Szukaj

Lista ocen Honda Accord VIII Kombi (73) - Silnik

Na liście zabraknie 22 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~pantomek1977
Honda Accord VIII
Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW
Jeżdże Accordem z automatyczną skrzynią biegów. Nie spodziewałem się rewelacji, zresztą gdybym potrzebował demona przyspieszeń , nie zdecydowałbym się na ten samochód. Silnik wysokoobrotowy, więc dpoiero po przekroczeniu 4000obr/min dobrze ciąfnie. Dobre wyciszenie w kabinie, Generalnie silnik zasługuje na ocenę dobrą. :)
1,0
~tomasz
Honda Accord VIII
Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW
Paliwożerna zabytkowa konstrukcja która prawdopodobnie przejedzie i milion kilometrów pod warunkiem że nie zabraknie Wam bańki z olejem na ustawiczne dolewki ,albo kierowca nie umrze z nudów.Ciężko się jeździ po mieście bo auto nie jeździ w dolnym zakresie obrotów. Pali jak smok,gaz dyskusyjny.
5,0
~ErykF1
Honda Accord VIII
Kombi 2.4 VTEC 201KM 148kW
Do tej pory myślałem że w ufo 1.8 silnik jest ok .....ale teraz nie zamienię tego 2,4 na N I C ... Jest mega elastyczny- CICHY - nie ma Turbo - więc sie nie ma co psuć - silnik na łańcuchu - czego chcieć więcej 8 sek do setki , Kręci się do 7100 rmp !! NAJLEPSZE W TYM AUCIE TO SILNIK !!
5,0
~Marek
Honda Accord VIII
Kombi 2.2 DTEC 150KM 110kW
Silnik 2,2 DTEC Accorda jest niesamowicie elastyczny, za każdym razem ma się wrażenie jazdy benzyną. Jest bardzo dynamiczny i sprawia wrażenie niezwykle mocnego silnika. Jest cichy, a w środku praktycznie niesłyszalny. Najlepsze jest to, że niezależnie od prędkości jest przyjemnie cichy dla pasażerów.
4,0
~Drop
Honda Accord VIII
Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW
Witam ... to moja trzecia Honda. Razem zrobiłem na tych silnikach ok 250 tyś. Zawsze silnik benzynowy.Rzczywiscie zabawa zaczyna sie tam gdzie strzałka przekracza 4 tys wtedy jest bezpiecznie i ładnie brzmii jest elastycznie :) Zal że w wielu salonach nie ma mozliwości przetestowania silnika 2,4:(
5,0
~szymstak
Honda Accord VIII
Kombi 2.2 DTEC 150KM 110kW
silnik cichy, równo daje moc, prawie bez turbodziury tylko, że dla tego auta powinien miec tak jak w całej europie zachodniej 180KM a nie 150KM - czy importer dalej widzi na naszych ulicach białe niedzwiedzie że daje nam taką konfiguracje oprogramowania?? ( chyba ze cos pali i widzi misie... )
4,0
~Paweł
Honda Accord VIII
Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW
Wcześniej przejechałem ponad 100 tys. samochodem z silnikiem TDI, stąd początki podróży samochodem z silnikiem benzynowym są trochę \"trudne\" - czuje się jednak mniejszy o prawie 100 Nm moment obrotowy w porównaniu do silnika wysokoprężnego, ale generalnie i tak jestem miło zaskoczony in plus tym silnikiem.
5,0
~Jarek
Honda Accord VIII
Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW
Jeżdżę nim dziewięć lat od nowości i mam wrażenie, że wszystkie kucyki pod maską ani odrobinę się niezestarzały Czy na światłach, czy wyprzedzając na trójce, czwórce całkowicie wystarczające i pozwalające wykonać każdy manewr szybko i bezpiecznie. Radość z jazdy jest duża:)
5,0
~Koks
Honda Accord VIII
Kombi 2.2 DTEC 150KM 110kW
Silnik uważam za "niezniszczalny" bez problemu zrobi pół miliona kilometrów, wysoka kultura pracy, po rozgrzaniu chodzi jak "pszczółeczka" mały minus za nie najmniejsze spalanie, Ja mam BMW f10 530D i przy 250KM potrafi spalić mniej niż Honda.
Dziennik kosztów dla Honda Accord VIII Kombi
Średni koszt przejechania 100 km
39,67 zł
7,6
l/100km
8,9
l/100km
10,9
l/100km
Zobacz dzienniki
2,0
~albert
Honda Accord VIII
Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW
Silnik jest stanowczo za słaby do tego samochodu i niestety nie zgodzę się z moimi przedmówcami, za głośny w całym zakresie obrotów. Jedyna jego zaleta to ekonomiczność. Honda musi zaproponować nam większy wybór silników, jeśli chce żeby te samochody były kupowane.
Honda Accord VIII Kombi