Szukaj

Lista ocen Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW 2007-2012 (101) - Silnik

Na liście zabraknie 23 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Dario
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Cichutko, elegancko a moc pod maską! Muszę jednak przyznać że diesel 1,6 120 KM jak się rozgrzeje tyka tak samo jak bęzyna, a dostarcza dodatkowych emocji! Na 3 i 4 biegu jak sie \"depnie\" wgniata do fotela,gdyby jednak nie ten DPS (filtr cząstek stałych).Nie sprawdza się przy małych przebiegach, częstym zapalaniu i gaszeniu silnika.
5,0
~nuovabravo.blox.pl
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Silnik to jedna z najlepszych rzeczy w tym aucie, ciągnie od 2tys do 6,5tys obrotów, a do tego na swoją moc jest oszczędny. Brak turbodziury. A do tego cichy. I 200 km/h poleci, a ze świateł też ładnie startuje. Gumę można spalić jak ktoś chce :). Na wymiany wchodzi 3L oleju, ale wymiana w ASO jest droższa niż w 1.4 90KM bo niby coś tam więcej robią.
5,0
~pablo80
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
odnoszę wrażenie że nadaję się lepiej na trasy niż na miasto bardzo ciekawy przebieg krzywej momentu obrotowego jak jezdzi się delikatnie to zachowuje się jak zwykłe 1.4 jak trochę depniemy zamienia sie w małą rajdówkę ,t-jet to po prostu piękna uniwersalność ,hałas na trasie przy 170 jest taki sam jak przy 120
5,0
~zadowolony uzytkownik:)
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Jest to największy atut tego samochodu (nie jedyny!). Ładna kultura jazdy i konkretna moc sprawia,ze jezdzi sie baaardzo przyjemnie. Wyprzedzanie na trasie samochodow 150konnych to mozna powiedziec standard. Od 60 do 12 idzie jak burza. Troche glosny przy predkosci powyzej 120km/h, ale rzadko tyle jezdze(poza tym, jest radio).
5,0
~bravooo
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Bardzo fajny silnik 1.4 16V T-Jet. Bardzo elastyczny.Dla mnie silnik to duży plus tego samochodu. 2000 tyś. obrotów i samochód jedzie bez najmniejszego problemu. Silnik cichy. Prędkość 170 km/h dla tego samochodziku to bułka z masłem. Rozpędza się bez wysiłku. MINUS jak się jeździ dynamicznie to bardzo dużo pali.
5,0
~Magirus
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
T-Jet jest silnikiem,który zrobił na mnie pozytywne wrażenie pomimo małej pojemności samochód zbiera się rewelacyjnie w każdym zakresie obrotów, a przy tym jest bardzo elastyczny, jedyną wadą tego silnika jest duże spalanie - w mieście przy ogromnych korkach 11- 13 litrów. W dni wolne kiedy ulice są mniej zakorkowane 9-10 litrów.
5,0
~Piotr
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
poprzednio miałem bravę z silnikiem 1,2. Chciałem teraz kupić coś mocniejszego. Podchodziłem do VW 1,6, Toyoty i do Ceeda! Nie zdawałem sobie sprawy, że znów kupię Fiata. Ten silnik, mimo małej pojemności to jest to! Cięgnie od dołu / o górze nie powiem, bo jeszcze nie było gdzie sprawdzić/, jest zrywny i w miarę cichy! Znakomity!
5,0
~wojciech1978
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Silnik jest świetny jak na 120 KM wyciągnięte ze 1,4l pojemności. Elastyczność bardzo dobra. Na autostradzie autko ku mojej radości przyspiesza z wigorem i nawet powyżej 160/170 km/h ma parę :) Spodziewałem się dobrych wyników i auto nie zawiodło mnie pod tym względem :)
5,0
~Darek
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Silnik benzyna turbo Fiatowski, jedyna rozsądna opcja jak omijasz TSI. 120KM to minimum moje auto wazy 1335kg, wiec silnik 90KM to dla samobójców. Nic sie nie dzieje, zero napraw. Super 6 bieg, pozwala na niskie obroty na autostradach! Pełna moc przy 1800/obr
5,0
~zygus
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
silnik benzynowy turbodoladowany. Dynamiczny. Zaskakujaco silnie wciskajacy w fotel. Szczegolnie dajacy przyjemnosc dla osob ktore wczesniej uzytkowaly auta ponizej 100km. Jest dosyc glosny. Dzwiek nie jest idealny ale tez nie jakis obciachowy.
Fiat Bravo II Hatchback 5d