Szukaj

Lista ocen Mitsubishi ASX I SUV 1.8 DID MIVEC 150KM 110kW 2010-2013 (29) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 25 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Lech
Mitsubishi ASX I
SUV 1.8 DID MIVEC 150KM 110kW
Taki sobie. Chyba największy mankament auta. Specjalnie wybrałem drogę dziurami (w Polsce niestety takich nie trzeba długo szukać). Były na niej też tzw. \"śpiący policjanci\". Na pierwszego wjechałem przy 50km/h i tu zdziwienie łomot i auto podskoczyło, mój 4-leni golf nawet by tego nie poczuł. ASX jest znacznie twardszy od golfa. Nie mogłem odmówić sobie przyjemności wyprzedzenia jakiegoś samochodu. Wąska dróżka, jechałem w kolumnie ok. 80...
4,0
~crowback
Mitsubishi ASX I
SUV 1.8 DID MIVEC 150KM 110kW
dobrze: i tylko dobrze, bo: PLUSY: zawieszenie dość komfortowe, czasem bujnie nawet za mocno szczególnie pasażerów z tyłu, wrażenia średnie i tu mały minus, na zakrętach trzytma dobrze, choć się pochyla, ale jak mały SUV o miękkim zawieszeniu trzyma się drogi dobrze, zwłaszcza na 4X4 zblokowane, ale trzeba uważać na swoje sportowe aspiracje, bo wyrzuca; start na 4x4 doskonały, trochę wyższy od standartowych osobówek ale nie jest wysoko na...
3,0
~Arturro
Mitsubishi ASX I
SUV 1.8 DID MIVEC 150KM 110kW
Jesli decydujesz sie na ASXa to kup wersje 4WD. Jadza taka wysoka buda z napedem na jedna os jest niebezpieczna. Przy gwaltownych ruchach kierownica auto wpada w poslizgi. Moze to powaznie zaskoczyc kierowce. Przy napedzie na 4 kola tego efektu nie ma. Zawieszenie jest dosyc miekkie, wiec nie pozwala na szalenstwa, z drugiej jednak strony to nie jest samochod sportowy... a opisany wyzej silnik jest nastawiony na wolna jazde.
4,0
~K
Mitsubishi ASX I
SUV 1.8 DID MIVEC 150KM 110kW
Podobnie jak w Outlanderze, z którego zapożyczono większość rozwiązań tylne zawieszenie stuka na nierównościach, ale to raczej wada naszych dróg, choć oczywiście wolałbym gdyby tego nie było. Poza tym jak już pisali inni troszkę się buja, ale to może być wysokość autka. Letnie 17ki poprawiają prowadzenie, na zimowych 16kach czuje się, że oponki się uginają na szybko pokonywanych zakrętach.
5,0
~Tomek
Mitsubishi ASX I
SUV 1.8 DID MIVEC 150KM 110kW
Na nasze drogi rewelacja, w trasie komfortowo, na dziurawych drogach dobre tłumienie. Trochę się przechyla przy ostrym pokonywaniu zakrętów, ale mimo to jedzie jak po sznurku. Nawet śnieg i lód mu nie straszne dzięki napędowi 4x4 i wielu systemom poprawiającym bezpieczeństwo (oczywiście w granicach rozsądku).
4,0
~witold
Mitsubishi ASX I
SUV 1.8 DID MIVEC 150KM 110kW
dobry jak na złe drogi, komfortowy, czasem nawet bujnie, ale w dynamiczniejszej jeździe daje też radę, może bardziej pomaga napęd 4x4 że nie znosi tak bardzo, tłumi nierówności dobrze, choć rewelacji nie ma, coś nie coś do środka się przenosi; ale ogólnie wielki pozytyw jak na tę klasę i cenę
5,0
~Rujselnau
Mitsubishi ASX I
SUV 1.8 DID MIVEC 150KM 110kW
Perfekcyjny. Gdy nawigacja skierowała mnie na objazd na drogi drugiej a może trzeciej jakości we mgle to ja czułem sie pewnie w tym samochodzie, doskonałe hamulce i reakcja na nacisk na pedał gazu. Samochód na krętej drodze prowadziło się Ok, bo nie jest za długi.
5,0
~MarcinS
Mitsubishi ASX I
SUV 1.8 DID MIVEC 150KM 110kW
Dla mnie auto zestrojone idealnie. Dosć twardo przy zachowaniu komfortu. Świetnie się prowadzi. Ma tendencje do wyjeżdzania przodem ale to w końcu ala SUV.Pomogłoby pewnie zmienienia na 17 i niższy profil ale kosztem komfortu więc nie zmieniam.
5,0
~Kriss Cross
Mitsubishi ASX I
SUV 1.8 DID MIVEC 150KM 110kW
Układ jezdny dość komfortowy i precyzyjny. Doskonały na miejskie krawężniki i dziurawe Polskie drogi. Jedyne zastrzeżenie mam do pokonywania ostrych zakrętów przy większych prędkościach - w moim odczuciu znacznie przechyla pojazd.
Dziennik kosztów dla Mitsubishi ASX I SUV 1.8 DID MIVEC 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
7,2
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Marek
Mitsubishi ASX I
SUV 1.8 DID MIVEC 150KM 110kW
Precyzyjny, napęd na 4koła czuć w trasie (przy 2WD spory moment potrafi zerwać przeczepność na przedniej osi, auto bywa podsterowne w zakretach). Blokada działa, wyciągnęła nieraz i z błota i ze sniegu.
Mitsubishi ASX I SUV