Szukaj

Lista ocen Mazda CX-5 I SUV Facelifting (26) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 12 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~kamillo
Mazda CX-5 I
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Idzie jak po szynach, mam wrażenie jakbym miał ołów pod sobą tak dobrze izoluje i klei się do nawierzchni ( opony mam 17"). Autem się płynie - nadaje się do jazdy autostradowej, jak na SUV-a jest bardzo stabilna, nie buja się i niewiele przechyla na zakrętach. Zawieszenie jest bardziej komfortowe niż twarde,ale nie miękkie. Cicho wybiera nierówności. Kierownica chodzi lekko i wspomaganie dopasowuje się do prędkości jazdy. Duży prześwit(...
2,0
~bargaw
Mazda CX-5 I
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
W lecie super. Zakręty ekstra. Wrażliwość na wiatr boczny do 160 ok czyli bardzo dobrze. Jazda zimą DRAMAT!!!! auto nie jest wstanie podjechać na podjazd na który podjeżdżam starą alfą w cenie 1 opony z felgą z mazdy. Mazda cx5 prowadzi się w zimie tylko z napędem 4x4. Opcja fwd jest najgorzej prowadzącym się autem jakie posiadałem ( doświadczenie mam spore 17 aut)
5,0
~Benek
Mazda CX-5 I
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Jest świetnie. Jeździ jak przyklejony do drogi. Początkowo bałem się wchodzić w zakręty z dużymi prędkościami mając irracjonalne lęki przed kraksą z racji odczucia wyżej położonego środka ciężkości. Jednakże z czasem testowałem go z coraz wyższymi prędkościami i obecnie mogę powiedzieć iż pod tym względem zachowuje się nieomalże jak auto sportowe;
5,0
~wrosiak
Mazda CX-5 I
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
bardzo stabilnie i twardo się trzyma asfaltu. Mimo kilku prób ostrych manewrów ( na ile mi sumienie pozwoliło madzię sprawdzić ) nie udało mi się ... poślizgnąć - ale też przyznajmy - na pewno jest to możliwe - sztywna i stabilna - ale nadal komfortowa - tak bym to na szybko opisał
4,0
~Zibi
Mazda CX-5 I
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Daje 4 gwiazdki bo jeszcze nie wypróbowywałem go w ekstremalnej jeździe i nie wiem jak będzie zachowywał się na ostrych łukach przy dużych szybkościach. Pierwsze wrażenia pozytywne, dobrze tłumi nierówności, nic nie skrzypi i nie trzeszczy;
5,0
~Paweł
Mazda CX-5 I
SUV Facelifting 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Nie jeżdżę sportowo więc ciężko mi się tu mocno rozpisać. Zawieszenie jest bardzo komfortowe (kilka razy od pasażerów już słyszałem, że nie czuć wybojów), a przy tym bardzo fajnie trzyma drogi - do codziennego poruszania się autem nie widzę zastrzeżeń.
4,0
~Tomasz M
Mazda CX-5 I
SUV Facelifting 2.2 SKYACTIV-D 175KM 129kW
dość twardo zestrojone zawieszenie, ale za to przewidywalne w zakręcie i przy szybkiej zmianie kierunku jazdy. Spory skok, nie dobija nawet przy sporym obciążeniu. Jeden z mocniejszych punktów auta.
4,0
~Tomek
Mazda CX-5 I
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
Do 120 Km/h jest bardzo dobrze. Powyżej, jakoś niepewnie trzyma się drogi. Może to sprawa faktu, iż poprzednio jeździłem limuzyną i był inny komfort przy większych prędkościach. Jest OK
5,0
~nsd
Mazda CX-5 I
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Bez zarzutu. Wspomaganie kierownicy, hamulce, zawieszenie - wszystko bardzo przyzwoite. Ma stosunkowo mały promień zawracania co jest przydatne w wąskich miejscach
Dziennik kosztów dla Mazda CX-5 I SUV Facelifting
Średni koszt przejechania 100 km
57,00 zł
9,1
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Łukasz
Mazda CX-5 I
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Precyzyjny i na pusto i przy 4 osobach z bagażem Typowy suv ale jeżeli chodzi mu o prowadzenie bliżej mu do osobówek
Mazda CX-5 I SUV Facelifting