Wszystkie modele

Akcje serwisowe

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Nissan Micra

Miejski model należący do segmentu B. Najmniejszy i zarazem jeden z najlepiej sprzedających się samochodów w historii Nissana -  wyprodukowano go w liczbie ponad 1,7 miliona egzemplarzy. Debiutował w 1982 roku pod nazwą March ("Machi" w Japonii), zastępując model Cherry i rzucając wyzwanie popularnej wtedy w Japonii Hondzie City. Micra była pierwszym japońskim autem wyróżnionym nagrodą Europejskiego Samochodu Roku (w 1993 roku). Obecnie, od 2010 roku na rynku dostępna jest czwarta generacja modelu.

Generacje Nissan Micra

  • Wybierz generację: Nissan Micra IV (2010 - teraz)
    Nissan Micra IV
    Nissan Micra IV Hatchback 5d  KM - galeria redakcyjna - emblemat Nissan Micra IV Hatchback 5d  KM - galeria redakcyjna - maska otwarta Nissan Micra IV Hatchback 5d  KM - galeria redakcyjna - widok z przodu Nissan Micra IV Hatchback 5d  KM - galeria redakcyjna - prędkościomierz Nissan Micra IV Hatchback 5d  KM - galeria redakcyjna - nawiew Nissan Micra IV Hatchback 5d  KM - galeria redakcyjna - schowek przedni otwarty

    Nissan Micra IV

    Czwarta, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu (oznaczona symbolem K13), wprowadzona na rynek w 2010 roku. Pierwowzorem Micry IV był prototyp nazwany W02A, zaprezentowany w 2009 roku. Auto zostało określone przez Nissana jako "global compact...

    więcej o Nissan Micra IV

  • Wybierz generację: Nissan Micra III (2003 - 2010)
    Nissan Micra III
    Nissan Micra - widok z przodu Nissan Micra - widok z tyłu Nissan Micra - widok z przodu Nissan Micra - pełny panel przedni Nissan Micra - deska rozdzielcza Nissan Micra - kierownica

    Nissan Micra III

    Trzecia generacja Micry produkowana w latach 2003-2010. Stylistycznie, auto bazujące na prototypie oznaczonym kodem K12, znów miało niewiele wspólnego ze swoim poprzednikiem. Po wprowadzonych zmianach upodobniło się za to do znanego z nieśmiertelnej sylwetki...

    więcej o Nissan Micra III

  • Wybierz generację: Nissan Micra II (1992 - 2002)
    Nissan Micra II

    Nissan Micra II

    Premiera drugiej generacji modelu (kod K11) odbyła się w 1992 roku. W Europie auto po raz pierwszy sprzedawano pod szyldem Micra (na innych rynkach zachowana została nazwa March). Stylistycznie zdecydowanie różniło się od swojego poprzednika. Zmiany wyszły...

    więcej o Nissan Micra II

  • Wybierz generację: Nissan Micra I (1982 - 1992)
    Nissan Micra I

    Nissan Micra I

    Pierwsza generacja Micry pojawiła się na japońskim rynku w roku 1982 (rok później w Europie) Model będący następcą Nissana Cherry sprzedawano jako Nissan March (w Japonii Machi; auto oznaczono kodem K10). W 1985 roku samochód przeszedł pierwszą modernizację....

    więcej o Nissan Micra I

Nissan Micra IV

Kto pokochał 3. generację Micry za jej niepowtarzalny wygląd (z wysoko umieszczonymi reflektorami i charakterystycznie wyprofilowanym tyłem), ten może się na 4. generacji nieco zawieść. Co prawda jej „jajowate” kształty są przyjemne dla oka i nie wzbudzają takich kontrowersji jak linie poprzedniego modelu, jednak giną w tłumie innych samochodów. Auto wyróżnia się głównie wtedy, gdy spojrzymy na nie… z góry. Na dachu umieszczono bowiem charakterystyczne „fale” pasujące do opływowej sylwetki nadwozia.

