Szukaj

Lista ocen Audi A4 B8 (84) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 154 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Maryjan
Audi A4 B8
Limousine 2.0 TDI 143KM 105kW
I tutaj dochodzę do sedna sprawy. 1. klosze przednich lamp są poplamione od środka (czym większy przebieg, tym lampy coraz brudniejsze), audi uznało reklamację ale... nie wymienia lamp na nowe, ani nie wie co z tym zrobić. Pomimo interwencji, firma Kulczyk totalnie olewa klienta, poprostu zupełna ignorancja. W kółko tylko słucham "firma pracuje nad tym problemem, zapewniamy, że zadowolenie klienta jest dla nas najważniejsze" itp. pierdoły,...
3,0
~Pelek
Audi A4 B8
Limousine 2.0 TDI 143KM 105kW
Układ kierowniczy - przycinająca się kierownica [ układ hydrauliczny ] do wymiany maglownica + pompa hydrauliczna. Wiatraczek wentylatora się urwał - WTF ?! Na początku miałem też problem ze światłami -> okazało się że problemem jest przetwornica. Łożyska w kołach to dość częsty problem. Weźmy też pod uwagę, że autko ma 280 000 km.
1,0
~Tomasz
Audi A4 B8
Avant 1.8 TFSI 160KM 118kW
Wymiana tłoków na nowe z niewadliwymi pierścieniami, cały niezbędny osprzęt do tego od korbowodów po uszczelki, przy okazji rozrząd. Panowie w ASO informują, że po ściągnięciu rozrządu nie można założyć starego łańcucha, choćby był w idealnym stanie. Także naprawa w 5 letnim samochodzie może wynieść prawie 30 tyś zł..
1,0
~Pablo
Audi A4 B8
Limousine 2.0 TDi 140KM 103kW
przetwornica 220v od nowiości nie działa sprzegło padło po 34 000 km skóra na kierownicy po jednej stronie się wytarła siedzenie kierowcy całe zmechacone tapicerka niestety materiałowa do kitu.Wymieniałem dwa razy reflektory na gwarancji-- parowały od środka.Trafiłem na prawdziwego knota w wydaniu niemieckim dla Polaków
3,0
~Andrzej
Audi A4 B8
Avant 2.0 TDI 140KM 103kW
Nie jest to samochód bez awaryjny, volkswagen już dawno pozbył się etykiety bez awaryjnych aut silniki które teraz produkuje to kosztowne dno taniej wychodzi jazda stereotypowym BMW czy Alfą czy nawet Renault które mają dużo lepsze silniki zwłaszcza diesla
4,0
~Bartek
Audi A4 B8
Allroad quattro 2.0 TDI 170KM 125kW
Miałem problem z bardzo częstym wypalaniem DPF, mechanik zdiagnozował że leją 2 wtryski, z czego jeden już mocno, drugi delikatnie ale też leje. Po regeneracji 1 szt i kodowaniu obydwu, problem z dpf ustał. Z poważnych usterek nic więcej.
1,0
~Kszyh72
Audi A4 B8
Allroad quattro Facelifting 2.0 TFSI 225KM 165kW
Może ja trafiłem na felerny model ale przy przebiegu 128 tyś (Przebieg autentyczny, samochód z polskiej dystrybucji,leasing )padła turbosprężarka, jakby tego było mało to zaczął przeciekać regulator płynu chłodzącego. Coś z tą jakością Audi szwankuje.
4,0
~Lukasz
Audi A4 B8
Avant 2.0 TDI 143KM 105kW
Poważna usterka to wyciek z pompy wody na 150.000 - przymusowa wymiana. Skorodowały też przewody od oleju Multitronika na 210.000 ale to już nie mały przebieg, poza tym auto non stop jeździ, czasem po 1200 km na dobę, a 800 to już norma
3,0
~Olo
Audi A4 B8
Limousine 1.8 TFSI 160KM 118kW
Filtr paliwa jest... w baku! Trudna wymiana. Zacinał się potencjometr w układzie dolotowym + obluzowała się plastikowa przepustnica - kontrolki sygnalizowały problem - do poważnej awarii nie doszło ale wymiana elementów była kosztowna
Dziennik kosztów dla Audi A4 B8
Średni koszt przejechania 100 km
64,00 zł
7,3
l/100km
9,8
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~Geralt21
Audi A4 B8
Limousine 2.0 TFSI 180KM 132kW
Jak wspominałem rozrząd na łańcuchu mimo niskich przebiegów jakie robiłem nie wytrzymał i komputer z powodu zniszczonego rozrządu zablokował mi możliwość odpalenia silnika. Na szczęście nie doszło do dalszych uszkodzeń.
Audi A4 B8