Szukaj

Lista ocen Audi A5 I (57) - Silnik

Na liście zabraknie 28 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Leon
Audi A5 I
S5 Sportback 3.0 TFSI 333KM 245kW
Byl by doskonaly gdyby nie spalanie. W porownaniu do silnika BMW 3.0 biturbo ma mala turbo dziure. Ale jak juz turbine sie zalaczy to silnik Audi wydaje sie mocniejszy i ma niesamowity ciag. Jak sie jezdzi spokojnie to jest bardzo cichy i komfortowy zwlaszcza w polaczeniu ze skrzynia tiptronic ktora trzyma silnik na niskich obrotach. Jak przelaczym Audi Select Drive na 'Dybamic' to auto robi sie agresywne i silnik ma naprawde duzo...
4,0
~Maciej
Audi A5 I
Coupe 2.0 TFSI 211KM 155kW
Dynamika i osiągi: zdecydowanie 5. Naprawde sie fajnie zbiera. Jezdzilem wieloma autami (E92 325i, 335i, E46 330ci, TT 2,0T, infiniti G ileś tam, Mercedec CLK wszystkie w przedziale 200-300 koni i mam wrażenie ze a5 idzie najlepiej z nich wszystkich. Niestety silnik bardzo czuly na nieszczelnosci i wrazliwy. Beznadziejny rozrzad do wymiany przy max 190 tys. Koszt wymiany 2500-3000 zł. Jak jest luzny to nie stuka jak w BMW tylko cyka....
5,0
~Kuba
Audi A5 I
Sportback 2.0 TDI 170KM 125kW
Silnik cechuje się bardzo wysoką kulturą pracy. 170 KM nie czyni z niego w 100% samochodu sportowego, ale do dynamicznej jazdy wystarczy i nie pozwoli nam zostać daleko w tyle nawet za dużo mocniejszymi konkurentami. Sytuację poprawia wysoki moment obrotowy (jak to w dieslu), więc już przy niskich obrotach auto potrafi ruszyć dość gwałtownie. Jeżeli ktoś poszukuje jednak dużej dawki adrenaliny, powinien zdecydować się na mocniejszy silnik. Mi...
2,0
~Jury
Audi A5 I
Coupe 2.0 TFSI 211KM 155kW
Silnik ma moc lecz gdy pojechałem na hamownie przed chipem, otworzyłem oczy ze zdumienia i przerażenia. Utrata 37 koni po 17tyś km to chyba jakiś żart, mechanik dopiero mnie mile oświecił że silniki TFSI i FSI to najgorszy bubel ponieważ centralnie umieszczony wtryskiwacz nie zmywa tam czegoś z dolotu z odmy i zapycha zawory brudem czy jakoś tak nie wiem nie znam się. Szczerze odradzam ten silnik, auto fajne.
4,0
~KamCK
Audi A5 I
Sportback 2.0 TFSI 180KM 132kW
Po zakupie okazało się ze silnik bierze około 0,7 oleju na 1000 km. Wykonałem stage 1 w salonie audi (900 zł), spadek do około 0,3 l na 1000 km, następnie zmieniłem olej z castrola 5w30 na valvoline 5w40 i zużycie spadło do około 0,15.Jest teraz zupełnie akceptowalne.Przy mojej jeździe dolewam 0,5 l raz na pół roku.Sam silnik fajnie się sprawuje jeżeli chodzo o osi.ągi jak na 180 km.
2,0
~Andrzej
Audi A5 I
Coupe 1.8 TFSI 170KM 125kW
1.8 z turbiną i 170KM w małym, opływowym i lekkim samochodzie i manualna skrzynia powinno palić 6l/100km a w rzeczywistości trzeba się mocno namęczyć żeby zejść do 8l. Mocy ciągle brakuje i na dodatek wada olejowa, koszt naprawy to 10tys zł a kupując nie jesteśmy w stanie zweryfikować jak duża jest wada bo widać ją dopiero po przejechaniu 2 tys km
4,0
~fan
Audi A5 I
Coupe Facelifting 2.0 TFSI 211KM 155kW
Silnik nie bierze oleju, pracuje cicho i ma swoją moc ale... brakuje mu rasowego dźwięku przy wysokich obrotach, wyczuwam turbodziure w przedziale 1500-2500 mimo że ma niby max moment od 1500 obr. Wczesniej miałem Forda wolnossaka i zbierał sie lepiej przy niskich obortach. Skrzynia jest manualna.
2,0
~driver
Audi A5 I
Sportback 2.0 TFSI 211KM 155kW
Silnik od nowości miał problemy z nadmiernym sporzyciem oleju. Dochodziło do 1L / 1000km ! W ramach gwarancji została wykonana modyfikacja (Stage 1) i w półtora roku później naprawa silnika (Stage 2). Nie spodziewałem się tak kiepskej jakości po tej klasie auta.
5,0
~ace
Audi A5 I
Sportback Facelifting 2.0 TDI 177KM 130kW
Jak na dwulitrowy diesel - rakieta. Bardzo cichy i bardzo dynamiczny. Auto momentalnie i bezszelestnie przekracza setke, nie wiele później, 200 przy lekko ponad 3000 obrotów !. Najwiecej jechałem 245 i to już moim zdaniem jest max co mozna pojechac tym samochodem.
5,0
~Kajetan
Audi A5 I
Coupe 2.0 TFSI 211KM 155kW
Silniczek jest genialny. Ciągnie od samego dołu a setkę osiąga w 6,5 sekundy. Jestem bardzo mile zaskoczony jak dwulitrowy silnik radzi sobie z masą 1570 kg. Ten silnik w połączeniu z S-tronikiem oraz quattro to majstersztyk
Audi A5 I