Szukaj

Lista ocen Mazda MX-5 III (17) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 8 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~sklep@tapi.com.pl
Mazda MX-5 III
Cabrio 2.0 i 16V 167KM 123kW
Jedzie jak po szynach, a gdy wyłączy się ESP, to jeździ bokiem, ale wciąż jak po szynach :) Świetnie czuć, co dzieje się z autem. O dziwo zawieszenie jest bardzo komfortowe, spokojnie nadaje się do jazdy, na co dzień po naszych drogach. Nie wiem, jaka jest dokładnie wysokość prześwitu, ale na oko mniej więcej taka sama jak w BMW serii 3 E46, wiec można spokojnie jeździć po naszych drogach, jeśli uważa się, na co większe kratery w...
5,0
~piotr
Mazda MX-5 III
Cabrio 2.0 i 16V R6 160KM 118kW
Nie za twardo, nie za miekko. Idealny rozklad masy + tylny naped ze szpera i w efekcie nieustajacy usmiech na twarzy. Genialna jest zabawa w przechodzenie z neutralnosci w nadsterownosc i kontrolowanie tego przy uzyciu gazu. Czym wiecej zakretow tym lepiej. Jesli uwazasz ze MX5 jest wolna, powinienes znalesc bardziej kreta droge, do tego wlasnie jest MX5. U mnie kontrolka ESP/ASR swieci sie codziennie. Na sliskim/pofaldowanym/luznym trzeba...
5,0
~monkahead
Mazda MX-5 III
Cabrio Facelifting 2.0 MZR 160KM 118kW
Zawieszenie oraz układ jezdny jest legendarny, auto prowadzi się rewelacyjnie. Miałem okazję pojeździć na torze, wrażenia niezapomniane. Układ ESP (można go wyłączyć) bardzo pomaga w bezpiecznym prowadzeniu samochodu, można soba pozwolić na bardzo dużo, nawet na publicznej drodze, np. szybkie pokonywanie zakrętów, gdzie większość samochodów wypada z drogi.
4,0
~chebum
Mazda MX-5 III
Cabrio Facelifting 2.0 MZR 160KM 118kW
Kupiłem samochód na gwincie Tein Flex. Po ustawieniu geometrii prowadzi się bardzo dobrze. Samochód jest bardzo stabilny nawet przy większej prędkości. Jednocześnie łatwo skręca gdy go o tym prosimy. Poślizg osi tylnej rozwija się nagle i łatwo się obrócić. Kontrolę trakcji lepiej nie wyłączać.
5,0
~Lukas
Mazda MX-5 III
Cabrio 1.8 i 16V 126KM 93kW
Bardzo dobry, mam obniżone sprężyny Eibacha i mimo to komfort resorowania jest całkiem znośny, a przyczepność bardzo dobra. Autko tylko lekko się buja na boki, w porównaniu do zwykłej osobówki nie buja się wcale. Oczywiście praw fizyki nie oszukasz, dlatego ostrożnie gdy śliska nawierzchnia.
5,0
~tołdi
Mazda MX-5 III
Cabrio Facelifting 2.0 MZR 160KM 118kW
Gokart. Jak przejechałem nim jednorazowo ponad 500 km to nie byłem specjalnie zmęczony. Ale nie jest to auto na bardzo długie trasy. W zimie trudno nim się poruszać. Bardzo szybko zrywa przyczepność pomimo dobrych zimowych opon. Jest poza tym nisko zawieszony.Zbyt nisko na polskie drogi i krawężniki.
5,0
~janusz.goral@wp.pl
Mazda MX-5 III
Cabrio 2.0 i 16V 167KM 123kW
50%/50%, szpera, amortyzatory Bilstein i 20-letnie doświadczenie wyklucza jakiekolwiek negatywy. Chcę jechać bokiem - jadę. Chcę po szynach - jadę po szynach. Moim drugim samochodem jest Outlander turbo. Moc większa, 4WD, ale gdzie mu do frajdy jaką sprawia Miatka.
4,0
~Andrzej
Mazda MX-5 III
Cabrio Facelifting 2.0 MZR 160KM 118kW
Nie wiem czy mój egzemplarz (sprowadzony ze Stanów) miał inne zawieszenie, ale mój nie pewnie prowadził ze się wyższych prędkościach rzędu 180-200km/h w porównaniu do mini Coopera S mazda wychodzi bardzo kiepsko.
5,0
~sylwia
Mazda MX-5 III
Cabrio 2.0 i 16V R6 160KM 118kW
niski srodek ciezskosci sprawia, ze auto jest jak przeklejone do jezdni! :) a zakreciki to sama radocha - inni hamuja, a ty bez nasikania pedalu elegancko wchodzisz w zakret nie scinajac.... mmmmmmmm!
5,0
~Fila
Mazda MX-5 III
Cabrio 2.0 i 16V R6 160KM 118kW
jest ok, chodź standardowe zawieszenie jest za wysokie, wymiana na pro-kit z niższymi sprężynami i obniżenie o 3cm - to mnie czeka
Mazda MX-5 III