Szukaj

Lista ocen FSO Polonez Caro 1.5 75KM 55kW 1991-1997 (74) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 96 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~cygan8338
FSO Polonez
Caro 1.5 75KM 55kW
zerwanie sie linki sprzegla[2 razy w ciagu 3lat],awaria lożyska oporowego sprzegla[nastepstwa to wymiana calego sprzegla] ,zerwanie gwintu w glowicy 4tej swiecy,awaria kopułki aparatu zaplonowego,awaria wału pednego[zerwal sie krzyzak przy jezdzie na wprost ].brak ładowania ,przyczyna awaria stacyjki,w ostatnich dniach uzytkowania zaczeło sie z hamulcami[zapowietrzały sie]
5,0
~KOWAL POLDAS DRIVER FSO SPORT TEAM
FSO Polonez
Caro 1.5 75KM 55kW
jeszcze nigdy nie stanął w drodze. Jak się coś zepsuło zawsze o własnych siłach docierał do warsztatu. Pważniejsze usterki i naprawy jakie robiłem za swojej kadencji (40 000km): remont hamulców, wymiana korektora hamowania, wymiana łożysk półosi tylnego mostu no i to na tyle. + oczywiście to co zawsze trzeba robić wymiany klocków, filtrów, płynów i regulacje.
3,0
~poldek
FSO Polonez
Caro 1.5 75KM 55kW
Normalne sprawy eksploatacyjne. Ostatnio uszczelniacze na wale bo troche cieklo no i rozrzad. ale to byly zadawnione sprawy poprzedniego wlasciciela. Problemem sa przednie szyby. Podczas jazdy po naszych drogach gdzies jest problem w jej mocowaniu i pekaja. Wielu ludzi jezdzi z ryskami pekniec. To chyba najwiekszy problem. A ze rdza byla w standardzie no to kazdy wie
5,0
~Skodziarz
FSO Polonez
Caro 1.5 75KM 55kW
Jak na Poloneza,świetnie.Co prawda po zakupie musiałem z nim dojść do porządku,co zajęło trochę czasu i pochłonęło parę groszy,ale się opłaciło.\"Poważne\" problemy to były : -klocki hamulcowe na tylnej osi -łożysko koła przedniego -jajo na oponie ze starości -poluźnienie się paska od wspomagania -urwanie wydechu (z mojej winy) -zanik kierunkowskazów
5,0
~Patryk Nowicki
FSO Polonez
Caro 1.5 75KM 55kW
Bardzo żadkie, nawet jeżeli to łatwe i tanie w naprawie. Mam samochód od roku i przejechałem nim 2 tysiące kilometrów i nie pojawiła się w nim ani jedna poważniejsza usterka. Jedynie co to żarówki do wymiany i luźne połączenia elektryczne które wystarczyło skleić taśmą klejącą. Przypominam że samochód ma 30 lat!
5,0
~Paweł
FSO Polonez
Caro 1.5 75KM 55kW
O dziwo z \"grubszych\" rzeczy jeszcze nigdy nic nie zawiodło (odpukać). Najgorsze naprawy, jakie sobie przypominam to: pęknięty resor (koszt wymiany 100zł), wymiana panewek korbowodowych (panewki + wymiana 100zł) i pęknięta nagrzewnica (nowa ponad 200zł, naprawa we własnym zakresie).
3,0
~Paweł
FSO Polonez
Caro 1.5 75KM 55kW
Dwie bardzo nieprzyjemne i niebezpieczne usterki: 1. Zacinał się rozrusznik (kręcił bez przerwy) co mogło grozić zwarciem i pożarem w aucie. 2. Pęknięcie przewodu hamulcowego przy gwałtownym hamowaniu. Samochód stracił większość i tak już mizernej siły hamowania i jazda była bardzo mało bepieczna.
4,0
~Wojtas
FSO Polonez
Caro 1.5 75KM 55kW
rzadko, raz przepalone gniazda zaworow wydechowych z powodu zydowskiego ustawienia lpg- 300 zl u znajomego mechanika za uzywana glowice. 2 x zlamany resor po 100 zl. remont silnika przy 200tys 1500zl teraz znowu pali olej ale nie ma sensu nic z tym robic. bardziej si oplaca czasem dolac ten olej
4,0
~Maciek
FSO Polonez
Caro 1.5 75KM 55kW
Eksploatuje swojego Poldiego dosyc intensywnie (30.000 rocznie) i czasami daje mu niezly wysisk, ale nigdy mnie nie zawiodl. Zazwyczaj lojalnie ostrzega o wszystkich ewentualnych awariach. Aktualnie mam silnik do remontu, chodzi tylko na 2 cylindrach, a mimo tego - odpala za pierwszym razem!!!
Dziennik kosztów dla FSO Polonez Caro 1.5 75KM 55kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
12,4
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~maciek_29
FSO Polonez
Caro 1.5 75KM 55kW
gdy sie kupi już używany egzemplarz trochę trzeba podłubać aby usunąć skutki lenistwa poprzedniego włąściciela - poza tym dbać w porę o usterki a nie jeżdzić w stylu " może mu przejdzie " NAPRAWIAĆ SAMODZIELNIE _ przynajmniej wiesz co zrobiłeś
FSO Polonez Caro