Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 E39 (314) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 411 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Malew32
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
Mam to Auto 2 lata kupiłem od rodziny w której było od 14 lat,zadbane i serwisowane,ale tu chyba wiek robi swoje:Non stop padają mi uszczelki,wymieniłem już uszczelkę miski olejowej,podstawy filtra,simmering bagnetu i obydwie w skrzyni.Padają mi węże od układu chłodzenia.Czujniki ABS/ASC padały mi co miesiąc po jednym. Popsuł się mechanizm szyby w tylnych drzwiach.Teraz poci mi się dyfer.Zakup wachaczy to porażka Lemforder czy inny markowy to...
1,0
~antonio
BMW Seria 5 E39
Sedan 3.0 530d 184KM 135kW
zaliczyłem awarię skrzyni biegów (padała pompa w automacie), padła turbosprężarka, padło webasto, padł sterownik ABS, trzykrotnie padły czujniki położenia zawieszenia (do sterowania ustawieniem ksenonów). Mam podwójne atermiczne szyby - wszystkie się rozwarstwiają, do tego korozja maski, korozja klapy bagażnika, korozja tylnego pasa i okolic wlewu paliwa, odłazi czarny lakier z mocowań lusterek, pękło plastikowe mocowanie wewnątrz przedniej...
2,0
~ANKR65
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 184KM 135kW
niestety, zdarzają się usterki. U mnie: wewnętrzne zwarcie w webasto - pobierało prąd w czasie postoju. Wysiadł sterownik abs (wymiana 2.400 zł), padł wentylator klimatyzacji, padła turbosprężarka, musiałem wymienić amortyzatory z przodu bo jeden się rozciekł, mam w samochodzi w drzwiach podwójne szyby - wszystkie boczne szyby w piątym roku eksploatacji zaczęły się rozwarstwiać - to wygląda paskudnie, padła skrzynia biegów (tiptronic) i to...
4,0
~realista
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
Maglownica, przy przebiegach 200 000 km i powyżej odczuwalnie zużycie tego mechanizmu. Regeneracja ok. 900-1000 zł. Padł (skorodował) silniczek wentylatora do klimy, ciężko znaleźć sam silniczek a cały moduł (lepiej nowy kupić) ok 400 - 500 zł. Wibracje auta - nie jest to może usterka, ale poważna zmora tego samochodu, gdyż ciężko zlokalizować przyczynę tych drgań - u jednych są to krzywe tarcze, złe opony, niewyważone, u innych zwrotnica, u...
5,0
~WiernyFA
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
Nie wiem co mogę powiedzieć o poważnych usterkach. W moim przypadku takie nie wystąpiły. Natomiast by uniknąć ich polecam np kontrolowanie układu chłodzenia aby nie przegrzać silnika. Wymiany oleju regularnie i to dobrych firm. Byle nie castrol, mobil bo to jakieś siki ciotki. Moim zdaniem to najgorsze oleje. Są pewnie jeszcze gorsze ale powiem te co stosowałem. Castrola silnik brał mi 0.5l na 10.000km. Mobil to samo. Obecnie jest Liqui moly i...
4,0
~marcar
BMW Seria 5 E39
Sedan 4.4 540i 282KM 207kW
Wymiana kompletnego rozrządu ale to raczej wiek i eksploatacja niż usterka.Ślizgi łańcucha głównego tzw. uśmiech i 2 banany,4szt. ślizg pod łańcuszki spinające wałki rozrządu,łańcuch główny,napinacz,odme są dwie druga z tyłu na kolektorze ssącym,kpl.uszczelek,rolki 3szt od pasków.Miała być wymieniona uszczelka pod deklem rozrządu bo stąd kapało ale jak było wszystko rozebrane okazało się że rozrząd jest fabryczny więc postanowiłem...
4,0
~booggie@wp.pl
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 184KM 135kW
Wymiana pompy płynu chłodzącego przy ok. 200 tys. (oryginalna Hepu zamawiana w Bawiaria motors przy Czerniakowskiej - 330 zł). Przyznam się, że z własnej winy zapłaciłem więcej za całą naprawę, gdyż nie zareagowałem na czas na szumy w przodzie silnika i pompa zatarła się w czasie jazdy a co za tym idzie zerwała duży pasek, który wciął się pod napinacz paska od klimatyzacji :-( => efekt > musiałem wymienić wspornik pod klimatyzację (bo napinacz...
2,0
~DarekZ15
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
Jeśli chodzi o poważne ustertki nie miał bym nic do napisania gdyby nie katastrofalnie rozwiązany układ chłodzenia. I wiem ktoś powie jeżdże już BMW 5 lat i nigdy mnie nie zawiódł ale patrząc realnie na tą markę jest to niemal niemożliwe. Szczerze powiedziawszy to od lat bolączka BMW i mogą wam mówić że nic sie nie dzieje że ten samochód nie ma prawa się przegrzać bo Visco pracuje non stop. Tak pracuje ale gdy w niewyjaśnionych okolicznościach...
5,0
~bydgoszczanin
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.2 520i 170KM 125kW
Nie było jeszcze sytuacji aby auto odmówiło posłuszeństwa na tyle aby nie można było nim jechać (odpukać!). Natomiast do nie tyle co poważnych ale drogich usterek należy przednie zawieszenie. Pewnie grono ludzi się ze mną nie zgodzi teraz ale jest tylko jeden na to sposób. Odżałować raz troszkę więcej grosza i zrobić wszystko od razu (amortyzatory, wszystkie wahacze, łączniki stabilizatora itd). Koszt takiej wymiany nie powinien wynieść...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 E39
Średni koszt przejechania 100 km
56,00 zł
8,3
l/100km
12,2
l/100km
14,0
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Paweł
BMW Seria 5 E39
Sedan 3.0 530d 184KM 135kW
Jedną poważną usterką, która unieruchomiła auto (bo takie uważam za poważne) to zamarznięcie pompy hamulcowej przy ponad -12C mrozie, co się okazało w servie była woda, a stało się tak, że położenie pompy jest pod obudową filtra kabinowego, gdzie także znajdują się kanały odpływowe wody z karoseri i te owe odpływy przez długie nie były czyszczone aż całkowicie się zatkały, a servo pływało w wodzie :( Wymiana pompy na nową oryginalną,...
BMW Seria 5 E39