Podczas, gdy z zewnątrz miejski Nissan prezentuje się raczej mało oryginalnie, estetów zachęca interesującym projektem deski rozdzielczej. Uwagę zwracają wszechobecne krągłości, z których najciekawiej wyglądają otwory wentylacyjne oraz panel sterowania nawiewem. Z ciekawym designem idzie w parze odpowiednia czytelność wskaźników oraz przyzwoita ergonomia obsługi. Gorzej jest niestety z jakością wykończenia – zastosowane materiały okazują się nieprzyjemne zarówno dla oka, jak i w dotyku.

Po zajęciu miejsca w środku, kierowca Micry może cieszyć się z doskonałej widoczności, ale jednocześnie może narzekać na zbyt mały i zbyt słabo wyprofilowany fotel oraz regulację kierownicy w tylko jednej płaszczyźnie. Przeciętnie prezentuje się obszerność kabiny pasażerskiej – niby nie jest źle, ale do liderów segmentu B dużo brakuje. Całkiem pojemny jest za to bagażnik, którego dodatkowym atutem jest równa powierzchnia ładunkowa po złożeniu tylnej kanapy.

Micra doskonale nadaje się do jazdy po mieście – prowadzenie w takich warunkach ułatwia zarówno wspomniana widoczność, jak i niewielka średnica zawracania oraz dostępny za dopłatą system czujników sprawdzających czy uda się „wcisnąć” w lukę na parkingu. Zachowanie samochodu na ostrych zakrętach czy większych nierównościach nie należy niestety do idealnych – przy pokonywaniu tych pierwszych nadwozie mocno wychyla się na zewnątrz łuku, a przejeżdżanie przez te drugie wiąże się z dość wyraźnym „wytrząsaniem” podróżnych. Precyzja układu kierowniczego i skuteczność układu hamulcowego – przeciętne.

Niezbyt przestronne i kiepsko wykończone wnętrze oraz niedopracowany układ jezdny, Nissan nadrabia (próbuje nadrabiać?) bardzo atrakcyjnymi warunkami zakupu. Klienci chętni na Micrę mogą cieszyć się zarówno z rozsądnie skalkulowanej ceny, jak i bogatego wyposażenia standardowego. W tym ostatnim znajdziemy m.in. ESP, komplet airbagów (czołowych, bocznych, a nawet kurtynowych) oraz elektrycznie sterowane szyby w przednich drzwiach.

Nissan Micra III

Mocno zaokrąglona bryła z krótkimi zwisami, wysoko umieszczone reflektory, niepowtarzalny kształt tyłu - Micra K12 potrafi uwieść swoim wyglądem, zwłaszcza kobiety. Stylistom nie zabrakło pomysłów także przy projektowaniu wnętrza i - co najważniejsze - nie przeszkodziło to im w urządzeniu czytelnego i ergonomicznego kokpitu. Podobać mogą się liczne rozwiązania podnoszące funkcjonalność (np. przesuwna kanapa w hatchbacku), zmartwić może z kolei mocno ograniczona obszerność kabiny i bagażnika.

Z silników stosowanych w małym Nissanie godniejsze polecenia są te benzynowe. Powód jest prosty - motory 1.0 (zbyt powolny i niespecjalnie ekonomiczny), 1.2 (idealny do miasta) oraz 1.4 i 1.6 (świetne na dłuższe wyjazdy) charakteryzują się bardzo niską usterkowością. Diesle z Renault imponują niskim spalaniem, ale sprawiają czasem bardzo kosztowne problemy. Zawieszenie udanie łączy skuteczność resorowania dziur ze stabilnością na ostrych zakrętach.

