Szukaj

Lista ocen Jaguar X-Type Sedan 3.0 i V6 24V 234KM 172kW 2001-2009 (13) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 13 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Paweł
Jaguar X-Type
Sedan 3.0 i V6 24V 234KM 172kW
Po trzylitrowym silniku nalezy się spodziewać sporego apetytu na paliwu i nie inaczej jest z tym zamontowanym w Jaguarze. Nie jest to w żaden sposób wadą, za moc trzeba po prostu płacić. Ceny oryginalnych części do samochodu kształtują się na średnim poziomie, jednak usługi w ASO uderzają silnie po kieszeni. Kompleksowy przegląd przy 192000 kilometrów, objemujący wymianę chyba wszystkich możliwych płynów, ustawianie zbieżności, etc. to 1800...
4,0
~Sienek86
Jaguar X-Type
Sedan 3.0 i V6 24V 234KM 172kW
Zużycie paliwa w mieście od 16l/100km. W trasie od 13 do 16l na 100km. Ceny napraw wysokie. Bardzo ciężki dostęp do części. Brak wielu zamienników. Nie można go w żadnym wypadku porównywać do Mondeo. Z Fordem ma wspólne tylko 3 wahacze i łożyska kół. Cała reszta jest INNA! Ja osobiście części zamawiam z Anglii. W polskim ASO ceny są chore a oni sami też zamawiają z UK. To nie jest podróbka to prawdziwy Jaguar.
4,0
~Robert
Jaguar X-Type
Sedan 3.0 i V6 24V 234KM 172kW
Jedyny mankament, z którym się liczyłem od początku to spalanie. Kupując auto z tym silnikiem dokładnie tego się spodziewałem więc nie jestem rozczarowany. Reszta to same plusy. X type jest wyjątkowy, bo jako jedyny jest tani w utrzymaniu. Trzeba tylko dbać o regularny serwis (oleje, filtry itp). Mój egz jest w doskonałym stanie technicznym.
4,0
~Robert
Jaguar X-Type
Sedan 3.0 i V6 24V 234KM 172kW
Jedyny mankament, z którym się liczyłem od początku to spalanie. Kupując auto z tym silnikiem dokładnie tego się spodziewałem więc nie jestem rozczarowany. Reszta to same plusy. X type jest wyjątkowy, bo jako jedyny jest tani w utrzymaniu. Trzeba tylko dbać o regularny serwis (oleje, filtry itp). Mój egz jest w doskonałym stanie technicznym.
4,0
~Robert
Jaguar X-Type
Sedan 3.0 i V6 24V 234KM 172kW
Jedyny mankament, z którym się liczyłem od początku to spalanie. Kupując auto z tym silnikiem dokładnie tego się spodziewałem więc nie jestem rozczarowany. Reszta to same plusy. X type jest wyjątkowy, bo jako jedyny jest tani w utrzymaniu. Trzeba tylko dbać o regularny serwis (oleje, filtry itp). Mój egz jest w doskonałym stanie technicznym.
4,0
~Datos
Jaguar X-Type
Sedan 3.0 i V6 24V 234KM 172kW
Części zamienne niestety ok. 20 -30 % droższe od odpowiedników dla aut pospolitych. Warto inwestować w najlepsze marki zamienników lub oryginały, wtedy rok lub dwa jazdy i spokój (nawet dla elementów eksploatacyjnych)
1,0
~szarymietek
Jaguar X-Type
Sedan 3.0 i V6 24V 234KM 172kW
Silnik pali dużo, a w aucie wiecznie coś się psuje, części niezbyt tanie i nie zawsze dostąpne do tego opłaty za 3.0. Auto stoi w warsztacie więcej niż jeździ. Polecam omijać ASO - ceny potrafią zabić.
1,0
~NigdyWiecej
Jaguar X-Type
Sedan 3.0 i V6 24V 234KM 172kW
Awaryjność, drogie i trudnodostępne niektóre części, o ASO nie wspomnę bo to jakieś nieporozumienie, pali też niemało, ale akurat przy tej pojemności to norma.
4,0
~gajer@epf.pl
Jaguar X-Type
Sedan 3.0 i V6 24V 234KM 172kW
w mieście zawsze średnie spalanie wychodzi na poziomie 13,5L benzyny. mam automat, cztery koła napęd i silnik 3.0 V6 (zawsze tankuję 98)
4,0
~PX
Jaguar X-Type
Sedan 3.0 i V6 24V 234KM 172kW
Nie oszczędzając, średnio 11-12. Trasa: ok 9. Części: dużo z Mondeo
Jaguar X-Type Sedan