Szukaj

Lista ocen BMW Seria 3 E46 (541) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 491 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Wojtass
BMW Seria 3 E46
Coupe 323 Ci 170KM 125kW
Uważam że to jest największy plus tego auta za raz po silniku. Mam wymienione wszystkie amortyzatory, koła 225x45 r17 auto prowadzi się bardzo pewnie, bardzo trzyma się drogi. W zakrętach jest rewelacyjne jedzie jak po torach. Każdy kto ze mną jechał był zaskoczony, że auto tak się trzyma. Bez podsterowności, wszystko zrównoważone. Nie pojedzie inaczej niż zechcę. Cały czas czuję się że jest to auto ze stali prawdziwe. Układ kierowniczy jest...
4,0
~gregor.w70@wp.pl
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 136KM 100kW
Tak jakby można było spodziewać sie po BMW serii 3-jest dobrze..mówię o serii bez udziwnień typu obniżanie spręzyn itp..Samochód prowadzi się pewnie w zakrętach,prześwit nadwozia dobry na seryjnych felgach 16 cali nie trzeba sie bać podjazdu na krawęznik bądź przejazdu przez martwego glinę.Do codziennej eksploatacji w sam raz.Tłumienie nierówności dobre -ogólnie dość sztywno i przyjemnie,czuć że samochó jest zwarty-ja tak lubie-mówię...
4,0
~Lithuanian driver
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 150KM 110kW
BMW jest od dawna znane ze swoich sportowych inspiracji. Zalogiem tego jest dobrze dobrane i dosc sztywne, nawet w takiej wersji, jak kombi, zawieszenie. Na prostej i kretej drodze samochod doskonale trzyma sie powierzchni, a drgan, spowodowanych nieduzymi wybojami nie czuje sie na kierownicy. Dobrze jest tez dobrany uklad kierowniczy, ktory w odroznieniu od Audi czy Mercedesa dziala dosc opornie, ale pozwala dokladniej kontrolowac samochod w...
4,0
~wo
BMW Seria 3 E46
Sedan 3.0 330i 231KM 170kW
I doskonale, i nie. Auto mimo seryjnego zawieszenia i dużej masy jest twarde, co dodatkowo przy niskim profilu seryjnych opon daje dyskomfort w jeździe po dziurawych miastach. Komfort w porównaniu do e36 328i jest słabszy. Co jest wadą, jest i zaletą. Auto przy każdej prędkości jest stabilne i jedzie jak po szelkach, nawet w łukach na autostradzie przy prędkościach pow.200. Generalnie sprawia wrażenie - im szybciej jedziesz tym lepiej się...
4,0
~W111
BMW Seria 3 E46
Sedan 3.0 330i 231KM 170kW
Mimo seryjnego zawieszenia (nie M-pakiet) i wysokiej masy (1.5t) auto nie jest jakoś bardzo komfortowe i za to daję jedną gwiazdkę mniej. E34 które miało też 1,5 tony płynęło jak aksamit. Natomiast sztywniejsze zawieszenie pomaga wtedy, gdy wykorzysta się potencjał samochodu. Auto bardzo przewidywalne. W zimie trakcja jest bardzo dobra, trzeba tylko pamiętać o dobrych zimówkach. Pod górki wyjeżdża niegorzej niż przednionapędówki, a jak jest...
5,0
~predator
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 150KM 110kW
Wreszcie układ jezdny, który w tej klasie pojazdów, uważam, za najlepszy. Kierowanie tym pojazdem to sama przyjemność, pojazdem kieruje się jak \"bolidem\"!!!. Jest to stwierdzenie dla osób, które wiedzą o czym mówię, gdyż dla osoby, która chce tylko dojechać z punktu \"A\" do punktu \"B\" nie ma to żadnego znaczenia. Ten samochód, dzięki wyważonemu rozkładowi mas 50/50% i tylnemu napędowi jedzie jak po sznurku. Pojęcie nadsterowności lub...
5,0
~HvacWojtek
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.2 320i 170KM 125kW
Napisze tylko, że jeździłem już alfa 156,166, audi a3, a4, skórą fabia, octavia, vw polo, golf3-5, Passat b5-b6, Mazda 323 i pewnie jeszcze kilkoma innymi. Prowadzenie tego auta jest zbliżone do Alfy Romeo czyli genialne, ale ma tą przewagę że mamy tu napęd na tył i poprawny rozkład masy. Pewnie nie bez znaczenia są opony w rozmiarze 245/40/r17. Auto trzyma się drogi jak przyklejone. Układ stabilizacji ESP robi świetna robotę. I włącza się...
5,0
~Rafał
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 150KM 110kW
Jak na tylni napęd to latem duża frajda z jazdy a zimą dobrym pomocnikiem jest kontrola trakcji. Jeżeli niema luzów na zawieszeniu, ma dobrą geometrię i opony zimowe z bieżnikiem to zimom daje sobie rade tam i gdzie przednio napędowe; a nawet lepiej. ( i bez worka piachu w bagażniku - trakcję polepsza min 1/2 baku paliwa i odp ciśnienie w oponach. Zawieszenie ładnie wybiera dziury - felgi 16\". Samochód jest wrażliwy na opony z niskim...
5,0
~Boniek1993
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 318i 143KM 105kW
Dałem 5 tylko dlatego że kupiłem to auto ze względu na wspaniały przecież tylny napęd. I tak jest. Można poszaleć bokiem , w zakręcie czuje auto dobrze, natomiast ogólna przyczepność jest słabsza od Focusa II. Poza tym , być może to problem mojego egzemplarza , chociaż sprawdzałem na stacji diagn. i wszystko OK - przejeżdżejąc przez niewielkie podłużne nierówności polskich dróg (koleiny) przy prędkości powyżej 100km/h aut lata na boki jak...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 3 E46
Średni koszt przejechania 100 km
45,33 zł
8,3
l/100km
10,9
l/100km
12,1
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~robi151 Białystok
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 320d 150KM 110kW
Poprzednio miałem Almerkę HB z 2003 roku i wydawało mi się że super się prowadzi i trzyma drogi. Pomimo że w pracy jeźdzę Oplem Astrą a także Fiatem Bravo z 2008 wydawało mi się że Nissan to super autko i które według mnie biło na głowę te które mam w pracy. Jednak gdy wsiadłem do BMW to nie chciałem z niego wysiadać. Już samam pozycja za kierownicą była bliska ideału. Jak tylko pokonałem pierwsze zakręty nie mogłem się nadzwić że można zrobić...
BMW Seria 3 E46