Szukaj

Lista ocen Dacia Duster I (103) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 66 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~zly_wilk
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.5 dCi (Euro 6) 90KM 66kW
Czytałem, jak to wspaniale Duster pokonuje wszelkie dziury, progi, itd. Byłem nieco zawiedziony. Jest bardzo dobrze, jedzie się miękko i wygodnie, ale żadnego wjeżdżania na próg bez wyhamowania bym nie doradzał... Dziury w jezdni też lepiej omijać, bo także się je odczuwa. Niemniej powolna jazda na jedynce po leśnej drodze z koleinami czy korzeniami jest wielką przyjemnością. Można jechać bez obaw. Bezproblemowo także pokonuje się...
4,0
~Łukasz
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 SCe 114KM 84kW
Do 90km/h jak na swojego gabaryty ok, ale niewielkie zakręty zmuszają do zwolnienia minimum do 70km/h. Duster przechyla się jak karoca na resorach piórowych/ Za Skoda Fabią teścia nie idzie nadążyć ;) Wiadomo auto jest wysokie, układ kierowniczy średnio precyzyjny, ale poczekajcie tylko jak przyjdzie zaparkować na wysokim krawężniku, albo przejechać przez dziurawą drogę, czy zjechać do lasu, wtedy możecie sobie swoje octavie i golfy......
5,0
~mysla313
Dacia Duster I
SUV 1.5 dCi eco2 110KM 81kW
Jeśli chodzi o autopsję to nie mogę powiedzieć złego słowa... a nawet trzeba rumuna pochwalić. Podłoga, z tego co się orientuję, jest 'pożyczona' z Nissana QQ - a więc marki w miarę solidnej. Auto sprawuję się wzorowo. Zarówno w jeździe po mieście, trasie jak i w terenie. Układ kierowniczy jest całkiem akuratni - nie za sztywny ale precyzyjny, zawieszenie solidne - w sam raz na polskie nawierzchnie. Skatowałem troche brudasa na placu budowy i...
5,0
~Andrzej
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.5 dCi 109KM 80kW
Auto mam dość krótko, ale biorąc pod uwagę innych użytkowników to zawieszenie jest bardzo wytrzymałe - podobno bez większych napraw wytrzymuje 200000 km na naszych drogach. Układ kierowniczy jest wystarczająco precyzyjny do normalnej jazdy, Amortyzacja na super poziomie, czuć że auto jest idioto odporne. Kolosalnym plusem jest bardzo duży prześwit oraz na prawdę przyzwoite właściwości terenowe. Auto jest w stanie wjechać i wyjechać praktycznie...
5,0
~KIEROWCA Z 23 LETNIM STAŻEM
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 16V 105KM 77kW
Wielowahaczowy Zawieszenie McPherson - przód Tył Wielowahaczowy- konstrukcja nissana Wchodziłem w miarę ostre zakręty (ograniczenie 30 km/h) zaznaczam iż była bardzo wysokiej jakości nawierzchnia brak dziur i poprzecznych nierówności- z prędkością ok 80 km /h - bardzo miłe zaskoczenie - karoseria nie buja się a samochód trzyma się drogi jak przyklejony - bardzo duży plus Kierownica - wspomaganie hydrauliczne trochę trzeba się przyzwyczaić...
5,0
~Lawyer
Dacia Duster I
SUV 1.6 16V 105KM 77kW
Auto miękko zestrojone ale na zakrętach trzyma się super. Lubię szybką jazdę a widzę, że osobówki są bardziej wstrzemięźliwe na zakretach. Jednocześnie bdb w terenie. Prześwit 35 to genialna sprawa nawet na codzień (krawężniki, objazdy korków wertepami - super).55 tyś.i bez awarii na razie.No i duży skok sprężyn - całkiem inna jazda po dziurach (jak czasem przesiadam się do osobówki to trudno mi się przyzwyczaić do tak ostrożnej i wolnej jazdy).
4,0
~majcher
Dacia Duster I
SUV 1.5 dCi 107KM 79kW
fajnie, ale lock 4x4 tylko poza obszarem drogi; w wyjątkowych sytuacjach i na krótko, a jak się chce na stale pojeździć z napędem na 4 to układ po jakimś czasie odmawia współpracy; wyskakuje usterka elektroniczna i przełącza na dwa. Poza tym, w trybie "auto" nie sygnalizuje kiedy się włącza napęd na 4 (mam wrażenie że w ogóle się nie włącza). Krótko mówiąc, jak ktoś lubi konkretnie pojeździć 4x4 to raczej nie ten pojazd.
5,0
~Paweł
Dacia Duster I
SUV 1.6 16V 105KM 77kW
Jak dla mnie super, bo auto używam też służbowo w lekkim terenie - zjeżdżając na łąkę, jeżdżąc po wiejskich czy leśnych drogach z wielkimi dziurami, kałużami, koleinami. Podkreślam: w lekkim terenie, nie uprawiając off road. Pomaga w tym duży prześwit i odpowiednio ustawione zawieszenie. Co czuje się też na dużej części dróg asfaltowych, przestaje się zauważać, jak strasznie są dziurawe.
5,0
~xyz123
Dacia Duster I
SUV 1.6 16V 105KM 77kW
Autko trzyma się świetnie drogi do prędkości około 140km/g. Potem kierownica staje się bardzo czuła na wszelkie ruchy wiec trzeba uważać. Napęd 4x4 daje mu dodatkową stabilność. Niestety kiedy kupowałem swoja wersje nie było w wersji benzynowej oferowane ESP. Szkoda bo na niemieckich zaśnieżonych autostradach dało by się lepiej wyprzedzać drugim pasem bmw i itp które zastawały daleko w tyle.
Dziennik kosztów dla Dacia Duster I
Średni koszt przejechania 100 km
38,00 zł
6,8
l/100km
8,1
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Szymon
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.5 dCi 110KM 81kW
Doskonałe tłumienie nierówności. Problem ujawnia się przy większych prędkościach, gdy koło osi przedniej traci kontakt z podłożem przy pokonywaniu nierówności w zakrętach. Wspomaganie średnie, rekompensowane dużą kierownicą. Natomiast w ternie i na śniegu wjedzie tam gdzie drogie i większe SUV y już dawano poddały się. Blokada osi 50/50 % de facto rozłącza się przy ok. 80 km/h
Dacia Duster I