Szukaj

Lista ocen Dacia Duster I SUV 1.6 16V 105KM 77kW 2010-2013 (36) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 17 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Lawyer
Dacia Duster I
SUV 1.6 16V 105KM 77kW
Auto miękko zestrojone ale na zakrętach trzyma się super. Lubię szybką jazdę a widzę, że osobówki są bardziej wstrzemięźliwe na zakretach. Jednocześnie bdb w terenie. Prześwit 35 to genialna sprawa nawet na codzień (krawężniki, objazdy korków wertepami - super).55 tyś.i bez awarii na razie.No i duży skok sprężyn - całkiem inna jazda po dziurach (jak czasem przesiadam się do osobówki to trudno mi się przyzwyczaić do tak ostrożnej i wolnej jazdy).
5,0
~Paweł
Dacia Duster I
SUV 1.6 16V 105KM 77kW
Jak dla mnie super, bo auto używam też służbowo w lekkim terenie - zjeżdżając na łąkę, jeżdżąc po wiejskich czy leśnych drogach z wielkimi dziurami, kałużami, koleinami. Podkreślam: w lekkim terenie, nie uprawiając off road. Pomaga w tym duży prześwit i odpowiednio ustawione zawieszenie. Co czuje się też na dużej części dróg asfaltowych, przestaje się zauważać, jak strasznie są dziurawe.
5,0
~xyz123
Dacia Duster I
SUV 1.6 16V 105KM 77kW
Autko trzyma się świetnie drogi do prędkości około 140km/g. Potem kierownica staje się bardzo czuła na wszelkie ruchy wiec trzeba uważać. Napęd 4x4 daje mu dodatkową stabilność. Niestety kiedy kupowałem swoja wersje nie było w wersji benzynowej oferowane ESP. Szkoda bo na niemieckich zaśnieżonych autostradach dało by się lepiej wyprzedzać drugim pasem bmw i itp które zastawały daleko w tyle.
5,0
~grzegzal@poczta.onet.pl
Dacia Duster I
SUV 1.6 16V 105KM 77kW
Rewelacyjnie się prowadzi zarówno po asfalcie, jak i po drogach nieutwardzonych i krętych, nie odczuwa się nadmiernego bujania; duży prześwit, zabezpieczenie płytą od spodu - rewelacja,wysoko oceniam pracę układu hamulcowego (charakterystyka i skuteczność). Z moich obserwacji Dustera w wersji z napędem na dwie osie wynika, że w trudnym terenie potrafi pokazać pazurki.
4,0
~Marek
Dacia Duster I
SUV 1.6 16V 105KM 77kW
Jeśli chodzi o amortyzację i \"wybieranie\" nierówności to układ jezdny doskonały na nasze drogi, ocenę obniża jednak średni hydrauliczny układ kierowniczy. Samochód zanatto przechyla się na boki przy szybszym pokonywaniu ciaśniejszych zakrętów ale to cecha ogólna wysoko zawieszonych SUV-ów.
4,0
~Tomasz
Dacia Duster I
SUV 1.6 16V 105KM 77kW
Do jazdy w terenie świetny samochód, natomiast na drogach szybkiego ruchu wysoko położony środek ciężkości czyni go niezwykle podatnym na boczne podmuchy. Po pewnym czasie i przyzwyczajeniu się do samochodu nie ma większego problemu w prowadzeniu tego samochodu.
5,0
~Andrzej Wilk
Dacia Duster I
SUV 1.6 16V 105KM 77kW
Zawieszenie Super zwlaszczana dziurawych drogach czy to asfalt czy wiejska droga.Duzy przeswit pod podloga.Na zakretach nie kladzie sie na bok ,takie odczucie utrzymuje trakcje lecz na lodzie potrafi tyl zarzucic przy braku kontry kierownica. Kola nie wyrzucaja blota na drzwi !!!
5,0
~pms67@gazeta.pl
Dacia Duster I
SUV 1.6 16V 105KM 77kW
Rewelacja! Zawieszenie miękkie, ale nie buja na zakrętach. Sztywność dobrana na 5+ Doskonale wybiera dziury, ale nie lubi krótkich progów zwalniających. Na drogach gruntowych jedzie się jak po asfalcie (4x2) Auto jest. b zwrotne: dobrze się parkuje
4,0
~pawgrzyb
Dacia Duster I
SUV 1.6 16V 105KM 77kW
Auto ma tendencje do podsterowności (wyczuwalne na oponach letnich i zimowych) Przy większej prędkości utrzymanie prostego toru jazdy wymaga częstej korekty kierownicą. Ocena dobra ponieważ nierówności wybiera dobrze.
Dziennik kosztów dla Dacia Duster I SUV 1.6 16V 105KM 77kW
Średni koszt przejechania 100 km
40,00 zł
8,9
l/100km
10,6
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Marcin
Dacia Duster I
SUV 1.6 16V 105KM 77kW
Rewelacyjne zawieszenie, bardzo dobrze wybiera nierówności, dobrze sprawuje się także przy większych prędkościach. Ponad 20cm prześwit pozwala na bezproblemowe pokonywanie krawężników i innych przeszkód.
Dacia Duster I SUV