Szukaj

Lista ocen Ford S-Max I Van Facelifting (16) - Karoseria

Na liście zabraknie 54 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Lux
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
Zabezpieczenie antykorozyjne jest średnie. Są niestety miejsca, gdzie korozja łapie dość szybko. Lakier w ogóle łatwo się rysuje, co w naszych polskich warunkach szybko prowadzi do problemów i wymaga zrobienia zaprawek i konserwacji przed zimą. Większym problemem jest mała sztywność nadwozia. Parkując auto jedną stroną na krawężniku wszystko w środku trzeszczy, a przy mocniejszych przechyłach słychać nawet skrzypienie drzwi, które przestają...
4,0
~mangomel
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratec 145KM 107kW
Szklany dach bez szyberdachu daje uczucie niezłej sztywności. Z wierzchu trudno się czegoś czepić, od spodu zabezpieczenie przed korosją średnie. Zaczep maski, podłoga pod bagażnikiem, całe zawieszenie, większość śrub pod maską - rdza. Auto 12 lat garażowane. No trochę słabo. Najlepiej kupić sprowadzane zcieplejszych krajów.
3,0
~el.jot
Ford S-Max I
Van Facelifting 1.6 EcoBoost 160KM 118kW
Żona nadal na parkingu się zastanawia, który to nasz. Kompletnie niczym się nie wyróżnia. Aczkolwiek ludzie twierdzą że S-Maxy to najładniejsze VANy.... no nie Raczej nie. Możesz S-Maxem obrobić bank a potem zgubić się w tłumie. Nik Cie nie rozpozna i nie zapamięta.
5,0
~Jerry
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 EcoBoost 203KM 149kW
żadnej rdzy i wszystko fajnie spasowane - jedyne co mnie drażni to zimowe różnice temperatur i przymarzające uszczelki, które opierają się wszelkim smarom...więc drzwi trzeba czasem rwac razem z zatrzaskami uszczelek
4,0
~Karol
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
Tu się kompetentnie nie wypowiem. Ja mam tendencję do obcierek, obtłuką mnie zawsze drzwiami na parkingach, przypadkowe kamienie lakier do żywego mi zedrą. Ale na razie rdza nie wyłazi.
5,0
~Luks
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
Nie ma się czego czepiać - w moim egzemplarzu korozji absolutnie brak. Lakier jest jednak dość miękki i łatwo się rysuje, choć i łatwo się go poleruje żeby usunąć rysy.
4,0
~radmol
Ford S-Max I
Van Facelifting 1.6 EcoBoost 160KM 118kW
Za krótko go mam aby coś mądrego napisać czy jest rdza czy jej nie ma - na razie nie ma. Spasowanie elementów nadwozia na przyzwoitym poziomie.
5,0
~Piotr M
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.2 Duratorq TDCi DPF 200KM 147kW
Problem z myciem dachu bez drabiny
3,0
~mkmkmk
Ford S-Max I
Van Facelifting 1.6 EcoBoost 160KM 118kW
nic specjalnego, ani dobrze ani źle - po 150k km zauwazyłem jakieś delikatne małe rudawe wykwity na wewnetrznej stronie drzwi
Dziennik kosztów dla Ford S-Max I Van Facelifting
Średni koszt przejechania 100 km
76,50 zł
7,9
l/100km
9,9
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Tomasz
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
Ładna i twarda sporadyczne oznaki rdzy mogą się pojawić bo widzę delikatne zgrubienie na klapie i nadkolu.
Ford S-Max I Van Facelifting