Szukaj

Lista ocen Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW 2007-2012 (101) - Silnik

Na liście zabraknie 23 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~stigzak
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Silnik to dla mnie jedna z najważniejszych rzeczy w aucie. Wiem jak potrafi \"zepsuć\" całokształt. Tutaj jest bardzo dobrze. Silnik a właściwie turbina generuje już od 2000rpm duży moment obrotowy także od ok. 80km/h można już jechać i co ważniejsze, przyspieszać na 6-tym biegu. Jest wtedy cicho i ekonomicznie. Lag jest mały i nie przeszkadza - w końcu turbina nie jest jakaś wielka. Silnik ciągnie bez protestu do końca choć po przekroczeniu...
4,0
~Tomek
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Silnik jest dość elastyczny, turbodoładowanie robi swoje i jeszcze przed 2000 obr/min możemy cieszyć się maksymalnym momentem obrotowym ale daleko mu do kultury pracy np. silnika 1,6 TOYOTY. Wibracje (w końcu niewielkiej jednostki napędowej) są wyraźnie wyczuwalne. Nie jest źle ale mogłoby być lepiej - nad lepszym wyważeniem poszczególnych elementów silnika można by było popracować. 27.11.2009 - wibracje silnika o których pisałem pół roku...
4,0
~Tom
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
120km to absolutne minimum do tego samochodu. Miałem okazję przejechać się wersją bez turbo 90km i czułem się jakbym holował za sobą jeszcze jakieś auto - ogólnie był dramat, dynamika zerowa. 120km T-jet radzi sobie natomiast sprawnie. Nie jest demonem prędkości, ale jeździ lekko i przyjemnie. Ma wystarczającą moc na trasę i do miasta. W miarę bez stresu można nim wyprzedzać, a dzięki turbinie nie musimy go szlifować wysoko jak wolnossaka....
4,0
~KolegaAlvara
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Silnik pracuje w miare kulturalnie jednak uwazam iz moglby robic to jeszcze ciszej. Zbyt elastyczny nie jest ale w koncu jest po to 6 biegów przy pojemnosci 1,4 litra zeby machac lewarkiem jednak porzadne nacisniecie pedału gazu powyzej 2500-3000 obr/min daje niesamowity efekt. Aczkolwiek z góry uprzedzam zebyscie nie oczekiwali niewiadomo czego. Samochód posiada 120 KM, w razie potrzeby bardzo sie przydaja jednak nie jest to jazda jak 2,0...
5,0
~pelipek@o2.pl
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Doskonały silnik 120 KM, turbina świetnie się sprawuje, niesamowite przyspieszenie, aż boje się pomyśleć co potrafi silnik 150 KM ;) Mój na trasie do 180 km/h rozpędza się bez najmniejszego wysiłku, potem juz trzeba troszkę go pomęczyć, na razie max to 195 km/h, na szybszą jazdę nie było warunków :) Uważam, że dla osoby jeżdżącej głownie po mieście i "robiącej" max 20 tys km rocznie T-jet 120 jest idealny m rozwiązaniem. Zdecydowanie polecam !!
5,0
~MirekJ
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
bardzo dobry silnik z turbiną praktycznie od najmniejszych zakresów obrotów fajnie się zbiera, bardzo dobra kultura pracy dobrze zestrojony z 6 stopniową skrzynią biegów i z umiarkowanym apetytem na benzynę, można jadąc tak około 100km/h zejść poniżej 6l/100 a jadąc bardziej dynamicznie 140-150km/h nie przekroczyć 7,5l/100 na trasie w mieście 8-10l/100 zależnie od stylu jazdy i pory roku oraz długości odcinka
4,0
~goofy
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Silnik żwawy pod warunkiem odpowiedniego wykorzystania turbosprężarki. Przy 2 osobach na pokładzie i załadowanym bagażniku pojemność 1,4 i 120 turbodoładowanych kucyków wystarczy.. Niestety 4 osoby + bagażnik dachowy + bagaż - i od razu czuć, że brakuje pojemności i momentu obrotowego. Umiejętne obchodzenie się z gazem gwarantuje w miarę rozsądne spalanie, ale wystarczy trochę sobie odpuścić by w mieście nie schodził poniżej 9l.
5,0
~Dominik
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
120 konna benzyna potrafi zawstydzić w trasie znacznie mocniejsze auta. Przy rozpędzaniu czuć jakby auto miało z 20 KM więcej. Bardzo dobra dynamika. Auto bardzo szybko zbiera się w zakresie 60-120 km/h. Przy ostrej jeździe potrafi spalić nawet 10 litrów na 100km. Zejście do katalogowego spalania w moim przypadku jest nierealne, jeżdżąc trasy 20 km dziennie Bravo pali 7,5 litra
5,0
~jacek sz
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
samochodzik bardzo ładny, silnik 120 km ładnie i dynamicznie pracuje. jak chcesz jeździc ekonomicznie to zmieścisz się latem w jeździe mieszanej ok 8 l. jeśli chcesz ostrzej to zużycie rośnie - wczoraj na autostradzie pojechałem 200 i komputer pokazał prawie 20 l. ale z taką prędkością jeździc da sie tylko incydentalnie więc auto ładne, dynamiczne i w miarę oszczędne
5,0
~Czak Ptak
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Silnik bez zarzutów, suchy, cichy, dobrze pracuje, bardzo żwawy, pomimo pojemności. Dzięki turbinie ma charakterystykę diesla, świetnie zbiera się od samego dołu i lubi jak go się troche przeciągnie. Jedyny minus to pękający kolektor wydechowy. Jakaś wada fabryczna, bo to częsta usterka, mimo wszystko łatwa do ogarnięcia i nie droga.
Fiat Bravo II Hatchback 5d