Uszkodzenia silników wysokoprężnych nierzadko kończą się wymianą silnika, w układach kierowniczych psuje się czasem wspomaganie, a elektryczne wyposażenie wnętrza potrafi "wariować", jednak w ogólnym rozrachunku niezawodność Nissana Micry III. generacji trzeba uznać za przyzwoitą. Naprawy auta z gatunku tych typowo eksploatacyjnych są tanie, ale niektóre awarie (m.in. wspomagania) okazują się bardzo kosztowne w usunięciu. Do kupna japońskiego "malucha" zachęca bogate wyposażenie wielu egzemplarzy, zniechęcają natomiast ceny używanych aut.

Komentarze redakcji

Powagosław: Poprzednia Micra nie była piękna, ale miała styl, który odróżniał ją od konkurencji. Nowa Micra nie jest brzydka, ale bezwolnie wtapia się w konkurencję w swojej klasie. Nawet nie próbuje się wyróżniać.
Luzacjusz: Z przykrością stwierdzam, że Micra stała się autopodróbką, to znaczy podróbką samego siebie, nieudaną zresztą. To się zdarza. Nawet Marlon Brando i Miles Davis kiedyś rozmienili się na drobne. Ale Micra może nie mieć tak wiernych fanów.

Silniki Nissan Micra

Nissan Micra III - jaki silnik wybrać?

Najtańszą Micrę możecie dostać z silnikiem benzynowym o pojemności 1.2l. Moc 65KM nie powala, dlatego warto ten motor kupić tylko dlatego, że jest dość tani i przetrwa w mieście. Poza nim nie, bo brakuje mu zapału. Za około 10 tys. więcej możecie mieć też oszczędnego diesla o mocy 86KM i pojemności 1.5l z tym, że on jeździ już całkiem dobrze również na trasie. Jeśli jednak nie chcecie wydawać na małe auto większej sumy, to warto zainteresować się motorem 1.2l, ale o mocy 80KM. Jest wystarczający, płynnie rozwija swoje możliwości i choć niektórym może wydać się trochę głośny, to i tak jest jednym z lepszych wyborów w tym aucie. Za ponad 50 tys. zł, czyli zbyt drogo, jest jeszcze 88-konny 1.4l. Choć ma tylko 8KM więcej niż 1.2l, to zdecydowanie lepiej radzi sobie z autem, nawet załadowanym. Jeśli cena wam nie przeszkadza, to warto.

motointegrator.autocentrum.pl

Publikacje o Nissan Micra

Nissan Micra - wygładzanie zmarszczek
 
Nasz test Nissan Micra

Miejski Nissan odwiedził klinikę młodości. Usunięto zmarszczki z nadwozia, uzupełniono paletę kolorów i wyposażenie oraz odświeżono wnętrze. Czy dzięki temu Micra będzie w stanie nawiązać walkę z konkurencją?

TOP 10 | Pancerne samochody

W dobie ekologii, która atakuje branżę motoryzacyjną, zwiększa się stopień skomplikowana samochodów, a zarazem - awaryjność. Nic dziwnego, że wielu wraca wspomnieniami do trwałych samochodów z minionych dekad. My wybraliśmy 10 pancernych modeli, które okazały się dopracowane mechanicznie, trwałe i jedyne,...

TOP 10 | Samochody dla studenta

Próba wytypowania dziesiątki samochodów dla studenta jest trudna, gdyż osoby pobierające nauki na wyższych uczelniach mają różne zainteresowania, wymagania, preferencje motoryzacyjne, a koniec końców - również budżety. My jednak podejmujemy się zadania znalezienia 10 fajnych samochodów, które mogą przypaść...

Nissan Micra - nie tylko dla szkół jazdy
 
Nasz test Nissan Micra Elle

Trzecia generacja Nissana Micry kojarzy się z kosmicznym wyglądem i flotą samochodów używanych przez szkoły jazdy. Na rynku pojawiła się jednak nowa, bardziej konserwatywna pod względem wyglądu, generacja. Czy takie zagranie pozwoli utrzymać jej pozycję na rynku? Sprawdźmy...

