Szukaj

Lista ocen Ford S-Max I Van Facelifting (52) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 18 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Lux
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
Mam problem z oceną wyciszenia auta. Z jednej strony autko płynie gładko po drodze, zawieszenie pracuje bardzo cicho (chyba że ma już dwa lata, wtedy pracuje bardzo głośno), z drugiej strony głupiutka skrzynia biegów wrzuca nagle 6. bieg, wszystko zaczyna się telepać. Podczas jazdy autostradowej też nie jest za cicho, w ogóle jednostka napędowa nie jest jakoś genialnie wyciszona. Powyżej 120km/h robi się zdecydowanie głośniej, ale ze względu...
4,0
~Luks
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
Wyciszenie jest OK, podwójne uszczelki drzwi robią dobrą robotę. Bryła auta powoduje jednak bardzo wyraźny szum przy wyższych prędkościach, a idiotycznie działająca skrzynia biegów zapewnia drżenie, i buczenie przy niskich prędkościach. Ciekawostka: po otwarciu szyb nie da się jechać szybciej niż 60-70km/h. Ze względu na ich ogromny rozmiar, wpadające do kabiny powietrze wzbudza taką falę akustyczną, jakby tuż obok pracował silnik bez tłumika....
3,0
~stalot
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
W porównaniu z Mazdą niebo, w porównaniu z Volvo słabiutko. W mieście słychać klekotanie diesla w kabinie, na autostradzie do 120 ok, przy 160 w Niemczech z przodu lepiej, z tyłu duzo gorzej (pasażer nie może usłyszeć już kierowcy). Nie wiem do czego inni porównywali to wyciszenie.. może do innych minvanów? Niższy więc może ciszej się trochę toczy od konkurencji, ale na pewno nie od dobrej osobówki
4,0
~Karol
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
Przekraczając 135-140 km zapominamy o komforcie, szum zaczyna być irytujący, ale człowiek na dłuższej trasie zawsze się do wszystkiego przyzwyczai. Z racji wymiany przeze mnie tłumika na nieoryginalny zamiennik za 300 zł, polecam jednak wziąć oryginalny (ten lepszy bo ASO sprzedaje dwa rodzaje) z uwagi na dużo lepsze wyciszenie.
3,0
~Miłośnik ESMAKSÓW
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 163KM 120kW
w mieście i na krótkich trasach do przyjęcia ale na autostradzie tragedia ! powyżej 140 -170 łomot niesamowity. Wprawdzie mierzony decybelomierzem z komórki ale jest za głośno . Co ciekawe w okolicy 200 km/h łomot jakby mniejszy :) Jeździmy z rodziną na dugich trasach po zachodnich autostradach i naprawdę jest nieprzyjemnie.
4,0
~mangomel
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratec 145KM 107kW
Nie jest źle, nie jest super. Szumy przednich kół oraz powietrze są słyszalne. Benzyna znacznie cichsza niż dizel, ale też bez szału. Podwójne uszczelki drzwi dają potencjał - można wyciszyć samodzienie. Trochę podłogę w bagażniku i przy nogach z przodu. Jest pewna różnica.
4,0
~Marcin
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 EcoBoost 240KM 177kW
U mnie i tak \"ryczy\" muzyka. A poważnie... Na postoju nie wiadomo czy w ogóle silnik pracuje. Do 130-140 jest OK. Szybciej w tym kraju i tak nie wolno..., ale przy 240 da się jeszcze porozmawiać. Niestety przy otwartych oknach z tyłu nic nie słychać już przy 70/h
5,0
~Jarek sz
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 163KM 120kW
NO TO Z POPRZEDNIMI OPINIAMI NIE MOGĘ SIĘ ZGODZIĆ ŻE JEST ŹLE WYCISZONE. PRZY PRĘDKOŚCI OK 200 JEST SZUM ALE BEZ PROBLEMU ROZMAWIAMY W AUCIE. DO 150 SILNIKA PRAWIE NIE SŁYCHAĆ. MOŻE KTOŚ ZAŁOŻYŁ OPONY KIEPSKIE ?
5,0
~AREK
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
Jeżeli założony jest bagażnik - huk w środku bardzo nieprzyjemny. Nie wiem czego jest to wynikiem, ale po wyjechaniu z salonu w zimie, zaraz po przyjeździe z trasy 400 km zdjąłem i nie zamierzam zakładać.
3,0
~el.jot
Ford S-Max I
Van Facelifting 1.6 EcoBoost 160KM 118kW
Średnie. Wyraźnie słychać szum kół - wymieniłem przez to wszystkie łożyska a szum pozostał. Za to silnik - bardzo cichy, stając na światłach zastanawiam się czy w ogóle chodzi.
Ford S-Max I Van Facelifting