Szukaj

Lista ocen Honda Civic VI (826) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 631 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Pablito21Oni
Honda Civic VI
Hatchback 1.5 90KM 66kW
Dobra w trasę bo bardzo długa.Czwórka i 3000 obr/min= ok.100 km/h a piatka przy 3000 obr/min= ok.125- 127 km/h. Dzięki niej między innymi auto jest ekonomiczne. Bardzo precyzyjna. Krótkie skoki lewarka. Biegi bardzo blisko siebie. Od jeden do pięciu wchodzą jak po masle. Problem pojawia się przy wstecznym który nie zawsze chce wskoczyć a często chce zasygnalizować że jest zgrzytając a to dlatego że w przeciwieństwie do pozostałych biegów nie...
4,0
~Ciapaty
Honda Civic VI
Sedan 1.5 i 114KM 84kW
Dałbym doskonale skrzynia jest bardzo precyzyjna tylko jak jest mocno rozgrzana to czasem leciutko zgrzyta 3 bieg. Zmieniłem seryjną skrzynie która była fatalnie ze stopniowana i miała za długie pierwsze biegi na skrzynie z d14a4 1.4 is z 3 drzwiowego civica 96r i tak naprawdę to była najlepsza inwestycja w to auto bo auto zaczęło być elastyczne i niema już tego muła jak zapina się 2 bieg i nie trzeba w mieście na każdym skrzyżowaniu redukować...
5,0
~sir_lancelot@op.pl
Honda Civic VI
Sedan 1.4 i 90KM 66kW
Jest bardzo precyzyjna o dość krótkich skokach. Biegi wchodzą bez problemów, z lekko wyczuwalnym oporem – tak, jak być powinno i są znakomicie zestopniowane. Gałka ma fajny, ergonomiczny kształt. Praca dźwignią biegów to sama przyjemność. Czasami tylko wsteczny nie łapie za pierwszym razem (szczególnie gdy samochód jeszcze się toczy), wówczas trzeba albo wcisnąć sprzęgło jeszcze raz, albo najpierw wrzucić jedynkę i dopiero potem...
4,0
~malyboss (malyboss@go2.pl)
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Skrzynia bardzo. bardzo dobrze zestopniowana z silnikiem. Przełożenia raczej krótkie, im wyższy bieg, tym dłuższe. Trójka to prawdziwa rakieta. Jeden minus - to dziwne nieco uczucie po pchnięciu lewarka we właściwą pozycję - czuć po chwili w dłoni jak zaskakują mechanizmy w skrzyni. Jak dla mnie niezbyt przyjemne uczucie. Ale - nic nie zgrzyta i nie haczy, a to najważniejsze. Wsteczny czasem trzeba po kilka razy wkładać, zanim załapie, bo...
4,0
~Yuri
Honda Civic VI
Liftback 1.5i 114KM 84kW
fajnie wchodzą biegi ale oprócz wstecznego ale to nie nowość w japończych, ja skróciłem lewarek o ok. 2cm i lepiej wbija sie biegi, minusem są zbyt długie przełożnia przez co dużo traci na tym potencjał silinka bo mamy na biegu 1-40, 2-110,3-160,4-210,5-195 ostatni bieg używany głównie do eko jazdy od 60-120km/h na trasie dobre ale do miasta czuć, że za długo sie wkręca. Najmocniejszy drugi i trzeci bieg w zależności jaką mamy predkość. Fajną...
5,0
~Sassu
Honda Civic VI
Sedan 1.4 i 90KM 66kW
W żadnym aucie jakim dotychczas miałem okazję jeździć skrzynia biegów nie była tak precyzyjna. W służbowym aucie (mercedes C klasa 2005 127 tys km) skrzynia biegów jest o wiele mniej precyzyjna i bywa tak, że 1 bieg wyskoczy. Biegi wchodzą bardzo delikatnie i płynnie. Czasami zdarza się, że wsteczny nie wchodzi (brak synchronizatora?) nie stwarza to większego problemu, na drążku od razu czuć, że \'coś jest nie tak\' po ponownym włożeniu biegu...
4,0
~Paweł
Honda Civic VI
Kombi 1.8 16V VTi 169KM 124kW
Skrzynia biegów to typowa skrzynia w hondach. Precyzyjne i z krótkim skokiem działająca dźwignia. I jak to w hondach czasem wrzucenie wstecznego wymaga wrzucenia na luz i puszczenia sprzęgła ;) Dlaczego zatem nie \'doskonała\'? Kiepsko dobrane przełożenia psują ocenę. Biegi od 1 do 4 są dłuuugie co powoduje, że pomimo mocnego silnika osiągi nie są takie jakie by mogły być. Piątka jest za to krótka co powoduje, że przy 90 km/h mamy już 3 rpm i...
5,0
~grze3@gazeta.pl
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Skrzynia jak dla mnie ideał, precyzja wzorowa, jak praktycznie w każdym japończyku, zmiana biegów to czysta przyjemność. Małą skazą są standardowe problemy ze wstecznym tzn zdarza się że nie chce wskoczyć wtedy wystarczy wysprzęglić albo lekko popuścić sprzęgło i na pewno wskoczy. Uwaga, olej do skrzyni nie jest typowym olejem do przekładni najlepiej zaopatrzyć się w niego w ASO, ceny porównywalne do std olejów dobrych producentów.
4,0
~Dr Mastaba
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Ogólnie nie mam zastrzeżeń, czasem (naprawdę sporadycznie) zdarzało się że po dłuższej jeździe na 5. biegu nie mogłem wrzucić trójki, pomagała redukcja na dwójkę (oczywiście przy wciśniętym sprzęgle, bez włączania 2. biegu) i wtedy trójka wchodziła już bezproblemowo. No i wsteczny czasem za drugim razem wchodził, ale to już taka uroda tych skrzyń. Poza tym praca precyzyjna i lekka, bez jakichkolwiek usterek itp.
4,0
~były hondziarz
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Skrzynia marzenie - biegi wchodziły leciutko, niemal jak w masło. Dodatkowo bardzo precyzyjnie. Raz tylko musiałem zmienić jakieś podkładki, bo lewarek chodził ciężej. Życzyłbym sobie, żeby teraz moja obecna skrzynia w Toyocie była taka precyzyjna i chodziła tak lekko. Gwiazdkę odejmuję za to, że przy większych mrozach ciężko wchodziła dwójka no i wsteczny nie zawsze wskakiwał za pierwszym razem.
Honda Civic VI