Szukaj

Lista ocen Mazda 3 I Hatchback 2.0 MZR 150KM 110kW 2003-2009 (27) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 19 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Walus46
Mazda 3 I
Hatchback 2.0 MZR 150KM 110kW
Twardo, sztywno, sportowo. Na ładnych asfaltach, trasie, autostradzie idealnie. Zero bujania, jazda w zakrętach na wyczuwalnej granicy - doskonale. Czuć każdą muldę, kamyk, łatę, siły przenoszone na koła - układ kierowniczy. Wiemy co się dzieje z samochodem. Wspomaganie nie jest przesadzone i na kierownicy mamy przyjemny opór, więc ręce na kierownicy (to nie yaris, czy inne miejskie auto, choć i w segmencie średnich większość ustępuje ustępuje...
5,0
~Adam - serdeczna@yahoo.com
Mazda 3 I
Hatchback 2.0 MZR 150KM 110kW
Rewelacja. Jeżdżą wersją MZR 2.0 Top Sport Kintaro dodatkowo wyposażoną w zawias Eibacha i 17-tki alu, która trzyma się drogi jak gokart. I mimo zauważalnie twardszego i niższego zawieszenia w porównaniu do wersji "zwykłej" - jazda nadal jest komfortowa. Trzeba jednak brać poprawkę zarówno na wysokość zmniejszony prześwit, jak o niski profil zastosowanych opon. Reasumując - zawias taki, że prowadzenie i zachoweanie w zakrętach to poezja.
5,0
~daffer80
Mazda 3 I
Hatchback 2.0 MZR 150KM 110kW
Precyzja układu jedynie do porównania jak dla mnie z nowym Fordem FOCUSEM. Konkurencja a było jej trochę (VW GOLF 2 i 3, AUDI A4 1997, Hyundai i30, Hyundai GETZ, DAEWOO NUBIRA, LANOS, OPEL ASTRA II, III ) - wymiękają!!!! HAMULCE WYMIATAJĄ - auto staje dęba po trasie 500 km (chodzi o rozgrzanie układu hamulcowego), a gdy zimne to brzytwa. Warto zapinać się w pasy bo szyba przednia może być twoja.
5,0
~darhad
Mazda 3 I
Hatchback 2.0 MZR 150KM 110kW
Zawieszenie ze sportowym zacięciem pochodzące z Forda Focusa II, czyli wzór dla samochodów tej klasy. Idzie jak po sznurku. Elementy gumowe zawieszenia lecą jak to na polskich drogach bywa ale są tanie i proste w wymianie. Kontrola trakcji działa jak trzeba i raz uratowała mi tyłek zanim zaparkowałem w rowie.
5,0
~Reggie
Mazda 3 I
Hatchback 2.0 MZR 150KM 110kW
Płyta podłogowa zapożyczona z Forda Focusa II jest dużą zaletą. Jest sprężyste - nie stuka, dobrze wybiera nierówności, a na zakrętach jest sztywne. Jestem pod wrażeniem. Jeśli ktoś chciałby sprawdzić auto podczas szybszej jazdy krętą drogą to pierwszy dźwięk jaki dochodzi do uszu kierowcy to przewracające się rzeczy w bagażniku.
5,0
~Henryk
Mazda 3 I
Hatchback 2.0 MZR 150KM 110kW
Z tego jestem najbardziej zadowolony. Trzyma się jak przyklejony ostre zakręty dla tej wersji nie są dla niego problemem. Zawieszenie sportowe i utwardzone ale nie w takim stopniu aby poczuć to na sobie. Na polskie drogi jest idealne. Bardzo wytrzymałe bo przejechałem prawie 70tys a na badaniach wyszło jak na nowym aucie
5,0
~grzesiek
Mazda 3 I
Hatchback 2.0 MZR 150KM 110kW
Tu trzeba przyznać że współpraca Mazdy z Fordem się bardzo przydała. Układ jezdny znacznie się poprawił w porównaniu do wcześniejszych Mazd, które były za miękkie i zawieszenie dość często wymagało napraw.
5,0
~mariano
Mazda 3 I
Hatchback 2.0 MZR 150KM 110kW
Auto dosyć twardo zestrojone, co nie każdemu przypadnie do gustu. Ja w każdym razie takie auta lubię. Mazda bardzo dobrze trzyma się drogi, pewnie wchodzi w zakręty.
5,0
~Robert
Mazda 3 I
Hatchback 2.0 MZR 150KM 110kW
Mam auto na 17\'\' felgach mazdy. Trzyma się drogi jak przyspawane, niestety wiąże się to z większym zużyciem paliwa. Zawieszenie pracuje dobrze, bez trzasków i zgrzytów.

Usterki Mazda 3 I

Liczba wpisów: 30

Mazda 3 I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~kudys37
Mazda 3 I
Hatchback 2.0 MZR 150KM 110kW
Jest bardzo dobrze, od strony układu jezdnego to sztywbiejszy focus. Jak natomiast ktoś szuka komfortu to raz ze felgi ze 16, albo w ogóle nie ten model.
Mazda 3 I Hatchback