Szukaj

Lista ocen Audi 80 B4 (443) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 619 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~w3d
Audi 80 B4
Sedan 1.9 TDI 90KM 66kW
miałem przednie amortyzatory całkowicie powybijane, jedną ręką można było zahuśtać cały samochód. Tarabanił na dziurach i muzyka się przerywała z CD. Jechałem z dużą prędkością i przed ostrym skrętem w prawo zahamowałem powoli jednocześnie silnikiem i hamulcem ale wjechałem w dziurę przednimi kołami i amortyzatory wybite że nie zareagował na hamowanie i sunął dalej odbiłem się od lewego krawężnika, zniosło mnie na prawy i kołpaki poleciały 10...
4,0
~robertkujawinski@wp.pl
Audi 80 B4
Sedan 2.0 E 115KM 85kW
Zawieszenie proste i bardzo wytrzymale, koszty części niedrogie.Zawieszenie o średniej sztywności nie lubi poprzecznych nierówności. słychac jego prace ale nie przenosi sie to na komfort pasażerów. Auto komfortowo sie prowadzi na rozmiarze opon 195/65 R15 , zmieniłem na 205/55 R16 auto stało sie bardzo sztywne a na koleinach to katasrofa trzeba miec silną rękę i spore umiejętności w prowadzeniu. Na dobrej jakosciowo drodze rewelacja jak po...
1,0
~rozczarowany
Audi 80 B4
Sedan 2.0 90KM 66kW
tragedia, sprowadzony z niemiec, niby zadbany i z małym przebiegiem, na poczatku było w miare ale teraz co sie dzieje to woła o pomste niebios .. jezdzi po całej drodze, buja jak na oceanie, beznadziejnie hamuje z cienkim ABSem, w zakrętach myszkuje, cos tam ociera o nadkole tam cos stuka, znosi przy jezdzie prosto, sciaga przy hamowaniu ...a jakies 2000 km temu był robiony przegląd i wszystko było ok .. wniosek? auto totalnie nieodporne na...
4,0
~Fireblade
Audi 80 B4
Sedan 1.9 TDI 90KM 66kW
Jako tako się prowadzi, ale to nie to. Nie dokońca precyzyjny układ kierowniczy, w aucie tej klasy za tą cene powinno być lepiej. Po za tym na zakrętach lata zaskakująco szybko, tylko nie dokońca wyczuć łatwo granice przyczepności, trudno ją znaleść. W zime już nie jest tak dobrze, inne auta lepiej w zimie jezdzą. W końcu to nie lamno, ale troche byłem zaskoczony, jak w niektóre zakręty się ostro ładowałem, a ta jeszcze nie była podsterowna....
5,0
~mlk@autograf.pl
Audi 80 B4
Sedan 2.0 90KM 66kW
Prowadziło mi sie bardzo dobrze. Auto nawet wybaczało mi moje błędy. Tak było na fabrycznym zawieszeniu, po zmianie na sportowe tz. sprężyny o 60mm w dół amortyzatory Bilstain auto stało sie bardzo czułe na na moje decyzje. Musiałem przerobić układ wydechowy by przejeżdzać przez "spiących policjantów" , koleiny to było coś okropnego gdyż auto dosłownie wklejalo sie w nie. Jeśli ktoś nie lubi twardych aut to nie polecam choć auto dużo lepiej...
3,0
~GG 1607541
Audi 80 B4
Cabrio 2.8 E 174KM 128kW
Ta kwestie rowniez mozna dwojako traktowac. Prowadzi sie pewnie i czuc doskonale auto ale to jednak cabrio wiec mocno jest usztywniona konstrukcja bo przeciez dachu nie ma wiec gdyby byly inne drogi to jezdziloby sie pieknie a tak walczy sie z koleinami....jadac mam wrazenie ze przod inaczej pracuje a tyl jeszcze inaczej jakby nie bylo jedna bryla a jakbym prowadzil autobus przegubowy ale to kazdy posiadacz jolki ma te same odczucia.
3,0
~marcin_belgia
Audi 80 B4
Avant 2.0 90KM 66kW
jezdzilem przed tym samochodem bardro skomnym forden fiestom, ale za ten ford klejil sie na zakrentach. B4 nie nadaje sie do szybkich zakrentow, ogromna podsterownosc! durzo zalezy tez od opon. na starych gumach nie pojezdzisc! dienki stabilizatorom samochud nie chyli sie na zakrentach. zato komfortowe, ale zamiekkie zawieszenie z przodu bardro mocno podnosi nos przy przyspieszaniu. no i oczywiscie za durza moc wspomagania kierownicy.
5,0
~Damian
Audi 80 B4
Avant 2.0 E 115KM 85kW
Jezeli chodzi o ukl jezdny to moge porownac go z volvem V40 gdzie byl poprostu jak dla mnie idealny, kierownice mozna krecic jednym palcem do tego reaguje czule na wszystkie porzadane ruchy. mialem tez Xantie 98 2.0 16v i tam byla tragedia, jedna pompa tzw LHM ktora odpowiadala praktycznie za cala hydraulike lacznie z hydrozawieszeniem, dalem za regeneracje ukl kier 2 tys zl i dalej bylo to samo (gorzej niz bez wspomagania)...
3,0
~espe
Audi 80 B4
Sedan 2.0 E 115KM 85kW
Fatalne zawieszenie przednie - ciężki przód powodował podsterowność. Fatalne było także zjawisko zadzierania "nosa" samochodu do góry podczas przyspieszania. Bardzo niska trwałość zawieszenia - rozwiązanie z poprzednie epoki, pełno gum, gumek, itd. Całość do wymiany co 40 000 km. (na Polskich drogach, pomimo stosowania markowych zamienników). Praktycznie non stop coś pukało (a najczęściej łączniki stabilizatora).
5,0
~Roger84
Audi 80 B4
Avant 2.0 E 115KM 85kW
W tej kwestii samochod spisuje sie swietnie. Nie mozna miec zadnych zastrzezen oprocz jednego. Jest dosc twardy i czuc kazdy dolek ale zalecana jest zmiana amortyzatorow i obnizenie zawieszenia przez co ta sytuacja ma sie diametralnie poprawic. Kierownica dziala bez zarzutow, wspomagania idealne, bardzo lekkie, zadnych problemow z manewrami, nie rzuca na zakretach ani wogole przy jakiej kolwiek szybkiej czy wolnej jezdzie.
Audi 80 B4