Szukaj

Lista ocen Ford S-Max I (149) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 107 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Luks
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
Psuje się wiele rzeczy. Klasyka to odpadający we wszystkich egzemplarzach przycisk hamulca ręcznego. Sam ręczny zwykle też nie trzyma. Łuszczy się metaliczna okleina na uchwytach drzwi od wewnątrz - kiepska imitacja metalu, której już lepiej żeby wcale nie było. Awarie podświetlenia tablicy rejestracyjnej, przepalające się żarówki w światłach pozycyjnych, czy żarówka trzeciego stopu to standard - po prostu wlewa się tam woda. Zadziwia też...
4,0
~Maciej B
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 163KM 120kW
Właściwie to OK - jak porównam z PASSATEM (oj to była skarbonka. Ale w jednym z komentarzy było coś o tarczach hamulcowych. No i tutaj jest coś na rzeczy. U mie też zaczęły bić podczas łagodnego hamowania. Drganie wyraźnie przenosiły się na kierownicę. Serwis ma wtedy jedną gadkę - "pewnie były rozgrzane i w kontakcie z wodą...". Szczerze mówiąc, to jak słyszę takie pierdoły... to mnie krew zalewa. Tzn. że nie wolno używać samochodu w czasie...
5,0
~Karol
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
Mam egzemplarz, który w rodzinie jeździ od chwili kupna w polskim salonie, więc wiem co się działo z nim przez 8 lat i 120 000 km przebiegu. jedynymi usterkami były: 1/ radio Sony z 2010 r., które ma fabryczną wadę (tylko ten rocznik) ze strzelaniem w głośnikach, 2/ linka klapy silnika, która się zapiekła (usterka standardowa w Mondeo i S-Maxach), 3/ przerdzewiał tłumik, tuż za gruszką tłumiącą. Polecam wymienić na lepszy oryginał w ASO...
1,0
~Lux
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
Zawsze jest jakaś usterka. Z ciekawszych wymieniłbym: pękające zapinki pasów bezpieczeństwa - tak, serio nawet tak podstawowy element się tu psuje, czego w żadnym innym aucie nie widziałem. Szybko odpadło wyciszenie pod maską, podobnie jak osłona pod silnikiem. Przepalają się żarówki, skacze napięcie. Raz na jakiś czas nie zamyka się bagażnik, trzeba wymienić wtedy zamek wraz z przyciskiem, za dwa lata jest to samo od nowa. W fotelu kierowcy...
1,0
~Arain
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 163KM 120kW
W tydzień po odbiorze do wymiany rączka od ręcznego - w autach na wystawie to samo - dosłownie rozpadają się w rękach. Dodatkowo badziewnie wykonana i zamocowana obudowa lusterka która co czyszczenie szyby spada - dodatkowo piękny inaczej czarny kabel wystający z podsufitki- wędruje do lusterka - naprawdę bardzo kiepsko to wygląda... Wycieraczki w trybie auto mają tendencję do \'zawisania\' wysoko poniżej normalnego poziomu i opadają kiedy...
4,0
~zorp@o2.pl
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
przez 200 tys: zerwała się linka ręcznego, ale ta w kabinie od guziczka blokady - strasznie upierdliwa usterka, bo trzeba wymieniać cały lewarek hamulca albo rozebrać pół wnętrza i jakoś kombinować. Zimering na rozrządzie i mały wyciek oleju, koszt znikomy - 50 zł ale przy wymianie rozrządu. Odkleiła się tapicerka przy szybie pasażera gdy auto postało na słońcu. I to wszystko! Jak na Forda to nawet bardzo dobrze! Auto oczywiście zadbane i...
4,0
~M1CLAY19
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Jak na Forda (moj pierwszy-zawsze bylem wrogiem tej marki)jest ok. 1-Wypadla linka klamki w dzrzwiach pasazera-naprawa(wcisnac w dnizdo do usleszenai klikniecia) samemu 10 min-do serwisu ma 30mnin jazdy.2-problemy z otworzeniem zamka bagaznika-metoda silowa-3x z piesci i juz rok bez problemow.3.-Tylko w Polsce zawiesila sie 3x nawigacja.Wtedy wiele rzeczy nie dziala.Nie wystepuje taki problem nigdzie indziej.
3,0
~Sławek
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Tu niestety nie mogę pochwalić producenta. Auto od kilku lat nie jest już serwisowane w ASO, bo poszedłbym chyba z torbami. Na gwarancji poszedł wentylator i hamulec. Po gwarancji 2 razy wymieniałem sprzęgło, dwa razy wymieniałem żarówki w ksenonach, raz chłodnicę i obecnie po 9 latach auto przechodzi gruntowną naprawę z wymianą rozrządu włącznie. Trochę się tego zebrało. Ale cały czas auto jest na chodzi.
3,0
~ex1
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
jak narazie bardzo dobrze. pzrejechałem 18 tys km w pzreciagu 2 miesiecy i nic mnei nei zawidło. ale jak to ford sa drobiazgi, cos mi zaczyna skrzpiec w okolicach tylnych lewych drzwi kupujac nowe auto z saonu maiłem zle ustawione xenonki za wysoko i musoalem je pzrestawiac , po 20,000 km znow byly za wysoko, dziwne...., podłokietnik juz nie otwiera si e tak jak powinien
Dziennik kosztów dla Ford S-Max I
Średni koszt przejechania 100 km
37,67 zł
7,9
l/100km
8,3
l/100km
12,1
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~johop
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Od wbijania wstecznego wyskoczyły dziury w skórzanym mieszku. Podobno pierwszy raz to w Fordzie widzą ;) Tylne czujniki parkowania podczas upałów żyją własnym życiem. W zimie miałem problemy z otwarciem maski. Zamek bez gadania wymieniono mi wiosną przy przeglądzie. Acha, lakierowany plastik przy ręcznym trochę się porysował. Poza tym wszystko sprawia solidne wrażenie.
Ford S-Max I