Szukaj

Lista ocen Mitsubishi ASX I SUV 1.8 DID MIVEC 150KM 110kW 2010-2013 (27) - Ergonomia

Na liście zabraknie 27 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~K
Mitsubishi ASX I
SUV 1.8 DID MIVEC 150KM 110kW
Wszystko poza przełącznikiem komputera pokładowego tam, gdzie się tego spodziewasz (poprzednio miałem w kierownicy). Osobiście wolałbym mieć przyciski od tempomatu po lewej, a od radia po prawej, ale to kwestia przyzwyczajenia. Denerwuje konieczność każdorazowego wyłączania AS&G, przy silniku z turbiną pomysł niezbyt trafiony, przynajmniej jak dla mnie i jakoś nie przekonują mnie tłumaczenia że turbina ma poprawione smarowanie i chłodzenie....
4,0
~wik999@interia.pl
Mitsubishi ASX I
SUV 1.8 DID MIVEC 150KM 110kW
Przycisk zmiany informacji wyświetlanej z komputera umiejscowiony na desce, zasłaniany przez koło kierownicy to porażka. Ponadto piszczy przy każdym naciśnięciu, dokuczliwe dla pasażerów w nocy. Zegary i wyświetlacz dobry. Bardzo dobry pomysł oddzielnego ustawienia natężenia oświetlenia wskaźników i radia dla dnia i nocy. Automatyczne światła i wycieraczka sprawdzają się w przeciętnych warunkach. Przy deszczu trzeba pamiętać o ręcznym...
4,0
~klemens
Mitsubishi ASX I
SUV 1.8 DID MIVEC 150KM 110kW
Z przodu super. W większości konkurencji nie mogę sobie swobodnie ułożyć prawej nogi. Tu jest OK. Fotele bez regulacji lędźwiowej ale wybrzuszone prawidłowo. Z tyłu niewygodnie. Zbyt pionowe tylne oparcie. Wsiadanie takie sobie, miejsca na nogi - minimum socjalne. Dla mnie akurat nie ma to znaczenia, bo z tyłu wożę tylko teczkę. Za to składanie tylnego oparcia - rewelacja. Podłoga płaska i zachowany odstęp, pozwalający na położenie przedniego...
4,0
~witold
Mitsubishi ASX I
SUV 1.8 DID MIVEC 150KM 110kW
tylko dobrze, choć po japońsku poukładane a według mitsubishi okastrowane, minimalistyczne i nudne, np.: kółka wentylacji czy temp czy klimy mało intuicyjne tzn bez wyświetlacza, trzeba liczyć kreski, na jednym kółku kilka funkcji, reszta jak w japończykach innych, prosto i bez fajerwerków stylistycznych, choć ciekawiej niż w outlanderze
5,0
~Lech
Mitsubishi ASX I
SUV 1.8 DID MIVEC 150KM 110kW
Co ciekawe ASX w podstawowej wersji z dieslem jest tańszy od Golfa VI 2,0TDI. Moim zdaniem silnik ASX jest lepszy od golfa ze względu na zmienne fazy rozrządu, poza tym ma 150KM a nie jak golf 140KM. Poza tym ASX jest większym autem (bagażnik 430 litrów, a w golfie 350). Spalanie jest porównywalne z golfem.
3,0
~crowback
Mitsubishi ASX I
SUV 1.8 DID MIVEC 150KM 110kW
wszystko poukładane, choć mogłoby być ciekawsze wzornictwo, za dużo znaczków na pokrętłach klimatyzacji, wszystko zbite i trochę za mało czytelne, komputer zapchany informacjami, ale wszystko wg myśli i kanonów mitsubishi, wg mnie średnio i smutno
4,0
~lutek721@vp.pl
Mitsubishi ASX I
SUV 1.8 DID MIVEC 150KM 110kW
Wszystko ok, tylko z tyłu mógłby sie przydać schowek w drzwiach i dróga kieszeń w siedzeniu kierowcy. No i schowek pod siedzeniem pasarzera też by sie zdal na skrobaczke do szyb i jakąś irche bo to dosyć przydatne a tak trzeba to w bagażniku trzymać.
5,0
~B.zap
Mitsubishi ASX I
SUV 1.8 DID MIVEC 150KM 110kW
samochód idealny na wycieczki , narty , remont.np. po złożeniu tylnej kanapy wchodzi cała płyta regipsowa lub gdy twój nocleg nad morzem jest nie potwierdzony można się spokojne przespać :)
4,0
~Kriss Cross
Mitsubishi ASX I
SUV 1.8 DID MIVEC 150KM 110kW
Wszystkie przyciski i kontrolki znajdują się tam gdzie powinny i są łatwo dostępne. Fotel kierowcy dobrze wyprofilowany - teraz podróż po 5-7 godzin nie jest tak odczuwalna jak w poprzednim moim aucie.
Dziennik kosztów dla Mitsubishi ASX I SUV 1.8 DID MIVEC 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
7,2
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Krzyś
Mitsubishi ASX I
SUV 1.8 DID MIVEC 150KM 110kW
Pokrętła i gałki wszystkie pod ręką i łatwe w obsłudze. Jedynie podłokietnik jest tak przesunięty do tyłu, że podczas jazdy nie radze podłączać usb czy ipoda do gniazdek, które się w nim znajdują.
Mitsubishi ASX I SUV