Szukaj

Lista ocen Ford Puma I 1.7 i 16V 125KM 92kW 1997-2002 (54) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 48 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Czołg
Ford Puma I
Coupe 1.7 i 16V 125KM 92kW
Komfortowo zestrojone. Przydałoby się je utwardzić. Nacisk na osie jest nierównomierny - efekt: na wybojach auto jest podsterowne, tył się wyraźnie ślizga. Na zakrętach Puma trzyma się dobrze pod warunkiem, że skręcam w w lewo. Trochę przeraża skręt w prawo przy 100 km /h, kierowca zdaje się za bardzo zbliżać do ziemi.... to zasluga zbyt miękkiego zawieszenia, choć w moim przypadku może to wina wymienionych amortyzatorów Monroe.
4,0
~Toamasz
Ford Puma I
Coupe 1.7 i 16V 125KM 92kW
Układ jezdny jest OK. Ale nie na nasze polskie drogi. Na gładkiej nawierzchni spisuję się bardzo dobrze. Nie przeszkadza twarde zawieszenie, niskoprofilowe opony. Trzyma się drogi. Gorzej jest przy jeżdzie po dziurawych drogach w mieście. Każda nierówność odczuwana jest dość boleśnie.
3,0
~michael.sz@wp.pl
Ford Puma I
Coupe 1.7 i 16V 125KM 92kW
Jeżdżę trochę na torze Pumą i co daje się zauważyć w mojej wersji (przed liftem z 98r) tył staje się nerwowo nadsterowny. Zawieszenie dość sztywne. Odnośnie podzespołów na polskich drogach nie wytrzymują zbyt długo (tuleje i sworznie wahacza, poduszki).
5,0
~Lj.Thomas jr.
Ford Puma I
Coupe 1.7 i 16V 125KM 92kW
Auto wchodzi w zakrety jak po szynach.Zawieszenie jest twarde ale bez tragedii nie ma uczucia jazdy taczkami,niestety trzeba uwazac na polskie dziury bo mozna je uszkodzic.Czyli wieczny slalom miedzy dziurami !!!
4,0
~Dannyk
Ford Puma I
Coupe 1.7 i 16V 125KM 92kW
Wiadomo autko jest lekkie, ma duża moc przez co zdarza być się często podsterowne , szczególnie gdy popada ale już przywykłem po prostu w zakrętach nie ma co przesadzać .
5,0
~Szczepan
Ford Puma I
Coupe 1.7 i 16V 125KM 92kW
Jak wiemy prowadzenie Fordów to niedościgniony ideał w tej klasie. Rewelacja. Jedno co to polecam zmianę sprężyn posiadaczy pierwszej generacji (tył za wysoko stoi)
4,0
~jasiuu86
Ford Puma I
Coupe 1.7 i 16V 125KM 92kW
trzyma sie bardzo dobrze na zakretach.. czasami ma sie wrażenie ze przy bardzo dużej prędkości wyleci z niego ale to tylko wrazenie:) raz mi sie udało ale to było na szutrowej drodze
1,0
~diabelek2k2@yahoo.com
Ford Puma I
Coupe 1.7 i 16V 125KM 92kW
Rzuca przodem, wszystko wali na kierwownice, ostatnio zatrzymala mnie policja bo mysleli ze jade napruty. Katastrofa uklad jezdny do bani, nawet przeglad nic nie dal.
2,0
~m.marcin@interia.pl
Ford Puma I
Coupe 1.7 i 16V 125KM 92kW
pólośki, krzyzaki, przeguby...za slabe... hamulce tarczowe przod-za mala powierzchnia przez co za bardzo sie grzeja i nie odprowadzaja ciepla ciagle "falowanie" tarcz
Dziennik kosztów dla Ford Puma I 1.7 i 16V 125KM 92kW
Średni koszt przejechania 100 km
26,50 zł
8,9
l/100km
9,0
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~olcha
Ford Puma I
Coupe 1.7 i 16V 125KM 92kW
Trzyma się drogi jak mały gokard. Zawieszenie twarde, przez progi zwalniające trzeba przejeżdzać na pierwszym biegu, i bardzo uważać na dziury.
Ford Puma I