AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Mazda
626
V
Hatchback
Opinie
Opinie
Lista ocen
Mazda 626 V Hatchback
(86) - Silnik
Na liście zabraknie
61
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
4,0
~Bulgarien
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 DITD 90KM 66kW
Silnik mruczy aż miło. Jedyny problem to to ze nie mogą go zdiagnozować prawdopodobnie przez padniety sterownik silnika (co kolwiek to jest). Tak mi powiedzieli w 3 punktach gdzie chciałem zdiagnozować silnik komputerem. A co najciekawsze serwis w Rzeszowie nie chciał się podiąć diagnostyki tego silnika twierdząc ze zajmują się tylko silnikami benzynowymi. Chciałem sprawdzić silnik ponieważ po przejechaniu koło 100km zaczynał mi dymić na siwo...
Dodane
15 lat temu
2,0
~Peskart
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 TD 101KM 74kW
W tym caly problem. Szukalem wersji benzynowej 2l 136KM ale dalem sie skusic na turbo diesla 2l 110KM (pozna ewolucja tego silnika bo do 2000r mial 100KM). Koszmar ! Na wolnych obrotach drgania jak w traktorze (trzepalo ile wlezie wajcha biegow, pedalami, ale nawet siedzeniem !!!). Do 1800 obrotow tak mulasty, ze startujac mialbym problemy nawet z maluchem. Powyzej kop w d... i nie najgorzej. Na autostradzie OK. Podejrzewam ze od poczatku bylo...
Dodane
17 lat temu
4,0
~hajduk77
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 TD 101KM 74kW
To moja druga Mazda 626 pierwszą skasowałem też w Dislu. Rewelacyjny samochód żaden Niemiec mu nie dorówna pod wezględem niezawodności. Krytykanci narzekają bo kupili zajechany model. Disla przed kupnem sprawdza się na zimnym silniku. Czy lato czy zima przy odpaleniu pracuje równo tak pierwszy jak drugi niebrał mi oleju rzadnych problemów z elektryką Samochód produkowany przez japończyków a nie pijanego leniwego europejczyka Nie kupie nigdy...
Dodane
15 lat temu
4,0
~Paweł
Mazda 626 V
Hatchback 1.8 90KM 66kW
Na jałowym chodzi cichutko i przyjemnie, wchodzenie w obroty generuje dźwięk znośny, ale nie motywujący szczególnie do wciskania pedału gazu. Moc tylko 90 km i w sumie to wystarcza, na plus-ciężko dostać mandat, na minus-manewr wyprzedzania trzeba kalkulować, nie zawsze się udaje nawet z gazem w podłodze. Silnik mało dynamiczny, ale dosyć elastyczny, szczególnie na trójce (prawie od zatrzymania do 7tys. obr/min), na dwójce czasami szarpie przy...
Dodane
17 lat temu
4,0
~Robert
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 115KM 85kW
Silnik nie wyróżnia się niczym ani pozytywnie, ani negatywnie. Warto wspomnieć, że raczej nie lubi gazu. Instalacja musi być dobra. U mnie tuż po jej zamontowaniu okazało się, że do wymiany są przewody wysokiego napięcia (400zł) bo na starych szarpał. Miałem też wymienić świece. W tej chwili jeździ na platynowych (55 zł/szt), ale ponieważ co mechanik to inna wersja jakie te nowe mają być (platynowe czy zwykłe) zdenerwowałem się i po prostu nie...
Dodane
16 lat temu
5,0
~n.pawcio@yahoo.co.uk
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 115KM 85kW
Nie ma sie czego przyczepic. Czasem lekko szarpnie, doskonale wchodzi na obroty. Po 2500 obr. zaczyna sie zabawa. Kreci sie do 6000, pomimo 115 koni(mialem wczesniej 150 konnego passata), nie czuc ze tylko tyle... od 4 tys obr. zaczyna byc glosno ale przyjemnie warczy, poprzedni passat chodzil jak kosiarka do trawy. Na wolnych obrotach jakby go nie bylo.. przy 160 na autobahnie w Niemczech plynie, ze mozna normalnie prowadzic rozmowe.
