Szukaj

Lista ocen Kia Venga Mikrovan 1.4 DOHC CVVT 90KM 66kW 2009-2015 (18) - Silnik

Na liście zabraknie 12 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~mrysiek
Kia Venga
Mikrovan 1.4 DOHC CVVT 90KM 66kW
Biorąc pod uwagę parametry silnika, w tym jego pojemność i moc - ocena najwyższa. Jednostka nieduża, ale jeździ lepiej niż można by się spodziewać. Bardzo dobrze ciągnie już z niskich obrotów, ale i na wyższe wkręca się całkiem dobrze (za wyjątkiem okresu docierania gdzie silnik był bardziej ospały). Nie odczuwa się włączania klimy poprzez spadek mocy jak to ma miejsce w hondzie, tak samo czy jest na pokładzie komplet pasażerów czy jadę sam...
4,0
~fr3sh
Kia Venga
Mikrovan 1.4 DOHC CVVT 90KM 66kW
1.4 benzyna dobrze sprawdza się z mieście i o ile nie mamy ułańskiej fantazji spokojnie sprawdzi się w trasie. Przy mocno załadowanym samochodzie raczej nie ma co liczyć na energiczne wyprzedzanie, ale nie jest źle. W mieście za to w ogóle nie czuć, że silnik ma tylko 90 koni. W zupełności wystarcza. Silnik bardzo cichy, prawie bezgłośny na biegu jałowym, a w kabinie zaczyna lekko mruczeć dopiero tuż przed 3000 obrotów. Na trasie...
4,0
~Blad
Kia Venga
Mikrovan 1.4 DOHC CVVT 90KM 66kW
Silnik w miarę cichy. Dobrze spisuje się w zakresie niskich obrotów, ale ku mojemu wielkiemu zdziwieniu nie zachwyca mocą w zakresie wysokich obrotów. Zazwyczaj kręcenie auta w zakres wysokich obrotów nie powoduje żeby auto szczególnie dobrze przyspieszało. Generalnie szału mie ma, ale przecież to słaby silnik więc trudno spodziewać się super osiągów. Wystarcza do w miarę sprawnego poruszania się.
5,0
~konradius
Kia Venga
Mikrovan 1.4 DOHC CVVT 90KM 66kW
Z upływem kilometrów robi się coraz cichszy, pomimo iż nie słychac go prawie wcale. Do 5 tys. przebigu słyszalny po 125 km/h ale znowu cicho przy 150. Elastyczność też się poprawia, wcześniej nie było sensu wciskać gazu do końca, a po 6 tys. ciągnie w całym zakresie pedału gazu. Pomiędzy 2, a 3 tys. obrotów dziura mocy, do której trzeba się przyzwyczaić.
5,0
~patrico18
Kia Venga
Mikrovan 1.4 DOHC CVVT 90KM 66kW
Silnik w tym aucie to bajka. Silnik tak cicho pracuje że nie raz myślałem że mi zgasł, słychać go dopiero wtedy gdy się przekracza 140km/h Kultura pracy jest na wyokim poziomie, silnik jest bardzo elastyczny udogodnieniem w tym aucie szczególnie dla Pań jest wskazówka kiedy zmienić bieg
4,0
~Bogdan
Kia Venga
Mikrovan 1.4 DOHC CVVT 90KM 66kW
Wyraźnie słychać w kabinie, ale nie jest to natarczywy hałas, im większe obroty tym głośniejszy, ale to chyba normalne. Z zewnątrz wyraźnie \"cyka\". Dynamika w mieście ok, w trasie ciut brakuje, chciało by się mieć te 10-15 km więcej, zwłaszcza że klima wyraźnie odejmuje mocy.
4,0
~jaro80
Kia Venga
Mikrovan 1.4 DOHC CVVT 90KM 66kW
Auto jest prawie dodarte. Producent wyznaczył 1000km na ten cel. 90 koni mechanicznych jak dla mnie w zupełności starcza do normalnego poruszania się w mieście jak i na trasie. Silnik jest bardzo elastyczny i można jeździć jak dieslem.
5,0
~Tyreus
Kia Venga
Mikrovan 1.4 DOHC CVVT 90KM 66kW
silnik pracuje bardzo przyjemnie. jest elastyczny i umożliwia dynamiczne przyspieszenie nawet powyzej prędkości 120 km/h. rozkręciłem go do max 168km/h, miał wtedy jakieś 5500 obrotów, więc jeszcze trochę dałby rade pociągnąć.
4,0
~klos21@wp.pl
Kia Venga
Mikrovan 1.4 DOHC CVVT 90KM 66kW
Silnik cichy ,bezgłośny na wolnych obrotach,powyżej 2,5 tys. mruczy,elastyczny,ale nie czuć tych 90kM.Przy 3,5 tys. 130 na liczniku i trochę za głośno pracuje brakuje 6 biegu.(spalanie ok.7,3l) Przy prędkości ok.80-90 km/h ok.5l.
Dziennik kosztów dla Kia Venga Mikrovan 1.4 DOHC CVVT 90KM 66kW
Średni koszt przejechania 100 km
33,00 zł
7,9
l/100km
9,2
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~Łukasz
Kia Venga
Mikrovan 1.4 DOHC CVVT 90KM 66kW
Silnik nie lubi niskich obrotów. Dynamiczna jazda możliwa jest w zakresie 3-4 tys. obr/min. Powyżej 3,5 tys. obr. dźwięk silnika jest już dość mocno słyszalny w kabinie. Kręci się do zegarowych 6200 obrotów.
Kia Venga Mikrovan