Szukaj

Lista ocen Ford Focus III Kombi (55) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 70 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~lukiii
Ford Focus III
Kombi 1.6 Duratorq TDCi DPF 95KM 70kW
Kolejny mój wpis po magicznej liczbie 200 000km. Pojawiła się pierwsza usterka. Mianowicie pojawia się komunikat - awaria wspomagania kierownicy. Auto odstawione do warsztatu - sytuacja pojawiła się kilka razy i pomimo wgrania nowego softu nie znikła. Decyzja do wymiany przekałdnia kierownicza - auto służbowe. O efektach napiszę później. Podsumowując: w dalszym ciągu jestem bardzo zadowolony z auta. Po tym przebiegu tylko raz odmówił...
4,0
~Daniel
Ford Focus III
Kombi 1.6 Duratec 105KM 77kW
P0420 - wydajność systemu katalitycznego poniżej wymaganej wartości. Mechanicy sugerują, że to problem z sondą lambda, bo w tak młodm samochodzie katalizator nie mógł się zapchać. Nie zapchał się, tylko się stopił... W silnikach benzynowych 1.6 niedomaga cewka zapłonowa (drobiazg), ale jak świeca nie dostanie prądu, to mieszanka paliwowo-powietrzna wleci kolektorem wydechowym prosto na rozgrzany katalizator i tam się spali podgrzewając go do...
3,0
~progrand
Ford Focus III
Kombi 1.6 Duratorq TDCi DPF 115KM 85kW
Przy 140 000 km padły wszystkie wtryskiwacze, ze względu na to iż są piezoelektryczne i jest to osprzęt firmy VDO Siemens nie można ich regenerować. Koszt 3000-4000zł. Powodem była opiłkująca pompa wysokiego ciśnienia CR, której też nie można regenerować, nie są dostępne części. W grę wchodziła tylko wymiana na inną używaną, gdyż nowa to kolejne 3000zł. Naprawa zakończyła się więc wydatkiem 4000zł, nie spodziewałem się czegoś takiego przy...
3,0
~bzybas
Ford Focus III
Kombi 1.6 Duratorq TDCi DPF 115KM 85kW
Dziwna awaria. Niby drobna, bo sama zniknęła, najprawdopodobniej błąd komputera sterującego, ale jednak auto było unieruchomione. Po spokojnej trasie 25km, następnie postoju (około 15minut), uruchomieniu i przejechaniu 200m, po kolejnym postoju (2minuty) brak możliwości ponownego uruchomienia. Żółta kontrolka awaryjna + informacja na komputerze "Awaria silnika, skontaktuj się z serwisem" i lipa. Kilka prób i to samo. Na szczęście...
5,0
~aaawaldi
Ford Focus III
Kombi 1.6 Duratorq TDCi DPF 115KM 85kW
Auto służbowe nieoszczędzane, często jazda po bezdrożach ( bez litości ) - ZERO awarii przez 120000km. W tym czasie tylko standardowe serwisy z wymianą olejów, filtrów i klocków. Od zmiany do zmiany oleju silnik nie wymagał jego uzupełniania. Szacun !
1,0
~Paweł
Ford Focus III
Kombi 1.6 Duratorq TDCi DPF 115KM 85kW
Tutaj niestety klapa - auto ma niecały rok a już 3 razy nie mogłem odpalić. Laweta pod robotą zbiera rocznego Focusa, a stare 10-15 letnie skody wyjeżdżają jakby nigdy nic... Wstyd Trzeszczy zawieszenie przy przejeżdżaniu przez progi zwalniające.
2,0
~Poczciwy MM
Ford Focus III
Kombi 1.6 Duratorq TDCi DPF 95KM 70kW
Niestety przy 120 000 km musiałem wymienić 4 wtryskiwacze - koszt 6000 zł. Niestety najnowsza generacja wtryskiwaczy jest bardzo delikatna, nie da się ich również zregenerować. Nadmieniam, że tankuję paliwo tylko na Orlenie, BP itp.
5,0
~Maciek
Ford Focus III
Kombi 1.6 Duratorq TDCi DPF 115KM 85kW
Na tym etapie NIC. Miesiąc temu musiałem wymienić skraplacz (chłodnicę) klimatyzacji ponieważ miała uszkodzenie od uderzenia kamieniem i wypuściła gaz... Koszt tego elementu 420 PLN (Valeo) i wymiana z napuszczeniem gazu 400 PLN
1,0
~Dawid
Ford Focus III
Kombi 1.6 EcoBoost 150KM 110kW
Auto z relatywnie nie dużym przebiegiem. Padło turbo ( jakiś czujniczek-brak możliwości wymiany trzeba kupić nowe turbo- koszt aso 6000), dwumas, system start-stop zabija aku i wiele innych.
5,0
~Forduser
Ford Focus III
Kombi 1.0 EcoBoost 125KM 92kW
Brak. Tylko przeglądy i materiały eksploatacyjne. Pomimo wielu obaw że mały silnik i że nowa niesprawdzona konstrukcja mogę stwierdzić że nie było się czego bać.
Ford Focus III Kombi