Szukaj

Informacje o Mitsubishi Outlander

Lata produkcji: 2001 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od 2001 r. ten średniej wielkości SUV (segment I) to jedno z najlepiej sprzedających się aut w gamie japońskiego producenta (wyprodukowano go w liczbie ponad miliona egzemplarzy). Pierwsza generacja modelu była w Kraju Kwitnącej Wiśni sprzedawana pod nazwą Mistubishi Airtrek. Nazwa Outlander zaczęła funkcjonować na wszystkich rynkach dopiero w momencie wprowadzenia drugiej generacji. Mitsubishi Outlander II był już owocem kooperacji z koncernem PSA, stąd jego modelami bliźniaczymi były Peugeot 4007 oraz Citroen C-Crosser. Trzecia generacja Mitsubishi Outlandera zadebiutowała na rynku w roku 2012.
Powagosław

Nowy Outlander jest jak dobra piosenka, z którą trzeba się oswoić, by później polubić. I nawet warto, bo to niebrzydkie dzieło. Jest tylko jeden istotny szczegół, którzy burzy harmonię – cena. Zaporowa jak płyta z autografem Elvisa.

~Powagosław
Luzacjusz

Mitsubishi porzuca „jet fightera”? Ok, świat się zmienia. Ale to zmiana na gorsze. Poprzedni Outlander miał znacznie więcej ikry niż nowy model. Ten jest jakimś ugrzecznionym elegancikiem z dziwnymi proporcjami.

~Luzacjusz

Mitsubishi Outlander – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Nowy Mitsubishi Outlander

Cena od: 103 990 PLN

Oceny Mitsubishi Outlander

Liczba ocen: 422
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(80%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny + Widoczność

Wady

- Stosunek jakość/cena - Koszty utrzymania - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,9
~Bartosz P
Terenowy 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW
Mitsubishi Outlander I
Outlander jest tylko jeden ! Tylko model Turbo Sport 202KM na bazie EVO ! Auto jest nietuzinkowe z charakterem dające sporo frajdy z jazdy , szybki , zwinny , niezawodny. Na drodze porusza się dostojnie a jeżeli trzeba jest w stanie odepchnąć się 4 kołami od asfaltu nie pozostawiając złudzeń i 0-100 zrobić w ok 7.5s. Oj zdziwienie czasami bywa okrutne w momencie gdy inne auto szuka przyczepności a Mitsu odjeżdża ! Samochód idealny na każdą drogę i w terenie też się świetnie zachowuje ze względu na prześwit 20.5cm oraz niewielką wagę 1590kg , śniegi mu nie straszne i do miasta i na trasę co potwierdza vmax 220km/h w instrukcji a pojedzie prawie 230km/h ( 207km/h to błąd w danych technicznych ). Auto nie jest naszpikowane komputerami , monitorkami itd. co jest zaletą wg. mnie. Wnętrze ma wystarczające żeby wyskakiwać na rodzinne eskapady , kokpit jest prosty lecz bardzo przejrzysty i ergonomiczny typowo japoński. Samochód w swojej klasie bezkonkurencyjny rodzinny Crossover obdarzony fantastycznym silnikiem i trakcją z legendarnym stałym napędem 4x4. Niestety brak kontynuacji tego modelu w firmie Mitsubishi , następcy w ociężałych karoseriach nawet nie zbliżają się osiągami i parametrami jezdnymi.
4,4
~Ksu
SUV PHEV 2.0 DOHC MIVEC 121KM 89kW
Mitsubishi Outlander III
Kupiony trochę przypadkowo - z listy branych pod uwagę nadawały się tylko 3 a tylko ten był dostępny od ręki. Teraz szukając kolejnego zaznaczam w wyszukiwarce "hybryda" i zaczynam od Mitsu. To nie jest samochod dla każdego - ale dla mnie całkiem udany kompromis. To SUV do miasta, bez problemu radzi sobie poza miastem, ale wtedy już nie błyszczy. U mnie 2/3 tras to miesto i okolicach a 1/3 długie przeloty autostradowe. Przed kupnem należy koniecznie pamiętać, że: a) Bez gniazdka w garażu czy na słupku przed domem ten samochód po prostu nie ma sensu. Ładowanie w trasie jest mało praktyczne, a komercyjne ładowarki wychodzą często drożej niż benzyna (chyba stwierdzili, że jak jeleń kupił elektryka to nie ma wyjścia). Często wymagany jest też własny kabel do ładowarek za dodatkowe 1000 PLN. b) samochód nie lubi jeździć nerwowo (choć odzyskuje prąd z hamowania) ani bardzo szybko - powyżej 140 na liczniku męczy się i hałasuje, no i trzeba wtedy śledzić odległość od stacji.
4,8
~Paweł
SUV 2.2 DID DOHC 156KM 115kW
Mitsubishi Outlander II
Autko kupiłem rok temu od pierwszego i jedynego właściciela który nabył pojazd jako nowy w polskim salonie. Auto 10-letnie a samochód wyglada jak by wyjechał z fabryki. Przez rok codziennej eksploatacji brak jakichkolwiek usterek , spalanie średnie 8,0 l i nigdy nie przekroczył 9 litrow w jeżdzie po zakorkowanym miescie ( Kraków) , Bardzo wygodne i mocne auto i nie tylko rodzinne. Po rozłożeniu przednich siedzeń otrzymuje się idealną płaszczyznę z tylnym siedzeniem co pozwala kamperować dwóm osobom, a tylna burta po otwierciu do poziomu ułatwia siedzenie a klapa z tylna szybą nawet podczas deszczu, Samochód super.

