Szukaj

Lista ocen Daewoo Nexia (362) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 429 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~yacoreq@wp.pl
Daewoo Nexia
Sedan 1.5i 75KM 55kW
Układ jezdny jest w porządku. Auto ma dobre zawieszenie, ale dosyć miękkie, co jest odczuwalne zwłaszcza przy większych obciążeniach, a także przy dużych prędkościach. Do jazdy sprotowej raczej się nie nadaje. Za to jest komfortowe i dobrze łagodzi niedoskonałości polskich dróg. Nie wydaje też żadnych "dziwnych" odgłosów. Nie ma też w moim ezemplarzy żadnych luzów. Mnie w zupełności zadowala. Moje auto ma wspomaganie kierownicy, co również...
5,0
~irrecki
Daewoo Nexia
Sedan 1.5i 75KM 55kW
Świetnie wybiera polski nierówności, choć z trwałością nie najlepiej. 160.000 i dwa razy wymieniane sprężyny z tyłu i raz z przodu. Jednak przy tak śmiesznie niskich cenach części to nie da sie tego odczuć. Wymiana amorów i sprężyn z tyłu teraz we wrześniu to koszt 220 zł z przesyłką :) śmieszne ceny, i dobrze :) Dalej o zawieszeniu to: seryjne było bardzo "kanapowe" ale Merc, jednak dość zauważalnie pochylało nadwozie na zakrętach, teraz...
3,0
~carlos
Daewoo Nexia
Sedan 1.5i 16V 90KM 66kW
przy normalne jeździ (taki jest sens istnienia tego samochodu budget car) nie ma problemów. Osobiście denerwuje mnie podsterowność i napęd przedni, po prostu lubię tył. Ale uwaga długi, lekki tył może zarzucić na śliskim. Auto dla mnie za miękkie czyt. komfortowe. Co nie znaczy ze nie da sie jeździć szybko i sprawnie.(na krętym torze (predkosci do 80-90km/h) szybsza niż mocniejsze o 60 km samochody). Technika jazdy najważniejsza.
3,0
~Gordo90
Daewoo Nexia
Hatchback 1.5i 75KM 55kW
Układ jedny jest zestrojony bardzo miekko, chyba mozna powiedzieć, że nawet komfortowo (gdyby nie te fotele to by bylo bardzo komfortowo). Nie należy on do najprecyzyjniejszych z powody zbyt miekkiego zawiszeszenia (lubi sie wychylac na zakretach nawet przy stosunkowo niskich predkosciach), wspomagnie kierownicy bardzo pomaga podczas parkowania w miescie tym stosunkowo duzym autem, ale przy wiekszych predkoscia nie czuc jak auto jedzie.
5,0
~myob@yoyo.pl
Daewoo Nexia
Sedan 1.5i 75KM 55kW
Pewnie się prowadzi do prędkości 120 km/h, później wspomaganie przeszkadza. Za miękkie zawieszenie - przy hamowaniu nurkuje, przy przyspieszaniu przysiada (podglądnijcie inne Nexie), po zakrętach trudno się jedzie 140 km/h ale 120 spoko. Ale, ale - moja 77 letnia babcia przewieziona Skodą Felicją i Nexia 700 km powidziała mi, że woli mój samochód bo jest wygodniejszy i bardziej komfortowy. Można przyjąć, że babcia jest bezstronna. Nie narzekajmy.
3,0
~Maćko
Daewoo Nexia
Hatchback 1.5i 75KM 55kW
Tu niestety mam powody do narzekań - mam wersję GL - goluteńka. Nie ma wspomagania kierownicy przez co trzeba się mocno namęczyć manewrując na parkingach lib wąskich, krętych uliczkach. Poza tym coś mi stuka przy maksymalnych skrętach kierownicy. Zawieszenie bardzo miękkie przez co nawet z 2 pasażerami z tyłu samochodu i pustym bagażnikiem na większych nierównościach koła potrafią dobić do nadkoli. Hamulce znakomite.
4,0
~$ebi
Daewoo Nexia
Hatchback 1.5i 75KM 55kW
Po gładkiej nawierzchni jedzie się bardzo komfortowo. Na dziurach niestety zawieszenie daje się odczuć i usłyszeć. Trzymanie drogi niezłe, ale duże przechyły na zakrętach psują troche wrażenie. Bardzo mocne wspomaganie kierownicy - zaczyna przeszkadzać przy wyższych prędkościach. Trudno ustawić zbieżność tak, żeby auta w ogóle nie ciągnęło na którąś stronę. Hamulce skuteczne, ale wymagają przyzwyczajenia (głęboko osadzony pedał).
3,0
~Patryk
Daewoo Nexia
Hatchback 1.5i 75KM 55kW
Tył dosyć wysoko zawieszony więc tłumika podczas wypadu na grzybki nie zostawiłem w lesie ;D reszty nie skomentuje bo to już technika jazdy każdego kierowcy jest inna więc się nie wypowiem. Mi np podczas wchodzenie w zakręt wszystko latało po aucie mimo że z dużą prędkością nie wchodziłem. ABS ma jakiś dziwny problem za to, tzn zimą chodzi a jak się zrobi ciepło to ma problem jakiś.
3,0
~kropi
Daewoo Nexia
Hatchback 1.5i 75KM 55kW
Zawieszenie proste jak budowa cepa, fabrycznie nieco miękkawe - dużo bardziej, niż w kadecie - więc po mieście było super, trochę gorzej po górskich serpentynach, zwł. z bagażem. Trochę się poprawiło po wkręceniu gumek utwardzających w sprężyny - koszt kilku złotych a poprawa znacząca. Miała jakieś luzy na maglu, w sumie drobiazg, zresztą nie zauważyłem progresji przez ten czas, gdy nią jeździłem.
2,0
~posiadacz
Daewoo Nexia
Hatchback 1.5i 75KM 55kW
Jak to jest, auto jest miekkie, a nie jest komfortowe? Słabo wybiera nierówności, bujając na nich dość mocno. Na zakrętach przechyły tez sa zauwazalne, ale samochod ten sluzy do spokojnej jazdy i wtedy nie ma problemu. Trwalosc zawieszenia równiez jest bardzo dobra, a ceny czesci super niskie. Jedynie hamulce sa kiepsciutkie pod wzgledem skutecznosci i czesto trzeba do nich zagladac
Daewoo Nexia