Szukaj

Informacje o Mitsubishi Outlander

Lata produkcji: 2001 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od 2001 r. ten średniej wielkości SUV (segment I) to jedno z najlepiej sprzedających się aut w gamie japońskiego producenta (wyprodukowano go w liczbie ponad miliona egzemplarzy). Pierwsza generacja modelu była w Kraju Kwitnącej Wiśni sprzedawana pod nazwą Mistubishi Airtrek. Nazwa Outlander zaczęła funkcjonować na wszystkich rynkach dopiero w momencie wprowadzenia drugiej generacji. Mitsubishi Outlander II był już owocem kooperacji z koncernem PSA, stąd jego modelami bliźniaczymi były Peugeot 4007 oraz Citroen C-Crosser. Trzecia generacja Mitsubishi Outlandera zadebiutowała na rynku w roku 2012.
czytaj więcej
Powagosław

Nowy Outlander jest jak dobra piosenka, z którą trzeba się oswoić, by później polubić. I nawet warto, bo to niebrzydkie dzieło. Jest tylko jeden istotny szczegół, którzy burzy harmonię – cena. Zaporowa jak płyta z autografem Elvisa.

~Powagosław
Luzacjusz

Mitsubishi porzuca „jet fightera”? Ok, świat się zmienia. Ale to zmiana na gorsze. Poprzedni Outlander miał znacznie więcej ikry niż nowy model. Ten jest jakimś ugrzecznionym elegancikiem z dziwnymi proporcjami.

~Luzacjusz

Mitsubishi Outlander – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Nowy Mitsubishi Outlander

Cena od: 131 990 PLN
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(80%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny + Widoczność

