97KM) 2006r.
    dodał: vik84, 09.09.2014

    Kijanka pięknie przyjęła gaz, dalej jest tak samo żwawa jak wcześniej. Zrobiłem już jakieś 12 tys. km z instalacją, bezawaryjnie, przeglądy na bieżąco robione, na gazie nie świruje. Tylko lać i jeździć. Zakład też polecam bo nie spaprali roboty.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Kia Rio

Kia Rio

876 komentarzy

269 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Andrew~Andrew

Witam:
Posiadam Kia Rio II,08r 1.5Crdi,z symbolicznym przebiegiem,
65000km.Silnik ok moc, aż za duża. Od ponad poł roku mam
ogromny problem z łożyskami w tym aucie.Przód był już wymieniany
3 razy,fak że jeden śpec przerobił mnie na częściach.Zapłaciłem
za SKFA a skur... wstawił jakies chińskie badziewie.
Jakieś dwa miesiące temu i innego mechanika,wymieniłem na łożyska SkF.Problem w tym że caly czas podczas jazdy przód,
niemłosiernie szumi,co doprowadza mnie do szału.Nowa diagnoza mówi , że to może tylne łożyska słychać,ewentualnie wchodzi w gre głośne łożysko skrzyni biegów.
Proszę o opinie

~Luk~Luk

Witam!
Kontrolka w filtrze paliwa może zapalać się od jakości oleju napędowego. Woda zbiera się z takiego właśnie powodu, m.in. oczywiście, więc to może być powodem, choć nie musi.
Olej to rzecz istotna jednak jeżeli od początku chodził na takim i nie brał to nie widzę powodu do zmiany, o ile oczywiście nie bierze. Jeżeli natomiast zacznie brać to pozostaje naprawa lub zmiana na gęstszy olej idąc w stronę mineralnego.

~Labo~Labo

Witam niedawno kupiłem Kia Rio 1,5 diesel crdi

Przy odpalaniu silnika zapala mi się kontrolka od wody w filtrze paliwa jednak po odpaleniu silnika gaśnie czy mam się udać do mechanika?

Acha i chciałem wymienić olej jaki wybrać od początku był lany lotos.. czy dalej go lać czy może zmienić na mobil 1 polecał mi to mechanik....

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Kia

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
8 962
Przejechany dystans
4 678 784 km
Zatankowanego paliwa
305 238 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
619
Wydanych pieniędzy
261 920 zł
Średnie wydatki na auto
903 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
2 333
Wydanych pieniędzy
840 960 zł
Średnie wydatki na auto
2 900 zł
Zobacz dzienniki kosztów Kia (290)

Testy zderzeniowe Kia Rio

Najnowsze testy zderzeniowe Kia Rio przeprowadzone przez Euro NCAP.

Kia Rio 1.2 GLS, LHD
2011

Kia Rio
Kia Rio

Kia Rio
2005

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Kia

Zużycie paliwa Kia Rio

Na podstawie 310 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Sprinter, dodano: 14.09.2014 23:38

Witam Jesli chodzi o samochód Kia Rio 1.4 benzyna to porazka Niby auto miejskie a spalanie w miescie w granicach 10 l Na trase sie nie nadaje bo przy predkosciach powyżej 100 km/h zachowuje sie jak piłka ktora za chwile niewiadomo gdzie poleci przy czym spalanie przy sredniej 120 w granicach 10 Dla Mnie ten samochod z tym silniiem 1,4 jest bez sensu ani na miasto ani na trase lepiej kupic np Polo 1.4 diesel

pełny raport Kia Hatchback 5d 1.4 i 16V

autor: tornadoo, dodano: 31.03.2009 19:18

witam was wiec jesli sie leje dobry olej napedowy to spalanie w miescie nie przekracza 7 a jesli jakis bio lub badziewie to dochodzi do 8,5 ale w cenie nie ma duzej roznicy bo to tylko 30 gr wiec nie ma co przeplacac i jezdzic na czyms dobrym bo to lepiej sie oplaca samochodzik fajnie sie zbiera ale mogl by miec pare konikow wiencej :) ogolnie zadowolony i za ta cene z tego rocznika nie ma lepszego :)

pełny raport Kia Hatchback 5d 1.5 CRDi

autor: Marcin, dodano: 18.04.2012 11:30

Uważam że jak na silnik 1.4 109KM to średnie zużycie w mieście od 7 - 7,5 l/100km, na trasie to ok 5l może nawet mniej bo jeszcze nie miałem takiej długiej trasy. Jedyny minus to mały bak chyba 43 litry. Na jednym tankowanie przejeżdżam ok 530-550km

pełny raport Kia Sedan 1.4 DOHC CVVT

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Kia Rio

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Kia Rio

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Kia Rio
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Kia Rio, oglądali także