Szukaj

Lista ocen Hyundai i20 I Hatchback 5d (35) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 36 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~wiktor_wpr
Hyundai i20 I
Hatchback 5d 1.2 DOHC 78KM 57kW
Coś jest zdecydowanie nie tak z układem kierowniczym. Wspomaganie działa dziwnie - szcególnie przy małych prędkościach. Przy wyższych nie jest już źle ale auto nie potrafi jechać prosto. Ciągle potrzebne są minimalne korekty toru jazdy. Z tego co się dowiedziałem zarówno Kia jak i Hyundai mają taką przypadłość. Dotyczy ona (w mniejszym stopniu nawet i40 i Optimy). Nie jest bardzo źle, jeździłem samochodami gdzie to wszystko pracowało gorzej...
4,0
~kurde@gazeta.pl
Hyundai i20 I
Hatchback 5d 1.2 DOHC 78KM 57kW
Kwestia gustu. Zawieszenie jest twarde. Przez to na naszych polskich drogach czuć nierówności. Za to dobrze trzyma się drogi. Do 110 km/h jest ok. Powyżej trzeba mocno trzymać kierownice. Przez budowę nadwozia bardzo podatny na boczne podmuchy wiatru - czuć je, auto staje się niestabilne. Osobiście oceniam je pozytywnie - później się wytłucze na polskich nierównościach :).
4,0
~skraburski@gmail.com
Hyundai i20 I
Hatchback 5d 1.2 DOHC 78KM 57kW
auto prowadzi sie bardzo dobrze, zawieszenie jest zestrojone twardo dzieki czemu auto dobrze trzyma sie dobrze, jak dla nie to trzeba sie przyzwyczaic do elektrycznego wspomagania, do tej pory mialem tylko hydrauliczne ktore jednak pracowalo inaczej fajny jest zanik wspomagania przy szybszej jezdzie i jego doskonala praca na postoju
5,0
~Kam-mil
Hyundai i20 I
Hatchback 5d 1.2 DOHC 78KM 57kW
Twardo. Trzyma się zakrętów jak przyklejony, przechyły karoserii nie występują. Ale coś za coś - dziury słyszymy i co gorsza czujemy. A prześwit też ma niemały. Nie szoruje bebechami po polnej drodze, i tak całkiem sensownie zaprojektowany, że zbyt wysoki krawężnik nie uszkadza skrzyni biegów ani miski olejowej.
4,0
~Jacek
Hyundai i20 I
Hatchback 5d 1.2 DOHC 78KM 57kW
Zawieszenie sztywne, dobrze trzyma się drogi - nic się do tej pory nie zepsuło. Hamulce - miałem 3 razy wymieniane tarcze z przodu - gwarancja. Są za cienkie, małe i się łatwo odkształcają mimo braku odbarwień. Może zły materiał. Słychać łożyska kół tylnych, ale ten typ tak ma.
4,0
~i20
Hyundai i20 I
Hatchback 5d 1.2 DOHC 78KM 57kW
Bardzo precyzyjny układ kierowniczy (chyba nawet zbyt). Osoby nie przyzwyczajone będą non stop kontrować kierownicą - wymaga po porostu większego skupienia. Dobry promień skrętu. Raczej twarde zawieszenie, dobrze trzymające się drogi.
4,0
~Kresowiak
Hyundai i20 I
Hatchback 5d 1.2 DOHC 78KM 57kW
Samochód jest niestabilny i nadsterowny powyżej 90 km. Wydaje mi się, że jest to związane z dziadowskimi oponami montowanymi seryjnie. Po ich wymianie zauważyłem dużą poprawę. Po za tym proawadzi się miło i przyjemnie.
4,0
~Baltazar 2
Hyundai i20 I
Hatchback 5d 1.2 DOHC 78KM 57kW
Lekko podsterowny na moje oko. resorowanie kompromisowe nie za twarde , ale w zakrętach idzie jak po sznurku. Mógłby być trochę większy promień skrętu ,ale jest okay.Hamulce spoko . Abs szybko reaguje...
4,0
~Kudłaty
Hyundai i20 I
Hatchback 5d 1.2 DOHC 78KM 57kW
Zawieszenie dość twarde, co dla niektórych osób może być zaletą tego samochodu. Twardość zawieszenia sprawia, że samochód prowadzi się w sposób przyjemny i przewidywalny. Ogólnie dobrze.
4,0
~Dd
Hyundai i20 I
Hatchback 5d 1.2 DOHC 78KM 57kW
Może być. Nie polecam za szybko wchodzić w zakręty, auto jest dramatycznie podsterowne. Staram się również nie jeździć szybciej niż 110-120 kmh. Przyczepność mocno spada.
Hyundai i20 I Hatchback 5d