Szukaj

Lista ocen Łada Niva (57) - Silnik

Na liście zabraknie 43 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Maciek - Wrocław
Łada Niva
2131 1.6 76KM 56kW
Niva jest wyłącznie samochodem do zabawy.Na codzień trzeba poruszć się czymś zupełnie normalnym (SUV czy kombi - nie ma znaczenia)a w weekendy zapuszczać się w teren właśnie Nivą .Dlaczego? A dlatego ,ze jest jedynym lekkim i w pełni terenowym wszędołazem. Zaczynałem off-road królem Defenderem. Jest boski .Kiedyś jednak zakopałem się na poligonie a wyciągała mnie jakaś pognieciona stara... Niva. Ten chamski pojazd okazał się LEPSZY OD LR !...
4,0
~Bartek Wloclawek e-mail bartus-1987_1987
Łada Niva
2131 1.7 i 81KM 60kW
Nie jest mocny ale wystarczy. Pochwalic moge elastycznosc oczywiscie nie idzie jak TDI ale przyspiesza równo od mniej niz 2 tys obr co prawda dosc powoli ale równo. Nie ma problemów z jazda przy bardzo niskich obrotach. Najlepiej przyspiesza w granicach miedzy 3-5.5 obr na minute . Jak do tego samochodu 80 KM jest wystarczajace 100km/h osiaga po 16 sek a co do predkosci maksymalnej osobiscie nie tesowalem ,najszybciej udalo mi sie jechac...
3,0
~Lukas
Łada Niva
2131 1.7 i 81KM 60kW
Silnik trochę słaby jak do tego auta ale jakoś sobie radzi (niestety samochód nie nadaje się do ciągnięcia cięższych przyczep - sam się przekonałem bo po 40 000km sprzęgło było do wymiany). Z racji stałego napędu na 4 koła bardzo paliwożerny a przyśpieszenie dość mizerne. Do jazdy w lekkim terenie i po rozmokniętych drogach bez specjalnego obciążenia w zupełności wystarczy
4,0
~SVENSON
Łada Niva
2131 1.6 76KM 56kW
Wystarczajacy silnik pozwalajacy na jazde w terenie jak i na trasie . Jednak przydało by mu sie pare koników wiecej , pomimo to na 1 , 2 i 3 biegu nie jednego zaskoczył :D pomimo stałego napędu na 4 koła . Części śmiesznie tanie i dostepne , sama robocizna to przyjemność , łatwy dostęp . Trwałość elementów gorsza , ale za takie pieniądze ;D
5,0
~zenon75@wp.pl
Łada Niva
2131 1.6 76KM 56kW
Silnik-kapitalny remont-2008.Ostatnie przejażdżki to zaorane dużym 5-cio skibowym pługiem pole(wyjazd-trawiasta skarpa ok.1m wys.) i poręba w terenie morenowym poprzecinana rowami ok.70x70. Moc silnika zupełnie wystarczająca ; przełożenia radzą sobie doskonale.Nie nachodzą Cię myśli że przyjdzie zakluczyć furkę i dymać do chaty na piechotę.
4,0
~Paweł
Łada Niva
2131 1.7 79KM 58kW
Silnik jest na łańcuchu, więc praktycznie nie do zajechania, mała moc, – ale z zapiętym reduktorem świetnie sobie radzi, łatwo można podnieś moc przez sprężarkę mechaniczną – cały koszt przeróbki we własnym zakresie około 1000pln. I wtedy ma około 110KM.
5,0
~Franek
Łada Niva
2131 1.7 79KM 58kW
Oczywiście w kontekście ceny. Do silnika generalnie nie ma się co przyczepiać. Jest dość elastyczny, pracuje równo zarówno na benzynie jak i na gazie, jest oszczędny i pojedzie wbrew twierdzeniom producenta nawet na podłej benzynie 80 oktanowej.
5,0
~mmj_2004
Łada Niva
2131 1.9 D 78KM 57kW
DO NIVY TYLKO DIESEL.MIAŁEM 1,7+LPG.POTĘŻNE SPALANIE NAWET DO 18 L LPG ZIMĄ NA ASFALCIE.BENZYNOWY MOTOR TRZEBA WYSILAĆ ŻEBY BYŁ EFEKT.1,9 D (BEZ TURBO) OD PEUGEOTA RADZI SOBIE ŚWIETNIE.DUŻY ZAPAS MOCY-JAK SĄDZĘ MA TO ZWIĄZEK Z MOMENTEM OBROTOWYM(?)
3,0
~Kemot
Łada Niva
2131 1.7 i 81KM 60kW
Silnik ma swoje problemy, aczkolwiek gdy przypilnować rozrządu poprzednia Niva przekroczyła 400tys tylko z wymienianą uszczelka głowicy ( i rozrządem i to często bo to był stary typ)
Dziennik kosztów dla Łada Niva
Średni koszt przejechania 100 km
59,50 zł
15,4
l/100km
16,9
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~MrHunter
Łada Niva
2131 1.6 76KM 56kW
przy zasilaniu benzyną całkiem żwawy, gazem - do wytrzymania; na krótkich dystansach potrafi zaskoczyć, a i wyprzedzanie jest możliwe ;) mimo wszystko to tylko łada ;)
Łada Niva