Szukaj

Lista ocen Honda Accord VIII Kombi (73) - Silnik

Na liście zabraknie 22 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~sengin 2 opinia
Honda Accord VIII
Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW
Im dłużej jeżdżę tym samochodem tym bardziej go cenię, zauważam poprawę mocy oraz mniejsze spalanie w interwałach około 10000km. Może to kwestia przyzwyczajenia ale już spalanie spadło średnio o 2L/100km po Warszawie teraz wynosi około 9,5-10,5. Honda trzeba nauczyć się jeździć, małą elastyczność zastępuje się poprzez redukcje. Ostatnio na trasie jechałem w kolumnie samochodów dość szybko i tylko Audi 6 3.0 TDI lekko mi uciekało ale dosłownie...
4,0
~Marsjusz
Honda Accord VIII
Kombi 2.2 DTEC 150KM 110kW
Zaznaczę,że nie jestem specem od motoryzacji, wiec moja cena jest dość subiektywna i może nie fachowa, ale myślę, że zrozumiała. Silnik cichy, mimo że disel. Żadnego uciążliwego klekotania. Turbina zaskakuję już przy 2tys. obr. więc szybko dostaje kopa. Jak się go podkręci na wyższe obroty to nawet przyjemnie warczy. Olej sprawdzam regularnie,żadnego ubytku (po doświadczeniach z Nissanem, gdzie miałem wymieniany mały silnik bo pił olej jak...
4,0
~Paweł
Honda Accord VIII
Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW
Po ponad 40 tysiącach przejechanych km polubiłem ten silnik - musiałem ;-))). Kultura pracy OK, elastyczność - NIE - to słabsza strona tego silnika, więc pozostaje zmiana biegów, na szczęście super precyzyjna. Wspomnę tu także - nie wiem jak inni użytkownicy sobie radzą z tym problemem - o niefortunnie dobranym mechanizmie zapobiegającym blokowaniu kół w trakcie ruszania. Problem powrócił w ostatnich dniach (ślisko). Jest tak dobrany, ze przy...
5,0
~rafał
Honda Accord VIII
Kombi 2.2 DTEC 150KM 110kW
posiadam wersje executive z automatem i nawigacją Pierwszy raz jechałem jak go kupiłem( bo w salonie nie mieli takiego w automacie!!!!!1)to sie zawiodłem. nie był szybki i dziwny miał dzwięk silnika ale teraz po poznaniu go uważam że jest to bardzo dobre auto. po 2 tysiącach odwiedziłem vtg i zmienili mi oprogramowanie i posiadam teraz 180 kM iteraz uwazam że jesto idealny samochod dla mnie. po 5 tysiącach musialem dolać litr oleju
4,0
~sengin
Honda Accord VIII
Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW
Od strony technicznej silnik jest wspaniały. Dodam, że ma jeden minus: jest zbyt ociężały jak na 1,5 tony, może to przez niski moment obrotowy 190nm. Osobiście uważam że parametry minimalne do tego auta powinny zaczynać się od 170KM i 240nm ale bez turbo chyba by sie nie obeszło. Może japońcy powinni nad nim pomyśleć. Niestety aby była radość z jazdy trzeba ten samochód katować, a wtedy "drze" sie niemiłosiernie :)
3,0
~ab81
Honda Accord VIII
Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW
Silnik niestety wcale nie jest taki cichy, jak opisują tu przedmówcy. Chyba nie jeździli innymi samochodami. Ja tym jeżdżę jako służbowym i powiem wam jedno przeciętniocha. Wogóle nie jest elastyczny. Być może można go kręcić do 5000, ale wtedy hałasuje, no i wir w baku. Nie mówiąc już o tym, że powyżej 150km/h zaczyna falować maska silnika, jak ktoś mniej odporny może się przestraszyć.
5,0
~piotr@strona.pl
Honda Accord VIII
Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW
Silnik w tym samochodzie pracuje, a właściwie to pracuje tak cicho, że czasami można się zastanowić czy w ogóle chodzi. Pasażerowie, znajomi których czasami zabieram również potwierdzają to, że silnik (mam benzynę) pracuje idealnie. Przy większych obrotach słychać tylko bardzo delikatny i miły świst dla ucha czuje się wówczas że samochodzik fajnie zaczyna się wkręcać.
4,0
~refi68
Honda Accord VIII
Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW
Tutaj mam największy problem co mam napisać, z jednej strony przy stałej prędkości niskie spalanie, ale przyspieszenie pozostawia wiele do życzenia, choć może nie jestem obiektywny gdyż prędzej jeździłem civicem type R. Honda to wiadomo wysokie obroty i tutaj jest to samo- mówiąc krótko jak chcemy przyspieszać zaczynamy od 4000 obrotów
5,0
~oti374@poczta.fm
Honda Accord VIII
Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW
Do tego auta zupełnie wystarczający silnik - można jeździć naprawde bardzo dynamicznie. Chyba, że ktoś chce ekstremalnych przeżyć - ale to nie za takie pieniądze i nie taki samochód. Oczywiście wolalbym ten 2,4l ale z drugiej strony te 20 tysięcy różnicy zadecydowało, że pozostałem przy wyborze 2.0l i nie żałuję.
2,0
~Bartek
Honda Accord VIII
Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW
Silnik jest absolutnie do dupy. Nie można nim ruszyć ze skrzyżowania sprawnie, rusza jak jakaś stara krowa. Co do przyśpieszeń w trasie to do 4500obr. nic. Dopiero powyżej i robi się głośno i wir w baku. Natomiast ogólnie ma dość dobrą kulturę pracy. Powiem Wam Mitsubishi Lancer 1,5 dużo lepiej reaguje na gaz niż ta krowa.
Honda Accord VIII Kombi