Nissan Micra - japońskie szaleństwo

Niektóre auta są jak elementy garderoby. Mercedes Klasy S nadaje się na marynarkę, MINI na gustowną spinkę, a Nissan Micra na... no właśnie, na co? Może na spódnicę?

Przeczytaj pozostałe artykuły o Nissan Micra

Nissan Micra na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Nissan MicraautoWcentrum - społeczność Nissan Micra

najwyższe oktanyAuta - Nissan Micra

Nissan Micra Śliwka 35,97

Nissan Micra biedronka 2 53,74

Nissan Micra MIKRUS 59,70

Nissan Micra 52,49

Nissan Micra Zlota pszczolka 57,32

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Nissan Micra

kenross 47,45

woland79 30,10

pigula73 71,03

beer27 59,38

alvaro7 80,35

krzemel 30,05

dolina 63,54

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Nissan Micra

zderzenie z sarną
zderzenie z sarną wczoraj moja zona jadąc do pracy miała stłuczkę z sarną zderzak pęknięty oraz do...
Świece?
Świece? Miałem dziś wizytę znajomego kierowcy rajdowego i kolegi mechanika. Popatrzyli, ...
Serwis aut za granicą
Serwis aut za granicą Wreszcie miałem czas by wymienić w Micrze olej i wszystkie filtry. Jakież było m...
Samochód odebrany...
Samochód odebrany... Samochód odebrany z warsztatu. Wymienione żarówki w desce rozdzielczej, pompa wo...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Nissan Micra

od 32 900 zł do 59 690

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (80 - 98 KM): 1.2, 1.2 DIG-S

 

Skrzynie biegów

manualna: , 5-biegowa

 

automatyczna:
Katalog nowych aut Nissan Micra
 

Najpopularniejsza wersja Nissan Micra

Nissan Micra 1.2 80KM - 5 drzwiowy hatchback

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
komputer
wspomaganie kierownicy
centralny zamek

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

Pakiet personalizacyjny wnętrza - 600
Pakiet Visia - 4 500

Cena katalogowa

32 900

Zobacz ofertę Nissan Micra 1.2 80KM - 5 drzwiowy hatchback
 

Nissan Micra najczęściej porównywane z:

Opel Corsa
1.3 CDTI ECOTEC (75 KM)
Ford Fiesta
1.0 (80 KM)
Fiat Sedici
1.6 16v (120 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Nissan Micra TEKNA I - KEY Demonstracyjny Nissan Micra TEKNA I - KEY
Rocznik: 2013. Silnik: 1.2 80KM, benzynowy.
Cena: 54 480 zł 44 900 zł
Zyskujesz: 9 580 zł Zobacz szczegóły »
Ford Mondeo Mondeo Silver X Plus - 5dr - 1.6 EcoBoost 160KM M6 2014MY Ford Mondeo Mondeo Silver X Plus - 5dr - 1.6 EcoBoost 160KM M6 2014MY
Rocznik: 2014. Silnik: 1.6 160KM, benzynowy.
Cena: 94 050 zł 81 550 zł
Zyskujesz: 12 500 zł Zobacz szczegóły »

Używane Nissan Micra

Nissan Micra
1.2 benzyna 80 KM
1 306 km, 2013
47 900 PLN
Nissan Micra
1.2 benzyna 80 KM
74 000 km, 2004
13 600 PLN
Nissan Micra
benzyna
42 000 km, 2009
25 300 PLN
Nissan Micra
1.0 benzyna 55 KM
165 000 km, 1998
3 100 PLN

Ocena auta Nissan Micra

Wybrane opinie

Nissan Micra Hatchback 1.0 i 16V (54 KM)