Dodane
16 lat temu
4,0
~Grzesiek
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 115KM 85kW
Silnik o mocy 115 KM jest jak dla mnie trochę za słaby i często muszę wkręcać moja Madzię na wyższe obroty ale powiem ze nawet tu lubię :) Z samym silnikiem nie małem nigdy poważnych problemów, jedyne co mnie czasem denerwowało to kiepskie odpalanie w zimie przy temp minus 20 stopniach a mój poprzedni samochód odpalał bezproblemu nawet przy minus 30 stopniach, a nie wiem czy mazda by tak z łatwością odpaliła
Dodane
13 lat temu
3,0
~Grzegorz
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 TD 101KM 74kW
Silnik pracuje dosyć głośno ale równiutko i tak odrobinę ciszej jak w carismie z silnikiem renault. Na wolnych obrotach trochę telepie kierownicą i dźwignią biegów. Na mrozie ładnie odpala trzeba mieć tylko dobry akumulator. Troszeczkę mało mocy do takiej budy, przydałoby się z 15 koników więcej ale do spokojnej jazdy wystarczy. Do tego silnika strasznie drogi jest rozrząd, około 1100 zł części plus robocizna.
Dodane
16 lat temu
4,0
~Tofcik_Rzeszów
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 136KM 100kW
Pierwszym moim autem była Astra 1,4. Jednym słowem kochany wynalazek:)Jednak 136KM mazdy i potężny moment to lata świetlne w porównaniu z Oplem. Wciąż ucze się Mazdy ale muszę stwierdzić z przekonaniem, że ten silnik jest wspaniały. Bardzo wszechstronny. Pozwala bez problemu wyprzedzać TIR-y a zdrugiej strony daje się okiełznać na tyle, by jazda Madzią była ekonomiczna:)
Dodane
15 lat temu
Usterki
Mazda 626 V
Liczba wpisów:
40
Mazda 626 V – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu
Najnowsze usterki
Wymiana rozrządu instalacja gazowa
Silnik dymi na biało po wymanie oleju
falowanie obrotow silnika
Zobacz więcej
usterek
3,0
~tomi.zlot.
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 TD 101KM 74kW
troche glosny,moja madzia nie nie miala problemow z odpalniem nawet przy minus 23C,chociaz stoi pod chmorka.rozrzad tylko oryginal! u mnie pasek contitech strzelil po 43000 km. glowicy nie oplacalo sie remontowac,taniej kupic uzywany silnik.koszt calkowitej naprawy wyniosl 3300 pln.jezeli codzi o dynamike,to trzeba go troche krecic na wysokich obrotach
Dodane
15 lat temu
Poprzednia
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Mazda
Zobacz 44 auta
od ręki
Mazda 626 V Hatchback
4,3 (147 ocen)
Wybierz silnik
1.8 90 KM
1.8 100 KM
2.0 115 KM
2.0 136 KM
2.0 DITD 90 KM
2.0 TD 101 KM
2.0 TD 110 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Mazda 626 w pigułce
Mazda 626
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Mazda 626
Dane techniczne
Mazda 626 V Hatchback
Raporty zużycia paliwa
Mazda 626 V Hatchback
Opinie
Mazda 626 V Hatchback
Usterki
Mazda 626 V Hatchback
Publikacje
Mazda 626
Newsy
Mazda 626
Galerie
Mazda 626
Nasze pomiary
Mazda 626
Filmy
Mazda 626
Ogłoszenia
Mazda 626
Ceny aut używanych
Mazda 626
Dziennik kosztów
Mazda 626 V Hatchback
Opinie o instalacjach LPG
Mazda 626 V Hatchback
Testy zderzeniowe
Mazda
Aktualnie przeglądasz
Mazda 626 V Hatchback
Dane techniczne
185 raportów
zużycia paliwa
9 zgłoszonych
usterek
2 publikacje
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy