Szukaj

Lista ocen Mazda CX-5 I SUV Facelifting (28) - Silnik

Na liście zabraknie 10 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Tomasz M
Mazda CX-5 I
SUV Facelifting 2.2 SKYACTIV-D 175KM 129kW
o ile mocy jest w miarę ok, to kultura pracy "dyskusyjna". Plus to szeroki zakres obrotów, nie dostaje zadyszki aż do 5000 obr./min. Mega irytujący proces wypalania DPF- pojawia się wtedy MEGA turbo dziura, a zużycie paliwa wzrasta dwukrotnie. Wypalanie jest co około 400-500 km, więc często. Komputer wylicza sam częstotliwość wymiany oleju, więc przejechanie więcej niż 10 000 od wymiany to niezły sukces. OK- wymiana oleju co 30 000 to gruba...
5,0
~kamillo
Mazda CX-5 I
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Motor jest wysokoobrotowy trzeba go wysoko kręcić i wtedy fajnie się buja. Ma spore rezerwy w obrotach i nie ma się wrażenia że się męczy, co wynika też z jego 2-litrowej pojemności. Silnik jest dobrze wyciszony i ma fajny gang. Jak jadę z dużą prędkością np.130-150/h to słychać jedynie szumy powietrza. Przy tych prędkościach można spokojnie rozmawiać - CX 5 po lifcie jest lepiej wyciszona.
5,0
~Benek
Mazda CX-5 I
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Tak jw silnik bardzo dobry, szczególnie pod względem oszczędności paliwa. Przykład - ostatnie spalanie 6,4 na trasie 400 km przejechane w niecałe 5 h gdzie jechałem również w korkach (budowa ekspresówki w okolicach Chęcin i przed Radomiem ale i również z prędkościami 160 km/h. Moc więcej niż wystarczająca do sprawnego wyprzedzania;
5,0
~Bojan
Mazda CX-5 I
SUV Facelifting 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Jak bym sie troszke cofnął w czasie...coś pieknego! 2,5 benzyna po przesiadce z 1.4 tsi daje to czego mi brakowalo najbardziej...banana na twarzy za kazdym razem kiedy mocniej wcisne pedał gazu...i ta praca silnika,cudo!!! Nie masz wrazenia ze jedziesz turbo doładowanym meleksem ;)
5,0
~Aleksander
Mazda CX-5 I
SUV Facelifting 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Silnik 2,5 l to bdb. wybór w połączeniu z automatyczną skrzynią biegów. Podczas normalnej jazdy w mieście dość ograniczony apetyt na paliwo. Po przejechaniu 10000 km zużycie na poziomie 8,9 l/100. Jazda typowo miejska po szczecińskim ulicach. Instrukcyjne zużycie - 9,3 l/100.
5,0
~wrosiak
Mazda CX-5 I
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
bardzo elastyczny, cichy i co najważniejsze - ekonomiczny. Nie jest to ferrari i nie pościgamy się na ćwiarć mili ( raczej nie jest "zrywne" - wręcz przeciwnie - sprawia wrażenie ospałego przy ruszaniu - za to później... ślicznie śmiga
5,0
~Paweł
Mazda CX-5 I
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Silnik jak dla mnie bardzo dobry, dynamiczny, spalał średnio 7,5-8,0l benzyny, choć i trafiło się, że przy spokojnej jeździe 90-100km/h na trasie spalił mi średnio 5,9l !
4,0
~Mikołaj
Mazda CX-5 I
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
przy wysokich obrotach dość głośny, za to, jak na benzynę 2.0, dość elastyczny w dolnym zakresie obrotów. Wbrew obiegowym opiniom, całkowicie normalnie jeździ na Pb95.
5,0
~nsd
Mazda CX-5 I
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Bardzo przyjemny w eksploatacji doskonale daje radę w kazdych warunkach. Jak na silnik benzynowy wystarczająco dynamiczny, chociaż na pewno nie jest to sprzęt do sportowej jazdy.
Dziennik kosztów dla Mazda CX-5 I SUV Facelifting
Średni koszt przejechania 100 km
57,00 zł
9,1
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~micko
Mazda CX-5 I
SUV Facelifting 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
dynamika ok, troche brakuje dźwięku, spalanie 140km/h - 9,5l, miasto - 9-11l, trasa 7l. jest ok. 8 sekund do 100km/h, lepiej niz nowy model...
Mazda CX-5 I SUV Facelifting