Wady

- Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,7
~Piotr
SUV PHEV 2.0 DOHC MIVEC 121KM 89kW
Mitsubishi Outlander III
Auti bezawaryjne, ciche, komfortowe i niesamowicie praktyczne. Bez fajerwerków, ale czy to czasem nie bywa zaletą? Pod względem stosunku jakości do ceny trudno o lepszą alternatywę. Oczywiście warunkiem jest dostęp do zwykłego gniazdka i korzystanie z niego. Odczucie z jazdy to jakby spokojne żeglowanie w ciszy, przy czym silnie wciśnięcie gazu powoduje nagły odgłos benzyniaka i sporą dawkę przyspieszenia. Nie czuje się, że auto waży blisko 2 tony, przyczynia się do tego napęd na 4 koła szczególnie przy mokrej nawierzchni.
4,2
~WojtekS2008
SUV 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
Mitsubishi Outlander II
Jest to bardzo dobry samochód, ocena jest subiektywna bo jestem fanem niemieckiej motoryzacji, stąd mniej pozytywne... ale tylko emocje. Auto można nazwać asystentem. Niezawodny, pakowny, niebrzydki, dający pewność że wyjedziesz ze śniegu czy pod górę i że zawsze dojedziesz z punktu A do punktu B. I to właśnie jest to co mi w nim brakuje. Małe emocje z prowadzenia, po prostu siadasz, jedziesz i jesteś spokojny ale jak się chcę prowadzić samochód i czuć drogę to nie najlepsza propozycja. Stąd w moim garażu są dwa auta a Outlander pełni funkcję strażnika :)
5,0
~stefpat
SUV Facelifting 2017 2.0 150KM 110kW
Mitsubishi Outlander III
Po przejechaniu pierwszych 5 tyś kilometrów mogę stwierdzić że auto spełniło wszystkie oczekiwania. Jest odpowiednio pojemne zarówno jeżeli chodzi o bagażnik (3 osobowa rodzina na wakacje spakowała się bez problemu) jak i kabinę (osoba średniego wzrostu z tyłu siedzi z nogą założoną na nogę i jeszcze jest luz przy maksymalnie cofniętym do tyłu przednim fotelu). Komfort podróży bardzo wysoki: dobre tłumienie nierówności, dobre wyciszenie, brak jakichkolwiek drgań czy wibracji lub dziwnych odgłosów. Praca silnika i skrzyni biegów znakomita. Moc wystarczająca do sprawnej jazdy.
Średnie spalanie dla Mitsubishi Outlander
6,4 – 13,3
l/100 km
7,6 – 9,1
l/100 km
7,8 – 13,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,0
SUV PHEV 2.0 DOHC MIVEC 121KM 89kW
Mitsubishi Outlander III
Witam szanownych.tym razem dluga trasa z Lodzi do Anglii. wyjazd na pustej baterii w trybie /normal/. 4 osoby+ caly bagaznik.wiekszosc trasy na tempomacie 125km/h. pomiar spalania za pomoca komputera pokladowego nie ma sensu i jest niemiarodajny..silnik raz napedza tylko kola,raz napedza generator i kola,a co jakis czas bateria napedza auto..komp pokazuje wiec jedna z kilku opcji-zalezy na co sie trafi w danym momencie..od 0,0 l/100km az do 13l/100km .. wiec zawsze tankowalem do drugiego odbicia..z calej trasy 1627km,145,5 litrow benzyny==8,95 l/100km. jazda przyjemna.jak trzeba,to auto ma kopa..pozdrawiam.
7,7
SUV PHEV 2.0 DOHC MIVEC 121KM 89kW
Mitsubishi Outlander III
Witam. napisze to co wszystkich interesuje najbardziej..spalanie na autostradzie. 4 osoby,obficie zaladowany. na trasie z Ostrowi mazowieckiej do Lodzi-232 km,z predkoscia 120-130km/h w trybie ,,save,, auto spalilo 9,2l/100km..uwaga-- podczas podrozy wial silny wiatr czolowy.. jak na taka ciezka chabete to calkiem niezle. najwiecej pije jak chce sie podladowac baterie jezdzac w trybie charge. jesli juz to w trakcie jazdy miejskiej,wtedy trwa to krocej, bo na autostradzie to bez sensu. wtedy bowiem silnik skupia sie glownie na napedzaniu auta. a w trybie /save/ lub /normal/ jest calkiem niezle..
7,3
SUV 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
Mitsubishi Outlander II
Z tym silnikiem na prawdę można jeździć oszczędnie, myślałem , że będzie gorzej jak na taki dość spory samchód. Mam po chip-tuningu do 170KM i na trasie przy 90km/h osiągnać 6,5l/100km nie jest problemem, od czasu do czasu nawet wyprzedzając. W mieście bez problemu 7,5-8,5 to maks nawet przy żwawej jeździe. Po włączeniu napędu 4x4 startuje jak rakieta bez poślizgu kół, dlatego około 0,5-1,0l będzie więcej pokazywać. Dla nowokupujących - po uruchomieniu silnika zawsze pierwsze 1-2km średnie pokaże 11-12l później spada do rzeczywistej.
Padający szósty i trzeci bieg w manualnej skrzyni
  • Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW 2006-2012
  • układ napędowy
  • 236 tys. km
Pewnego pięknego dnia wracałem z delegacji do domu. I co ? nagle mi padła szóstka i musiałem max na piątce jechać. Oddałem do warsztatu, chłopaki stwierdzili, że padł ten bieg. Oddałem do regeneracji. Człowiek zajmujący się naprawami tylko i wyłącznie manualnych skrzyń biegów powiedział, że powyżej 200 tysięcy PLN - to TYPOWE, że pada szóstka w tej niby trwałej, bo japońskiej skrzyni biegów. Dodatkowo też często wypada bieg trzeci. Konstrukcyjnie te skrzynie tak mają, że te biegi są najbardziej obciążone po prostu.
Problem rozwiązany
1 komentarz
przecieranie skóry na przednich fotelach
  • Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW 2006-2012
  • silnik
Występowanie usterki:
Skóra na fotelach słaba dodatkowo odsłania po bokach stelarz fotela fatalnie to wygląda a szczycą się taką dokładnością.Brak możliwości wyekzekwowania wymiane na gwarancji . AUTO GT specjalista do spraw gwarancji odpisuje : W wyniku ogledzin przedmiotowego zużycia poszycia foteli przednich w dniu 30.06.2011 stwierdzam , że nie powstało ono w wyniku wady materiałowej ani wady kontrukcyjnej siedzenia.Miejscowe ptrzetarcie poszycia foteli jest zużyciem eksploatacyjnym i jako takie nie podlega naprawie ramach gwarncji. Odłonięte elementy konstrukcyjne foteli należy uznać za cechę produktu , nie wadę i jako taka nie podlega gwarancji. Co wy nato ? Przepraszam za rozpisanie się .
Nie wiem czy to usterka cz tak to działa
  • Mitsubishi Outlander III SUV
  • inne
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Pytanie moje dotyczy wydajności pompki spryskiwacza przedniej szyby Outlandera z 2020 roku. Mimo pełnego zbiornika płynu pompka ledwo podaje natrysk na dolną część szyby .Wprawdzie wycieraczki spełniają swoje zadanie niemniej jednak trochę mnie to irytuje .Stan ten jest od nowości a staje się problemem w okresie zimowym.

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 27
5,0
SUV 3.0 i V6 24V XL 220KM 162kW
Mitsubishi Outlander II
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Samochód o niesamowitej mocy i dźwięku silnika (piękne v6) jednak w polskich warunkach i przy takiej cenie musiałem założyć gaz , od dziś wiem że wszystkie moje auto będę kupował benzynowe i zakładał gaz powód prosty , silniki benzynowe są mniej kosztowne po drugie ich naprawy nie są tak drogie a po trzeci nie psują się tak szybko brak turbin ,DPF-ów i innych cudów które...
5,0
SUV 3.0 i V6 24V XL 220KM 162kW
Mitsubishi Outlander II
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Samochód o niesamowitej mocy i dźwięku silnika (piękne v6) jednak w polskich warunkach i przy takiej cenie musiałem założyć gaz , od dziś wiem że wszystkie moje auto będę kupował benzynowe i zakładał gaz powód prosty , silniki benzynowe są mniej kosztowne po drugie ich naprawy nie są tak drogie a po trzeci nie psują się tak szybko brak turbin ,DPF-ów i innych cudów które...
5,0
Terenowy 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW
Mitsubishi Outlander I
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 90 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Instalacja BRC + koniecznie czujnik podci¶nienia powietrza w dolocie. Mój Dzik z turbo wkrêca siê na obroty jak szalony. Od czasu zainstalowania czujnika wydaje mi siê, ¿e spad³o ¶rednie spalanie. Z rana nie mogê doczekaæ siê, kiedy prze³±czy siê na gaz bo mam wra¿enie, ¿e jest...
Mitsubishi Outlander