Autko na miasto tak ale na trase nie bardzo. Przy ostrej jezdzie sporo pali jak na taki silnik (1L). Na gazie jezdze 2 rok i wszytsko gra. Malo miejsca na tylnych siedzeniach ale dla dwojga wystarczy. Przerazaja tylko ceny czesci zamiennych w razie awarii i braku zamiennika straszne koszty !!! Awarie, ktore ja mialem to : uszkodzona kopulka ok 100 pln nowa zamiennik - unieruchominie pojazdu i akumulator ok 250 pln nowy na pierwszy montarz - holowanie, pompa wody 160pln uzywana -- to z takich wiekszych; mniejsze to : oczywiscie cale zawieszenie bez sprezyn, tlumik wytrzymal od nowosci ale sie rozsypal, uszczelki szyby przedniej urwaly sie mocowania - klej pomocnik, elekryka swiatel przednich do wymiany ok 60 pln nowe kostki zamienniki, amortyzatory bagaznika do dzis opada klapa..., zacierajace sie zawiasy drzwi (5d), awarie ciagla wycieraczek wymienialem 2 razy na uzywane bo nowe sa tylko w orginale 600 pln. Micra jest ok !!!

dodał: k00@op.pl - jacek
Nissan Micra Hatchback 1.0 i 16V (54 KM)

Jestem I właścieielem tego samochodu i muszę powiedzieć, że Micra nawet przy przebiegu 120 000 km sprawuje się świetnie, żadnych awarii, układ wydechowy również seryjny. Nie muszę się martwić, że nie zapali zimą (tak na marginesie akumulator seryjny nigdy nie wymieniany). Bardzo dobre materiały wykończeniowe nie wykazują zbytniego zużycia, nawet oryginalne dywaniki będą służyć do końca. Wykończenie jak na tą klasę bardzo dobre, żadnych chamskich plastików, w tamtym okresie i teraz zresztą też bez porównania do innych. Brak oznak korozji nadwozia. Po tak długim użytkowaniu zalety mogę wymieniać bez końca. Swojego czasu postanowiłem jeździć tym samochodem do jego "śmieci" technicznej (szkoda mi go sprzedać) - ciekawe jak długo? mija 6 lat .

dodał: dickarea@poczta.onet.pl
Nissan Micra Hatchback 5d 1.4 i 16V (88 KM)

Pozytywnie. 2 drzwiowe autko wyglada dynamicznie, z silnikiem 88KM jest dynamiczne. Doskonała automtyczna klima.Doskonałe radio z CD z 6 głosnikami. Doskonałe sterowanie z kierownicy. Oszczędne spalanie. Elegancki design ( szczególnie z jasna tapicerka ). Praktyczny bagażnik z przesuwaną tylną kanapą. Duzo skrytek i trzymaków na butelki. Schowek przedni monstrualny! Doskonały system "bez kluczyka". Słabo wyciszony. Za mała wycieraczka tylna. Poroniona owiewka nad tylna szybą. Pod owiewką nie można domyć szyby. Niepraktyczny schowek pod siedzeniem pasażera z przodu. Moja zona jest szczęśliwa i mocniej mnie kocha od chwili sprezentowania "maleństwa".

dodał: KPW
Nissan Micra Hatchback 1.3 i 16V (75 KM)

stosunek ceny do jakości wypada nader korzystnie, duży plus to wygląd auta - skromne ale coś w sobie ma. Stare micry nie są krzykliwie piękne ale nie są też tandetne. Autko jest bardzo solidne i dobrze pomyślane, rozczulają mnie drobiazgi typu zawieszka na korek od baku (kto zgubił ten zrozumie), zamknięcie drzwi kierowcy tylko na kluczyk (kto zatrzasnął klucze w aucie ten doceni) wszystko się gładko otwiera, zamyka, nie zgrzyta ani nie chrobocze, już się nauczyłam że jeśli coś się nie daje otworzyć jednym palcem to nie należy otwierać albo trzeba pomyśleć nad sposobem bo "na siłę" można tylko spieprzyć.

