Szukaj

Lista ocen Hyundai i30 I (323) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 205 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Kris_99
Hyundai i30 I
Hatchback 1.6 126KM 93kW
Wyciszenie to wada modelu. Jednostka dysponująca silnikiem 126KM niestety jest dość głośna szczególnie po przekroczeniu 3,5 tys obrotów. CZyli powyżej 110 km/godz. Zayczna byc doś mocno słyszalny silnik w kabinie kierowcy. Czego tu brakuje. Producent nie założył w wersji beznyznowej silnika wygłuszenia pod klapę silnika. Mamy tylko blache klapy od spodu i tyle. Pod silnikiem nie ma żadnej osłony !!!! Ponadto tylne kołą nie posiadaja nadkoli....
4,0
~macho
Hyundai i30 I
Hatchback 1.6 CRDi 90KM 66kW
Tu tylko i z pewną przykrością ****. Silnik w dieslu wyciszony bardzo dobrze i jeszcze mata pod maską. Ale głośna praca tylnego zawieszenia psuje sielankę - mam zamiar we własnym zakresie wyciszyc bagażnik i tylną półke (mata dźwiękochłonna za parę złotych rozwiązuje problem, trzeba tylko poprzycinać i ułożyć). Radzę nie korzystać ze schowka na okulary koło lusterka (patrzałki stukają niemiłosiernie, a przenosi się to po całym samochodzie,...
2,0
~Marian
Hyundai i30 I
CW 1.6 CRDi 90KM 66kW
I tutaj mamy największą wadę tego samochodu. Do 120km/h jedzie się dobrze,przyjemnie. Potem zaczyna się popis greckich bogów wiatru...Szum z przodu jest jeszcze akceptowalny,wiadomo,relingi,kombi,klasa kompakt,wybaczam..Ale z tyłu to już huragan. Czasami wstyd mi zabierać pasażerów bo mają problem ze sobą porozmawiać na tylnych fotelach. Wszystko dopełnia (tak przypuszczam) goła blacha podłogi i nadkoli. Na betonówce przekroczenie 100km/h...
4,0
~koleś git
Hyundai i30 I
CW 1.6 DOHC CVVT 126KM 93kW
Zawsze może być lepiej, ale po dokupieniu maty za niecałe 300zł wyciszającej silnik (na forum przeczytałem że warto i faktycznie było warto) jest naprawdę cicho - silnika praktycznie nie słychać do 4 tysięcy obrotów, potem brzmi w miarę przyjemnie. Do 120km/h nie słychać w zasadzie nic oprócz muzyki, powyżej już jednak silnik i szum opon dają o sobie znać, ale nadal jest ok-po prostu słychać samochód, ale nie jest to jeszcze przeszkadzający...
4,0
~dn
Hyundai i30 I
Hatchback 1.4 109KM 80kW
jak wspomniałem do 120 km/h i poniżej 3,5 tyś obr. doskonałe. Wydaje się że jedziemy samochodem o klasę wyżej. Samochód płynie jeżeli jest dobra nawierzchnia. Rodzina zasypia. Niestety powyżej tych parametrów zaczyna stopniowo buczeć co trochę przeszkadza przy dłuższych trasach. Rozwiązanie to jechać do 120 km/h i tylko zwiększać prędkość i obroty przy wyprzedzaniu. Konstruktorom samochodu polecam zastosować 6 bieg bądź wyciszyć buczenie....
5,0
~Betegie
Hyundai i30 I
CW 1.6 CRDi 90KM 66kW
Patrząc na cena do jakości (czyli nie oczekując cudów przy "ziemskiej" cenie) jest bardzo dobrze. Przy 140 tys. km i 6 biegu radio nastawione zaledwie na 8 (przy zdaje się skali ponad 30) da się dobrze słyszeć. Powyżej 140 km szum się nasila (nic odkrywczego), ale to dalej szum, nie ma świstów, gwiżdżenia itd. Przy mniejszych prędkościach słychać przyjemny klekor crdi (choć to, czy to przyjemne, to kwestia gustu).
4,0
~z26
Hyundai i30 I
Hatchback 1.6 CRDi 128KM 94kW
To gorszy punkt auta. Może w modelach benzynowych jest ciszej, ale z Dieslem nie. Trochę warczy jak zimny, po rozgrzaniu lepiej. Najciszej na 6-biegu do 110 km/h, ale od 120 km/h (powyżej 2500 rmp) robi się mniej przyjemnie. Na wolnym biegu prawie nie słychać, że działa, nie ma drgań. Może winne są fabryczne opony, albo brak osłon na nadkolach. Na niektórych, tzw. cichych nawierzchniach jest bardzo cicho, ale tych prawie nie ma.
4,0
~Wojciech
Hyundai i30 I
Hatchback Facelifting 1.4 DOHC 109KM 80kW
Żałuję bardzo, że nie wziąłem mocniejszego silnika z 6 przełożeniami, bo na 5 biegu na autostradzie 4 tys. obrotów daje się we znaki z powodu niesamowitego hałasu silnika. Pomimo, że wnętrze bardzo dobrze wyciszone, nie słychać powietrza, opon ani nic takiego, to jednak silnik hałasuje mocno powyżej 3,5 tys. Przy prędkości 160kmh i obrotach 4500 jest tak głośno, że odechciewa się jechać...
3,0
~tutturek
Hyundai i30 I
CW 1.6 DOHC CVVT 126KM 93kW
samochód ma dość krótką skrzynię, do 120km/h w aucie jest w miarę cicho, w okolicy 125km/h pojawia się jakiś \"rezonans\" od silnika który przy 135-140 znika i dalej jest nieco bardziej komfortowo ale przy prędkościach 150-160 jest już głośno. Generalnie przy prędkościach autostradowych auto jest dość głośne a przy tym dźwięk silnika nie jest zbyt miły dla ucha

Usterki Hyundai i30 I

Liczba wpisów: 72

Hyundai i30 I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

3,0
~AC_i30
Hyundai i30 I
Hatchback 1.4 109KM 80kW
W zasadzie nie mam zastrzeżeń co do poziomu szumów opływających nadwozie, nie są uciążliwe nawet przy prędkościach autostradowych. Natomiast wyraźnie słychać odgłosy z układu jezdnego, zarówno zawieszenie, silnik, jak i szumy toczenia. Na trasie słychać szum opon, w mieście głośną pracę zawieszenia. Prawdopodobnie wystarczyłoby zastosować wyciszenie nadkoli, maski i bagażnika
Hyundai i30 I