Szukaj

Lista ocen Mazda 626 V Hatchback (86) - Silnik

Na liście zabraknie 61 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Bulgarien
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 DITD 90KM 66kW
Silnik mruczy aż miło. Jedyny problem to to ze nie mogą go zdiagnozować prawdopodobnie przez padniety sterownik silnika (co kolwiek to jest). Tak mi powiedzieli w 3 punktach gdzie chciałem zdiagnozować silnik komputerem. A co najciekawsze serwis w Rzeszowie nie chciał się podiąć diagnostyki tego silnika twierdząc ze zajmują się tylko silnikami benzynowymi. Chciałem sprawdzić silnik ponieważ po przejechaniu koło 100km zaczynał mi dymić na siwo...
2,0
~Peskart
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 TD 101KM 74kW
W tym caly problem. Szukalem wersji benzynowej 2l 136KM ale dalem sie skusic na turbo diesla 2l 110KM (pozna ewolucja tego silnika bo do 2000r mial 100KM). Koszmar ! Na wolnych obrotach drgania jak w traktorze (trzepalo ile wlezie wajcha biegow, pedalami, ale nawet siedzeniem !!!). Do 1800 obrotow tak mulasty, ze startujac mialbym problemy nawet z maluchem. Powyzej kop w d... i nie najgorzej. Na autostradzie OK. Podejrzewam ze od poczatku bylo...
4,0
~hajduk77
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 TD 101KM 74kW
To moja druga Mazda 626 pierwszą skasowałem też w Dislu. Rewelacyjny samochód żaden Niemiec mu nie dorówna pod wezględem niezawodności. Krytykanci narzekają bo kupili zajechany model. Disla przed kupnem sprawdza się na zimnym silniku. Czy lato czy zima przy odpaleniu pracuje równo tak pierwszy jak drugi niebrał mi oleju rzadnych problemów z elektryką Samochód produkowany przez japończyków a nie pijanego leniwego europejczyka Nie kupie nigdy...
4,0
~Paweł
Mazda 626 V
Hatchback 1.8 90KM 66kW
Na jałowym chodzi cichutko i przyjemnie, wchodzenie w obroty generuje dźwięk znośny, ale nie motywujący szczególnie do wciskania pedału gazu. Moc tylko 90 km i w sumie to wystarcza, na plus-ciężko dostać mandat, na minus-manewr wyprzedzania trzeba kalkulować, nie zawsze się udaje nawet z gazem w podłodze. Silnik mało dynamiczny, ale dosyć elastyczny, szczególnie na trójce (prawie od zatrzymania do 7tys. obr/min), na dwójce czasami szarpie przy...
4,0
~Robert
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 115KM 85kW
Silnik nie wyróżnia się niczym ani pozytywnie, ani negatywnie. Warto wspomnieć, że raczej nie lubi gazu. Instalacja musi być dobra. U mnie tuż po jej zamontowaniu okazało się, że do wymiany są przewody wysokiego napięcia (400zł) bo na starych szarpał. Miałem też wymienić świece. W tej chwili jeździ na platynowych (55 zł/szt), ale ponieważ co mechanik to inna wersja jakie te nowe mają być (platynowe czy zwykłe) zdenerwowałem się i po prostu nie...
5,0
~n.pawcio@yahoo.co.uk
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 115KM 85kW
Nie ma sie czego przyczepic. Czasem lekko szarpnie, doskonale wchodzi na obroty. Po 2500 obr. zaczyna sie zabawa. Kreci sie do 6000, pomimo 115 koni(mialem wczesniej 150 konnego passata), nie czuc ze tylko tyle... od 4 tys obr. zaczyna byc glosno ale przyjemnie warczy, poprzedni passat chodzil jak kosiarka do trawy. Na wolnych obrotach jakby go nie bylo.. przy 160 na autobahnie w Niemczech plynie, ze mozna normalnie prowadzic rozmowe.
4,0
~Grzesiek
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 115KM 85kW
Silnik o mocy 115 KM jest jak dla mnie trochę za słaby i często muszę wkręcać moja Madzię na wyższe obroty ale powiem ze nawet tu lubię :) Z samym silnikiem nie małem nigdy poważnych problemów, jedyne co mnie czasem denerwowało to kiepskie odpalanie w zimie przy temp minus 20 stopniach a mój poprzedni samochód odpalał bezproblemu nawet przy minus 30 stopniach, a nie wiem czy mazda by tak z łatwością odpaliła
3,0
~Grzegorz
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 TD 101KM 74kW
Silnik pracuje dosyć głośno ale równiutko i tak odrobinę ciszej jak w carismie z silnikiem renault. Na wolnych obrotach trochę telepie kierownicą i dźwignią biegów. Na mrozie ładnie odpala trzeba mieć tylko dobry akumulator. Troszeczkę mało mocy do takiej budy, przydałoby się z 15 koników więcej ale do spokojnej jazdy wystarczy. Do tego silnika strasznie drogi jest rozrząd, około 1100 zł części plus robocizna.
4,0
~Tofcik_Rzeszów
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 136KM 100kW
Pierwszym moim autem była Astra 1,4. Jednym słowem kochany wynalazek:)Jednak 136KM mazdy i potężny moment to lata świetlne w porównaniu z Oplem. Wciąż ucze się Mazdy ale muszę stwierdzić z przekonaniem, że ten silnik jest wspaniały. Bardzo wszechstronny. Pozwala bez problemu wyprzedzać TIR-y a zdrugiej strony daje się okiełznać na tyle, by jazda Madzią była ekonomiczna:)
3,0
~tomi.zlot.
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 TD 101KM 74kW
troche glosny,moja madzia nie nie miala problemow z odpalniem nawet przy minus 23C,chociaz stoi pod chmorka.rozrzad tylko oryginal! u mnie pasek contitech strzelil po 43000 km. glowicy nie oplacalo sie remontowac,taniej kupic uzywany silnik.koszt calkowitej naprawy wyniosl 3300 pln.jezeli codzi o dynamike,to trzeba go troche krecic na wysokich obrotach
Mazda 626 V Hatchback