dodał: zadowolona
Nissan Micra Hatchback 5d 1.2 i 16V (80 KM)

Nieżle dopracowane auto, jestem zadowolony, niestety serwis drogi i niezbyt fachowy, może teraz pod skrzydłami Renault będzie lepiej. Micry wyposażone w system "bez kluczyka" często ulegaja awarii właśnie ze wględu na "strajk" tego systemu, u mnie jak na razie spisuje się bez zarzutu. Samochód dzisiaj jest już niestety jednym z mniejszych w klasie a do najtańszych niestety nie należy co ogranicza jego popularność, do tego specyficzna stylistyka nie każdrmu przypada do gustu. Miąłem zamiar kupić Yrisa ale źle sie w nim po prostu czułem. Wyboru swojego nie żałuję.

dodał: Tombar

Galerie Nissan Micra

Nissan Micra K13 Facelifting (2013) Nissan Micra DIG-S Nissan Micra IV Hatchback 5d - galeria redakcyjna Nissan Micra 2007 Nissan Micra 2001 Nissan Micra 2005 Nissan Micra 2010 Nissan Micra 160 SR Nissan Micra Nissan Micra C+C
Zobacz inne galerie Nissan

Opinie o instalacji LPG

Nissan Micra

  • 1.
  • 4,00 Nissan Micra II 1.3 i 16V (75KM) 1998r.
    dodał: paweł, 31.01.2012

    Instalacja założona w 2004 roku w maju. do autka o przebiegu 30.000 km. Gaz 2 generacji wiadomo jakąś część mocy zabiera przez zwężkę w dolocie, ale nie jest to jakieś straszne. Instalacja założona w Łodzi, w zakładzie Eko Auto ul Rokicińska, i tam serwisowana do dnia dzisiejszego. auto dopiero przy 450 tysiacach km wymagało generalnego remontu ( gaz wypalił zawory). podejrzewam,że gdybym regulował nie co 200 tysiecy km a co 50 tysiecy płytkowo zawory do dzis jezdzilby bez remontu. Po remoncie silnika auto pracuje dalej na gazie idealnie. w ciagu calej ekspolatacji tylko raz strzelił gazem. ale metalowy kolektor jest wiec wytrzymał. ogolnie żałuje,że to nie sekwencja ale na 2 generacji auto sprawuje sie poprawnie. predkosc max wynosi 160 zamiast 175 na godzine przyspieszenie minimalnie gorsze. odpalane na benzynie. spalanie wynosi ok 8 litrow lpg przy jezdzie 110-120 na trasie, miasto do 9 litrów. minimalnie jadac z predkoscia 90 km /h z atirem spali 7 litrow lpg. polecam instalacje brc. teraz w cenie justa można założyć już sekwencje, ja za isntalacje dalem 2600 w 2004 roku.

  • 2.
  • 5,00 Nissan Micra II 1.3 i 16V (75KM) 2000r.
    dodał: ZDZISŁAW.K, 27.08.2013

    A POZA TYM ROBIŁEM SETA 1,6 ROK 2002 W INNYM ZAKŁADZIE I NA OBLĘGORSKĄ JEŻDZIŁEM NA REGULACJĘ I POPRAWKI.

  • 3.
  • 4,75 Nissan Micra I 1.0 (54KM) 1991r.
    dodał: MS, 01.05.2009

    przez 5 lat(60tyś.km przebiegu)bezproblemowa jazda,tylko 3 krotna wymiana filtra gazu

  • 4.
  • 3,75 Nissan Micra II 1.3 i 16V (75KM) 1995r.
    dodał: shrek, 23.10.2011

    Odwalanie ''fuszery'' to dewiza tego zakładu !

