Szukaj

Lista ocen Ford S-Max I Van Facelifting (37) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 33 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~stalot
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
Nie wiem czy to tylko u mnie (jeden z pierwszych który wyjechał z fabryki po faceliftingu), ale: - 3000 km - engine mulfunction (modul sterowania komputerem do wymiany, trzeba było czekać 3 tygodnie na przyjazd cześci z Koloni) UWAGA! Samochód zgasił silnik i wyłączył oświetlenie przy 140 km/h podczas gęstego ruchu po zmroku na autostradzie w Dreźnie (ups) -3000 km - wrócił samochód lawetą z serwisu i... zdeformowana tarcza hamulcowa do...
1,0
~Luks
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
I tu niestety muszę powiedzieć wprost: jest to moje najdroższe dotąd auto i jedyne, które musiało podróżować do warsztatów na lawecie. Najpoważniejszą awarią było całkowite wyrwanie półośki. Auto stanęło w poprzek drogi i koniec. Jest to moim zdaniem nieakceptowalna jakość. Pękła również sprężyna zawieszenia, przepalił się bardzo szybko wydech. Lustra reflektorów stopniowo się wypalały, tak że przy przebiegu powyżej 200.000km nie pomagały już...
2,0
~Lux
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
A więc: urwana półoś podczas cofania na parkingu (konieczna laweta!!!), poważna awaria zawieszenia podczas wyjazdu w długą trasę - pękł jeden z wahaczy, auto zaczęło pływać (konieczna laweta), awaria filtra DPF podczas wyjazdu na wakacje. Obyło się bez lawety, ale konieczna była kompletna wymiana filtra. Na koniec przy przebiegu 290tys. kompletnie poddała się skrzynia. Jak się okazało, miała prawdopodobnie od kilku dni wyciek, którego nie...
3,0
~MietasM
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 EcoBoost 203KM 149kW
Wymiana synchronizatora drugiego biegu, oraz demolka w rozrządzie (na szczęście bez zerwania łańcucha). W obu przypadkach auto stało w serwisie po kilka dni. Oczywiście wszystko w ramach przedłużonej gwarancji. Do serwisu dotarł zawsze o własnych siłach, ale serwis męczył się długo ze sprowadzeniem odpowiednich części.
4,0
~Marek
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.2 Duratorq TDCi DPF 200KM 147kW
DPF 205 k przebiegu - uwaga na serwis Ford - nie pomagają, najchetniej wymiana na nowy za 8000 PLN a wystarczy zregenerowac stary i kolejne 100 - 200 k przebiegu bez problemu. W moim dodatkowo usterka 5 wtrysku, który jest w DPF. Polecam warsztat na Buforowej we Wrocławiu
4,0
~Paweł
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
Z racji przebiegu- brak. Ale jak mam okazję wspomnieć to w starszym S-Maxie przy 78 tyś km padło turbo. Wymiana w ASO 5,5 tys. Zakup nowego w internecie + wymiana + olej, filtr.... -2.300. Nie było za to innych problemów typu zawieszenie, wtryski... przynajmniej na razie (92 tys km)
5,0
~Tomasz
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
Skrzynia i sprzęgło powershift , duży minus koszt może przebić cenę pojazdu , taniej wymienić na skrzyknie manualną i dwumas lecz trzeba mieć dobrego mechanika znającego się na komputerze , błędy mogą spowodować kwiatki na wyświetlaczu..
1,0
~Marcin
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 EcoBoost 203KM 149kW
No cóż silnik, pobierający prawie 5 litrów oleju na 1000 km i to już jego totalna końcówka przy niby 206 tyś km kolejna kwestią jest to że skrzynia zaczyna padakę zaliczać.. Auto mi ukradli lecz odzyskałem, szkoda że AC nie miałem oj szkoda ..
3,0
~Piotr M
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.2 Duratorq TDCi DPF 200KM 147kW
Auto nigdy nie stanęło po drodze, raz przeszło w tryb awaryjny po usterce sytemu dopalania dpf, ale wypalanie statyczne pozwoliło na kontynuację jazdy. Aktualnie przy 252tkm zaczyna cieknąć turbo, ale auto nie straciło na dynamuce.
4,0
~Kubek Sebek
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.2 Duratorq TDCi DPF 200KM 147kW
Przy ok. 130 tys. wyciek z silnika. Serwis totalna olewka. W końcu naprawili, ale 2 tygodnie czekali na jakieś śruby. Nie mówiąc o tym, iż na początku powiedzieli, że wystarczyło dokręcić miskę olejową. SIC.!!!!
Ford S-Max I Van Facelifting