Raporty spalania Mitsubishi Outlander

Liczba raportów: 486
Średnie spalanie dla Mitsubishi Outlander
7,1 – 13,3
l/100 km
7,6 – 9,1
l/100 km
9,7 – 13,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,0
SUV 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
Mitsubishi Outlander II
Trasa Lublin-Rzeszów przy prędkościach 120, 90, 70, na tempomacie, 4 osoby, z wyprzedzaniem innych - spalanie 6,8. Przesiadłem się z Audi A3 Sportback 270km/360Nm co spowodowało, że początkowo przy dynamicznej jeździe "traktorem" miałem na trasie 7/8 litrów. Trasa Rzeszów-Lublin w nocy przy spokojnej jeździe, cztery osoby - 6,1. Przed Lublinem zszedł do 6.0. Potwierdzam, że taki wynik jest jak najbardziej możliwy. Wydaje mi się, że jak ktoś by się postarał to można zejść minimalnie niżej tylko czy warto kosztem zdrowia psychicznego. Lublin jest mocno zakorkowanym miastem dlatego spalanie w mieście jest dużo wyższe.
11,0
Terenowy 2.4 i 16V 4WD 160KM 118kW
Mitsubishi Outlander I
Autko z tym silnikiem daje rade. 15l to na sutostradzie 140 do 160km/hr i w miescie ostry start. Normalna jazda miejska i autostrada do 130 to juz ok 11-12. Sama sutostrada do 130 to 10.5l. Spokojnie autostarda do 100km 9l.
8,5
SUV PHEV 2.0 DOHC MIVEC 121KM 89kW
Mitsubishi Outlander III
miasto do 8 l/100km autostrada jazda za tirem 5,4 l/100km autostrada przepisowo do predkości 140 km/h pali 10 l/100km autostrada niemcy ile fabryka dała czyli 170 km/h pali 12 l/100km temat rzeka, w lecie nie tankuje czasami przez 2 miesiace, praca, zakupy, dom pieć razy w tygodniu mieszkam blisko miejsca pracy ładuje jeden raz w tygodniu.

Usterki Mitsubishi Outlander

Liczba wpisów: 16
przecieranie skóry na przednich fotelach
  • Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW 2006-2012
  • silnik
Występowanie usterki:
Skóra na fotelach słaba dodatkowo odsłania po bokach stelarz fotela fatalnie to wygląda a szczycą się taką dokładnością.Brak możliwości wyekzekwowania wymiane na gwarancji . AUTO GT specjalista do spraw gwarancji odpisuje : W wyniku ogledzin przedmiotowego zużycia poszycia foteli przednich w dniu 30.06.2011 stwierdzam , że nie powstało ono w wyniku wady materiałowej ani wady kontrukcyjnej siedzenia.Miejscowe ptrzetarcie poszycia foteli jest zużyciem eksploatacyjnym i jako takie nie podlega naprawie ramach gwarncji. Odłonięte elementy konstrukcyjne foteli należy uznać za cechę produktu , nie wadę i jako taka nie podlega gwarancji. Co wy nato ? Przepraszam za rozpisanie się .
Silnik - po odkręceniu korka wlewu oleju idzie biały dym
  • Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW 2006-2012
  • silnik
Witam, Auto posiadam od nowości, nigdy nie miałam żadnych problemów, ma przejechane 75tys km, bardzo ładnie silnik pracuje, ale po odkręceniu wlewu korka oleju idzie biały dym... Czy tak maja te silniki? Czy może coś się dzieje? Nie ma żadnych objawów, oleju dolewam może do 1l na 10tys km. Wszystko chodzi ok.
Problem rozwiązany
1 komentarz
traci moc
  • Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW 2006-2012
  • silnik
Samochód po przekroczeniu 3000 tyś. obrotów silnika traci moc . Nie kopci nie zużywa więcej paliwa , ale co pewien czas muszę się zatrzymać,wyłączyć silnik i powtórnie uruchomić. Przy małych obrotach słychać odgłos jakby karetki pogotowia w oddali na sygnale. Mechanik dwukrotnie już czyścił turbinę i nic nie pomaga.
Problem rozwiązany
13 komentarzy

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 25
5,0
SUV 3.0 i V6 24V XL 220KM 162kW
Mitsubishi Outlander II
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Samochód o niesamowitej mocy i dźwięku silnika (piękne v6) jednak w polskich warunkach i przy takiej cenie musiałem założyć gaz , od dziś wiem że wszystkie moje auto będę kupował benzynowe i zakładał gaz powód prosty , silniki benzynowe są mniej kosztowne po drugie ich naprawy nie są tak drogie a po trzeci nie psują się tak szybko brak turbin ,DPF-ów i innych cudów które...
5,0
SUV 3.0 i V6 24V XL 220KM 162kW
Mitsubishi Outlander II
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Samochód o niesamowitej mocy i dźwięku silnika (piękne v6) jednak w polskich warunkach i przy takiej cenie musiałem założyć gaz , od dziś wiem że wszystkie moje auto będę kupował benzynowe i zakładał gaz powód prosty , silniki benzynowe są mniej kosztowne po drugie ich naprawy nie są tak drogie a po trzeci nie psują się tak szybko brak turbin ,DPF-ów i innych cudów które...
5,0
Terenowy 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW
Mitsubishi Outlander I
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 90 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Instalacja BRC + koniecznie czujnik podci¶nienia powietrza w dolocie. Mój Dzik z turbo wkrêca siê na obroty jak szalony. Od czasu zainstalowania czujnika wydaje mi siê, ¿e spad³o ¶rednie spalanie. Z rana nie mogê doczekaæ siê, kiedy prze³±czy siê na gaz bo mam wra¿enie, ¿e jest...
Mitsubishi Outlander