Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 E39 (314) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 411 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Piotrek
BMW Seria 5 E39
Touring 523 i 170KM 125kW
uszczelka pod głowicą po montażu LPG i przejechaniu ok 10 tyś km, ale powtórzę się duży przebieg robi swoje.. wymiana sprzęgła, regeneracja alternatora, kilka wahaczy w zawieszeniu ceny zamienników znośne, luzy w maglownicy- ale to ponoć norma
5,0
~Maciek
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
żadnych poważnych usterek większość układ jezdny zawieszenie ale nie kupujcie dziadostwa super sklep dla Warszawiaków jest z zamiennikami warto je stosować znają ludzie ten super sklep na Trauguta, dbając o silnik czyli wymiany dobre filtry będziecie jeżdzić
3,0
~pawłomir
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
270 tys - turbosprężarka 275 tys - skrzynia inne - prawe łożysko, pękł termostat w układzie chłodzenia kołysanie obr. silnika przy 60-70 km/h ( obroty ok 1000) - ponoć wtryski i drżenie silnika na biegu jałowym - jeszcze nie zdiagnozowałem
4,0
~ralf
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 184KM 135kW
odpukac w niemalowane jeszcze takowej nie mialem, jedeyne co wymienilem t0 turbine bo miala przebieg 300000 i juz nie dawala cisnienie jak rowniez miala duze luzy na wirniku poza tym, autem przejechalem ponad 40 000 i nic powaznego sie nie stalo
4,0
~kogut_theos1@o2.pl
BMW Seria 5 E39
Touring 520 i 150KM 110kW
Tylko zawieszenie przod(wahacze) i wycieki z mostu. Trzeba wymieniac uszczelniacze ktore nie sa drogie w zakupie ale robocizna to nadrabia. I uwazajcie na \"fachowcow\". Latwo jest zerwac sruby od polosi a wtedy was wepchna w powazne koszta.
5,0
~grzechu133@op.pl
BMW Seria 5 E39
Sedan 3.0 530d 193KM 142kW
raz zdarzyło się unieruchomienie auta w serwisie okazało się:czujnik położenia wału korbowego i wałka rozrządu koszt:ok.800zł z wymianą objawy:auto raz nie chce odpalić kręci i nic tak jakby ropy nie było a po chwili odpala bez problemu i chodzi jak nowe
3,0
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
Na 65000 km, ktore przejechalem zrobilem naprawde duzo. W samochodach po 200000 km prawie wszystko jest do roboty. Bylo sprzeglo, dwumasa, maglownica, poduszki tylnej belki, turbina 2x, zawieszenie, pasek klinowy i rolki a oprocz tego eksploatacje
4,0
~Niko11@wp.pl
BMW Seria 5 E39
Sedan 3.0 530d 184KM 135kW
Nigdy Nie Zdarzyło Sie Aby Auto Staneło i Nie Chciało Jechać, Trzeba sie Liczyć że Bmw 5 Mercedes E Audi A6, To Auta Drogie w Eksploatacji i Gdy już Zacznie Coś Stukać Pukać To Nie Czekają Nas Poważne Usterki tylko Usterki Bardzo Kosztowne.
4,0
~robert 83
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
u siebie wymieniłem całe zawieszenie przód oraz tył ale to normalne po roku jeżdżenia na naszych drogach dało swoje ogólnie całe zawieszenie na dobrych częściach to około 5000 zł ale zrobisz i spokój poza tym reszta bez zasrzeń
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 E39
Średni koszt przejechania 100 km
56,00 zł
8,3
l/100km
12,2
l/100km
14,0
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~patryk_t
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.8 528i 193KM 142kW
Przez 6 tyś. km oprócz "pakietu startowego" (wahacze dolne przednie, obudowa termostatu, wymiana węża wspomagania, drążki kierownicze) nie robiłem jeszcze nic. Nie miałem usterek, więc chyba jest dobrze.
BMW Seria 5 E39