  • 5.
  • 4,75 Nissan Micra I 1.0 (54KM) 1991r.
    dodał: SM, 01.05.2009
  • 6.
  • 5,00 Nissan Micra II 1.3 i 16V (75KM) 2000r.
    dodał: ZDZISŁAW .K, 27.08.2013
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Nissan Micra

Nissan Micra

201 komentarzy

150 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~thc~thc

Witam, mam micre k10 i chciałbym do niej wstawić jakieś większe serce. a mianowicie jaki silnik byłby odpowiedni by się zmieścił :d pozdrawiam

~Sewa~Sewa

Witam,

Kupiłem żonie Micrę z 2004 , 1,2 sprowadzoną z Niemiec, niestety komputer też tylko po niemiecku - ktoś poradzi jak zmienić na angielski?
Podobno to opcja dostępna z poziomu użytkownika?
Dzięki za pomoc.

~betka~betka

moja zona ma diesla 1.5dci i musze przyznac wielka porazka po roku siadla pompa paliwa i wtryski pozniej wspomaganie elektryczne a ostatnio w trasie rozsypal sie alternator nie polecam diesla mimo malego spalanie

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Nissan

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
17 012
Przejechany dystans
11 398 120 km
Zatankowanego paliwa
532 631 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
2 365
Wydanych pieniędzy
688 990 zł
Średnie wydatki na auto
1 172 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
3 528
Wydanych pieniędzy
1 015 537 zł
Średnie wydatki na auto
1 727 zł
Zobacz dzienniki kosztów Nissan (588)

Testy zderzeniowe Nissan Micra

Najnowsze testy zderzeniowe Nissan Micra przeprowadzone przez Euro NCAP.

Nissan Micra 1.2 'Visia', LHD
2010

Nissan Micra
Nissan Micra

Nissan Micra
2003

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Nissan

Zużycie paliwa Nissan Micra

Na podstawie 437 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: unifil930@inter, dodano: 10.01.2010 22:37

Mamy zimę używam auta od czasu do czasu, średnia ostatnio w mieście wyszła mi 8,1L/100km. Jak było ciepło bez śniegu i deszczu średnie zużycie miałem ok 6,5-7 L/100km w mieście. Podczas wyprawy do Norwegii ( tak tak byłem tym autkiem daleko od domu) średnia zeszła mi poniżej 5L i naprawdę nie był to super wyczyn. Wyliczenia dały 4,7L/100km, ale cóż norweskie drogi to jest to.

pełny raport Nissan Hatchback 5d 1.2 i 16V

autor: yogibear07, dodano: 23.09.2013 11:52

W mieście średnie zużycie paliwa 7.0l/100km W trasie 6.0l/100km (dla jazdy 120-140km/h) 5.0l/100km (dla jazdy 80-100km/h) Wskazania na paliwie V-power (na Orlenie trzeba doliczyć ok. 0.5l na trasie i 1.0l w mieście). Ogólnie odbiega to od tego co podaje producent ale i tak nie jest źle.

pełny raport Nissan Hatchback 5d 1.2

autor: Pablo, dodano: 07.07.2008 20:48

z tym spalaniem to jest różnie ..... jak sie depnie to lubi łyknąć a w trasie nawet sie zadowoli 4.5l .... Gorzej w zimie nawet 10 L .... części są tanie wbrew mitom jakie krążą o Japończykach ..... choć jestem niemiło zaskoczony ceną popychaczy i płytek regulacyjnych ....komplet 3.5tyś zł :(używany silnik w dobrym stanie kosztuje niecały tysiąc)

pełny raport Nissan Hatchback 1.0 i 16V

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Nissan Micra

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Nissan Micra

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny Nissan Micra III

Kolejna wersja jest znacznie poprawiona pod względem wyglądu jak i wyposażenia. Auto zyskało nowocześniejszy wygląd pasujący do dzisiejszych trendów stylizacji samochodów. Bardziej wyraziste są przednie lampy, duże i wysoko osadzone tylne również są dopasowane do całości. Zastosowano inteligentne zamki,...

Zobacz dane techniczne Nissan Micra
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Nissan Micra, oglądali także